Patrouille



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Patrouille

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Purplestorm
Member
Patrouille DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 11:56

Het was bijna zonhoog, de warmte was heerlijk vandaag. Ze liep naar de Apprentices den, toen ze daar binnen was lagen Blackpaw en scythepaw nog aan het slapen. Purplepaw liep zachjes naar binnen en tikte met haar neus tegen Scythepaw's flank. ''Wakker worden, we moeten op Patrouille''. Haar staart tikte op Blackpaw haar kop. ''Jij ook opstaan''. Hij werdt niet wakker dus likte ze op zijn wang, dicht bij zijn mond. ''Kom op, we moeten weg'' Ze liep uit de den, het licht scheen vel in haar ogen. Haar ogen keken het kamp rond, de meeste waren aan het tongen. Ze ging zachjes zitten, haar flang rook naar haar eten dus likte ze het schoon. Wachtend op haar vriendje en vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Patrouille DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 12:03

Scythepaw werdt wakker door Purplepaw en liep achter haar aan en zei "Waarom altijd overdag en nooit s´nachts." Hij liep naar haar toe vanuit de schaduwen en gaf haar een likje terug. Hij ging weer terug de schaduwen in en sukkelde half in slaap. Hij trok een ooglid open en keek wanneer zou Blackpaw ten tonele verschijnen. Ironisch zeg hij slaapt overdag en moet dan juist patrouile doen. Kon hij maar ergens lekker languit de dag doorkomen. Hij rekte zich uit en liet een gaap horen. Met nog steeds een oog gesloten ging hij liggen in de koele en veilige schaduwen. "Waar gaan we vandaag partrouileren.? OF weer je het niet precies. De volgende keer als je me wakker maakt doe het dan S´nachts dan ben ik niet slaperig meer."


Patrouille 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Patrouille DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 12:19

'Wakker worden, we moeten op Patrouille'. Haar staart tikte op Blackpaw haar kop. 'Jij ook opstaan' Blackpaw deed haar ogen open 'Kom op, we moeten weg' Blackpaw stond met tegen zin op en ze liep moe achter scythepaw die het hol uit ging 'waarom altijd overdag en nooit s'nachts'. Blackpaw ging voor Purplepaw zitten "waar moeten wij nu heen en trouwens ik ben nog moe van de nacht patrouile" 'Waar gaan we vandaag partrouileren.? OF weer je het niet precies. De volgende keer als je me wakker maakt doe het dan S´nachts dan ben ik niet slaperig meer.' "ag zeur tog niet zo Scythepaw ik ben nog moe van de nacht patrouile en ik zeur toch ook niet".
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Patrouille DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 12:37

"Ag zeur tog niet zo Scythepaw ik ben nog moe van de nacht patrouile en ik zeur toch ook niet". Zei Blackpaw vel. Purplepaw draaide zig om en keek vel naar Blackpaw en daarna na Scythepaw. ''Niet zo zeuren jullie, ik ben ook moe en ik vindt s' nachs ook leuker om op patrouille te gaan. Niemand anders doet het en Brokkenstar vindt het al niet leuk dat bijna niemand het doet. Dus kom mee.'' Ze rende naar de kampuitgang en verdween als een flits. Ze zag vogels vliegen die boven de de boomtoppen vlogen. Ze besloot op patrouille te gaan bij De Donderpad. Ze was wel benieuwt hoe het Donderclan territory eruit zou zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Patrouille DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 12:39

Een heerlijk fel zonnetje brak door het bladerdak van de apperentices den in de Donderclan er lag een cyperse vrouwtjes poes in het holletje te slapen met nog wat andere leerlingen maar de poes was duidenlijk ouder dan de andere leerlingen ze was groter en hier en daar wat litekens ze deet haar ogen open en keek naar de lucht ze begroete het heerlijke zonnetje dat op haar pels scheen Sunpaw vond het heerlijk om in de zon te gaan liggen maar ze had weer een drukke dag voor de boeg jagen voor de clan en andere dingen van een leerling leven ze stond op en trippelde naar het krijgers hol daar lag haar inmiddels krijger geworden vriendje steelfang, ze keek met geamuseerde ogen naar de kater die daar lag te snurken ze liep rustig naar hem toe en raakte zijn vlank met haar snuit om hem wakker te maken toen ging ze zitten en begon haar zelf schoon te likken en ondertussen zag je beweging in het ligaam van de kater.


Patrouille 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Patrouille DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 12:44

Scythepaw snauwde naar Blackpaw "Ik ben altijd s´nachts en overdag maar alleen overdag moe en jij hebt niet dezelfde handicap als mij, dus hoe je tongbinnen voor hij eruitgaat. Door mij." Scythepaw was weer eens humeurig. Hij liep achter Purplepaw aan die net wegliep. Ze liepen allemaal naar het donderpad. "Donderclan en Revanche is wat ik nu ruik. Het zijn.." Hij snoof de lucht op terwijl hij erop af rendde. "Steelpaw,maar volgens mij ruikt hij anders dan eerst" Hij liep richting het geurspoor en zei "Er is nog iemand bij hem" Scythepaw volgde in de schaduwen het geurspoor en ging richting het donderpad waar het vanaf drong. Het rook naar een herkansing op hun eerdere gevecht. Scythepaw stond aan de rand van het Donderpad en zei "Daar lopen ze." Hij wees met zijn staart naar de andere kant van het Donderpad.


Patrouille 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Patrouille DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 12:53

"Goedemorgen Sunnie, lekker geslapen." Steelfang stond op en gaf zijn vriendin een kopje en zei "Het warrior leven is goed alleen nu kan ik s´nachts niet meer bij jouw zijn" Hij gaf haar nog een kopje en liep richting de uitgang van zijn den en zei "Ik ga langs het donderpad lopen daar ben ik lang niet meer geweest, kom je met me mee Sunpaw?" Steelfang was hard en sterker geworden na de bliksemschicht en het raadsel rond zijn ouders en Night. Hij stak boven Sunpaw uit. Hij was een echte clan warrior geworden. "Sunpaw, Kom je mee?" Steelfang wachtte bij de uitgang van de Clankamp.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Patrouille Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Patrouille DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 14:46

Sunpaw keek naar steelfang hij was dan wel warrior maar dat maakte Sunpaw niet uit in haar ogen was hij nog precies de zelfde Steelpaw waar ze verliefd op was geworden Sunpaw sloot goedkeurend haar ogen en zei '' het donderpad ja ik heb daar laatst nog een konijnenhol gezien in de verhoogde berm dus het konijn zal vlakbij moeten zijn we gaan kijken of hij er nog steeds zit'' Sunpaw gaf een knipoogje naar Steelfang en liep met haar flank langs hem heen het krijgers hol uit en liet de zon heerlijk warm op haar vacht stralen en genoot van het moment het was altijd heerlijk om dat te doen.
Inmiddels was Steelfang haar voor gegaan naar de kamp uitgang en Sunpaw trippelde er ook naar toe.


Patrouille 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Patrouille DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 14:53

Samen liepen Steelfang en Sunpaw richting het Donderpad en daar aangekomen zei hij tegen Sunpaw "Weet je nog met dat gevecht tegen Blackpaw en Purplepaw lijkt me echt komisch als ze in die bosjes blijken te zitten." Zonder het te weten wees hij naar de plaats waar Scythepaw zich verstopt had. Steelfang rekte zich uit en gaf Sunpaw een lik over haar voorhoofd "Ik hoop dat je snel warrior wordt en een ding is jammer weet je wat,nu kan je me geen Steelpawtje meer noemen. Dat is leuk voor mij en jammer voor jouw. Want ik kan je altijd Sunnie blijven noemen" hij gaf haar een kopje en ging met zijn staart tegen die van haar. "Ruik je dat ook, misschien had ik ook nog gelijk, het ruikt hier vers, naar Schaduwclan"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Patrouille Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Patrouille DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 15:02

"Steelpaw,maar volgens mij ruikt hij anders dan eerst' Blackpaw ruikte ook "ja volgens mij ook hij ruikt naar een warrior" Blackpaw zag dat Scythepaw richting het geurspoor liep en zei "Er is nog iemand bij hem" Blackpaw ruikte nog een keer "Sunpaw is er ook en zij ruikt niet anders" Blackpaw zag dat Scythepaw de geur spoor volgde in de schaduwen en dat hij richting het donderpad ging waar het vanaf drong. Scythepaw stond aan de rand van het Donderpad en zei 'Daar lopen ze.' Blackpaw kwam uit de bosjes te voor schijn en zag Sunpaw en Steelpaw "Sunpaw Steelpaw wat moeten jullie hier" schreeuwde Blackpaw. Blackpaw ontbloote haar nagels om eventuweel aan te vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Patrouille DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 15:11

Daar stond ineens Blackpaw. "Sunpaw Steelpaw wat moeten jullie hier" schreeuwde Blackpaw. Blackpaw ontbloote haar nagels om eventuweel aan te vallen.
"Ik ben Steelfang en je mag ons niet aanvallen dit is donderclangebied. Trouwens ik vecht niet met jullie, ik ben anders sinds ik jullie heb bevochten. Ik ben door de bliksem getroffen en overleefde het en ik ben erachter gekomen wat er met mijn ouders echt was gebeurd. Die twee dingen hebben me veranderd. Ik ben Steelfang en dit is mijn warrior sterke prachtige nog steeds Sunpaw hetende vriendin." Hij gaf haar een kopje en keek naar de apprentice die hun zojuist had bedreigd. Steelfang keek naar de apprentice. Alleen nu met medelijden. Ze probeert ons bang te maken wat niet lukt.



Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Patrouille Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Patrouille DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 15:17

Sunpaw gaf Steelfang een kopje en keek hem in zijn ogen en zei'' ik zal altijd jou Sunnie blijven en dan noem ik jou Steeltje en weetje jij mag dan nu wel Steelfang heten en je bent dan wel krijger maar ik blijf altijd nog ouder en dat weet je ''' ze keek treiterend naar Steelfang en gaf hem een likje '' en en trouwens ik denk wel dat ik ook snel krijger zal worden ik ben benieuwd wat voor naam Bleustar me dan zal geven Sunpaw keek naar de lucht en dacht na over verschillende namen ze sloot haar ogen en dacht na over een krijgers leven het is niet veel anders maar je kunt dan in iedergeval niet meer gekomandeert worden.
oppeens spitste Sunpaw haar oren en keek schigetig rond ,,, steelpaw sunpaw wat doen jullie hier ,, kwam er uit de struiken vandaan steelfang ging er tegen in en dacht dat sunpaw bang zou worden maar sunpaw was alles behalve dat ze grouwde '' dit is nog altijd ons teritorie ik kan beter aan jullie vragen wat jullie hier doen!!


Patrouille 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Patrouille DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 15:26

Purplepaw hoorde wat Steelfang allemaal zij. Een vraag stelde Sunpaw op een drijgende toon. '' We zitten rond te kijken'' Ze wierp een uitdagende blik naar Sunpaw. ''Ik had niet verwacht dat ik jullie nog zou zien vandaag, en Blackpaw je hoeft niet zo grof te doen.'' Ze keek met een uitdagende blik naar haar. Ze liet haar staart over Scythepaw zijn kin glijden. ''Wisten jullie al dat Blackpaw een vriendje heeft?'' Ze wou niet verder gaan over een grensgedoe, en al helemaal niet een grensgevecht. ''Hallo heb ik contact, we kunnen niet eeuwig blijven. Ze ging zitten naast Scythepaw, wachtent tot ze zouden reageren.

(weet echt niks meer^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Patrouille DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 15:35

''Wisten jullie al dat Blackpaw een vriendje heeft?'' zei Purplepaw ineens. Steelfang keek haar aan en zei "Maakt me niet zoveel uit, Scythepaw onze paden kruisen elkaar alweer. Je was een waardige tegenstander in dat gevecht." Zijn ogen keken in die van Scythepaw en die keken met dezelfde blik terug en Steelfang zei "Scythepaw laat Purplepaw niet gaan, ze past bij jouw kijk maar naar me litteken een souvenirtje van haar." Steelfang ging zitten en gaf Sunpaw een speelse beet bij haar oor en gniffelde zachtjes "Ik had je toen gezegd dat ik je terug zou pakken wanneer er anderen zijn." Steelfang gaf haar een lik en zei "Je blijft ouder dan mij en ook mooier dan elke poes in het woud." Hij keek omhoog en zag de zon en keek naar Purplepaw en de rest en vroeg "Waarom kwamen jullie hier langs? Ik bedoel maar je verwachtte toch geen aanval van de Donderclan."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Patrouille Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Patrouille DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 15:47

sunpaw keek naar de katten die om haar heen stonden die inmiddels gekalmeerd waren maar sunpaw daar in tegen had haar vacht uitgezet haar staart dik er haar oren tegen haar kop gedrukt ze siste '' het is hier geen tee kransje! we zijn hier niet om gewoon gezelig te gaan staan praten nee, jullie zijn schaduwclan en wij donderclan er is alleen vrede op de vergadering! of zijn jullie mischien de krijgers code vergeten!!'' Sunpaw keek kwaad naar de schaduwclan katten en siste er woedend achteraan.
'' VERDWIJN UIT ONS TERITORIA!!!!!''.


Patrouille 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Patrouille DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 15:56

het is hier geen tee kransje! we zijn hier niet om gewoon gezelig te gaan staan praten nee, jullie zijn schaduwclan en wij donderclan er is alleen vrede op de vergadering! of zijn jullie mischien de krijgers code vergeten!!'' Sunpaw keek kwaad naar de schaduwclan katten en siste er woedend achteraan. 'VERDWIJN UIT ONS TERITORIA!!!!!'. Blackpaw keek Sunpaw aan "waarom moet ik uit jullie territorium als ik niet in jullie territorium sta en ik ben de krijger code niet vergeten en ik hou me er juist aan". Blackpaw haar nagel blijven ontbloot "ik zal eerder zeggen VERDWIJN UIT ONS TERRITORIA kom op Purplepaw en scythepaw wij gaan ze zijn onwaardig om tegen ons te vechten".
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Patrouille DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 16:07

Purplepaw ging met een flits staan en ontbloote haar nagels en haar rug gebogen met de haren omhoog. '' Wij zijn niet in jullie territoria! Wat een beschuldiging! zoeken jullie een gevecht op an krijg je die!'' Ze dook ineen en sprong hoog in de lucht. Ze lande voor Sunpaw en keek gevaarlijk in de ogen van haar. ''Jij oet je mond houden, NU sta ik in jullie territoria!'' Zonder een haal te geven dree ze om en liep nog steedt met ontbloote nagels weg. '' Jullie krijg ik nog wel, wacht maar!'' Ze houdt er niet van om beschuldig te worden en vooral niet door een kanslose Thunderclan poesje. Ze zwijde uitdagendt met haar staart naar Sunpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Patrouille DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 16:13

"Dat lukt je maar eenmaal" Steelfang stond vlak achter haar in een snelle sprong en nam haar nek tussen zijn kaken en klemde vast. Een beweging en haar nek brak alleen hij keek uitdagend naar de andere. Hij mompelde "Wil je weten waarom mijn warrior naam Steelfang is. Een foute beweging en mijn kaken klappen dicht en dag Purple is het dan." Hij deed zijn kaken iets meer dicht en proefde bloed. "Blijf weg van Sunpaw. Zo Blackpaw ik ben onwaardig nou, als ik zou willen was er nu een gesneuveld." Hij gooid zijn hoofd in zijn nek waardoor hij Purplepaw optillde en hij gooide haar een stuk verderop en zei "BLIJF UIT ONZE BUURT! of anders zal ik de volgende keer pijnlijk toeslaan." Hij draaide hun de rug toe en sprong een boom in en wachtte op hun vertrek. Hij stond als een rots op de tak zelfs een monster kon hem er niet vanaf dwingen.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Patrouille Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Patrouille DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 16:23

sunpaw keek kwaad naar purplepaw en zei '' je denkt dat je heel wat bent he? of niet soms het is inderdaat waar de koude wind mist en regen die door jullie teritorium gaat heeft jullie harten ijskuod gemaakt!'' sunpaw was nog niet klaar en zei toen dreigend '' jullie zijn dan koud als ijs en krijgen jullie kracht van de schaduw ik krijg mijn kracht van de zon!!'' en de zon de eerst zo rustig had geleken scheen met volle stralen op sunpaw neer het leek of ze licht gaf met haar stralende vacht en ze zij '' ik heet niet voor niets SUNpaw!!!! ''
en ze storte zich op purplepaw al was sunpaw amper te zien door het verblindende licht.


Patrouille 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Patrouille DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 16:41

"Wil je weten waarom mijn warrior naam Steelfang is. Een foute beweging en mijn kaken klappen dicht en dag Purple is het dan." Purplepaw zat vastgeklempt door de harde kaken van Steelfang. Ze kreeg nog wel adem, maar ze wist dat hij haar niet zou dode. Hij deed zijn kaken iets meer dicht en proefde bloed. Er droop bloed op de grond en een stroomlijn bloed over haar vacht naar haar gezicht over haar ogen. Even keek Purplepaw met angstigge ogen naar hem omdat ze even geen adem meer kreeg.'' Ik krijg vaak genoeg de kans.'' "Blijf weg van Sunpaw. Zo Blackpaw ik ben onwaardig nou, als ik zou willen was er nu een gesneuveld." Hij gooid zijn hoofd in zijn nek waardoor hij Purplepaw optillde en hij gooide haar een stuk verderop. Purplepaw kwam hard op de grond terecht, ze spuugde bloed uit haar mond. Ze stond op en keek boos naar Steelfang. ''en zei "BLIJF UIT ONZE BUURT! of anders zal ik de volgende keer pijnlijk toeslaan." Zij hij kwaad. Ze wou wraak, dan zou zij aten zien hoe zij kan bijten. Het bleef doorbloeden, Haar vacht bij haar ogen was rood geworden door het bloed dat daarna toe stroomde. ''Waarom maakte je er geen einde aan!?'' Ze blies hard naar hem uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Patrouille
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: