10-Facts-Topic - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 10-Facts-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Peppermint
Medicine cat
10-Facts-Topic - Pagina 6 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 6 Icon_minitimedi 28 apr 2020 - 18:28

10 facts about Pepperpaw
1) Ze is alleen aangemaakt omdat ik geen flame point meer had
2) Toen ik haar aanmaakte zou ze gewoon Windclan worden
3) Emma heeft Pep gewoon meegenomen naar Shadowclan xD
4) Ze zou eerst Pumpkinkit heten, daar heb ik uiteindelijk alleen een nickname van gemaakt
5) Tinderlight was al dood toen ik Pep bedacht
6) Ik shipte haar eerst een beetje met Settleddust, maar bindingsangst dus zsm geadopteerd als broer
7) Ik heb minimaal 7 warrior namen voor haar dus maar goed dat dat nog even duurt
8) Ik had geen idee van de plan dus thanks for the second curve ball Emma :'D (En nog steeds geen idea HAHA)
9) Ik wist ook niks van Seagull dus schrok me de pleures
10) Pepperpaw zal verlaat warrior worden omdat ze haar training heeft laten versloffen. Dat zal waarschijnlijk nog wel even zo blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
10-Facts-Topic - Pagina 6 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 29 apr 2020 - 17:21

Oh hee dit is ook weer leuk om te doen let's go

Ten facts about Coyo!
1- Ze krijgt ooit kittens
2- Ik wist al een jaar voordat ze IC med cat app werd dat ik met med cat app zou worden
3- Ze wilde heeeelemaal geen med cat app worden maar heeft nu haar lot geaccepteerd
4- Het lijkt mij heel leuk om haar eens te laten beïnvloeden door Dark Forest
5- Ze is mainly gebaseerd op Malia Tate van Teenwolf
6- Haar persoonlijkheid komt overigens ook heel erg met de mijne overeen
7- Ze staat ook wel bekend als: Coyo, Coyotebes, Cototébes, Kjootpaw, Coyoyo
8- Haar naam zou eerst Coyoteberry worden maar dankzij Loïs is het nu Coyotespirit <3
9- Ze vindt het geen probleem om te kletsen met andere Clans, maar is niet zo blij met Windclan aangezien zij haar zusje hebben vermoord
10- Ze is de grootste kluns op aarde B)


10-Facts-Topic - Pagina 6 Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
10-Facts-Topic - Pagina 6 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 29 apr 2020 - 17:53

De laatste keer dat ik dit deed was 27 sep 2015, dus tijd voor part twee op de Ace feitjes!

1. Acefray geloofd niet dat Dark Forest slecht is, aangezien er katten zijn daar waarvan hij houdt.
2. Tot op het laatste moment was de twijfel of hij Acefray of Acestrife zou worden.
3. Hij is ongeveer 6 jaar medicine cat geweest.
4. In die 6 jaar heeft hij 3.5 apprentice getraind gehad: Canarypaw, Bitterpaw, Yu en Bloodpaw
5. De slang die steeds voorkomt in zijn posts/art is 'sterrenschub', basicly een fysieke reminder van zijn morele dilemma.
6. Hij zal sterrenschub zijn hele leven blijven zien, niet dankzij Starclan, maar als een mentale navolging van zijn Starclan trauma.
7. Daarover gesproken, Ace heeft een enorme angst voor de nacht omdat hij vreest dat hij weer bezocht word door Dark Forest of Starclan.
8. Hij heeft nooit deze rang gewild maar het is hem opgelegd, en enkel Starclan kan hem weer ontnemen.
9. Acefray heeft het gevoel dat hij altijd tweede keus is en andere hem niet willen respecteren/naar hem willen luisteren. Als apprentice uitte dat in pest gedrag.
10. Hoewel hij van natuur een positieve vent is, is hij heel gevoelig voor neerslachtigheid, en kan zich snel mee laten sleuren in deze emoties.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
10-Facts-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Game Board-
Ga naar: