Patrouille - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Patrouille

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Steelfang
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 16:50

Er stroomde bloed uit de wonden van Purplepaw en ze siste ''Waarom maakte je er geen einde aan!?'' Ze blies hard naar hem uit. Steelfang lette daar niet op en zei "Ik beet je omdat je op ons gebied was en ik maakte er geen einde aan omdat ik heb geleerd van mijn verleden dat iemand doden meer kwaad brengt dan goed oogst. Ik weet dat ik je kon uitschakelen alleen deed het niet. Laat het een waarschuwing zijn." Hij keek met waarschuwende maar niet valse ogen naar Purplepaw en zei tegen Sunpaw "Ik ga weg, ik heb nog wat dingen te doen met mijn apprentice." Steelfang liep weg richting het kamp en keek achter zich en fluisterde met de wind mee naar de schaduwclan katten "Kijk uit, als je op onsterrein komt, ik ben sterker dan tijdens mijn leerling zijn en ik weet nog alles wat jullie me hebben aangedaan."



Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Patrouille - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sorreltail
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
27

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Sorreltail
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 17:56

Sorrelkit achter volgde Sunpaw en Steelfang al de heletijd en ze zag alles wat Steelfang en al die andere katten met elkaar deden. Sorrelkit kwam te voorschijn "hoi Steelfang hoi Sunpaw hoi de rest, wat zijn jullie aan het doen" Vroeg Sorrelkit nieuwschierig. "en wie zijn de katten die niet naar onze clan ruiken. ik zal mij maar even voorstellen ik ben Sorrelkit later Sorrelpaw en nog iets later Sorreltail en hoe heten jullie?" Sorrelkit ging onder Steelfang staan "en Steelfang wat doen jij en Sunpaw hier zijn jullie aan het jagen op patrouile of op Monsters rijden vertel vertel" zei Sorrelkit druk.


Patrouille - Pagina 2 >
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 18:21

Ze zag een kitten uit de bosjes komen en onder Steelfang staan. Dat was de perfecte moment om wraak te nemen ookal was het niet op hem. Ze liet de laatste druppels vallen en rende zo snel al de wind richting de kitten en Steelfang. Ze krabde hem op zijn flank zodat hij aan de kant werdt gedieuwt. Ze pakte de kitten bij zijn nekvel vast en rende naar de overkant. daar lechde ze de kitten neer en dieuwde haar tegen de grond met haar poot. ''Dit is mijn wraak Steelfang'' En ze ontbloote gaar nagels en krabde de rug van de kitten open. Daarna pakte ze haar op en gooide de kitten in de lucht naar Steelfang. ''Ik hoop dat je hem ken vangen!'' Ze lagde kwaardaardig, had ze van Scythepaw geleerd. Het bloed van de kitten druipte van haar nagels. Ene gemeene lag zat op haar gezicht en keek gemeen naar Steelfang.

Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 18:35

"Ik ben kwaadaardig maar niet harteloos!" Scythepaw kwam woedend aanrennen en krabde Purplepaw en sprong de lucht in en greep de kitten en kwam met een smak op de grond maar de kitten was ongedeerd. Hij gaf strompelend de kitten aan Steelfang en zei "Het spijt me voor haar, je was een geduchte tegenstander" Hij keek naar Purplepaw "Jij harteloos beest, ik hoef je niet te zien" Scythepaw rende richting het kamp overdonderd zijn vriendin had bijna een kitten vermoord hoe harteloos. Hij voelde zich niet goed meer bij Purplepaw. Scythepaw was een demonisch beest alleen een kitten zou hij niks aan doen. Ze krabde een kitten en liet het bijna dood vallen. Scythepaw keek nog een keer om en keek naar Purplepaw en schudde zijn hoofd en liet een traan vallen en rende naar het kamp. Hij wou haar een tijdje niet meer zien. Waarschijnlijk zou het wel goed komen, uiteindelijk.


Patrouille - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 18:44

Purplepaw verwondde Sorrelkit en gooide van een tak. Steelfang kon Sorrelkit net niet redden. Nog net sprong Scythepaw ervoor en ving Sorrelkit en beschermde haar van de dood. "Jij was ook een geduchte tegenstander , maar ook een verre vriend. Ik vergeet dit niet Scythepaw" Toen Scythepaw weg was zei Steelfang tegen Purplepaw "Je hebt de code gebroken en je vriendje hoeft je daardoor niet te zien voor een of 2 dagen denk ik. Zie je wat er gebeurt. Jij bent erger dan elke kat. Nu ben je zeker van je lot in the Darkforest,dat is het tegenovergestelde van de sterrenclan. Daar zitten katten die bijna kittens hadden vermoord of hadden vermoord" Steelfang pakte Sorrelkit op en zei "Sunpaw kom snel mee, ze is geen kat of dier. Ze is erger dan een verader. Gaat het Sorrelkit?" Steelfang had een nieuwe vriend gekregen die demonisch was maar trouw aan de code. "Hier zal Bluestar van horen"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Patrouille - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 18:52

Blacksky had alles gezien wat er gebeurde. "PURPLEPAW!!!" Blacksky kwam uit de struiken "HOE DURF JE EEN KITTEN AAN TE VALLEN EN HEM BIJNA TE DODEN je had massel dat Scythepaw er was" Zei Blacksky boos "Blackpaw ga naar het Kamp en ligt Brokenstar in wat Purplepaw gedaan heb en jij Purplepaw jij moet 4 dagen buiten het kamp blijven en als ik je in het kamp zie ben je er geweest begrepen" Blacksky was woest op Purplepaw "laat mij je nooit meer in de buurt van een kitten zien en niet in de buurt van onze nursery". Blacksky liep weg en voor dat hij weg was zei hij "de ress van je straf bepaald Brokenstar". en Blacksky was verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 19:02

Purplepaw za hoe Scythepaw wagrende. Ze schudde met haar hoofd en deed haar ogen dicht. ''Wat heb ik gedaan!? Ik was een monster, een nu nog steeds. Ze keek op naar de kitten en toen naar Steelfang. ''Het.... het spijt me.'' Ze keek weg naar de grond en liet een traan vallen. Ze keek naar de Donderpad. Nog een traan liet ze vallen en rende naar de pad. Ze verdween toen ze de bocht omging. Haar ogen op de grond gericht rende ze niet naar het kamp maar richting van Vierboom. Haar nagels waren nog steedt ontbloot toen ze daar aankwam. Ze ging op een boomstam zitten met haar hoofd naar beneden en haar schouders die boven haar hoofd uitstaken. Haar tranen liet ze vallen als die er waren. ''Hoe kon ik dat doen!?'' Zij ze hardop. ''Hoe kan ik een kitten doden? Zit er een monster in me?'' Het was immiddels zonhoog geworden. Ze keek naar de lucht. Er waren nog lang geen sterren maar ze deed het toch. ''In sterrenclans naam waarom heb ik dat gedaan?. Moeder, Vader wat moet ik doen?'' Ze sprong van de wortel af en ging in een donker hoekje liggen bij de boom. Ze deed haar oen dicht. '' Ik ben Scythepaw kwijt.'' Ze liet meer tranen vallen, zo viel ze ellendig en verdrietig in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 20:20

Sunpaw keek kwaad naar Purplepaw'' hoe durf je!!!!''
Sunpaw was woedend op Purplepaw hoe ze de weerloze ontwetende zwakke kitten bijna had vemoord Sunpaw legde haar neus gerustelend tegen de vlank van sorrelkit ,nadat Scythepaw hem had gevangen daarna kwam een andere Schaduwclan kat er ook bij en verdween weer.
Scythepaw was ook verdwenen en Blackpaw ook. Alleen de grijze code gebroken Purplepaw die uitijndelijk ook wegstormde richting de vierboom en sunpaw ging achter Steelfang aan de plek die eerst nog vol katten had gestaan was nu leeg..


Patrouille - Pagina 2 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 21:56

Toen ze wakker werdt was het avond. De sterren zaten aan de lucht en het was gelukkig geen maanhoog. Ze stond op en keek naar de Shadowclan territoria. Ze kreeg steedt de beelde voor zig dat ze de kitten verwonde en bijna had gedood. Ze wist niet wat haar toen bezielde. Het bloed op haar nek en gezicht was opgedroogt, maar ze maakte het niet schoon. ''Hoe moet ik dit aan de clan zeggen? Haar stem klonk angstig, ze was bang wat haar clanleider zou zeggen en hoe zou Scythepaw zou reageren. Maar ze moest wel dus rende ze naar het kamp. Toen ze binnen kwam zag ze Scythepaw bij de leder den staan. Ze durfde zijn ogen niet te ontmoette dus rende ze naar de Apprentices den en ging opgerold in haar nest zitten en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 16:00

Scythepaw ging de den in en ging liggen waar hij altijd samen met Purplepaw lag hij voelde haar en draaide zijn hoofd naar haa en zag haar. Hij schoof op zij en mompelde "Harteloze feeks, hoe kon je. Een weerloze kitten aanvallen en proberen te vermoorden." Hij keek naar haar en wierp een boze blik met zijn rode ogen. Hij was nu echt boos. Ze had probeerd een kleine weerloze kitten te vermoorden. "Gelukkig hadden we geen kittens dan zou je ze vastwel vermoord hebben. Tenminste als we warriors waren" zei hij tegen haar terwijl hij niet naar haar keek. Hij was boos alleen ging niet slapen maar uitrusten hij had een keiharde klap gemaakt toen hij sprong voor de kitten.


Patrouille - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 16:33

"Harteloze feeks, hoe kon je. Een weerloze kitten aanvallen en proberen te vermoorden." Hij keek naar haar en wierp een boze blik met zijn rode ogen. Hij was nu echt boos. Ze had probeerd een kleine weerloze kitten te vermoorden. "Gelukkig hadden we geen kittens dan zou je ze vastwel vermoord hebben. Tenminste als we warriors waren" Ze keek niet in zijn ogen, ze wou hem niet zien na wat er was gebeurt. Toen het gebeurde voelde ze zigzelf niet, ze had het gevoel dat ze gedwongen werdt. Ze begreep waarom Scythepaw dat zij, maar ze kon niet reageren. Ze ging nogmeer ingedoken zitten zodat ze hem niet aanraakte. Ze liet een paar tranen vallen en dacht aan de beterre tijden. Haar oren liet ze zakken en snikte een beetje. "Het spijt me zo, maar je hebt er niks aan. Je zou beter afzijn zonder deze Feeks.'' Toen stond ze snel op en rende de den uit, met een laatste verdriettige en ellendig gezicht keek ze nog een keer naar Scythepaw. Ze liet nog een paar druppels vallen en rende wet. Ze rende keihard naar de campuitgang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 17:36

Hij lag een paar uur stil en het was avond hij stond op en besefte wat hij had gezegt en wat zei had gezegt. Hij keek om zich heen en schoot de den uit overal schaduwen dus was hij zo goed als onzichtbaar. Hij was buiten het kamp en lied zijn rode ogen demonisch schijnen hij was boos op zich zelf en op haar maar hij had dat nooit moeten zeggen. "PURPLEPAW!! PURPLEPAW!!!! PURPLEPAW!!!!!!!!!!!!!" Hij bleef roepen en roepen terwijl hij haar geurspoor volgde. "WAT HEB IK GEZEGD!!! HET SPIJT ME!!!" Zijn stem ging door het hele bos terwijl hij haar volgde. Hij kon haar niet goed meer ruiken want het begon te regenen en zijn geur als hij doorweekt was was te sterk. Hij rende naar haar laatste sporen en toen het spoor niet meer verder ging. Ging hij huilend in de regen liggen hij had het iets verkeerds gezegt en boette er nu voor.


Patrouille - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 18:03

"PURPLEPAW!! PURPLEPAW!!!! PURPLEPAW!!!!!!!!!!!!!" Hij bleef roepen en roepen terwijl hij haar geurspoor volgde. "WAT HEB IK GEZEGD!!! HET SPIJT ME!!!" Zijn stem ging door het hele bos terwijl hij haar volgde. Purplepaw was achter een boom onder de wortels gaan schuilen voor de regen. Haar vacht was druipnat, ze rilde van de kou. Toen hoorde ze Scythepaw om haar roepen en dat het hem spijt. Ze stond meteen op en kwam achter de boom vandaan, maar ze zag hem niet. Haar geur was wegevaagd door de regen dus kon hij niet weten waar ze was. Ze volgde de bezorgde stem van hem totdat ze hem zag. Ze dacht gelijk aan wat er was gebeurt op die dag dat ze een weerloze kitten aanviel. Haar gedachte was bij de woorden van Scythepaw die haar uitschelde. ''Hij heeft gelijk, ik ben een feeks''Dacht ze hard tegen haar zelf. Toen ze tevoorschijn kwam zag ze dat hij ook nat was maar niet zo erg als zei. Haar blik ontmoette de zijne. Ze keek weer weg en loopte een stukje weg en ging op een steen zitten met haar schouders die boven haar hoofd uitstak. '' Je had gelijk, ik ben een harteloze feeks. Het spijt je niet wat je tegen mij zei.'' Ze rilde van de kou, maar dat kon haar niets schelen. Ze had toch al alles verloren. Ookal zij Scythepaw dat het hem spijt. Ze was haar mentor kwijt haar vrienden en haar vriendje. Ze wou liever sterven, niemand hadt toch niks aan dier feeks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 18:42

'' Je had gelijk, ik ben een harteloze feeks. Het spijt je niet wat je tegen mij zei.'' Scythepaw zei als reactie "Nee, ik was boos, je weet wat er met me gebeurt als ik boos ben. Het spijtme en je bent niet verbannen dus je kan nog terug komen, doe het op zijn minst voor mij." Hij was helemaal doorweekt en zijn vacht hing naar beneden "Het is heel koud, straks raak je onderkoelt hij ging tegen haar aan liggen en zei "Het spijt me zo en als je niet naar de clan terug gaat blijf ik alsnog bij jou. Zonder jou kan ik net zo goed sterven of een erger een twoleg kat te worden." Hij keek in haar ogen en zijn rode ogen stonden helder en vol met spijt, het leek wel een beetje paarsachtig. "Vergeef je me en kom je bij me terug"


Patrouille - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 19:28

"Vergeef je me en kom je bij me terug?'' Vroeg Scythepaw aan Purplepaw. Scythepaw zijn vacht was ook nat, maar die van Purplepaw doorweekt. Ze had het inderdaad vreselijk koud, maar dat kon haar nog steeds niet schelen. Haar ogen ontmoette de zijne, zijn ogen leken wel een beetje paarsachtig. '' Ik vergeef het je en ik kom voor jou terug, maar het was wel waar.'' Ze stopte even bij de gedachte wat hij zei. Ze keek weg naar de grong, haar nagels waren ontbloot door de kou. '' Toen ik de kitten vastgreep en krabde voelde ik me anders. En toen ik haar uit de boom liet vallen wist ik niet wat ik deed. Het was een naar gevoel, dat zou ik nooit vergeten. Wat moet ik tegen Brokkenstar zeggen, en wat als het bij de groote vergadering gezecht wordt? En het ergste is dat ik nooit meer bij en kitten in de buurt mag komen.'' Een traan gleed via haar wang op de steen. Ze keek onzeker en bang tegen de steen. Ze had het ijskoud maar durfde niet dichter bij Scythepaw te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 20:48

"Toen ik de kitten vastgreep en krabde voelde ik me anders. En toen ik haar uit de boom liet vallen wist ik niet wat ik deed. Het was een naar gevoel, dat zou ik nooit vergeten. Wat moet ik tegen Brokkenstar zeggen, en wat als het bij de groote vergadering gezecht wordt? En het ergste is dat ik nooit meer bij en kitten in de buurt mag komen.'' zei purplepaw
"Ten eerste als Brokenstar problemen er mee heeft dan spreek ik met hem en laat me desnoods verbannen zodat jij in de clan kan blijven en als wij eenmaal kittens hebben moeten ze wel bij jouw blijven. Ten tweede wij en Blackpaw waren de enige daar dus wij zijn met zijn 2en dus wij worden eerder geloofd." Hij ging naast haar liggen en raakte haar zo aan. "Je mag gerust naast me komen liggen hoor." Hij lag nu tegen haar aan en gaf haar een likje en zei "Niemand kan het tussen ons verbreken meer."


Patrouille - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 21:44

"Ten eerste als Brokenstar problemen er mee heeft dan spreek ik met hem en laat me desnoods verbannen zodat jij in de clan kan blijven en als wij eenmaal kittens hebben moeten ze wel bij jouw blijven. Ten tweede wij en Blackpaw waren de enige daar dus wij zijn met zijn 2en dus wij worden eerder geloofd." Hij ging naast haar liggen en raakte haar zo aan. "Je mag gerust naast me komen liggen hoor." Hij lag nu tegen haar aan en gaf haar een likje en zei "Niemand kan het tussen ons verbreken meer." Zei Scythepaw. Het regende harder en de wind was een sterke ruk geworden. De regen had Purplepaws vel allang berijkt maar door de wind maakte het echt ijskoud, nog kouder dan net. Toen hij naast haar ging liggen voelde ze de nattigheid van hem, maar warmer. Maar toen dacht ze na over kittens krijgen en schoot overeind en tribbelde naar achter totdat ze een boom aanraakte, Ze stond twee vosselentes van Schepaw vandaan. ''Wil jij echt kittens met iemand die bijna een kitten heeft vermoord!?'' Haar ogen werden weer troebel van de gedachte daarbij. Haar hoofd boog ze weg en keek naar de rond. ''En waarschijnlijk mag ik geen kittens en ook niet in de beurt komen!'' Het water droop van haar lichaam af als een grijbaan. Nu trilde ze echt met haar hele lijf van de kou. Toen zakte ze langzaam ineen en sloot haar ogen. Haar lichaam was onderkoeld geraakt. Ze was bewusteloos geworden van de kou, dat was wel ligisch als je een tijd lang buiten in de regen hebt gestaan en je lichaam niet opwarmen als je kortharig was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 21:53

Scythepaw schoot op haar af en ging tegen haar aan liggen, ze was onderkoeld door de wind en regen en waarschijnlijk door haar verdriet want Scythepaw had een dunnere vacht. Hij sleepte haar richting het kamp en trok haar mee de apprentice den in en duwde zijn mos naast die va haar hij trok haar in het midden zodat ze het warm krijgt. Scythepaw ging tegen haar aan liggen op de grond. Het was koud en hard maar Purplepaw kreeg het warm het was al bijna weer ochtend hij had haar de hele nacht gezocht en nu kon hij geen oog dicht doen. Hij lag maar op de koude vloer en langzaam zag hij Purplepaw bewegen in haar slaap. Ze was weer warm geworden.


Patrouille - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 22:11

Purplepaw bewoog in haar slaap en werdt langzaam wakker. Ze was in de apprentice den en keek op haar heen, naast haar zat Scythepaw. Ze had het weer warm gekregen en ze voelde zig al een heel stuk beter. Ze keek naar hem, ze zag dat hij geen oog had dichtgedaan. ''Heb je het koud? Je mag erbij komen liggen.'' Ze bleef liggen en wachte op zijn reactie. Toen dacht ze aan de vraag wat ze stelde gisteravond, zou hij het echt willen? '' Wil je echt kittens met iemand die bijna een kitten heeft vermoord?'' Ze had het al eerder gevraagt maar toen kwam het er niet op aan andwoord te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Patrouille - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Patrouille   Patrouille - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 22:30

''Heb je het koud? Je mag erbij komen liggen.'' Dankbaar kroop Scythepaw naast Purplepaw en ze voelde warm aan, nog steeds een beetje koel maar veel warmer dan Scythepaw. Hij was ook koud geworden en dan ook nog een paar uur op de grond. Toen vroeg ze '' Wil je echt kittens met iemand die bijna een kitten heeft vermoord?''. Hij keek haar aan en gaf haar een lik over haar voorhoofd en zei "Ja, ik wil kittens met jou, en je had de kitten niet vermoord de sterrenclan heeft mij gestuurd om jou te helpen. Ik ben er voor jou, zolang je er bent voor mij" Hij kroop nu vlak tegen haar aan en gaf haar nog een lik alleen nu heel dicht bij haar mond en zei "Die kreeg je nog te goed. Nogmaals het lieftste wat ik wil is bij jou zijn en kittens met jou krijgen." Hij legde zijn staart om haar heen en gaf haar een kopje.


Patrouille - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Patrouille
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: