training 2 - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 training 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 3 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 10:51

Blackpaw was klaar met zonnen en haar vacht was op gedroogt ,`misschien ben ik een beetje te boos gedaan tegen Flametail tenslote had hij nog sorry gezegt, ik ga maar terug naar het kamp,`. Blackpaw stond op , rekte zich uit en liep richting het kamp. Onder weg stopte Blackpaw even om te gaan jagen. Blackpaw deed haar neus in de lucht om te ruiken als er nog prooi was. "een muis, een vogel en een hagedis? wat doet een hagedis vlak bij een groepje bomen en niet in een moeras" Blackpaw ging in de sluip houding en sloop steeds dichter en dicht bij de hagedis. Op twee staart lengtes afstand sprong Blackpaw op de hagedis en dode hem snel "1-1 gelijk spel hagedis". Blackpaw ging weer terug naar het kamp met een hagedis in haar mond. Blackpaw was eindelijk aan gekomen in het kamp, ze legde de hagedis op de prooien stapel en nam niks voor zich zelf mee. Blackpaw keek rond in het kamp en zag Flametail liggen, ze trippeld naar flametail toe en ging recht voor hem staan "Flametail het spijt me van wat er daar net is gebeeurt ik had niet zo boos moeten doen en ik had je excuses moeten accepteren kun je mij vergeven".
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 - Pagina 3 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 11:02

Flametail had zijn ogen even dicht gedaan en deed er een open bij de stem van Blackpaw. "Oh, jij bent het maar. Je had er eerder bij na moeten denken." Was het enige wat hij zei en hij deed zijn ogen weer dicht. Hij had weinig gezegd, omdat hij niet veel zin had om met haar te praten. Hij legde zijn hoofd weer neer op de grond en ging op zijn zij liggen. Het was heerlijk om gewoon even zo te kunnen liggen en alles om je heen te vergeten. Misschien zou hij wel weer gestoord worden door iemand, maar daar dacht hij nu niet aan en het maakte hem ook niet meer uit. Als er iemand kwam die hem mee uit jagen vroeg of iemand die vroeg of hij mee wilde op patrouille dan zou hij het doen. Tenzij Blackpaw het vroeg. Hoe had ze zo kunnen reageren? Had ze al eerder rustiger gereageerd dan was hij misschien minder boos geweest.


training 2 - Pagina 3 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 3 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 11:11

'Oh, jij bent het maar. Je had er eerder bij na moeten denken.' "oh je bent het maar hoezo jij bent het maar weet je wat laat maar ik ga weg maar weet één ding jij doet nu net zo als ik toen" Zei Blackpaw boos. Blackpaw liep weg naar de prooien stapel en nam de hagedis die ze had gevangen, ze ging voor de Apprentices den liggen en at daar haar prooi op. Blackpaw had haar prooi opgepeuzelt en ging de Apprentices den binnen ,`als Flametail niet overmorgen nog zo doed is het helemaal over tussen hem en mij maar ik hoop van niet,` dacht Blackpaw. Blackpaw deed haar ogen dicht en ging proberen te slapen. Blackpaw kon niet slapen door de gedachte van dat het tussen haar en Flametail misschien voor bij zou kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 - Pagina 3 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 16:17

Flametail stond op en rekte zich even uit. Nee, hij was echt niet van plan om het goed te gaan maken. Hij had het nu zo vaak over zich heen laten komen en hij kon het nu niet meer accepteren. Het was al te vaak gebeurd. Hij liep de warriors den binnen en ging in zijn nest liggen. Het interesseerde hem niet meer. Ze was gewoon de moeilijkste poes om als partner te hebben. Hij begreep al niet waarom hij het had volgehouden. Hij zuchtte even en draaide nog een keer in zijn nest. Hij zou het wel overleven. Ook al zou het tussen hem en Blackpaw over zijn. Alleen de vraag was of Blackpaw ermee om zou kunnen gaan. Daar zou hij vanzelf wel achter komen als het echt over was tussen hun. Hij legde zijn hoofd neer en deed zijn ogen dicht. Hij was moe geworden en viel dus snel in slaap.


training 2 - Pagina 3 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 3 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 16:23

de volgende morgen werd Blackpaw wakker dus ze was toch in slaap gekomen. Blackpaw liep de apperentices den uit, ze liep richting de prooien stapel en nam niks. Blackpaw ging op haar favoriete plek liggen waar ze altijd met Flametail lag. "waarom gebeurt dit zou waarom doet liefde toch zo pijn en ik wil helemaal niet dat het uit is tussen mij en Flametail" zei Blackpaw iets te hard. Blackpaw stond op en sjokte naar de kamp ingang. "waarwel schaduwclan" Blackpaw liep naar het donderpad en ging midden op de weg liggen "als het tussen mij en Flametail uit is heb het geen zin voor mij weer om te leven". Blackpaw sloot haar ogen en hoopte dat iets kwam om een eind aan haar leven te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 - Pagina 3 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 3 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 9:41

Flametail deed langzaam zijn ogen open. Hij was nog een beetje moe, maar dat interesseerde hem niet. Hij stond op en rekte zich uit. Het mocht dan wel slecht tussen Blackpaw en hem gaan, maar Blackpaw bleef zijn apprentice. Hij liep de warriors den uit en liep direct naar de apprentice den. Hij keek naar binnen, maar zag geen Blackpaw. Hij rook in de lucht en rook gelukkig haar geur. Misschien was ze al gaan jagen. Hij besloot om haar geurspoor te volgen. Hij liep het kamp uit en snoof de lucht nog een keer op. Hij volgde de geur tot aan het donderpad en zag Blackpaw erop liggen. Waarom deed ze dat? Vroeg hij zich af, maar veel tijd had hij niet om na te denken er kwam een monster aan. Hij sprong op het donderpad en duwde Blackpaw ervan af. Hij kreeg haar gelukkig op tijd van het donderpad af, maar zelf kon hij niet meer op tijd wegkomen. Hij werd volop geraakt door het monster en door de lucht heen geslingerd. Hij kwam met een harde klap terecht een eindje van het donderpad af. Alle lucht werd uit zijn longen geperst en een pijnscheut schoot door zijn hele lichaam heen. Hij haalde moeilijk adem en zijn hele lichaam deed pijn. Alles werd zwart voor zijn ogen en hij raakte bewusteloos.


training 2 - Pagina 3 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 3 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 3 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 10:33

Blackpaw werd van het donderpad afgeduwd door Flametail net op tijd anders was Blackpaw door een monster geramt. Blackpaw deed haar ogen open en zag dat Flametail door een monster was geramt. Blackpaw twijfdelde geen moment , ze rende naar Flametail toe en trok hem van het donderpad af. "Flametail? Flametail? FLAMETAIL geef eens antwoord Flametail Sad " zei Blackpaw huilend. Blackpaw troogde haar tronen snel "het is nu geen tijd om verdriet te hebben ik moet Flametail helpen". Blackpaw legde Flametail op haar rug "ik moet je eerst naar het kamp zien te krijgen" en ze liep weg naar het kamp met Flametail op haar rug. Onderweg stopte ze soms om te kijken als de toestant van Flametail niet erger werd "hadden wij nu maar een medicijn kat" zei Blackpaw. Het was een hele reis naar het schaduwclan kamp maar eindelijk was Blackpaw er, ze legde Flametail neer "dit was nooit gebeurt als ik niet zo stom deed ik had gelijk al je excuses moeten accepteren als ik dat deed was jij nu niet door een monster geraakt en was je nu nog bij mij Sad " zei Blackpaw huilend. Blackpaw boog haar hoofd over Flametail "wij hebben geen medicijn kat Blacksky ken wel iets van Kruiden maar weet dit niet. wat moet ik nou doen" Sad .
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
training 2 - Pagina 3 DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 3 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 10:39

(Wil je verder gaan in het kamp ?? Je kunt het eronder plaatsen dan kunnen we het hele kamp gebruiken.)


training 2 - Pagina 3 Brokenstar-1

training 2 - Pagina 3 NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
training 2 - Pagina 3 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 3 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 11:56

Flametail’s lichaam deed veel pijn, maar hij wist dat Blackpaw hem naar het kamp aan het brengen was. De reis deed veel pijn en hij wist dat dit niet goed was. Hij moest het Blackpaw nu vertellen. Hij deed zijn ogen open en hief zijn kop even op, maar het deed te veel pijn, dus legde hij zijn hoofd weer neer. "Blackpaw…rustig…maar…niet…huilen." Zei hij zachtjes. Hij wachtte even tot Blackpaw naar hem keek. "Ik…moet…je…iets…vertellen." Ging hij verder. "Ik…hou…van…jou…en…dat…zal…ik…ook…altijd…blijven…doen." Zei hij zachtjes en tilde zijn hoofd niet op, want dan deed het pijn. Het praten deed zelfs pijn, maar dat interesseerde hem niet. Hij moest deze dingen tegen Blackpaw zeggen. "Ik…weet…dat…het…over…is…voor…mij,…maar…ik…weet…zeker…dat…jij…nog…een…mooi…leven…gaat…krijgen." Zei hij en zuchtte nog even. Hij deed zijn ogen dicht en zijn ademhaling werd steeds zwakker. Uiteindelijk blies hij zijn laatste adem uit en lag daar zijn levenloze lichaam.


training 2 - Pagina 3 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
training 2 - Pagina 3 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 3 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 12:06

'Blackpaw…rustig…maar…niet…huilen.' zei Flametail zachtjes. "Ik…moet…je…iets…vertellen.' Ging hij verder. 'Ik…hou…van…jou…en…dat…zal…ik…ook…altijd…blijven…doen." Zei hij zachtjes "dat weet ik en ik zal altijd van jou houden". 'Ik…weet…dat…het…over…is…voor…mij,…maar…ik…weet…zeker…dat…jij…nog…een…mooi…leven…gaat…krijgen.'Zei hij en zuchtte nog even. Hij deed zijn ogen dicht en zijn ademhaling werd steeds zwakker. Uiteindelijk blies hij zijn laatste adem uit en lag daar zijn levenloze lichaam. "nee nee NEE Flametail je mag niet gaan je moet hier blijven bij mij wij moeten samen een toekomst hebben FLAMETAIL!!!!!!!!!. nee nee nee nee nee" Huilde Blackpaw "ga alsjeblieft niet weg.


Laatst aangepast door Blackpaw op wo 25 aug 2010 - 18:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
training 2 - Pagina 3 DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: training 2   training 2 - Pagina 3 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 12:12

Brokenstar kwam zijn den uit gelopen en keek naar Flametail die op de grond lag. Weer een warrior minder in deze Clan, dacht hij met vuur in zijn ogen. Tweebenen! Hij wilde het bijna hardop zeggen. Met grote doffe passen stapte hij op de twee katten af en keek naar Blackpaw. 'Rustig Blackpaw. Hij is al bij StarClan, zijn oude Clangenoten zullen hem met open armen ontvangen, ooit zul je hem weer zien' zei hij op zijn zware toon. Hij praatte meestal niet zo, maar als hij dit niet deed zou hij nog een warrior kwijt zijn. Blackpaw was erg over haar toeren en dat zou heel fout kunnen uitpakken. Hij kneep zijn oranje/amberkleurige ogen even een beetje dicht en keek toen weer naar de twee katten. 'Kom mee Blackpaw, we brengen hem voor mijn den, dan kan de rest van de Clan over hem waken' zei hij en pakte Flametail's lichaam beet en sleepte hem mee naar de plaats waar hij over hem kon spreken vanaf zijn plek op de grote steen.


training 2 - Pagina 3 Brokenstar-1

training 2 - Pagina 3 NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
training 2
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: