training 2 - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 training 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 jul 2010 - 11:22

"Oké, uhm uhm uhm ik weet het wij gaan sluipen, jij gaat lopen en dan ga ik onopgemerkt ahter je aan" Blackpaw stond op en verdween in de schaduwen. Blackpaw liep de heletijd onopgemerkt achter Flametail aan hij ging soms de andere kant op lopen bochten om en hij keek vaak achter om. Toen Flametail bij de startplaats kwam sprong Blackpaw uit de Schaduwen recht op Flametail .ze kwam met een harde knal op Flametail terecht en Blackpaw hield hem stevig tegen de grond gedrukt "ik vond dat het genoeg was en ik had zin in wat actie". Blackpaw krabde Flametail waar ze kon krabben met ingetrokken nagels. Blackpaw sprong van Flametail af en verdween weer in de schaduwen "nu mag jij als je wil". Blackpaw maakte zich in de schaduwen klaar voor een aanval van Flametail.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimema 2 aug 2010 - 10:16

Flametail knikte even naar haar en begon te lopen. Hij luisterde goed of hij haar kon horen en hij was blij dat hij haar nauwelijks hoorde. Alleen als hij zich echt goed concentreerde, maar als hij er niet meer op zou letten hoorde hij haar niet meer. Opeens sprong ze bovenop hem. "ik vond dat het genoeg was en ik had zin in wat actie" Zei ze en begon hem te krabben. Daarna sprong ze van hem af en nu was het zijn beurt. "Oke, ik wil best." Zei hij en sloop zachtjes om haar heen. Daarna sloop hij naar haar toe en sprong. Hij landde bovenop haar en hield haar even tegen de grond gedrukt en haalde met zijn voorpoten uit zonder dat hij zijn nagels uit had, dus kon hij haar geen pijn doen. Daarna sprong hij van haar af en keek haar aan. "Je kunt al goed sluipen en vechten kun je ook al aardig." Zei hij tegen haar.


training 2 - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimema 2 aug 2010 - 10:28

'Oke, ik wil best.' Flametail sloop zachtjes om Blackpaw heen. Daarna sloop hij naar Blackpaw toe en hij sprong. Flametail had Blackpaw stevig tegen de grond gedrukt en haalde met zijn voorpoten uit zonder dat Flametail's nagels uit had "ben ik niet goed genoeg voor je dat je je nagels in getrokken houd". Flametail sprong van Blackpaw af en haar haar aan 'Je kunt al goed sluipen en vechten kun je ook al aardig' "dankje maar dat zal je niet sparen". Blackpaw liep rondjes op Flametail " je mag best je nagels ontbloot hebben" Blackpaw ontblote haar nagels en rende naar Flametail toe. Blackpaw sprong op Flametail en drukte hem stevig tegen de grond zo stevig dat hij bijna de grond in geduwd werd. Blackpaw krabde Flametail een paar keer en bijte hem "ik zei toch dat ik je niet zou sparen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimema 2 aug 2010 - 10:37

Flametail ontblootte zijn nagels en zette zich klaar om de aanval van Blackpaw op te vangen. Blackpaw sprong bovenop hem en raakte hem met haar nagels. Hij duwde haar van zich af en sprong naar haar toe. Deze keer drukte hij haar weer tegen de grond en haalde uit. "Ik spaar jou ook niet als je mij niet spaart." Zei hij en ging nog even door mer krabben. Daarna sprong hij van haar af en stond klaar om een tegenaanval op te vangen. Hij had een paar krassen, maar geen van de krassen was echt diep. Hij keek een beetje uitdagend naar Blackpaw en wachtte af op wat ze ging doen. Als ze zo zouden blijven trainen en constant hetzelfde zouden blijven doen zou de training ook niet echt opschieten. Hij ging zitten en keek haar aan. "Probeer me eens op een andere manier aan te vallen." Zei hij en keek haar aan. Hij ging weer klaar staan om een klap op te vangen en was wel benieuwd wat ze deze keer zou doen.


training 2 - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimema 2 aug 2010 - 10:45

"Probeer me eens op een andere manier aan te vallen." zei Flametail "oké dan maar dit was een iets andere aanval maar ja als jij het zegt". Blackpaw had wat krassen van Flametail niet diep maar ook niet ondiep en het bloede. Blackpaw rende op flametail af en vlak voor Flametail dook ze onder hem. Blackpaw krabde en beet Flametail een paar keer hard in zijn buik. Blackpaw ging onder Flametail vandaan en klom in de boom "durf je ook mij hier aan te vallen Flametail of vind je het te gevaarlijk" zei Blackpaw uitdagend en ze sprong van tak naar tak. "nou kom je nog of ben je te BANG" Blackpaw begon een bang kippetje na te doen voor de gein terwel ze nog heel goed op Flametail lette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimema 2 aug 2010 - 10:53

Flametail voelde pijn in zijn buik, maar het was een goede aanval. Nu mocht hij weer en hij sprong de boom in. Hij was niet heel handig met in bomen klimmen, maar hij stond veilig op een tak en sprong tak voor tak achter Blackpaw aan. Uiteindelijk sprong hij naar haar toe en landde naast haar op de tak. Hij haalde een paar keer uit met zijn voorpoten en hoopte dat hij Blackpaw zou raken. Het was wel wat gevaarlijker om in een boom te oefenen en al helemaal om in een boom te vechten, maar als je je evenwicht goed bewaarde was het geen probleem. Hij sprong nog een paar takken verder en was nu boven Blackpaw. Hij kon nu naar beneden springen en haar aanvallen, maar hij deed het niet. "Nu mag jij." Zei hij en begon tak voor tak vooruit te springen en steeds hoger. Ondertussen lette hij ook nog op de bewegingen die Blackpaw maakte.


training 2 - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimema 2 aug 2010 - 11:03

Flametail haalde een paar keer uit. een paar raakte hij Blackpaw maar een paar ook niet. Flametail sprong tak naar tak tot hij boven Blackpaw was "en waarom spring je niet op mij oo ik snap het wel je bent gewoon bang dat wij naar beneden vallen aaa je denk om mijn veilig wat lief maar dat hoeft niet" zei Blackpaw een beetje pesterig. Blackpaw sprong van tak naar tak tot ze Boven Flametail kwam "ik ben er niet bang voor kijk maar". Blackpaw sprong naar beneden recht op Flametail en haalde een paar keer uit "en zo moet je dat doen". Blackpaw sprong naar beneden en landde sierlijk op haar pootjes " en nu durf je nog verder Flametail en je weet toch wel dat ik alles wat ik zei niet gemeen bedoel".
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimema 2 aug 2010 - 11:09

Flametail keek naar Blackpaw die nu op de grond stond. "Natuurlijk weet ik dat je het niet gemeen bedoeld." Zei hij en keek naar beneden. Nu was het zijn beurt. Hij sprong uit de boom en ging recht op Blackpaw af. Hij landde op haar en drukte haar tegen de grond. "Wat zei je? Durf ik het niet?" Zei hij uitdagend en raakte haar een paar keer met zijn voorpoten. Daarna sprong hij van haar af. "Ik durf heus wel uit een boom te springen." Zei hij en keek haar uitdagend aan. Hij wilde ook wel bovenop haar springen, maar hij moest haar ook een kans geven en die had hij aan haar gegeven. Daardoor sprong ze van de tak boven hem af en raakte hem. Hij had een paar nieuwe krassen waarvan er een paar bloeden, maar het kon hem niet echt schelen. Het zou wel over gaan.


training 2 - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimema 2 aug 2010 - 11:19

'Natuurlijk weet ik dat je het niet gemeen bedoeld.' Blackpaw zag dat Flametail uit de boom sprong en recht op haar belande en dat hij haar tegen de grond drukte. 'Wat zei je? Durf ik het niet?' zei Flametail uitdagend en hij raakte haar een paar keer met zijn voorpoten en daarna sprong hij van haar af 'Ik durf heus wel uit een boom te springen.' zei Flametail uidagend "waarom deed je dat dan niet waarom sprong je dan niet op mij toen je boven mij was". Flametail zat nog steeds op Blackpaw en Blackpaw zette haar poten tegen Flametail's buik en zetten haar nagels er in. Blackpaw duwde Flametail met haar achter poten van zich af terwel ze nog steeds haar nagel in hem had "wil je het al op geven want ik doe dat zeker niet" zei Blackpaw uitdagend maar liever wou ze stoppen voor het een grote bloedbad werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 aug 2010 - 11:16

Flametail werd door Blackpaw weggeduwd. "wil je het al op geven want ik doe dat zeker niet" Zei Blackpaw. Hij kon opgeven voor het een bloedbad zou worden, maar dan zou Blackpaw hem weer zwak vinden. "Ik wil niet dat het een bloedbad word, maar ik wil ook niet opgeven. Wat zou ik dan doen?" Vroeg hij aan haar. Hij wist dat hij ook zelf wel gewoon kon kiezen, maar hij wilde dat Blackpaw het er ook mee eens was. Hij ging zitten en staarde rustig voor zich uit. Ondertussen begon hij de wonden op zijn borst te likken. Het waren maar kleine krasjes, maar sommige waren diep genoeg om te bloeden. Hij ging door met likken van al zijn nadere wonden terwijl hij ondertussen op een antwoord van Blackpaw wachtte. Hopelijk koos ze goed.


training 2 - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 aug 2010 - 11:28

'Ik wil niet dat het een bloedbad word, maar ik wil ook niet opgeven. Wat zou ik dan doen?' vroeg Flametail aan Blackpaw "ik wil ook niet dat het een bloedbad word maar ik wil jou wel verslaan maar misschien moeten wij het vechten zo laten en ons op andere dingen concentreren die ik nog moet leren" Blackpaw was het vechten wel zat ze wou liever nu even rusten en haar wonden bekijken. "is het niet handig om even te rusten en onze wonden te bekijken die wij elkaar bezorgt hebben" Blackpaw ging zitten en likte haar wonden af "moet ik jou even helpen bij de plekken waar je niet bij kan komen " zei Blackpaw een beetje bezorgt want ze had Flametail best veel wonden geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 aug 2010 - 11:42

Flametail zuchtte van opluchting. Hij moest inderdaad even rusten, want die wonden waren niet niks. "Je mag me helpen." Zei hij en ging liggen. Hij begon de wonden waar hij nog bij kon goed schoon te likken en legde even zijn hoofd neer. Hij was eigenlijk wel moe en wilde het liefst even slapen, maar dat was niet zo verstandig, want dan zou hij vanavond niet meer slapen. Hij zuchtte en keek even naar de lucht. Het was helemaal nog niet laat en toch voelde hij zich al moe. Het moest vast door het gevecht met Blackpaw zijn gekomen en door de wonden die hij had opgelopen. Hij hoopte dat Blackpaw zich beter voelde dan hij. Hij deed zijn ogen even dicht en deed ze na een tijdje weer open om niet in slaap te vallen.


training 2 - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 aug 2010 - 11:57

"Je mag me helpen." zei Flametail. Blackpaw schoof dichter bij Flametail en begon de wonden te likken waar hij niet bij kon. "ik heb je vlink wat schade aan gericht maar in ieder geval kan ik vechten als een warrior toch" zei Blackpaw een beetje lachend. Blackpaw ging bij Flametail rug liggen om de wonden daar te likken. Blackpaw zag dat Flametail zijn ogen dicht deed en even later weer open "ben je moe Flametail ga dan maar slapen als je wil ik hou dan wel de wacht en zorg dat je niks over komt". Blackpaw ging verticaal voor Flametail's hoofd liggen en ze trekte Flametail's hoofd op haar buik "ga maar lekker slapen dat zal je nodig hebben en gebruik mij dan maar als kussen".
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 13:59

Flametail voelde dat Blackpaw hem op haar buik trok. Hij vond het niet echt erg. Hij wilde wel langer zo blijven liggen. Hij sloot zijn ogen en luisterde nog even naar de geluiden om hem heen, maar moest toen toegeven aan zijn vermoeidheid en viel in slaap. Na een tijdje werd hij weer wakker en voelde zich een stuk beter. Hij hief zijn kop omhoog en stond op. Hij rekte zich even uit en gaf Blackpaw een vlug likje. Het was heerlijk om even geslapen te hebben, maar hoe laat was het nu? Hij keek naar de lucht. Gelukkig nog geen tijd om terug te gaan naar het kamp. Hij ging zitten en krulde zijn staart om zijn poten en keek naar Blackpaw. "Gaan we nog wat doen of blijven we hier liggen? We kunnen ook terug gaan naar het kamp, maar daar heb ik nog niet echt zin in." Zei hij en keek haar vragend aan.


training 2 - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 14:12

Flametail gaf Blackpaw een vlug likje 'Gaan we nog wat doen of blijven we hier liggen? We kunnen ook terug gaan naar het kamp, maar daar heb ik nog niet echt zin in.' "zeg jij het maar want jij bent volgens mij het meest gewond en jij bent de mentor ik niet" Blackpaw stond op en rekte zich uit "wij kunnen ook op patrouile gaan of gewoon een stukje lopen als jij er nog puf voor heb." Blackpaw klom in een boom "ben zo terug". Blackpaw sprong van tak naar tak naar het moeras. Onderweg kwam Blackpaw nog een paar diertjes tegen maar ze had geen zin om op hun te jagen. Blackpaw was eindelijk bij het moeras aan gekomen, ze sprong uit de boom waar ze in zat ,`is kijken als er hagedissen zijn,`. Blackpaw keek rond ,`daar is een hagedis,`. Blackpaw ging gelijk in de sluiphouding zitten en ze liep naar de hagedis. Twee staart lengtes sprong Blackpaw recht op de hagedis maar hij ontsnapte en Blackpaw belande in de modder ,`lekker zeg nu ben ik helemaal smerig en is de hagedis ook ontsnapt,`. Blackpaw had geen zin meer om hier te jagen en ging terug naar de plek waar ze Flametail alleen gelaten had. toen Blackpaw op de Plek kwam waar Flametail was sjokte ze naar Flametail toe "ben er weer".
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 14:20

Flametail wilde net gaan antwoorden toen Blackpaw weg ging via een boom. Hij moest blijven wachten, dus bleef hij ook zitten. Even later kwam Blackpaw terug ze zat helemaal onder de modder. Flametail moest moeite doen om niet te gaan lachen. Hij zuchtte even en keek daarna weer naar Blackpaw. Hij moest nu serieus blijven. "Wat heb je gedaan? Hoe kom je zo onder de modder? We kunnen een eindje gaan lopen als het jou lukt met die modder op je vacht." Zei hij en keek haar vragend aan. Hoe kon ze toch in de modder vallen? Hij keek even de andere kant uit zodat hij niet in de lach schoot, maar hij kon het niet meer tegenhouden en hij begon te lachen. Hij stopte na een tijdje weer en keek naar Blackpaw. Waarschijnlijk was ze gekwetst, maar dat zou hij wel weer goed maken. "Sorry, maar het geeft gewoon een gek gezicht dat jij onder de modder zit." Zei hij.


training 2 - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 14:28

"Wat heb je gedaan? Hoe kom je zo onder de modder? We kunnen een eindje gaan lopen als het jou lukt met die modder op je vacht." Blackpaw wou net antwoord geven toen Flametail even zijn hoofd omdraaide en weer terug toen hij in de lach schoot "haha lag maar maar ik had bijna een hagedis gevangen en op jou vraag wat ik heb gedaan nou ik ging jagen bij het moeras en de hagedis zat en een modder plas dus ik ging in de sluip houding en sprong maar de hagedis was al weg en toen belande ik in de modder" Blackpaw draaide zich om en verdween in de bosjes. "peh hoe durft Flametail mij uit te lachen, ik zou hem is uit lachen als hij iets verkeerds doet dan zal hem wel leren mij niet uit te lachen".
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 14:34

hij had het kunnen weten nu liep ze weg. Hij ging achter haar aan en wist dat hij fout was, maar het was ook gewoon een grappig gezicht. "Sorry, het spijt me echt." Zei hij en haalde haar in. Hij ging voor haar staan en keek in haar ogen. "Ik weet dat je gekwetst bent, maar ik kan er ook niks aan doen. Iedereen maakt fouten." Zei hij. Hij wist niet zeker of dit ook echt Blackpaw zou ompraten, maar daar kwam hij achter als ze wat zei of gewoon wegliep. Hij bleef staan en keek haar in haar ogen aan. Ze moest hem begrijpen. Zij zou het ook bij hem gedaan hebben als hij in de modder was gevallen, maar het was hem niet overkomen en haar wel.


training 2 - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 14:42

'Sorry, het spijt me echt." Zei hij en haalde haar in. Hij ging voor haar staan en keek in haar ogen. 'Ik weet dat je gekwetst bent, maar ik kan er ook niks aan doen. Iedereen maakt fouten.' Blackpaw keek Flametail aan "ik zou jou nooit uit lachen als je onder de modder zat of er in gevallen was en dat doe je bij mij wel" Blackpaw liep om Flametail heen richting de kleine rivier "ik ga naar de kleine rivier dat je dat weet". Toen Blackpaw bij de kleine rivier was ging ze in de rivier staan om haar vacht schoon te maken. "ik hoop dat hij de volgende keer beter na denk voor dat hij iets doet." Blackpaw ging een paar keer kopje onder water, ze stapte de kleine rivier uit en schudde het water uit haar vacht maar die blijf wel nog nat. Blackpaw ging liggen en ging lekker zonnen zodat haar vacht sneller opdroogde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 10:34

Flametail was het zat. Als zij dat niet accepteerde dan bekeek ze het maar. Hij had geen zin om achter haar aan te gaan en naar de rivier te gaan. Hij draaide zich om en liep in tegengestelde richting. Hij had hier nu toch niks meer te zoeken, dus kon hij beter teruggaan naar het kamp. Hij zuchtte even en daarna begon hij naar het kamp te lopen. Ze bekeek het maar. Deze keer hoefde hij haar niet meer te zien. Eindelijk kwam hij bij het kamp aan en hij ging er naar binnen. Hij liep naar een schaduwplek en ging er liggen. Het interesseerde hem allemaal niet meer. Hij begon zichzelf te wassen. Misschien zou hij zo meteen nog door iemand gevraagd worden om mee te gaan, maar hij had geen zin meer om iets met Blackpaw te gaan doen.


training 2 - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
 
training 2
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: