10-Facts-Topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leaf-fall, 10° - 18° C
De dagen worden langzaam maar zeker weer korter en kouder. Prooi maakt zich klaar voor een lange leafbare en is moeilijker vindbaar. Hierdoor kunnen spanningen hoog oplopen.
WHAT'S HAPPENING
Storyline
In-Game Storyline
A Path unwalked
"She stood in the storm, and when the wind did not blow her way, she adjusted her sails."
Meer informatie klik hier
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Mod
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT



Deel | 
 

 10-Facts-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Hannah
298
Actief
one day, at least a million years ago,
I lay in a patch of sweet clover
mixed with grass grown plump and soft
The dew of the evening was wet and cold.

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
avatar
BerichtOnderwerp: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 10:11

Zo, ik verveelde me en bedacht dit opeens.
Wat als wij 10 feiten over ons en over onze personage doen? Maar het moet wel een personage zijn waar je nu bezig mee bent.
Bijv.

10 facts about Lotte
- Draagt verschilende sokken
- Eet graag mangopitten
- Kan een grote kauwgom blazen
- Draagt elke maand nieuwe schoenen
- Woont in boerderij met 5 katten
- Heeft oogkleurwisseling
- Verbrandt snel
- Heeft eigenlijk nog nooit een warrior cats boek gelezen
- Is super snel met posten
- Kijkt graag naar pokémon

10 facts about Cloverblossom
- Ze zou eigenlijk zwart zijn met groene ogen
- Is gebasseerd op Squirrelflight
- Kan lief zijn maar bij woedeaanvallen gevaarlijk
- Zou eerst WindClan zijn
- Zou al eerder een nestje hebben gehad met Willowstorm
- Kan erg hoog springen
- Heeft toch stiekem in de diepste bloedverwanten kittypetbloed
- Is stiekem ook verliefd op Rustscar
- Kan snel flauwvallen
- Haar kussentjes zijn niet zalmroze maar lichtgrijs

Nu jij!



::Clovers::
 
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Warhound
Member

James
522
Actief
“Wow. What'd he do to deserve that? Rescue orphans from a burning building? If so, you might want to make sure he didn't set the building on fire in the first place.”


CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 10:21

Voor Acepoof? :')

- Ace is overgenomen
- Ace zou eigenlijk meer een pestkop zijn dan de fuzball die hij nu is
- Hij is bang voor water
- Ace heeft een sib die nooit aangemaakt is en een oudere zus Remindsoul
- Ace heeft een periode gehad dat mensen dachten dat hij bruin was
- Hij is dankzij zijn trainingen vrij kil als het gaat om iemand doden -thx Rowanflame xD-
- Hij heeft ondanks zijn med.cat-heid een nestje met Running gehad
- Heeft nog nooit zijn partnertekst veranderend, deze is nog gemaakt door Q voor ik hem overnam
- Geloofde nooit in Starclan, maar kan het nu niet meer ontwijken
- Hij eet alles, alles. Maar zijn favoriete eten is tam konijn en zijn minst favoriete eten is vis omdat het uit het hellishe water komt

xD


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank: Senior Warrior
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 10:52

10 fact about "Brokenfeeling

-Deze meid zat vroeger in de Riverclan
-Broken werd vroeger toen ze klein was gepest
-Ze heeft 2 clan genoten vermoord en 3 aangevallen
-Stiekem heeft Broken een crush op Draco maar ze heeft al een pratner
-Broken zou eerst grijs zijn
-Brokenfeeling heeft last van een karakterwisseling die haar fouten dingen laat doen
-Haar neef is Sunbreeze
-Hushpaw is haar pleegzoon
-Ze is bang dat katten haar weer in de steek laten
-Ze heeft een thunderclan warrior vermoord


{Brokenfeeling}


~Theme & ...::
 


~Other::
 


~Broken Art::
 

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hurricane
Member

Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 14:46

10 Facts about Hurricame

- Hoorde een Clankat genaamd Hurricanebreeze
- Zou eerst blauwgrijs zijn met groene ogen.
- Is bang voor fel licht en vuur
- Raakt altijd in trance bij liefde
- Was ooit een kittypet
- Zou eigenlijk al 5 hondentanden hebben
- Zou eerst een kitten zijn
- Bij een andere RPG topic was hij zoon van een demoon
- Net zoals andere katten die een duivelse stem in hun hoofd hebben heeft Hurricane een stem die hem eigenlijk lief probeert te maken.
- Heeft eigenlijk nog nooit iemand vermoordt.





Skyfeather-> Hurricane
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tallshadow
Catministrator

☙Emma☙
15704
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 14:52

Tallshadow I guess xD

& Ace heeft gewoon een midlife crisis James, hij is bruin

1- Tall zou eigenlijk het meest selfish persoon op aarde worden
2- Tall heeft ooit geprobeerd zelfmoord te plegen omdat Ace en Running in love waren
3- Tall is langer apprentice geweest omdat hij teveel vrienden maakte in andere clans
4- Tall heeft een grote angst voor Lionroar omdat hij met twee dochters van hem flirtte en beide keren gesnapt is sukkel
5- Tall is bang voor spinnen
6- Tall heeft een zwak voor kittens
7- Tall heeft Ace ooit als een soort rotsblok van een helling geduwd (A)
8- Ik heb zelf eigenlijk ook niet echt een goed idee van welk gedeelte van zijn vacht nou wit is :')
9- De kater is na eindeloos veel pogingen eindelijk een keer bij Highstones aangekomen, en zelfs dat duurde een eeuw
10- Heeft als kitten huisarrest gehad samen met brother Lightning omdat ze in een boom klommen xD

en eigenlijk nog veel meer maar dit is waar ik op wist te komen :')




»Awesomeness:
 
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Fawnstep
Member

Daan
2951
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 14:55

10 facts about Fawnstep
- Ze kon vroeger een echte pestkop zijn
- Heeft een enorm zwak voor kittens
- Is erg romantisch ingesteld
- Heel erg onzeker over zichzelf
- Heeft al tijden lang een crush op zowel Thrushdive als Ashdrizzle
- Is bang voor BloodClan
- Fawn is een echt moederskindje
- Heeft ooit als apprentice de straf gehad dat ze een maan weer kitten moest zijn
- Had ooit een grondige hekel aan Shrewstar
- Heeft meerdere keren geprobeerd zelfmoord te plegen


Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Crowcall
Member

Floriske
1911
Actief
This is the world we live in
These are the hands we're given
Use them and let's start trying
To make it a place worth living in

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 16:05

10 facts about Crowpaw

- Ze was mijn eerste account, maar niet het eerste account waarmee ik postte
- Ik wilde haar als kitten superspeciaal maken, dus waren haar ogen al oranje toen ze geboren werd i.p.v. blauw ^^"
- Ze is nu al iets van drie jaar apprentice ^^"
- Heeft een hekel aan het hele 'systeem', ze haat de gevechten tussen clans en vind het onrechtbaardig dat alleen clanleiders negen levens hebben
- Ze vluchtte weg bij een gevecht tegen ShadowClan
- Ze heeft nog maar één keer echt gevochten (tegen Vulture) en dat liep niet erg goed voor haar af
- Ze beschouwt Tallshadow als haar enige echte vriend
- Ze gelooft dat Lionroar onschuldig is
- Ze is bang voor haar mentor
- Ze had als kitten en jonge apprentice last van een zwakkere achterpoot, maar dat is intussen over


This strong old blizzard, I will let it blow
To undiscovered places underneath the snow



Spoiler:
 
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Foxfire
Member

Loïs
1128
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 16:13

Over Zira :3

- is natuurlijk gebaseerd op Zira uit The Lion King II
- heeft vroeger in de ThunderClan gezeten
- heeft een hekel aan kittens ook al heeft ze nu een nestje
- ze vindt Claw nog steeds een beetje leuk
- heeft een hekel aan de meeste BloodClanners
- zegt nooit 'BloodClan' maar 'Elite', omdat ze niets meer met de Clans te maken wil hebben als het niet om wraak gaat
- heeft een hekel aan Bluestar (nu Bluewisp)
- heeft zulke lange nagels dat ze ze niet kan inklappen
- heeft een bruinrode halsband
- ik zou haar niet actief gekregen hebben als Julia niet de hele BloodClan had wakker geschud met Claw



Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Greypaw'
Member

Bunny
200
Actief
A few nice words can help a person more than you think.

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 16:23

::Ripa::
-Hij zou nooit naar Bloodclan gaan
-Eigenlijk moest hij super optimist zijn
-Bone zou eigenlijk nooit zoveel liefdes moeten hebben
-Altijd had ik gehoopt dat hij een TC Med. App zou worden
-Hij was gebaseerd op Starscream van Transformers Armada
-Hij was als eerste gebaseerd geweest op Enjyu uit B-daman
-Hij was ook gebaseerd op Ripa moramee uit Halo wars
-Nu is hij dus een mix van gebaseerd dingen
-Hij zou eigenlijk nooit slecht zijn geweest als Dawn hem net zo als Wanut en de andere nooit naar BC zou gegaan zijn
-Hij zou iemand zijn geweest die altijd open en lief zou zijn <3


Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Winddancer
StarClan

Bunny
2594
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 16:28

Windpaw

1 Ze zou eigenlijk een enorm bange kitten worden
2 Haar warriornaam was oorspronkelijk Windbreaker
3 Ze heeft een litteken op de linkerkant van haar gezicht dat Nevermind haar bij Fourtrees gegeven heeft
4 Ze was even samen met hazelpaw, maar nu is alles nogal awkward xD
5 Ze is tegenwoordig minder hyper dan vroeger, volwassener
6 Toen ze kitten was kroop ze constant uit het nest om in de vacht van bezoekers te porren
7 Ze is bi, ook al weet ze het niet
8 ze is een maan langer apprentice dan haar siblings omdat haar vader haar gezien heeft toen ze bij Riverclan's rivier was met Hazelpaw (wat ook de reden voor de breuk tussen hen is)
9 Ze heeft een hekel aan Windclan omdat ze het niet leuk vind dat ze de prefix delen
10 Ze is enorm koppig en vind het vreselijk om ongelijk te hebben


Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

»Quinty«
976
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 18:00

Nightspark

1 - Nightspark kan heel beschermend zijn over zijn zusje Snowynight
2 - Nightspark zal niet graag toegeven dat hij eigenlijk iets jonger is dan Snowy...
3 - De kater is nog altijd bang dat katten hem gaan haten omdat hij biseksueel is.
4 - Ashdrizzle was Nightspark's eerst relatie ooit
5 - Zijn mentor Wolftail heeft Nightspark ingepraat dat Shrewstar hem te zwak vond als haar apprentice, waardoor hij haar lang gehaat heeft
6 - Nightspark heeft al enkele moons last van een zware depressie en alleen zijn relatie had hem weer even het licht laten zien.
7 - Momenteel is Nightspark agressief en defensief tegelijk omdat hij bang is voor zichzelf, maar niemand pijn wilt doen.
8 - Ooit wilt Nightspark een nestje dat volledig van hemzelf is.
9 - Frozenpaw, Nightspark's dochter, weet van haar vader, maar heeft hem nog nooit gesproken [#sameplayerproblems]
10 - Nightspark was vroeger jaloers op Snowy omdat zij al de liefdes aandacht kreeg die hij graag wilde


And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss
So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it

But me I'm not a gamble you can count on me to split
The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.


Stuff &'nd stamps<3:
 
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Chi
3429
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 18:36

Little facts

- Het moest eigenlijk mijn undercover acc zijn. dat plan is goed gefaald xD
- Ze was stiekem altijd jaloers op haar sibs omdat Innerghost hen wél aandacht heeft gegeven.
- Ashdrizzle was Little's eerste crush & eerste heartbreak I guess xD
- Ashdrizzle is haar beste vriend
- Ze is jaloers op haar vrienden omdat die allemaal al een partner & kittens hebben.
- Ze is doodsbang van Whitelion
- Muizen zijn haar lievelingseten.
- Ze heeft al meer dan vier mentoren gehad. Vroeger twee, dan Smokebreath en nu Innerghost :')
- Stiekem is ze heel snel
- Ze is slecht in vechten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Brat
Member

Sans
3333
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 18:55

  ~Brat facts~
- Mijn eerste design voor brat was een wit met grijze vlekken
- Eerst wilde ik haar gele ogen geven inplaats van cyan blauwe
- Haar stemmen zijn eigenlijk jeugd vrienden die op tramtishe-wijze gestorven zijn
- Ze heeft een bloed hekel aan kitten's zelfs aan haar eigen
- Ze is een beetje jaloers op Zira
- Haar voor tanden zijn zo lang dat als je goed kijkt je zo kunt zien uitsteken
- ze is bang voor donder
- Haar lievelingseten is Konijnen
- Ze heeft een lange kras lopen van haar kop tot haar flank, Door shrewstar
- Eigenlijk zou ze een oude kreng geweest moeten zijn.
      BONUS!!
- Als kitten was ze een aardige en rustige en verlegen.



  

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank: Young Warrior
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 18:59

10 feiten over Sleepingcurse.
- Ze slaapt graag om niet mee te hoeven doen in het leven
- Ze heeft het idee dat haar ouders niet om haar geven
- Ze heeft in het leven enkel de goed keuring van haar moeder nodig gehad en toen stierf ze
- Ze is liever lui dan moe
- Stiekem wil ze graag kittens
- Ze heeft een grote muur om zich heen gebouwd en laat niemand toe. Ze uit die muur in gemeen en bitchy gedrag
- Ze heeft geen vrienden
- Ze haat het om alleen te zijn
- Ze heeft wel eens getwijfeld een rogue leven te leiden.
- Ze heeft Stormstar als overgrootvader



Люби меня, как ваш худший кошмар
::
 


Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Echopaw
Member

Evelynn :'D
996
Actief
these hearts were soaked in gasoline, dripping a future mistake

CAT'S PROFILE
Age: ;; The oldest apprentice of eleven moons.
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 19:46

Echo facts;;
- Ik had een challenge voor haar om minimaal 300 posts in haar kittentijd te doen *yay* *note the sarcasm*
- Ze vind kittens heel irritant en ook een beetje eng
- Ze is halfclan
- Ze wil heel graag leader worden
- Ze wil heel graag uitvinden wie haar familie is
- Ze heeft een hekel aan Lurk ondanks dat ze nog nooit een topic hebben gehad (man, je wil de gesprekken tussen Bo en mij echt niet lezen)
- Ze heeft nu meer posts in haar eerste moon apprentice dan in haar hele kittentijd
- Echo is m'n favoriete karakter van alles wat ik ooit heb aangemaakt (dus beste uit een stuk of vijftien)
- Ze is heel jaloers op katten met mooie staarten *eheheh*
- Echo zou eigenlijk net niet gekozen zijn voor het nest Crimsoncry x Lakeside, maar omdat Jamjam zich na het kiezen toch terugtrok mocht ik dr toch aanmaken

Facts 'bout me;;
- M'n echte naam is niet Evy >3
- Ik ben veel volwassener op het internet dan in het echt
- Ik kan alleen katten, honden en dolfijnen tekenen
- Imagine dragons = bae
- Ik heb ADD (Attention Deficit Disorder)
- Ik hou van fanfictions schrijven (ik heb like twee avengers, twee thg en een hp fanfic geschreven man xD)
- Ik speel gitaar, maar ik heb nog nooit een les gehad in m'n leven
- Ik spreek Engels, Spaans en een beetje Frans
- M'n jam is Six shooter - Coyote Kisses, maar de rest van hen is echt flut
- Ik heb een broertje van zeven, een zusje van dertien en een broer van zestien


And you're a cherry blossom;
You're about to bloom,

You look so pretty,
But you're gone so soon.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Foxfire
Member

Loïs
1128
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 19:55

Foxfire:
1. Ik heb heel erg getwijfeld welke warrior naam ik haar zou geven, en het zou eigenlijk eerst Foxdance worden. Ik heb Soof laten kiezen >D
2. Fox heeft nog nooit een vriendje gehad, en heeft hier ook helemaal geen interesse in.
3. Ze is gay, ook al weet ze dat zelf nog niet
4. Heel misschien heeft ze een kleine mini crush op Yu
5. Ze heeft een hekel aan de BloodClan nadat die haar zusje Dappledpaw/Five hebben overgehaald om hun te joinen
6. Ik wil haar misschien een crush laten krijgen op Sinclaw (a)
7. Ze was eerst even oud als haar zusjes Airpaw, Dappledpaw en al die anderen (x3) maar ik heb haar ergens opeens ouder gemaakt zodat ik haar weer actief kon krijgen. Nu kloppen heel veel relaties die ze heeft in de RPG niet meer oeps
8. Eerst zou ik Foxpaw in de ThunderClan doen
9. Ze heeft een grote bek maar ook een heel groot hartje
10. Eerst kon ze helemaal niet vechten, maar nu is ze er best goed in.
11. <- eigenlijk hoort deze niet, maar so what (#badass). Ik zou Fox eerst heel erge nachtmerries laten krijgen over de BloodClan zodat ze kwaadaardig zou worden en uiteindelijk zélf naar de BloodClan zou gaan, maar ik heb dat uiteindelijk niet gedaan x3



Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Lotte
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank: Young Warrior
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 20:06

10 facts about Goldenrain
- Zou eerst wit zijn met grijze ogen
- Zou eerst emo en bloeddorstig zijn
- Zou eerst Pantherroar geheten worden
- Is doodsbang voor poezen
- Is eigenlijk 20% gay
- Golden was eigenlijk gebasseerd op een kat uit een ander RPG forum
- Was vroeger gebasseerd op Foxpaw (Laura)
- Is eigenlijk normaal, geestelijk en lichaamelijk. Maar kan nogal zomaar iets eruitfloepen
- Was vroeger mishandelt
- Zou eerst een ex-ShadowClanner zijn.




Theme & Voice:
 

::Golden::
 

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Creamyfrost
StarClan

Julia
6290
Actief
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 20:09

Creamyfrost:
-  Hij mijn eerste account is
- Hij stiekem een beetje gebaseerd is op mijn eigen angsten
- Hij gek ik is op zijn familie en niet zonder ze kan
- Lovefeather zijn moeder is
- Hij diep van binnen gevoelens heeft voor zowel Walnutdrop als Honeypaw
- Hij te veel trauma’s heeft om te verwerken waardoor hij opeens flauw kan vallen
- Hij Skyfeather als zijn broertje ziet
- Hij eigenlijk veel te lief is voor de wereld
- Hij rogue’s wantrouwt en niets van ze moet hebben
- Hij vechten haat en het alleen doet als het echt moet

Claw:
- Ik hem eigenlijk zonder bedoelingen heb overgenomen
- Ik nogal verrast was toen Waz mij vroeg om leider van de Elite te worden met hem
- Hij een zwak heeft voor kittens
- Hij eigenlijk verliefd is op Howl maar zijn gevoelens niet durft toe te laten
- Hij soms heel erg chagrijnig kan zijn
- Hij er heel erg goed in is om zijn emoties te verbergen
- Hij Zira niet mag maar haar toch gekozen heeft als commander door haar kunnen
- Hij soms heel erg in de knoop kan zitten met zichzelf
- Hij zonder pardon iemand kan vermoorden en daar ook nooit spijt van heeft
- Hij iedere kittypet die kittypet wil blijven zwak vind

Brindleleaf:
- Ze niet weet wie de vader is van haar kittens
- Vier verschillende katers kunnen de vader van haar kittens zijn
- De enige kater die ze vertrouwd Sparrowfeather is
- Ze zomaar iemand kan afsnauwen als ze het ergens niet mee eens is
- Ze haar broertje eigenlijk heel erg mist
- Ze Lizardpaw een beetje als haar dochter ziet
- Ze bang is voor pijn en alles wat daar mee te maken heeft
- Daarom eigenlijk bang is om te vechten
- Ze alleen vecht als dat is om haar kittens te beschermen
- Ze best een bitch kan zijn

About me:
- Ik me eigenlijk best oud voel
- Ik al 22 jaar ben XD
- Ik fulltime werk, 40 uur in de week
- Ik niet meer op school zit
- Ik twee paarden heb
- Ik een vogeltje heb
- Ik samenwoon met mijn vriend in een heel mooi huis
- Ik heel gelukkig ben zoals het nu gaat
- Ik een jonger broertje heb
- Ik graag hier ben omdat ik mij hier op mijn plek voel :3



I'm hunting with StarClan

#ButterForPresident
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Clouddust
Member

Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Rogue
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 20:12

Facts about Cloudiee
- Hartstikke shy en heel erg trots als hij iets heeft gedurfd
- Heeft een broer en een zus die hem altijd wat zwak hebben gevonden
- Heeft een goede band met z'n moeder
- Hij is bang voor hele grote katten
- Probeert telkens maar weer z'n angsten te overwinnen en sterker te worden
- Heeft een rottijd gehad waar hij zich ellendig voelde
- Is enorm op zoek naar zichzelf
- Is een rogue, maar gelooft in StarClan
- Heeft een coole BloodClan leider pappie waar hij erg naar opkijkt
- Is nieuwsgierig, naïef, maar houdt niet heel veel van risico's waardoor het zich allemaal niet echt toont

10 facts about mehh 
- Ik heb lichtrood haar en draag altijd een strikje erin (tenzij ik mn coole hoed of beanie opheb x3)
- Ik ben enorm muziek obsessed en weet altijd ook wel de naam van oude liedjes die ik niet eens leuk vind
- Ik heb een raar soort gave dat ik kalenderdata en de gebeurtenissen op die dagen door de jaren heen precies kan onthouden, zo weet ik ook heeeeel veel verjaardagen uit mn hoofd o¬o
- Ik draag bijna alleen maar panty's en heb maar een broek (die wel übercool is, de ene pijp is tartan en de andere zwart B))
- Ik heb een rare obsessie met dingen die ik eigenlijk helemaal niet leuk vind maar die ik toch moet kijken omdat het zo slecht is zoals Brugklas, Junior Songfestival en al die gare RTL 4 programma's xDD en bingo fm natuurlijk, de slechtste radiozender van utrecht :'3
- Later wil ik graag naar de kunstacademie en dan zie ik wel xD
- Ik heb een gehandicapte zus en wordt helemaal agressief als mensen haar raar aankijken of anderen aanstoten ofzo (haha gebeurde vandaag in de dierentuin non stop haha) ze is de liefste zus ever tho <33 ik heb ook een broertje en die is heel cool en zit bij mij op school
- Ik ga naar vier concerten dit najaar because I can B)) XD
- Ik kijk niet zo vaak naar series maar Orange is the new Black is helemaal geweldig <3333
- Ik heb een vriendje en kan dat nog steeds niet geloven omdat ik een ontzettend raar kind ben x)

Hoohoohoooo >:3


Danku Kip <3

 

.Stuff.:
 
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lizardpath
Medicine cat

Yanthe
1957
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 26Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
avatar
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   zo 27 sep 2015 - 20:12

Lizardpaw'
>> Dochter van Icyrose en Whitelion.
>> Ze is als kit ontvoerd geweest door Cyber en Jeff.
>> Sindsdien heeft ze een hekel aan kleine ruimtes.
>> Haar enthousiasme maskeert haar angsten en twijfels.
>> Ze heeft een evenwichtsstoornis waardoor ze plots gewoon om kan vallen.
>> Niemand weet dat ze die stoornis heeft, aangezien ze het altijd voor zich gehouden heeft en het behoorlijk goed heeft weten te maskeren door onderhand haar enthousiasme/onhandigheid als kitten.
>> Ze hoopt nog steeds dat Icyrose op een dag terug verschijnt in het kamp.
>> Ondanks dat ze altijd enthousiast is, is ze behoorlijk slecht in vriendschap sluiten met leeftijdsgenoten.
>> De enige echte vriend die ze ooit gehad heeft is Quietkit
>> Sinds ze verhuist is naar de Med. den heeft ze het gevoel dankzij Mousekit dat ze Quiet in de steek heeft gelaten.


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.


:.:
 

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
 
10-Facts-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Game Board-
Ga naar: