彡 Sharing Tongues - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 彡 Sharing Tongues

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Nazca
Deceased
彡 Sharing Tongues - Pagina 4 MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive


CAT'S PROFILE
Age: Dead {21 moons} ☀
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 4 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 18:24


Zijn blik dwaalde af naar Redpaw. Ze zat er nogal stilletjes bij. Hij had ondertussen al door dat ze geen prater was. Eerder verlegen en dat was eigenlijk wel schattig. De woorden van Salmonpaw haalde hem uit zijn trance. Hij was bijna het prikkende gevoel vergeten in zijn staart. Het bloed was al gestopt met lopen, maar de staart was genoeg toegetakeld om er over op te scheppen. Hij greens en liet zijn staart eens zien. "Vandaag was ik gaan jagen bij de Snakerocks. Ik hoorde een gesis en keek om me heen." Hij liet de spanning wat op drijven. "Daar zat hij dan. Een ratelslang. Ik ging niet weg en kwam ook dichterbij. Met zijn grote bruine ogen keek hij me aan. Het puntje van zijn staart ging heen en weer." Hij deed het na met zijn toegetakelde staart. "Omdat hij niet ging aanvallen draaide ik me weer om. Het zou dom geweest zijn verder te gaan. En INEENS..." Zijn groene ogen staarde Salmon indringend aan. Hij schikte zijn staart nog eens in het juiste licht. "Ineens voelde ik een hevige pijn. En ik draaide me op. Met een slag was hij dood." Branch schudde zijn hoofd. "Als hij me dit niet had aangedaan, had die arme stakker nog geleefd." Hij lachte om zijn eigen grappige noot in het verhaal. Gelukkig zijn ratelslangen niet giftig. Een cobra of een koperkop zou wat anders geweest zijn. "En wat heb jij beleefd vandaag?"

Salmon


let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
彡 Sharing Tongues - Pagina 4 J7hKrjh
Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
彡 Sharing Tongues - Pagina 4 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 4 Icon_minitimevr 12 aug 2016 - 11:59

Salmon trok even haar wenkbrauwen op toen Branchpaw begon te vertellen. Wauw, hij had dus blijkbaar een echt avontuur meegemaakt vandaag. Ze moest toegeven dat hij geen slechte verteller was en zijn toegetakelde staart bewees dat hij het niet compleet verzonnen had, al kon hij onmogelijk bewijzen dat hij de slang echt gedood had en het beest er niet gewoon zelf vandoor was gegaan. "Stoer, hoor", miauwde ze toen hij was uitgepraat. "Al zou ik die slang zelf niet eens een kans gegeven hebben om aan te vallen", voegde ze daar achteloos aan toe. Ze grijnsde kort. "Maar zelf heb ik niet zulke avonturen beleefd vandaag. Een beetje getraind. Het ging perfect, ik weet zeker dat ik bij de eerstvolgende ceremonie warrior wordt", miauwde ze. "Eindelijk. De trainingen beginnen een beetje makkelijk te worden, weet je? Ik ben wel klaar voor het echte werk."


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

彡 Sharing Tongues - Pagina 4 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nazca
Deceased
彡 Sharing Tongues - Pagina 4 MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive


CAT'S PROFILE
Age: Dead {21 moons} ☀
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 4 Icon_minitimevr 12 aug 2016 - 12:03

Branchpaw greens. De slang was eigenlijk helemaal niet gedood en de slang had hem zelfs niet gebeten. Hij was gewoon zo stom geweest om zijn staart te pletten tussen een paar stenen van de steppingstones. Maar dat hoefde Salmonleap niet te weten. Zo te zien geloofde ze het ook. Hij greens blij. "Eindelijk. De trainingen beginnen een beetje makkelijk te worden, weet je? Ik ben wel klaar voor het echte werk." De kater schudde zijn hoofd, wat een stoefkont. "Ik snap het. Bij mij zijn ze ook al te makkelijk, ik zou zo vervroegd warrior kunnen worden." Hij gaf haar een knipoog alvorens hij verder ging. "Maar Starclan heeft een slimmere, betere warrior in petto. Dus als ik deze moon nog door train ben ik nóg beter."


let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
彡 Sharing Tongues - Pagina 4 J7hKrjh
Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
彡 Sharing Tongues - Pagina 4 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: 彡 Sharing Tongues   彡 Sharing Tongues - Pagina 4 Icon_minitimeza 20 aug 2016 - 18:50

Salmonpaw snoof geamuseerd toen Branchpaw beweerde dat hij wel wat eerder warrior kon worden. Ja ja, dacht ze. En dan ook nog die knipoog erbij, tsjongejonge, wat een opschepper. Ze knikte begrijpend. "Hm, vast en zeker", zei ze, waarna ze er speels aan toevoegde: "Maar denk maar niet dat je de beste warrior van ThunderClan kan worden." Dat werd zij namelijk al.


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

彡 Sharing Tongues - Pagina 4 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
彡 Sharing Tongues
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: