Algemene Onzin Topic - Pagina 29



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende
Eyes •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 1200px-Yin_yang.svg
A
82
Actief
Ultimately, we are judged by what we cannot change

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eyes •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 19:12

Acefray schreef:
Thornface schreef:
Rousepaw schreef:
Dat moment dat je je realiseert hoe f*ked up Kindkit eigenlijk wel niet is

"Starclan zal je keer op keer straffen tot je het leert, tot je binnen de lijn gaat staan. Je bent een medicine cat Acefray, je bent geen warrior. Liefde is onbestaande voor jou," + "Niemand mag van je houden en jij mag van niemand houden zolang je de titel draagt van Medicine cat. En daarvoor Acefray,"

Het kind is zo aseksueel als het maar zijn kan en snapt gevoelens niet en heeft ook heel weinig gevoelens om mee te beginnen

Op een of andere manier matcht dat gewoon zo mooi lol :')
Ergens heb ik het gevoel dat dit allemaal zo veel makkelijker zou zijn geweest voor Ace als Kind erbij zou hebben vermeld dat er veel vormen van liefde en "houden van" zijn :'D
Niet dat ze daar op zou hebben gelet als ze gevoelens in het algemeen niet snap though XD

Kindkit is gekomen dankzij Starclans manier van zeggen "Kijk Ace, zo zou jij moeten zijn"

En ja. Als iemand gewoon duidelijk had gezegd "Ace yo, als je partner en kits hebt dan word je contact met Starclan slechter en dat willen niet, stop dus ermee" dan was zijn dark forest drama ook niet aan de gang gagaan xDD Want nu denkt Ace dat geen enkele liefde mag en Starclan hem haat :C

Als ze dat ooit tegen hem gaat zeggen gaat Ace wss schreeuwen ofzo

Tbh ik zou met Rouse hem wel wakker willen proberen te schudden (harde of zachte manier I don't mind) en heb ik ook een geldige reden haar naar Starclan te sturen


"I will never go down any other way"
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Signat10
42 IC
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 19:21

Nu wil ik Ace gewoon een knuffel geven, the poor thing


Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 19:28

Ace stapt dan spontaan de clan uit en gaat bij de tribe wonen "zijn jullie dooie vriendelijker?"

Oewh Rout mag het proberen >33 Geen idee wat/of het gaat werken maar het kan een goede poging zijn xD Hij heeft wel een kleine reality check nodig.

Ja hij verdiend een cuddle >3


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyes •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 1200px-Yin_yang.svg
A
82
Actief
Ultimately, we are judged by what we cannot change

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eyes •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 19:41

RouSE legit everyone does that ;-;
Maar dan heb ik wel een Starclan kat nodig die Rouse even wil gaan zeggen dat ze iets aan Ace moet doen
"Oh shit het had zijn app moeten zijn, niet die van Thunderclan... Achja waarom ook niet"

"Onze doden zien er dood uit en zijn gemeen"


"I will never go down any other way"
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Signat10
42 IC
Terug naar boven Ga naar beneden
Apricotpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Dcb702r-5e0d288b-85a9-40ea-94b5-11b21c056d44.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMjgzNmNiLTU4OTMtNGE2Yy1iMTU2LTVhODlkOTRmYzcyMVwvZGNiNzAyci01ZTBkMjg4Yi04NWE5LTQwZWEtOTRiNS0xMWIyMWMwNTZkNDQuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Lyra
171
Actief
I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 19:42

Lol guys help,

Ik wil posten maar where am I supposed to post (':

Ik heb de hele verhaallijn wel gelezen, maar ik snap het nogsteeds niet helemaal


Under the apricot tree
Stands you and me
Unlikely, it seems
This tree, it breathes
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Dyfcr0-27c8684b-ff34-4e2c-ac2c-5da65d99b0fc.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2UwNDI4N2FkLTM0Y2YtNGQ4ZS04OTAxLTJjZjE2Mzk0MmMwZVwvZHlmY3IwLTI3Yzg2ODRiLWZmMzQtNGUyYy1hYzJjLTVkYTY1ZDk5YjBmYy5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ


Topic search
Terug naar boven Ga naar beneden
Pebble ○
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 RB4Qe0W
Bunny
132
Actief
"It only takes a small pebble to start an avalanche."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pebble ○
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 19:42

Eyes • schreef:
RouSE legit everyone does that ;-;
Maar dan heb ik wel een Starclan kat nodig die Rouse even wil gaan zeggen dat ze iets aan Ace moet doen
"Oh shit het had zijn app moeten zijn, niet die van Thunderclan... Achja waarom ook niet"

"Onze doden zien er dood uit en zijn gemeen"
ik heb Winddancer altijd voor je hoor (a)


Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 19:47

Eyes • schreef:
RouSE legit everyone does that ;-;
Maar dan heb ik wel een Starclan kat nodig die Rouse even wil gaan zeggen dat ze iets aan Ace moet doen
"Oh shit het had zijn app moeten zijn, niet die van Thunderclan... Achja waarom ook niet"

"Onze doden zien er dood uit en zijn gemeen"

Sorry dude ;-; Ik dacht aan Rouse maar typte verkeerd omdat ik moest opschieten :C HAHAHAHHA ja "Well je hebt ook poten, je loopt maar ff naar hem toe. Het is dat pluizige ding van shadowclan, geef hem even een klap tegen zijn kop"

"Ik word wel Bloodclanner, daar blijven dooie dood"


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Ra
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Frz2WiJ
Loïs
635
Actief
Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 19:47

Apricotpaw schreef:
Lol guys help,

Ik wil posten maar where am I supposed to post (':

Ik heb de hele verhaallijn wel gelezen, maar ik snap het nogsteeds niet helemaal

De verhaallijn is niet zo heel moeilijk! De basis waar je je aan moet houden als je post =
1. Clans zijn weggetrokken uit hun gebied, leven nu in de mountain territory
2. Clans leven bij elkaar in 1 grot, dat is hun grote kamp en ze zijn nu zeg maar een soort OneClan c':
3. Er is een andere groep katten in de bergen, namelijk de Tribe of the Rushing Waters
Dat is eigenlijk alles! Verder kan je gwn normaal posten denk ik, zonder er wat over te melden c;


i'm breakable, unbreakable
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Ranewo11
im shakeable, unshakeable
and finally it drives me mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Apricotpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Dcb702r-5e0d288b-85a9-40ea-94b5-11b21c056d44.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMjgzNmNiLTU4OTMtNGE2Yy1iMTU2LTVhODlkOTRmYzcyMVwvZGNiNzAyci01ZTBkMjg4Yi04NWE5LTQwZWEtOTRiNS0xMWIyMWMwNTZkNDQuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Lyra
171
Actief
I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 19:50

Ra schreef:
Apricotpaw schreef:
Lol guys help,

Ik wil posten maar where am I supposed to post (':

Ik heb de hele verhaallijn wel gelezen, maar ik snap het nogsteeds niet helemaal

De verhaallijn is niet zo heel moeilijk! De basis waar je je aan moet houden als je post =
1. Clans zijn weggetrokken uit hun gebied, leven nu in de mountain territory
2. Clans leven bij elkaar in 1 grot, dat is hun grote kamp en ze zijn nu zeg maar een soort OneClan c':
3. Er is een andere groep katten in de bergen, namelijk de Tribe of the Rushing Waters
Dat is eigenlijk alles! Verder kan je gwn normaal posten denk ik, zonder er wat over te melden c;

Jaa dat begreep ik nog wel, dus je kunt in principe gewoon overal in het nieuwe gebied posten, ongeacht je Clan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ra
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Frz2WiJ
Loïs
635
Actief
Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 19:55

Apricotpaw schreef:
Ra schreef:
Apricotpaw schreef:
Lol guys help,

Ik wil posten maar where am I supposed to post (':

Ik heb de hele verhaallijn wel gelezen, maar ik snap het nogsteeds niet helemaal

De verhaallijn is niet zo heel moeilijk! De basis waar je je aan moet houden als je post =
1. Clans zijn weggetrokken uit hun gebied, leven nu in de mountain territory
2. Clans leven bij elkaar in 1 grot, dat is hun grote kamp en ze zijn nu zeg maar een soort OneClan c':
3. Er is een andere groep katten in de bergen, namelijk de Tribe of the Rushing Waters
Dat is eigenlijk alles! Verder kan je gwn normaal posten denk ik, zonder er wat over te melden c;

Jaa dat begreep ik nog wel, dus je kunt in principe gewoon overal in het nieuwe gebied posten, ongeacht je Clan c:

Ja precies! Als je verder vragen hebt mag je ze altijd stellen (ik hoop dat ik ze allemaal kan beantwoorden (A)


i'm breakable, unbreakable
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Ranewo11
im shakeable, unshakeable
and finally it drives me mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Bear •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 C0qYtzQ
»Quinty«
344
Actief
Manners Maketh Man

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bear •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 19:55

^Yep, en je mag als clancat geloof ik niet in de grot van de tribe komen :')


"Manners maketh man." Do you know what that means? Then let me teach you a lesson.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 OmZbRYE
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 19:56

Acefray schreef:
Eyes • schreef:
RouSE legit everyone does that ;-;
Maar dan heb ik wel een Starclan kat nodig die Rouse even wil gaan zeggen dat ze iets aan Ace moet doen
"Oh shit het had zijn app moeten zijn, niet die van Thunderclan... Achja waarom ook niet"

"Onze doden zien er dood uit en zijn gemeen"

Sorry dude ;-; Ik dacht aan Rouse maar typte verkeerd omdat ik moest opschieten :C HAHAHAHHA ja "Well je hebt ook poten, je loopt maar ff naar hem toe. Het is dat pluizige ding van shadowclan, geef hem even een klap tegen zijn kop"

"Ik word wel Bloodclanner, daar blijven dooie dood"

Rouse stelt er wss niet eens vragen bij ofzo en gaat dat doodleuk doen zonder te weten waarom en realiseert zich dat pas als iemand vraagt waarom ze dat deed

Legit reason why Hell is in the Elite



Pebble • schreef:
Eyes • schreef:
RouSE legit everyone does that ;-;
Maar dan heb ik wel een Starclan kat nodig die Rouse even wil gaan zeggen dat ze iets aan Ace moet doen
"Oh shit het had zijn app moeten zijn, niet die van Thunderclan... Achja waarom ook niet"

"Onze doden zien er dood uit en zijn gemeen"
ik heb Winddancer altijd voor je hoor (a)

Hier ga ik nog op terug komen


Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 19:58

Over namenverwarring gesproken, ik heb ook al een paar posts gezien waarin Thornface Thornfang werd genoemd :'D


Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 20:04

Also de Clans leven nog wel zo veel mogelijk afzonderlijk! Ze weten dat ze ooit weer uiteen gaan dus echte gezelligheid is niet de bedoeling. En oude vijandschappen zijn ook nie zomaar vergeten.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 20:19

En ik ben terug van de efteling c:

hiiii!



Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 29 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 29 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 20:22

Oh god morgen diploma uitreiking.

Ik vrees het moment dat ik aan de beurt ben en de foto die ze gemaakt hebben op mijn eerste examen erop komt te staan want volgens mij kijk ik alles behalve vriendelijk lol. #rampzaligefoto (': Kill me


[Tiger that Stalks at Night]
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 20:24

@ Linn, had je al iemand uitgekozen van de Artiestenlijst voor je OTM prijs? Smile


Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 JXidV8r
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 20:24

Swallowflight schreef:
En ik ben terug van de efteling c:

hiiii!
Hoe was het? c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 20:33

Rebecca: Oh nee dat moet nog ;3; Daar kijk ik vanavond ergens wel naar hehe


[Tiger that Stalks at Night]
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 20:39

Rousepaw schreef:
Acefray schreef:
Eyes • schreef:
RouSE legit everyone does that ;-;
Maar dan heb ik wel een Starclan kat nodig die Rouse even wil gaan zeggen dat ze iets aan Ace moet doen
"Oh shit het had zijn app moeten zijn, niet die van Thunderclan... Achja waarom ook niet"

"Onze doden zien er dood uit en zijn gemeen"

Sorry dude ;-; Ik dacht aan Rouse maar typte verkeerd omdat ik moest opschieten :C HAHAHAHHA ja "Well je hebt ook poten, je loopt maar ff naar hem toe. Het is dat pluizige ding van shadowclan, geef hem even een klap tegen zijn kop"

"Ik word wel Bloodclanner, daar blijven dooie dood"

Rouse stelt er wss niet eens vragen bij ofzo en gaat dat doodleuk doen zonder te weten waarom en realiseert zich dat pas als iemand vraagt waarom ze dat deed

Legit reason why Hell is in the Elite

XDD Nu zie ik voor me dat alle Med catjes als excuus gebruiken "Starclan made me do it"

Het is een hele goede reden xD Hell zou vast blij zijn als zijn BFF weer terug zou komen





Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 29 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: