training 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 training 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Blacknight
Member
training 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: training 2   training 2 Icon_minitimedi 6 jul 2010 - 22:31

Blackpaw werd wakker in de velle ochtend zon, ze liep door het natte modderige gras en liep naar de prooien stapel met heel veel prooi. Blackpaw nam de vis die Flametail nog had gevangen van die keer dat ze samen gingen jagen. Blackpaw ging in de lekker warme zon liggen zonnen en at haar vis op, toen Blackpaw haar vis op had ging ze nog even zonnen. ,` ik wou dat ik voor eeuwig in de zon kon blijven liggen,` dacht Blackpaw ,`hoe laat is het o nee ik kom laat,` Blackpaw rende weg richting de meertjes. Blackpaw zag onder weg nog een paar muisjes vogels en een paar ratten. Blackpaw stopte om een paar ratten te vangen ze sprong recht op de ratten en dode die snel ,`zo nu naar Flametail I love you toe bij de meertjes,` en ze rende weer verder met de ratten in haar mond. Blackpaw zag de meertjes al in het zicht en Flametail I love you "zo hier ben ik dan en heb een paar ratten mee genomen" Blackpaw legde de ratten neer en gaf Flametail I love you een kopje en een likje "ik hoop dat tweebenen niet hier met hun honden komen want ik heb geen zin in een herhaling" Blackpaw ging naat Flametail I love you zitten en legde haat hoofd tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 10:44

Flametail wachtte totdat Blackpaw zou komen. Het duurde een tijdje, maar uiteindelijk kwam ze toch en ze had een paar ratten bij zich. "Goede vangst." Zei hij en gaf haar een kopje terug. "Ik hoop ook niet dat er weer vervelende honden langs komen, maar anders zou jou deze keer niks overkomen." Hij gaf haar nog een likje en concentreerde zich daarna op wat ze vandaag zouden gaan oefenen. Jagen hadden ze al een keer geoefend en ze hadden ook al gevochten tegen de hond. Ze hadden eigenlijk al aardig wat dingen gedaan. Misschien konden ze deze keer op patrouille gaan. Dan zouden ze elke kat die ze tegenkwamen op hun territorium laten zien dat ze hier niet thuis horen. "Zullen we gaan patrouilleren?" Stelde hij voor.


training 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 14:10

"maar moet Brokenstar dat niet beslissen" Blackpaw stond op en ging voor Flametail staan "maar ik vind het goed dus laten wij gaan". Blackpaw at haar rat nog op en liep weg "waar gaan wij op patrouile Flametail" Blackpaw stopte en keek Flametail aan "als je op patrouile wil moet je ook weten waar".

Edit Rusty: Blackpaw, gelieve 3 VOLLE regels te posten. Alvast bedankt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 16:16

"Brokenstar hoeft het niet per se te weten." Zei Flametail en liep achter haar aan. "Naar de grens met de Thunderclan als jij het goed vind." Zei hij en hij wachtte eigenlijk niet op een antwoord en rende in de richting van de grens. Hij wist niet waarom hij deze grens koos of misschien ook wel, maar dat maakte hem niks uit. Als er een Thunderclankat op hun territorium zou komen dan zou hij ervan lusten. Flametail wachtte na een tijdje even. Hij had nog geen antwoord van Blackpaw gehad en was gewoon weggelopen. Hopelijk was ze niet te boos. Hij ging op een steen zitten en keek naar de richting waar Blackpaw vandaan moest komen. Ze kon ook van een andere richting komen, maar daarvoor hield hij zijn andere zintuigen wel op scherp.


training 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 17:30

" Flametail wat agh laat ook maar" Blackpaw rende achter Flametail aan maar die was al in de verte verdwenen ,` kom hij nou even niet wachten,`. Eindelijk kwam Flametail in het zicht "kom je nou gewoon niet even wachten op mij" hijgde Blackpaw. Blackpaw ging naast Flametail op de steen zitten "waarom koos je eigenlijk langs de grens van de donderclan op patrouile te gaan dat is een niet echt handig besluit vind ik" Blackpaw gaf Flametail een kopje en sprong van de steen af en ging een stukje dichter bij het gebied van de donderclan. "Zag jij dat ook" Blackpaw snoof in de lucht om te ruiken als ze een vreemde geur kon ruiken "ik ruik niks maar het zal wel niets zijn, kom dan gaan wij verder" Blackpaw liep naar Flametai toe en wachte zijn antwoord af voor ze verder ging rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 19:51

Eindelijk kwam Blackpaw in zicht en ze begon hem meteen allerlei vragen te stellen. "Het hoeft ook geen handig besluit te zijn. Het moet gewoon een keer gedaan worden en ik weet dat je liever niet daar langs gaat, maar als Steelpaw durft om op ons territorium te komen dan zorg ik ervoor dat hij het nooit meer doet." Zei hij en liep deze keer wat rustiger verder. Hij had wel zin in een gevecht, maar dat kon alleen als iemand van de Thunderclan op hun territorium zou komen en dat hoefte niet zo te zijn en dan was er nog niks te doen. Hij zuchtte een keer diep en keek voor zich uit. Hij keek ook geconcentreerd, want hij dacht dat hij ook iets hoorde, maar hij was er niet zeker van. Hij snoof in de lucht, maar rook ook niks. Hij liep door, maar al zijn zintuigen stonden op scherp. Je wist maar nooit wat je tegen kon komen.


training 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 20:30

Blackpaw liep naast Flametail verder "weet je Steelpaw was vroeger een vriend van Purplepaw en mij en ik doe alleen gemeen tegen steelpaw als iemand er bij is maar hij kan echt harstikke aardig zijn" Blackpaw hoopt dat Flametail niet boos zou zijn "ik hoop dat je niet boos bent" Blackpaw ging 3 staart lengtes van Flametail lopen bang dat hij haar iets aan zou doen of haarstikke boos zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 21:27

Flametail zuchtte een keer diep en keek haar aan. "Ik weet dat hij een vroegere vriend van jullie is, maar dan heeft nog niet het recht om op ons territorium te komen. Als hij op ons territorium komt dan zal ik mijn eigen territorium beschermen. Het maakt mij dan niet uit wat jij doet." Zei hij en liep door. Hij was een beetje boos op haar, maar wilde het niet aan haar laten merken. Ze moest trouw zijn aan de clan en niet een vriendschappelijke band met een kat uit een andere clan hebben. Dat zou haar ooit in de weg kunnen zitten bij een gevecht tussen de twee clans. Hij zuchtte nog een keer diep en hoopte dat Blackpaw verstandig genoeg was om dat te begrijpen. Hij liep door naar de grens en keek haar niet meer aan.


training 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 21:32

"dat weet ik en ik zei ookal een keer dat ik altijd voor mijn clan kies en onze vriendschap is volgens mij niet meer en vooral niet met Sunpaw en trouwens hoe weet jij dat wij vroegere vrienden waren". Blackpaw was nog steeds 3 staartlengtes van Flametail vandaan "ik heb er ook spijt van dat wij vrienden waren en ik hoop dat dit niets tussen ons veranderd". Blackpaw keek een beetje triest naar de grond "waarom heb ik dit nou gezegt ik had het beter niet kunnen zeggen" en Blackpaw liet een paar tranen lopen.


Laatst aangepast door Blackpaw op do 8 jul 2010 - 15:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 9:48

Flametail zuchtte nog een keer diep en hief zijn kop op. Hij wist dat Steelpaw niet tussen Blackpaw en hem in mocht komen en op deze manier gebeurde dat juist. Hij liep terug naar Blackpaw en keek haar aan. Hij voelde pijn vanbinnen, maar wilde het niet aan haar laten merken. "Ik weet dat je geen vrienden meer met hem bent en ik wil niet dat hij het tussen ons verpest." Zei hij. Hij draaide zich om en keek naar de lucht. Waarom moest dit er ooit uitkomen? Waarom had hij dit gezegd? Hij zuchtte nog een keer diep en liep weer door naar de grens. Hij voelde veel pijn vanbinnen, maar het liefst wilde hij het negeren en doorgaan met zijn leven samen met Blackpaw.


training 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 9:54

Blackpaw liep weer verder zonder 1 woord onderweg te zeggen ze keek maar een beetje om haar heen.. ,` waarom moets dit gebeuren waarom moesten wij het over steelpaw hebben waarom toch,`dacht Blackpaw. "Flametail je heb nu nog steeds niet gezegt hoe je weet dat wij vroeger vrienden waren" en Blackpaw liep naar Flametail toe "zeg op ik wil het weten".
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 10:57

Flametail keek even op. "Ik heb jou en Purplepaw er wel eens over horen praten." Zei hij. Hij zuchtte en liep weer door. Waarom moest het leven nou toch zo moeilijk zijn? Waarom moest Steelpaw nou alles verpesten? Steelpaw had het recht daar niet toe, maar waarschijnlijk wist hij niet eens dat hij dit veroorzaakte. Het lag dus aan hem. Hij zuchtte, het lag dus allemaal aan hem. Wat deed hij fout? Hij had moeite om een paar tranen tegen te houden en liep nu wat sneller door. Hij wilde Blackpaw niet meer aankijken. Hij had al die tijd alles fout gedaan. Het lag gewoon aan hem. Hij rende sneller dan hij dacht en hield zich in. Hij was waarschijnlijk ver voor Blackpaw uitgerend, maar daar zou hij pas achterkomen als hij omkeek en dat durfde hij niet. Hij had het al die tijd fout gedaan en daarom zou Blackpaw hem vast niet meer mogen.


training 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 11:05

Blackpaw zag dat Flametail sneller ging rennen "FLAMETAIL WACHT laat maar" Blackpaw liep gewoon verder ,`hoe moet het nu tussen Flametail en mij hopelijk is hij nog op mij, wacht eens even Steelpaw heb dit allemaal veroorzaakt het is zijn schuld dat dit is gebeurt ookal weet hij het zelf niet eens maar als ik hem zie gaat hij er aan,`. Blackpaw liep langs de donderclan grens "FLAMETAIL FLAMETAIL FLAMETAIL WAAR BEN JE FLAMETAIL GEEF EENS ANTWOORD".
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 13:21

Flametail liep langs de grens. Hij wilde het liefst terug naar Blackpaw, maar die was vast boos op hem. Hij zuchtte diep. Blackpaw wilde hem vast niet meer hebben. Niemand wilde hem meer hebben. Hij kon net zo goed hier doodgaan, want dan was alles voorbij. Hij stond stil en dwingde zichzelf om niet meer verder te gaan. Als hij dood zou gaan dan zou hij het hier doen. Hij ging liggen en deed zijn ogen dicht. Hij sloot zich af voor de buitenwereld en hoopte dat er een Thunderclankat zou komen of iets anders om hem te vermoorden, maar dan liet hij Blackpaw achter en dat stond hem wel tegen. Hij zuchtte diep. Hij wilde niet meer naar haar gaan zoeken. Als ze niet boos op hem is dan zou ze hem wel gaan zoeken en dat zou hij dan vanzelf wel merken.


training 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 14:31

"FLAMETAIL WAAR BEN JE IK IK IK IK KAN NIET ZONDER JOU IK HOU VAN JE EN DAT WEET JE ALS JE DIT HOORT GEEF DAN ANTWOORD" Blackpaw zuchte ,`dit is zinloos ik kan hem nergens vinden,`. "FLAMETAIL WAAR BEN JE TOCH IK WIL JE NIET KWIJT EN ALS JE EEN EIND AAN JE LEVEN WIL MAKEN WIL IK JE NOG EERST LEVEND ZIEN" je kon aan Blackpaw's stem horen dat ze verdriet had ."Flametail waarom doe je mij dit aan" Blackpaw ging liggen en je kon haar horen huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 14:45

Flametail lag daar al een tijdje en hoorde een stem naar hem roepen. Het was de stem van Blackpaw. Was ze dus toch naar hem op zoek gegaan. Hij stond op om naar haar toe te lopen en begon te lopen. Zijn lichaam wilde het niet, maar dat weerhield hem er niet van naar haar toe te gaan. Langzaam liep hij in de richting van het geluid tot hij nog een keer de stem van Blackpaw hoorde. "FLAMETAIL WAAR BEN JE TOCH IK WIL JE NIET KWIJT EN ALS JE EEN EIND AAN JE LEVEN WIL MAKEN WIL IK JE NOG EERST LEVEND ZIEN" Flametail voelde zich opgelucht. Ze zocht hem. Hij begon nu te rennen tot hij bij haar was. Hij zag haar huilen en gaf haar een likje. Daarna nam hij wat afstand en keek naar de grond. Zo bleef hij een tijdje zitten tot hij weer naar Blackpaw keek. "Blackpaw, ben je boos?" Vroeg hij voorzichtig. Hij durfde haar niet aan te kijken. Hij zuchtte nog een keer diep en hoopte dat alles weer goed zou komen, want dit was allemaal zijn eigen schuld.


training 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 14:50

Blackpaw keek op toen ze een lik kreeg "FLAMETAIL daar ben je" Blackpaw schoot naar Flametail toe en duwde hem op de grond "oo ik heb je zo gemist" en ze gaf hem de hele tijd kopjes. "waarom zou ik boos zijn op jou als ik net zat te huilen om jou en wil je mij nooit meer zo laten huilen om jou maar dat maakt nu even niks uit". Blackpaw lachte "ik ben gewoon zo blij dat je hier bent en levend" en ze bleef hem kopjes geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 21:16

Flamertail werd wat rustiger. Hij voelde wel veel spijt. Hij had Blackpaw zo maar alleen achter gelaten zonder ook maar te zeggen wat hem dwars zat. "Ik leef nog. Wat dacht je anders. Het is allemaal mijn schuld. Het heeft niets met Steelpaw te maken. Ik maakte er een punt van." Zei hij en gaf haar nog een paar likjes. "Ik hou van jou, maar ik voelde veel verdriet toen ik er weer aan herinnerd werd dat je vrienden met Steelpaw was. Ik had dat achter me gelaten, maar het ligt nog steeds gevoelig." Zei hij.


training 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 21:19

"dat maakt niks uit ik ben gewoon harstikke blij dat je hier bent en nog leeft dat is voor mij het aller beste wat ik maar kan wensen". Blackpaw gaf Flametail nog een paar kopjes en ging naast hem liggen "ik meen het echt jij bent het aller mooist en beste wat de wereld mij kan geven". Blackpaw schoof dichter bij Flametail en legde haar hoofdje tegen hem aan "en vindt jij ook dat ik het beste en het mooiste ben wat de wereld jou kan geven".
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 Icon_minitimeza 31 jul 2010 - 11:01

"Jij bent ook het mooiste dat de wereld mij kan geven." Zei hij en gaf haar een likje. Hij wist het zeker. Blackpaw was het mooiste dat de wereld hem kon geven en niemand zou haar van hem afnemen. Ook al had hij het zelf al bijna verpest, maar dat moest hij nu vergeten voordat hij er weer verder over gaat nadenken en weer boos word. Het is nou eenmaal al lang geleden en daarom moet hij het vergeten. Ze konden beter doorgaan met trainen, want anders werd Blackpaw nooit een warrior. Hij stond op en keek haar aan. "Zullen we weer gaan trainen, want anders word je nooit een warrior." Zei hij. Hij wist dat ze graag een warrior wilde worden en dat kon alleen als ze hard trainde en haar best deed. Hij ging zitten en wachtte op haar antwoord.


training 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
 
training 2
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: