彡 Sharing Tongues - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 彡 Sharing Tongues

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 17:10


Gravelsmoke keek toe hoe Snowdrop opstond en keek haar aan. Wat was ze van plan? Zou ze weglopen? Boos worden? De poes voor haar leek diep adem te halen toen ze haar woorden uitsprak. "Ik heb Thunderclan bedrogen!" Verbijsterd keek Gravelsmoke naar Snowdrop. Wat? Nee, dat kon ze niet gedaan hebben.. Toch? Langzaam stond Gravelsmoke ook op. "Ma-maar Snowdrop.. Hoe dan? Wat heb je gedaan?" Ze wilde het niet geloven. En het leek erop dat Snowdrop het ook niet fijn vond, gezien er op haar ogen een waterig laagje begon te vormen. "Overdrijf je niet?" Deze laatste vraag klonk meer angstig en wanhopig, dan een normale vraag. Want het kon niet.. Een ex-deputy, toen nog deputy, kon Thunderclan niet hebben bedrogen, right? En zo wel, zou het vast in moeilijke omstandigheden geweest.

Tag: Snowdrop (Maar andere katten kunnen haar en Snowdrop ofc makkelijk gehoord hebben)


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 17:14


"Ma-maar Snowdrop.. Hoe dan? Wat heb je gedaan?" Uh... ze slikte even. Haar keel was plots gigantisch droog geworden... Was ze aan het overdrijven? Wat dachten de anderen wel niet... Nee, wat dacht Gravelsmoke wel niet... Wat als Silverstar haar kon horen? Wat als een of andere kat dit zei tegen Silver? Zou hij boos zijn? Teleurgesteld...? Ze wist het echt niet en ze wist er ook geen deftige uitleg bij te plakken. "Overdrijf je niet?" ze slikte even en sloot haar ogen terwijl ze zacht begon te snikken, haar poten trilden hevig onder de druk die niet alleen op haar schouders lag van al die vermoeidheid, maar ook door de emoties die zo hevig waren op haar lichaam. "Ik zei tegen Claw dat ik hem zou helpen in ruil zou hij geen kat meer van de thunderclan doden..." zei ze trillend. "Ik was zo bang... Ik wilde niet dat er nog iemand dood ging... Maar ik verraadde Thundderclan!" en daarom vond ze van zichzelf dat ze een slechte deputy was geweest...

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 17:37


Snowdrop begon zacht te huilen, en even wist ook Gravelsmoke niet wat ze moest doen.. Niet dat ze dat ooit wel had geweten, maar huilende katten.. Het was niet haar specialiteit. Echter had ze zelf Snowdrop deze kant op gedreven en het lag gewoon niet goed voor de onzekere Gravel om de gevlekte poes voor haar nu te benijden om die reden, maar ze was zelf zo geschokt door het feit dat Snowdrop blijkbaar Thunderclan had bedrogen. "Ik zei tegen Claw dat ik hem zou helpen in ruil zou hij geen kat meer van de Thunderclan doden. Ik was zo bang. Ik wilde niet dat er nog iemand dood ging. Maar ik verraadde Thundderclan!" Verbaasd keek Gravelsmoke naar Snowdrop. "Maar dat is toch geen verraden?" zei ze. Nee, voor haar lag de definitie van Verraad toch even wat hoger. "Waarschijnlijk heb  jij heel wat katten het leven gered. Tuurlijk hielp je Claw, maar voor het goede van Thunderclan. Dan ben je geen verrader." vervolgde ze. "En al helemaal geen slechte deputy. Je deed het beste wat je had kunnen doen. Als je had geweigerd hem te helpen had hij waarschijnlijk jou vermoord en méér katten. Wie heeft daar wat aan?"


Tag: Snowdrop


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 17:53


"Maar dat is toch geen verraden?"Ze slikte even en met haar poot veegde ze even wat tranen weg, die langzaam hun weg hadden gevonden. Ze voelde zich verschrikkelijk schuldig over dit en ze kon wel... Haarzelf iets aandoen hierom. Ze haatte zichzelf zo hard! Ze was een verschrikkelijk iemand! Ze moest gewoon... Agh! Ze trilde even zachtjes. Dit alles had haar alleen maar slecht gedaan.... "Waarschijnlijk heb jij heel wat katten het leven gered. Tuurlijk hielp je Claw, maar voor het goede van Thunderclan. Dan ben je geen verrader." klonk er... "En al helemaal geen slechte deputy. Je deed het beste wat je had kunnen doen. Als je had geweigerd hem te helpen had hij waarschijnlijk jou vermoord en méér katten. Wie heeft daar wat aan?" Ze snikte even zacht en haalde diep adem, proberende de tranen in te houden. Zeker voor de rest. "J... ja maar..." uh... "Dat was gewoon verkeerd... Vind je niet?" sigh...

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 20:54


"J-ja maar... Dat was gewoon verkeerd. Vind je niet?" Gravelsmoke schudt haar hoofd. "Het zou pas verkeerd zijn als je door je eigen koppigheid je bleef verzetten tegen Claw, en zo meer slachtoffers zou maken." antwoordde ze tegen de huilende Snowdrop, die haar tranen steeds wegveeg. Snowdrop, stel je hebt 2 keuzes. Bij de ene ga je gebukt onder een tiran maar je doodt geen katten, bij de andere sta je op tegen de tiran maar doodt je waarschijnlijk wel katten. Geen van die keuzes is persé een slechte keuze. Bij de eerste werk je mee met een vreselijk iemand, bij de tweede gaan er katten dood. Bij de eerste gaan er geen katten dood, bij de tweede heb je het lef om je te verzetten. Elke keuze heeft een voor en nadeel, en achteraf wil je het altijd anders hebben gedaan.. Maar..." Ze zweeg even. Ja, ze had haar hele leven wel anders willen doen. Haar hele Warrior en Apprentice tijd met name. Maar dat ging toch niet lukken. "Maar het leven gaat door en gebeurd is gebeurd. Je had geen keuze kunnen nemen waar je achteraf geen spijt van krijgt."


Tag: Snowdrop


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 21:41


Ze slikte even en veegde langzaam even haar tranen weg... Nja, ze was al langzaam gestopt met janken, maar dit was gewoon onredelijk. "Het zou pas verkeerd zijn als je door je eigen koppigheid je bleef verzetten tegen Claw, en zo meer slachtoffers zou maken." zei de roestkleurige kattin tegen haar. "Snowdrop, stel je hebt 2 keuzes. Bij de ene ga je gebukt onder een tiran maar je doodt geen katten, bij de andere sta je op tegen de tiran maar doodt je waarschijnlijk wel katten. Geen van die keuzes is persé een slechte keuze. Bij de eerste werk je mee met een vreselijk iemand, bij de tweede gaan er katten dood. Bij de eerste gaan er geen katten dood, bij de tweede heb je het lef om je te verzetten. Elke keuze heeft een voor en nadeel, en achteraf wil je het altijd anders hebben gedaan.. Maar..." Sigh... Ze dacht even. Maar dat was juist Zealspark had gedaan. En toen hij ervandoor was gegaan met de patrouille of een tijdje ervoor had ze besloten Claw te bevechten. Een gevecht op leven en dood. Daar had ze verloren en daar had Jaytail haar gered. Zonder hem stond ze hier nu niet meer. "Maar het leven gaat door en gebeurd is gebeurd. Je had geen keuze kunnen nemen waar je achteraf geen spijt van krijgt." Ze knikte langzaam en slikte even. Haar keel voelde kurkdroog aan natuurlijk. Ze kon geen woord uitbrengen. "Ja maar Zealspark deed het anders en kijk nu waar hij staat, hij had het blijkbaar bij het juiste eind..." tenzij ze zichzelf niet met een ander mocht vergelijken in deze situatie... SIgh...

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 22:40


"Ja maar Zealspark deed het anders en kijk nu waar hij staat, hij had het blijkbaar bij het juiste eind..." Gravelsmoke snoof even. "En net zo goed had Bloodclan wél gewonnen en daarbij veel levens weggenomen. Het was hun al gelukt om Thunderclan in te nemen, dus het had prima gekund dat wij ook bij het laatste gevecht hadden verloren. En dan had hij helemaal nergens meer gestaan.. Dit keer had hij het bij het juiste eind, maar dat had jij niet kunnen weten. Jij deed wat jij dacht dat het beste was voor je clan. Jouw keuzes waren gemaakt uit Loyaliteit, niet uit verraad." probeerde ze de gevlekte poes moed in te spreken. Nee, verraad was het pas als je wíst dat je clan in de ondergang zou komen door die beslissing. Als je alles deed voor je eigen bestwil. Maar dat had Snowdrop niet gemaakt. Ze had een lastige beslissing genomen, en Gravelsmoke kreeg steeds meer respect voor de ex-deputy.

Tag: Snowdrop


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 jun 2016 - 13:22


Ze kon horen hoe de jonger poes even snoof. Daardoor keek ze langzaam op... Wat had ze verkeerd gedaan? Ze wist het echt niet... Nja, ze had zoveel verkeerd gedaan maar... Maar... Wat was er verkeerd aan schuldgevoelens voor iets dat slecht was... Voor iets dat verkeerd was? "En net zo goed had Bloodclan wél gewonnen en daarbij veel levens weggenomen. Het was hun al gelukt om Thunderclan in te nemen, dus het had prima gekund dat wij ook bij het laatste gevecht hadden verloren. En dan had hij helemaal nergens meer gestaan.. Dit keer had hij het bij het juiste eind, maar dat had jij niet kunnen weten. Jij deed wat jij dacht dat het beste was voor je clan. Jouw keuzes waren gemaakt uit Loyaliteit, niet uit verraad." ze draaide even met haar oortjes. "D... Denk je dat echt...?" klonk er zacht... "I... Ik bedoel... De clan is mijn alles... En ik dacht... Ik... Ik moet ervoor vechten en... En... En..." ze slikte even langzaam en liet een trillerige zucht langs haar lippen gaan. Nee, het was niet fijn...

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jun 2016 - 17:05


"D-Denk je dat echt? I-Ik bedoel... De clan is mijn alles.. En ik dacht.. Ik.. Ik moet ervoor vechten en.. En... En" stotterde de gevlekte poes zacht. "Tsja, als ik het niet dacht dan had ik het al zeker niet gezegd" antwoordde de roodgekleurde poes schouderophalend. Tsja, ze was al geen prater. En als je weinig praat, praat je al helemaal niet over dingen die je niet eens denkt. "En wat? Je vergeet dat vechten niet alleen protesteren is en met je klauwen slaan. Je kan ook mentaal vechten, met woorden maar ook met jezelf. Jij hebt gevochten met je clan. Misschien niet met klauwen, maar wel met jezelf." Tsja, ze gaf toe. het klonk vaag, en eigenlijk sprak ze veel te veel voor een verlegen poes als zij, maar anders formuleren kon ze het niet.

Tag: Snowdrop


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jun 2016 - 17:26


"Tsja, als ik het niet dacht dan had ik het al zeker niet gezegd" zei de rode poes tegenover haar. Ze keek langzaam op en knikte even, niet echt als antwoord maar eerder als bevestiging voor haar eigen onzekere gedachten. Daar had ze vast gelijk in. Ja, ze moest er wel gelijk in hebben. Gravelsmoke leek haar niet meteen iemand die leugens rond zou strooien voor het plezier en daarbij vertrouwde ze haar ook, net zoals ze al haar clangenoten vertrouwde. "En wat? Je vergeet dat vechten niet alleen protesteren is en met je klauwen slaan. Je kan ook mentaal vechten, met woorden maar ook met jezelf. Jij hebt gevochten met je clan. Misschien niet met klauwen, maar wel met jezelf." ze knikte, deze keer als bevestiging op wat de ander zei. "Dat is waar, ja," zei ze kalmpjes. "Ik vecht niet graag, maar als het nodig is, dan is het nodig..." zei ze vervolgens waarna ze even de grond begon te kneden. "Heb je nog over Whitelion gehoord?" sprak ze. Tijd voor een verhaaltje.

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jun 2016 - 17:37


"Dat is waar, ja." antwoordde Snowdrop. "Ik vecht niet graag, maar als het nodig is, dan is het nodig..." Gravelsmoke keek naar beneden, richting Snowdrops klauwen die ze door de grond groef, "Heb je nog over Whitelion gehoord?" Gravelsmoke keek verbaasd op. "Whitelion?" antwoordde ze verbaasd, en nadenkend. Ja, die naam kwam haar bekend voor, maar niet van de Thunderclan. "Bedoel je die Windclanner?" Dat was zo snel het enige waarvan ze de naam herkende, en ze hoopte maar dat ze niks doms zei. Ze was nu eenmaal een jonge poes en er is een goede mogelijkheid dat ze niet iedereen heeft gekend die Snowdrop heeft gekend. Maar wie het ook was, ze was nieuwsgierig naar wat er met deze Whitelion is.

Tag: Snowdrop


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jun 2016 - 18:31


De poes had even verbaasd opgekeken. ah tja, het was ook een vrij plotse verandering van onderwerp of niet dan? "Whitelion?" Klonk er van de jonge poes. Ze vroeg het liever na, want deze kattin was niet zo oud als haar. Ze had daarbij niet veel gehoord over de dode, witte Windclanner. Hij was immers nogal... vergeten... Of niet dan? "Bedoel je die Windclanner?" Ze knikte even. Ja, die dooie. "Whitelion, de vorige deputy van Windclan," vertelde ze. "Hij was, hoe dan ook, een kat die alleen op macht uit was. Hij was niet echt normaal... Om het zo maar te zeggen," zuchtte ze. "Voor hij deputy was, hebben hij en ik hier gevochten op het terrein en sinds die dag wilde hij maar meer met me vechten, omdat ik een match voor hem was," zei ze. "Zijn bloeddorst en vrede daden konden enkel gestopt worden met vechten... Soms is dat dan de enige optie.." zuchtte ze even... Tja... Ambitie steeg vele katten vaak naar het hoofd...

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jun 2016 - 20:03


De poes voor haar knikte even als bevestiging, die Whitelion, voor ze haar bek weer opende en iets begon uit te leggen. "Whitelion, de vorige deputy van Windclan. Hij was, hoe dan ook, een kat die alleen op macht uit was. Hij was niet echt normaal... Om het zo maar te zeggen. Voor hij deputy was hebben hij en ik hier gevochten op het terrein en sinds die dag wilde hij maar meer met me vechten, omdat ik een match voor hem was. Zijn bloeddorst en wrede daden konden enkel gestopt worden met vechten.. Soms is dat dan de enige optie." Gravelsmoke knikt. Ze begreep het, en vroeg zich ergens ook af waarom die kat dan gekozen was als deputy. "Goh, je zou denken dat zelfs die hazenvreters slim genoeg waren om een minder vechtlustige kat uit te kiezen als deputy." zei ze verbaasd. "Sorry hoor Snowdrop, maar ik kan me niet voorstellen dat jij jezelf een slechte deputy noemde terwijl er duidelijk veel slechtere zijn, zoals die Whitelion." Tsja, Snowdrop kende een kat die vocht voor zijn bloedlust, en niet zo zeer voor eer, en die deputy was geworden. Vergeleken met hem zou Snowdrop een geschenk van Starclan zijn. Alhoewel.. wie weet was ze dat ook wel.

Tag: Snowdrop


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jun 2016 - 20:14


Hm... "Goh, je zou denken dat zelfs die hazenvreters slim genoeg waren om een minder vechtlustige kat uit te kiezen als deputy." Klonk er verbaasd en de gevlekte kattin keek even naar de jongere poes. "Sorry hoor Snowdrop, maar ik kan me niet voorstellen dat jij jezelf een slechte deputy noemde terwijl er duidelijk veel slechtere zijn, zoals die Whitelion." Ze glimlachte even zwakjes. "Omdat er iets goeds zit in elke kat, zelfs in Whitelion," zei ze kalm. "Everstar is ook niet dom en ja, misschien heeft hij foute dingen gedaan. Maar hij zal gekozen zijn om zijn moedige daden en voor dat kleine stukje goedheid in zichzelf," vertelde ze. "Hij was onder andere een vader van vele... Ik kan goed geloven dat zijn hart wat verdord was door liefde," zuchtte ze even zachtjes. "Maar tja... Niet iedereens leven gaat zo soepel zoals in de sprookjes," vervolgde ze even. "Als er een iets is dat je moet onthouden, Gravelsmoke, is dat er iets goeds zit in iedereen, hoe slecht ze ook lijken of blijken te zijn," zei ze. Ze glimlachte wat breder terwijl ze haar staart rond haar poten krulde. "Ik twijfel ook niet aan het feit dat hij nu in starclan is..." zei ze met een knikje waarna ze opkeek naar de hemel. Ja, hij was vast goed, diep vanbinnen... Anders zou iemand zoals Everstar nooit die keuze gemaakt hebben. Toch?

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jun 2016 - 22:13


Snowdrop begon te spreken en Gravelsmoke zuchte even. Ja, de poes had een punt. Maar zelf was ze haar vertrouwen in het goede van bepaalde katten verloren. Het was echter geen andere kat die haar onzeker had gemaakt dan haarzelf.  "Niet iedereens leven gaat soepel.. Maar slechts Starclan kan zien wat er in het hart van een kat omgaat. Elke kat bezit iets goeds, maar het zijn je eigen keuzes. Het pad van wreedheid is niet een enkele afslag. Je hebt enorm veel paden terug op het goede pad. Het verleden verander je niet, maar je kan er wel van leren. Als je dat niet doet en het wrede pad op gaat, zonder het te doen uit loyaliteit voor je clan.. Wie ben je dan?" sprak ze, al was het eerder hardop denken. "Maar jij kende hem ongetwijfeld beter als ik. Als jij zegt dat hij echt ergens een goede kater was, dan geloof ik je"

Tag: Snowdrop


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 jun 2016 - 9:16


Dit was de visie van Snowdrop. Dit was hoe ze alles zag. Dit was waarom ze hield van alle clans en waarom ze ook Bloodclan niet haatte. Ze geloofde in elk van hen. Misschien niet meteen een goed iets, maar het was wel zo. Maar dat bedoelde natuurlijk niet dat ze streng kon zijn en rechtvaardig, in tegendeel. "Niet iedereens leven gaat soepel.. Maar slechts Starclan kan zien wat er in het hart van een kat omgaat. Elke kat bezit iets goeds, maar het zijn je eigen keuzes. Het pad van wreedheid is niet een enkele afslag. Je hebt enorm veel paden terug op het goede pad. Het verleden verander je niet, maar je kan er wel van leren. Als je dat niet doet en het wrede pad op gaat, zonder het te doen uit loyaliteit voor je clan.. Wie ben je dan?" Tja, dat was waar. "Maar jij kende hem ongetwijfeld beter als ik. Als jij zegt dat hij echt ergens een goede kater was, dan geloof ik je" Ze knikte even langzaam. "Ik heb zelf een verleden met serieus wat slechte dingen... Waaronder mijn broers die het slechte pad zijn opgegaan," zei ze. Haar ene broer zat in bloodclan, haar andere was een wrede rogue. "En toch hou ik nog zielsveel van ze..." ze zuchtte even. "Soms vraag ik me af waarom katten zo... Kortzichtig kunnen zijn..." tja...

Tag: Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 jun 2016 - 10:39

Voor Whifflepaw was dit gewoon nog een vreselijke dag die volgde op een andere vreselijke dag. En zo ging het door. De ene dag moest ze domme klusjes uitvoeren en de andere dag was ze aan het trainen. En soms had ze vrij, dan was ze aan het nadenken over het verlaten van de clan. En nog altijd had ze het niet gedaan. En wanneer ze het probeerde, werd ze belemmerd. Whifflepaw mocht ook niet alleen het kamp uit, al deed ze het wel, stiekem. Als ze het vroeg, mocht het ook niet. Ze mocht wel mee met patrouilles. Dat deed ze dan wel, dan was ze tenminste bij de grenzen en leerde ze alles steeds beter kennen. Intussen was ze bijna een hele moon apprentice. Maar toch leek het er op alsof ze de zwaarste periode van trainen al gehad had als kitten, toen Claw de leider was van Thunderclan. Ze miste Claw en haar Bloodclan vrienden. Die zag ze niet meer. Zouden ze haar nog herinneren? Whifflepaw had een muis van de prooistapel gepakt en at deze op, aan de rand van de groep katten die gezellig met elkaar aan het praten waren, prooi deelde, technieken deelde, of elkaar wasten. Whifflepaw hield zich afzijdig van de rest.

TAG: Niemand


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 E8v3o2
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 2hs5g9i彡 Sharing Tongues - Pagina 2 2gxnp75彡 Sharing Tongues - Pagina 2 2hqc5lx彡 Sharing Tongues - Pagina 2 10pvxmw彡 Sharing Tongues - Pagina 2 10pvxmw彡 Sharing Tongues - Pagina 2 34nodx3
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 jun 2016 - 16:27

De rosse tabby haalde even diep adem door haar neus toen ze het camp terug in liep, een klein muisje bengelend uit har bek. Jagen ging langzaamaan beter, als ze meer oefende, maar ze was toch nog niet zo goed als ze zou willen.. En niet zo goed als de anderen waren. Redpaw besloot haar muisje zelf op te eten, aangezien ze niet zo groot was en genoeg zou hebben met het kleine beestje terwijl een grotere kat dan nog een andere prooi zou moeten eten om vol te zitten. De jonge poes keek even om zich heen. Ze wou niet alleen zitten, maar ze wou zich ook niet opdringen bij een andere kat.. Uiteindelijk besloot ze om naar een jongere poes te gaan, die een beetje afzijdig zat - op het plekje waar Redpaw zich tamelijk vaak zette tijdens de Sharing Tongues. Dan viel het minder op dat je alleen zat. De kleine poes liet haar prooi vallen en zette zich naast Whifflepaw, maar ver genoeg van haar verwijderd dat het niet persé leek alsof ze hiernaartoe kwam voor haar - of dat ze zich verplicht moest voelen om een gesprek te starten.

Tag; Whifflepaw


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 jun 2016 - 16:39

Salmonpaw pakte een eekhoorn van de prooistapel en ging ergens aan de rand van het kamp zitten. Ze zag zo gauw geen katten die ze aardig genoeg vond om een gesprek mee aan te knopen. Terwijl ze de eerste hap van de eekhoorn nam, dacht ze terug aan de training van die dag. Het was heel goed gegaan. Al haar trainingen gingen heel goed de laatste tijd. Nou ja, sowieso was ze natuurlijk een fantastische leerling, maar de afgelopen dagen had ze geen enkele fout gemaakt. De trainingen begonnen bijna saai te worden. Ze was ervan overtuigd dat ze nu wel snel warrior zou worden. Oh, wat zou dat heerlijk zijn. Nieuwe dingen leren was leuk, hoor, maar zodra het nieuwe en spannende van de eerste apprenticemanen eraf was, was er eigenlijk niet zo veel meer aan. Ze wilde liever in haar eentje door het bos rennen in plaats van te luisteren naar Shellblades uitleg over van alles en nog wat.
Tijdens het eten hield ze haar oren gespitst, luisterend naar het gesprek tussen Snowdrop en Gravelsmoke. Het ging over Whitelion, maar het was niet bijzonder boeiend. Ze zou liever de spannende details horen over al die slechte daden dan een lesje over hoe er iets goeds zat in iedereen. Verveeld keek ze om zich heen.
Tag: open


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

彡 Sharing Tongues - Pagina 2 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
彡 Sharing Tongues - Pagina 2 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 jun 2016 - 9:39

Zijn blauwe blik viel meteen op de voormalige deputy toen die zei dat ze de Clan verraden had. Ook al was hij niet het type dat andermans gesprekken ging afluisteren, dit was toch iets dat een beetje over de bestwil van de clan ging, zodus had hij als deputy het recht zich ermee te bemoeien. Zijn imposante gestalte kwam overeind en met ruime passen bewoog hij zich naar het tweetal toe. Ondertussen waren ze alweer bezig over Windclan. Met een knikje begroette hij zowel Snowdrop als Gravelsmoke. "Ik wou even komen zeggen dat als je privé-zaken bespreekt je dat beter niet midden in het kamp doet, iedereen kan jullie horen." knipoogde hij naar de grijs-witte poes. Hij ging even snel met zijn tong over zijn schouder en keek om zich heen. Het was fijn om weer alleen maar Thunderclan katten te zien, in plaats van allemaal Bloodclanners.

Tag: Snowdrop & Gravelsmoke


彡 Sharing Tongues - Pagina 2 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
 
彡 Sharing Tongues
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: