Lucht-je-hartje - Pagina 27



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 35 ... 44  Volgende
Lynxfang
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 27 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimevr 27 mei 2016 - 21:57

Waarom word ik altijd genegeerd? Op school ben ik vandaag gewoon straal genegeerd door meneer. S en ook mijn klas bemoeit zich nauwelijks met me.

En oh, enig idee waarom ik hier maanden geleden plotseling verdween? Jep, omdat ik hier ook straal genegeerd werd. Zo erg dat ik er gek van werd en dus wegvluchtte. Nu ben ik terug, maar of het ook maar beter wordt? Joepie, Lynxfang is terug, maar geen enkele joepie omdat ik terug ben. Vinden jullie me soms een klein kind, wat enkel maar in de weg loopt? Okay, er mogen een paar zijn die gelukkig wel met me praten en ik ben diegene dan ook heel dankbaar.

Maar om je best al te moeten doen om een gesprek te hebben, dat is niet vol te houden.


Lucht-je-hartje - Pagina 27 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Lucht-je-hartje - Pagina 27 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 27 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 20:45

Trigger Warning: (Mentions of) suicidal things:

Also, op een totaal andere note: WTF doe ik nog op dit forum.. Ik post nergens in de RPG, niet hier, niet op andere fora... Ik ben echt een waardeloze roleplayer :/


Lucht-je-hartje - Pagina 27 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 27 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 20:58

Mehh... Ik ben hier nieuw en eerlijk heb ik ook een beetje het gevoel dat ik weer moet inkomen.. Iedereen kent elkaar en dan als nieuweling die nog wat beter moet leren RPGen is het gewoon lastig. En een groot deel zal ook wel weer tussen men oren zitten maar mehh :')

Lynxfang, ik ken je simpelweg nog niet. Dus ik zal je niet oordelen en kan je ook niet negeren. Maar ik hoop dat jij je ook sneller wat comfortabeler gaat voelen...

En Whispersong, niet reageren op RPG's betekend niet dat je er slecht in bent. Maar misschien kan een karakter dat niet al dood is ermee helpen? Razz


Lucht-je-hartje - Pagina 27 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Lucht-je-hartje - Pagina 27 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 19:34

Ik voel me verschrikkelijk. Heb echt 0 inspiratie voor die opdrachten en ik heb dinsdag de begrafenis.


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 27 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 21:33

@Marieke, sorry hoor meid maar jij bent dit leven dubbel zo hard waard als wie hier op deze wereld ook bevind. En denk niet aan deze gedachten, wat wij proberen (ja opname hier t^,^t) is bv even koud water douchen (of alleen al polsen of hoofd ofz onder ijskoud water houden) of goed gek gaan doen of goed praten of afleiding zoeken bij je vrienden. Je kunt ook eventueel gewoon nog wat meer proberen of terug proberen te RPG'en. Dit is bij mij altijd mijn toevluchtsoord geweest, hoe klein het 'probleem' ook was. Want ik ken jouw van de tijd van lavenderfeather enzovoorts en toen RPG'de je echt nog wel en amai amai amai wat kon jij dat goed! Niet opgeven sweetheart <3

@Gravelsmoke, allereerts welkom! Ik zal al maar eens zeggen dat je je niet slecht of ongewild moet gaan voelen als iemand een bericht (pm) naar je stuurt dat je iets 'fout doet' zoals foute plaatjes, regels overtreden, fout rpg'en, etc etc. Dit is een fase waar alle beginnende RPG'ers doorheen moeten, en zie mij.. ik zit hier al 4 jaar en sta nog steeds niet versteld als ik een 'ondersteunend'/'verbeterend' berichtje krijg van administrators zoals Wazoula (Firepaw) of andere. Dan ook niet direct denken dat ze je hier niet mogen, er komen steeds redelijk wat nieuwe mensjes bij op dit forum en die moeten allemaal gecorrigeerd worden, en dit kan niet allemaal met een mega-lang supperlief bericht van "het zoetje, ik zag dat je een foutje had gemaakt, al vind ik dit een mega mooie profielfoto... (echt wauw! zelf gemaakt?) ik moet jammergenoeg zeggen dat hij al in gebruik is. blablablblabla 100 woorden later... kussjeeeeees en welkom!" al komt de welkom er wel altijd in meestal xD ik bedoel gewoon, voel je niet slecht als iemand je corrigeert. Dit kan je ook zo goed mogenlijk vermijden door het guidebook en de regels te lezen, je kan ook altijd vragen stellen in het subboard 'Questions'. Voel je niet zo onzeker! dit is een gezellige site met close people. En nog een tipje: als je hier nog niet zo lang bent zou ik dit topic wat vermijden of toch niet te vaak lezen omdat je hier ook de minder blije en zonnige kant van mensen leert kennen en dit ook op je kan drukken. Denk niet dat dit altijd een depressieve boel is want mensen zijn hier ook wel heel fijn <'3.

@Kiki, oei begrafenissen zijn nooit fijn.. en die opdrachten komen echt wel goed. Als je al wat betere punten voor school hebt dan kun je dit ook even uitstellen <'3 anders echt veel succes!
----

Dat moment dat je je realiseert dat je woensdag
1. door een ziekenhuiswagen bent opgepikt
2. een vader had die je wou laten adopteren
3. in het ziekenhuis actieve koolstof had moeten drinken
4. je nu zwart kakt xD hahaahah
5. waarschijnlijk weet je wel wat ik heb gedaan want iedereen weet hier hoe damn dom ik ben


Lucht-je-hartje - Pagina 27 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 27 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 27 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 27 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 27 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 27 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 27 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 27 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 27 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 27 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silentpaw..
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 27 DPKsfdL
Alexx || Nugget
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silentpaw..
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimema 6 jun 2016 - 19:35

ik haat onzeker zijn....ik heb allemaal verschillende dingen waar ik me zo onzeker over voel en ik weet niet wat ik eraan kan doen....i feel as if everyone is going to leave me behind for someone better and less of a mess..


Lucht-je-hartje - Pagina 27 2lxdo3d
thank you kippiestein, i lottle you so, so much <333
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightthorn
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 27 DPKsfdL
~ Moo Moo
236
Actief
I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightthorn
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimema 6 jun 2016 - 20:15

Cyber schreef:

@Gravelsmoke, allereerts welkom! Ik zal al maar eens zeggen dat je je niet slecht of ongewild moet gaan voelen als iemand een bericht (pm) naar je stuurt dat je iets 'fout doet' zoals foute plaatjes, regels overtreden, fout rpg'en, etc etc. Dit is een fase waar alle beginnende RPG'ers doorheen moeten, en zie mij.. ik zit hier al 4 jaar en sta nog steeds niet versteld als ik een 'ondersteunend'/'verbeterend' berichtje krijg van administrators zoals Wazoula (Firepaw) of andere. Dan ook niet direct denken dat ze je hier niet mogen, er komen steeds redelijk wat nieuwe mensjes bij op dit forum en die moeten allemaal gecorrigeerd worden, en dit kan niet allemaal met een mega-lang supperlief bericht van "het zoetje, ik zag dat je een foutje had gemaakt, al vind ik dit een mega mooie profielfoto... (echt wauw! zelf gemaakt?) ik moet jammergenoeg zeggen dat hij al in gebruik is. blablablblabla 100 woorden later... kussjeeeeees en welkom!" al komt de welkom er wel altijd in meestal xD ik bedoel gewoon, voel je niet slecht als iemand je corrigeert. Dit kan je ook zo goed mogenlijk vermijden door het guidebook en de regels te lezen, je kan ook altijd vragen stellen in het subboard 'Questions'. Voel je niet zo onzeker! dit is een gezellige site met close people. En nog een tipje: als je hier nog niet zo lang bent zou ik dit topic wat vermijden of toch niet te vaak lezen omdat je hier ook de minder blije en zonnige kant van mensen leert kennen en dit ook op je kan drukken. Denk niet dat dit altijd een depressieve boel is want mensen zijn hier ook wel heel fijn <'3.

(Ik ben trouwens Gravelsmoke, met een ander account want Slechte Zwarte katten <3)

Hehe, thanks.
Nee. Als iemand me een pm stuurt met wat ze graag zien dat ik verbeter. En ik hoef ook echt geen zoete berichtjes enzo. (Zolang jet maar beleefd wordt en geen: 'Dat plaatje is bezet, dus kies een nieuwe'. Eerder 'Hey, het viel me op dat de profielfoto die je hebt al bezet is,. Zou je a.u.b z.s.m een nieuwe kunnen kiezen? Alvast bedankt, ...)
Ik heb nog geen berichtjes gekregen van de administrator(en) op het 'Welkom op Warriorcats' berichtje na. Ehh, goed teken, I guess? Zal ik vast wel eens krijgen ooit.
Of een berichtje van mensen dat ik moet stoppen met vt en tt door elkaar gebruiken, en men zinsformulering enzo en alles wat ik nog moet leren over rpg en Warrior Cats.
Ik raak niet van de wijs door wat depressies van mensen hoor. Ik geloof zelf ook in de goede kant van mensen, maar bedankt voor de tip Smile

Maar nogmaals bedankt voor je bericht. Ik hoop zelf ook dat ik hier snel een beetje een 'vriendengroep' (Ik kan slecht verwoorden wat ik bedoel, maar ik hoop dat men het zo wel snapt) om mij heen heb Smile En dan zal die onzekerheid wel voorbij zijn en wss zal men dan spijt hebben mij nooit weggejaagd te hebben, ghehe Twisted Evil


Lucht-je-hartje - Pagina 27 95NWBmN

Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew

PM's naar Silverdew

The Devil Within
Digital Daggers
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Lucht-je-hartje - Pagina 27 BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimema 6 jun 2016 - 20:19

Silentpaw.. schreef:
ik haat onzeker zijn....ik heb allemaal verschillende dingen waar ik me zo onzeker over voel en ik weet niet wat ik eraan kan doen....i feel as if everyone is going to leave me behind for someone better and less of a mess..

Don't even think about that Nugget, echt niet. Zelfs al hebben we soms tijden waarin we iets minder praten, weet dat ik er nog altijd ben! Ik zal nooit iemand vinden die ook maar een klein beetje zoals jou is, en als andere mensen je wel laten vervangen, dan begaan ze een enorme fout <3 vergeet dat nooit, nooit, nooit. Alsjeblieft


It is both a blessing and a curse
Lucht-je-hartje - Pagina 27 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 27 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimema 6 jun 2016 - 20:59

Mijn tante is weer opgenomen


Lucht-je-hartje - Pagina 27 Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 27 0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimema 6 jun 2016 - 22:17

Lucht-je-hartje - Pagina 27 167oyvt
Sigh...
Losing friends is so hard.


Lucht-je-hartje - Pagina 27 Xf6nctP
Lucht-je-hartje - Pagina 27 LVq0Br9You cannot kill me in any way that mattersLucht-je-hartje - Pagina 27 LVq0Br9
Lucht-je-hartje - Pagina 27 COxUkZt  Lucht-je-hartje - Pagina 27 23mrb6w
Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Silentpaw..
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 27 DPKsfdL
Alexx || Nugget
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silentpaw..
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimedo 9 jun 2016 - 19:33

i feel so damn alone...i just want it all to end


Lucht-je-hartje - Pagina 27 2lxdo3d
thank you kippiestein, i lottle you so, so much <333
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 27 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimema 13 jun 2016 - 23:26

I've seriously been staring at my computer sobbing for the past hour over how worthless of a human being I actually am. I can't do this shit anymore I'm so done. School is taking over every second of my day. I haven't slept in two days and i can't even show it to anyone because i have to 'act my age'. I'm done I'm done I'm done



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 27 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimema 13 jun 2016 - 23:40

Butterstar schreef:
I've seriously been staring at my computer sobbing for the past hour over how worthless of a human being I actually am. I can't do this shit anymore I'm so done. School is taking over every second of my day. I haven't slept in two days and i can't even show it to anyone because i have to 'act my age'. I'm done I'm done I'm done

Och meis toch :c
Jij bent niet waardeloos, jij bent net zoveel waard als iedereen! Je bent een geweldig persoon en je kan dit! School gaat nog even zwaar zijn, dat zijn de laatste loodjes altijd maar de zomervakantie staat bijna voor de deur en dan is het voorbij <3
2 dagen niet slapen is helemaal geen schande, als je weer wat rustiger bent weet ik zeker dat je weer lekker kan slapen. En 'to act your age' is iets wat iedereen zegt maar alleen jij weet hoe je jezelf voelt, schaam je niet om af en toe helemaal los te gaan en idioot te doen dat mag <3
En als ze het weer tegen je zeggen dan mag je als antwoord geven: En hoe zou jij dit dan doen? Laat hen er maar eens overna denken.

*Hugz*

M'n inbox staat altijd voor je open meis Wink


Lucht-je-hartje - Pagina 27 JXidV8r
Lucht-je-hartje - Pagina 27 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 27 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimedi 14 jun 2016 - 0:19

Hhbvc:


Lucht-je-hartje - Pagina 27 Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw.
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 27 DPKsfdL
Fien, Fifi, Fibeest :3
86
Actief
And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.

CAT'S PROFILE
Age: || 8 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sootpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimewo 15 jun 2016 - 20:54

Soms denk ik dat ik echt te kinderachtig voor deze RPG ben ;~;


Lucht-je-hartje - Pagina 27 Fms9wi
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 27 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 22:51

Alright,
Ik leg het wel gewoon uit. Momenteel ben ik enorm inactief omdat ik er enorm slecht bij zit. Ik heb fikse ruzie met mijn moeder, waar ook nog eens bij komt kijken dat ik achter bepaalde dingen ben gekomen. Mijn moeder heeft me afgelopen vrijdag geslagen na een conflict over het eten. Ik kwam met mijn vriend thuis eten om vervolgens te gaan trainen. Maar ik ben wedstrijd atlete en train niet meer op licht niveau. Ik moet twee uren voor het trainen niet meer gegeten hebben, mijn avond eten moet dan dus al op zijn. Mijn moeder was weer eens te laat. Gaat het me niet per se daar om, maar meer teleurstelling op teleurstelling. Ik werd geïrriteerd en zei er wat van, niet echt op een toon die je tegen je moeder aan behoort te slaan, maar goed, het zou moeten kunnen zonder dat je moeder je slaat. Ik vind dat ik best mag laten merken dat ik er van baal als zich niet aan de afspraken gehouden mag worden.
Mijn moeder heeft na mijn vader al tich mannen gehad. Hier en daar een lange, vaste relatie, voor een aantal jaartjes, maar daar tussen meer dan vijf. Mijn moeder lijkt wel een gore slet. Die neemt ze mee naar huis, ze wordt verliefd, het wordt niks en ze jankt weer. Ik kan voor therapeut spelen. En daar ben ik nu wel eens klaar mee. Ik ben nu 19 en ik speel al therapeut van mijn moeder sinds mijn 8ste levensjaar.
Na dat conflict was het even stil. Ik heb haar emo-moeder genoemd omdat ze zat te zeuren dat ze ook niks goed kan doen. Ik heb tegen haar gezegd dat als ze zo doet ze inderdaad niks goed kan doen. Het was even stil en ik hoorde mijn zusje tegen mijn moeder aan stoken over mij. Dat ze het niet moest pikken. Even later, toen ik in de deuropenings stond van de woonkamer en mijn vriend rechts van me bij de kapstok, schoot mijn moeder de keuken uit. Ze stormde letterlijk op mij af en sloeg me in mijn gezicht. Mijn vriend kwam er direct tussen en probeerde ons uit elkaar te houden. Ik ging naar achteren. Maar mam kwam gewoon en wou weer slaan. Ik greep naar haar haar zodat ze niks meer doen kon. Sinds dat moment ben ik niet meer welkom thuis. Ik mocht mijn spullen pakken en oprotten en niet meer terug komen. Dat heb ik gedaan. Op de fiets heb ik wat kleding en dingen mee genomen en daarna terug gegaan met de auto om mijn dierbare spullen op te halen. Ik zit nu al sinds vrijdag bij mijn vriend thuis.
Mijn moeder heeft ook nog geflikt om het verhaal om te draaien en dat ik de puber was met een grote bek (ja, dat kan wel kloppen), maar dat ik ook de gene was die haar aanviel. Dát heb ik niet gedaan. Ik heb haar niet geslagen zoals zij beweert.
Ik heb haar diagnose opgezocht, ERS, en dat is gewoonweg borderline. Sinds vrijdag is ook gewoon zoveel voor mij duidelijk. Ik heb echt mijn hele leven na gezeten en ben nu gewoon achter zoveel dingen. Zoals ik nu voor mijn moeder heb gezorgd heeft mijn vader voor haar gezorgd met als dank; "elende". Mijn moeder heeft zoveel dingen gelogen over mijn vader. Me zoveel dingen laten geloven waardoor ik mijn vader gehaat heb. Ik heb met verschillende mensen uit mijn familie gepraat en naar hun verhalen over de scheiding geluisterd en het is nu gewoon duidelijk. En het doet zoveel pijn. De moeder die ik dacht die ik had heeft gewoon nooit bestaan. Ze is gewoon een vuile leugenaar geweest. Mijn vader is alcholist geweest na de scheiding, is dat nu niet meer, krijg nu trauma verwerking en allerlei soorten therapie om dingen terug op een rij te zetten. Hij is hartstikke depressief en kan nog weinig hebben. Hij zit met zijn reuma en ik heb hem gehaat omdat ik blindelings mijn moeder geloofde. Het doet zoveel pijn en het is zo Mousedung Foxdung. Mijn moeder is zo manipulatief, ze weet dingen zo goed om haar vingers heen te draaien. Het is zo naar, zo vals en ik vraag me af of ze het zelf wel door heeft. Echt... ik haat haar.
Zo gaat het nu dus met mij. Het lukt mij nu niet om actief te zijn hier of om met andere dingen bezig te gaan. Ik ben zo op. Ik voel me echt ellendig.


Lucht-je-hartje - Pagina 27 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 27 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimevr 17 jun 2016 - 11:30

@Nath, *enorme hug* Ik hoop echt dat het snel beter met jou en je leven gaat want dit is gewoon echt enorm k u t.. kon ik je maar helpen ):
------------
Ik zie hier op Warrior Cats meerdere berichten van mensen over dat ze geslaagd zijn. Ik ben echt heel blij voor jullie, maar natuurlijk moet dat ene kleine dingetje in mijn hoofd me er weer aan herinneren dat het mij nooit zal lukken aangezien ik soort van gestopt ben met de middelbare en ik ook niet echt terug naar (een nieuwe) school kan :/


Lucht-je-hartje - Pagina 27 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 27 DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimeza 18 jun 2016 - 12:26

Warning, mentions of self-harm and other stuff:


Lucht-je-hartje - Pagina 27 333d3jk

Lucht-je-hartje - Pagina 27 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 27 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimema 20 jun 2016 - 10:59

Ïķ mijn tante gaat dood.....


Ik wil nog niet, ik wil het nog niet


Lucht-je-hartje - Pagina 27 Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw.
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 27 DPKsfdL
Fien, Fifi, Fibeest :3
86
Actief
And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.

CAT'S PROFILE
Age: || 8 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sootpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 27 Icon_minitimema 20 jun 2016 - 11:45

Sharpsoul schreef:
Warning, mentions of self-harm and other stuff:

We leven allemaal in een harde wereld met goede en slechte dingen. En ik weet dat dit virtueel is - dit is niet hetzelfde als in real life waardoor ik je wel aanraad om met je ouders, met vrienden, je mentor, wie dan ook te zeggen wat er aan de hand is - maar je mag, nee móet met mensen praten, desnoods op dit forum. Mijn pb staat altijd open en ik vertrouw er op dat die van anderen ook altijd open staan. Ik hoop dan ook echt dat je met mensen gaat praten, want die zullen je een hoop beter kunnen helpen dan ik. Serieus, het leven is veel te mooi om jezelf te verminken en de hoop op te geven! C: Fifi, over & out.


Lucht-je-hartje - Pagina 27 Fms9wi
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 35 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: