Patrouille - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Patrouille

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Purplestorm
Member
Patrouille - Pagina 3 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 22:41

"Ja, ik wil kittens met jou, en je had de kitten niet vermoord de sterrenclan heeft mij gestuurd om jou te helpen. Ik ben er voor jou, zolang je er bent voor mij" Hij kroop nu vlak tegen haar aan en gaf haar nog een lik alleen nu heel dicht bij haar mond en zei "Die kreeg je nog te goed. Nogmaals het lieftste wat ik wil is bij jou zijn en kittens met jou krijgen." Ze voelde de koude staart van Scyhepaw om haar heen gaan. Purplepaw deed haar staart ook om zijn lichaam heen en gaf hem een lik terug, ook bijna op zijn mond. ''Ik zal er altijd voor jou zijn'' haar neus raakte langzaam de zijne aan. Ze wist niet zeker of ze ooit nog bij een kitten in de buurt zou durven komen. Toen liet ze haar hoofd zakken en legde het op Scythepaws poten en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Patrouille - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 22:48

Scythepaw voelde zich warm worden en gaf haar nog een likje en viel inslaap.

The next morning

Scythepaw werdt wakker hij was helemaal warm en Purplepaw lag nog steeds te slapen met haar hoofd op zijn poten. Hij gaf haar een likje en keek om zich heen het was al hoe de tweebenen het noemen 9 uur. Normaal werdt hij vroeger wakker. Hij keek hoe Purplepaw lag te slapen hij legde zijn hoofd even neer en wachtte tot ze wakker zou worden. Hij had geen zin om haar wakker te maken. Maar hij was zo stijf door de kou van de nacht dat hij heel moeilijk bewoog. Hij had het koud gehad maar nu was het warm. Over een paar uur zou het wel wegzijn. Hij keek nog een keer naar Purplepaw en wachtte tot ze zou ontwaken.


Patrouille - Pagina 3 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Patrouille - Pagina 3 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 23:08

Purplepaw werdt langzaam wakker, ze lag nog steeds op Sythepaws zijn poten. Ze hiefde haar kop op en gaf een lik op zijn wang. ''Goedemorgen, lekker geslapen?'' Ze ging zitten en likte haar poot schoon. Haar wondt in haar nek was een beetje dichtgegroeid, maar het deed nog wel een beetje pijn. ''Weet je nog dat Steelfang mij beet in me nek? Toen dat gebeurde was ik best wel bang. Ik dacht echt dat hij er een einde aan maakte, maar dat deed hij gelukkig niet. En jij en Blackpaw keken maar toe, jullie deden niks.'' Ze wou er niet aan denken maar het moest er gewoon uit. Ze keek even weg, naar een tijdje stilte keek ze weer nar hem toe. Ze voelde zich nog steeds rot en onzeker van alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Patrouille - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 23:28

"Ik heb heerijk geslapen" Toen begon ze over de beetwond en Scythepaw zei "Als ik je had geholpen had hij je gedood. De verandering tussen apprentice en warrior kan verschillen nou toen ik SteelPaw had bevochten was hij al een uitdaging en nu hij met Bluestar naar de moedermuil en terug was gegaan had hij iets meegekregen in ieder geval. Hij is groter, sterker, verstandiger en serieuzer. Trouwens hij had een bliksem schicht overleefd. Dat had je niet gehaald. Ik had een stap hoeven doen en je was niet meer." Hij gaf haar een lik en zei "Dacht je dat ik te laf of te bang was. Voor jou zou ik voor Brokenstar´s gezicht gaan staan en hem beledigen. Daar heb je pas lef voor nodig maar dan krijg je hele grote problemen." Hij gaf haar nog een likje en zei "Jij hebt zijn ogen niet gezien toen je vast zat. Ze straalden woede en gevaar uit. Dus ik was bang voor jouw leven." Hij gaf haar nog een likje en vroeg "Had je aan mij getwijfeld dan?"


Patrouille - Pagina 3 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Patrouille - Pagina 3 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 23:48

"Had je aan mij getwijfeld dan?" Ze keek hem an en zei. '' Ik zal nooit aan je twijfelen, maar ik was gewoon bang. Ik had verwacht dat je voordat Steelfang begon te praten meteen zou aanvallen. Maar je deed niks.'' Ze ging staan en liep de apprentice den uit. ''Ik ga Brokenstar maar vertellen wat er is gebeurt, ik wil er niet over liegen.'' Toen ze de den uit kwam zag ze veel katten op het veld. ''Mischien weten ze het al'' Dacht ze'. Haar ogen waren op het hol van de leider gericht toen ze erheen liep. Ze stopte voor de ingang en zei. ''Brokenstar mag ik binnenkomen? Ik moet je iets vertellen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Patrouille - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 0:00

"Ik ga met je mee wat je ook zegt of doet" Hij liep samen met haar richting Brokenstar´s hol en wachtte daar geduldig. Als ze de waarheid ging vertellen zou hij zijn mening ook zeggen. Hij had ook van dat soort razernijen gehad alleen nooit bij een kitten alsnog zou hij bij Purplepaw blijven. Als ze verbannen zou worden ging hij met haar mee en liet hij hier iedereen achter Blacksky,Raindrop en Ashpaw een vriend die hij pas kende maar heel aardig vond. Hij gaf Purplepaw een likje en zei "Ik hoop dat hij het je vergeeft. Anders zal ik met je meegaan" Hij bleef staan als een rots. Hijzou Purplepaw nooit alleen laten voor geen vogel.


Patrouille - Pagina 3 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Patrouille
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: