FireflyClan - rpg - Pagina 12



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 FireflyClan - rpg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
***Nightpaw
StarClan
FireflyClan - rpg - Pagina 12 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimema 28 mei 2012 - 10:10

Moonlight/Med. Cat/ Onderground forest.

Ze luisterde naar Nigtkit. Eigenlijk vond ze het wel een goed idee. Bedachtzaam knikte ze. "Dat zou eigenlijk best kunnen" zei ze. Ze ging weer liggen. Ze dacht na over de soort van droom die ze net had. Wat zou die toch betekenen? Ze probeerde hem weer voor ogen te krijgen. Het was een zwarte kat geweest, dat wist ze zeker. Maar... er waren zoveel zwarte katten. En wat kon de prochesie toch betekenen. Ze besloot het straks tegen Cristalfly te zeggen.


FireflyClan - rpg - Pagina 12 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimema 28 mei 2012 - 10:36

Nightkit/ Kit/ Underground forest

"Dat zou eigenlijk best kunnen" Moonlight was gaan zitten. Ze liet zich weer op de grond zakken. Nightkit zag dat ze diep in gedachten was. Ze draaide zich weer om naar Chrystalfly. 'Dat bespreken we later nog wel verder, kun jij goed op je eigen benen staan?' Vroeg ze aan de leader. Moonlight zou nog wel even moeten rusten en ze was nogneit sterk genoeg om te lopen. Ze keek naar Darksmoke, hij kon haar wel dragen. 'Darksmoke, kun jij Moonlight naar het Camp dragen?' Vroeg ze hem. Het zou lang duren maar ze konden hier niet blijven liggen.


FireflyClan - rpg - Pagina 12 X4hvs5
FireflyClan - rpg - Pagina 12 Bit5xs


Laatst aangepast door .Nightkit op ma 28 mei 2012 - 11:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
FireflyClan - rpg - Pagina 12 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimema 28 mei 2012 - 11:02


Moonlight/Med. Cat/ Onderground forest.

'Darksmoke, kun jij Moonlight naar het Camp dragen?' vroeg het kitten. "Nee, nee niet Darksmoke!" Screeuwde ze. " Ik kan het hues wel zelf!" Snauwde ze naar het kitten. " Jullie zijn allemaal niet te vertrouwen!" Vervolgde ze. Opeens stond ze op. Razendsnel rende ze weg, steeds verder, en verder. Ze rende diep het bos in, niks kon haar meer tegenhouden. Nog een keer keek ze achterom. " Vaarwel veraaders!" Riep ze, waarna ze weer vooruitkijk. Ze slaakte nog een ijzingwekende kreet waarna ze echt weg ging. Op een open plek stopte ze, achter zich hoorde ze geritsel. " Ga weg lelijk beest, rotmonster, vuile zwerfkat!" Siste ze woedend.

(Drama, weet niet waarom maar had ik zin in.)


FireflyClan - rpg - Pagina 12 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimema 28 mei 2012 - 11:18

Nightkit/ Kit/ Underground forest

"Nee, nee niet Darksmoke!" Schreeuwde ze. " Ik kan het heus wel zelf!" Snauwde ze naar Nightkit. "Maar..'' Nightkit werd onderbroken door Moon. " Jullie zijn allemaal niet te vertrouwen!" Snauwde ze. Opeens stond ze op. Razendsnel rende ze weg, steeds verder. Ze keek een keer achterom. " Vaarwel veraaders!" Riep ze, waarna ze weer vooruitkeek. Nightkits ogen vulde zich met tranen. Blind door de tranen rende ze achter Moonlight aan " Ga weg lelijk beest, rotmonster, vuile zwerfkat!" Siste ze woedend. Nightkit zette voorzichtig een stapje vooruit. Ze kon niks zien door de tranen die zich in haar ogen verzamelde. "Ik.. ik wou je alleen maar helpen'' Snotterde ze. Bang keek ze om zich heen, snel knipperde ze de tranen weg die over haar snorharen op de grond vielen.


FireflyClan - rpg - Pagina 12 X4hvs5
FireflyClan - rpg - Pagina 12 Bit5xs


Laatst aangepast door .Nightkit op ma 28 mei 2012 - 16:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Patchpelt
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 DPKsfdL
Jake...
30

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons ~
Gender:
Rank:
Patchpelt
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimema 28 mei 2012 - 14:17

Flowerheart || Warrior || Underground Forest

De poes richtte haar aandacht weer op het groepje katten en snapte niet wat er mis was, ze stapte uit de struiken en keek de katten vragend aan. Wat was er aan de hand? Ze zag Moonlight wegrennen en Nightkit ging erachteraan, wat was er mis? Voorzichtig deed ze een paar stappen terug, met een vragend en angstig gezicht, wat was er allemaal aan de hand hier?
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
FireflyClan - rpg - Pagina 12 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimema 28 mei 2012 - 20:54

Moonlight/Med. Cat/ Onderground forest.

"Ik.. ik wou je alleen maar helpen'' snotterde een kitten. " Ja, dat zal wel!" Siste ze. " Het si D..." Ze kreeg de naam niet uit haar keel. Z kon het gewoon niet. " Ach laat ook maar." Zei ze.


FireflyClan - rpg - Pagina 12 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimedi 29 mei 2012 - 9:46

Nightkit/ Kit/ Underground forest

" Ja, dat zal wel!" Nightkit schrok van haar reactie en begon nog harder te huilen. Als je nou eenmaal aan het huilen was, is het moeilijk om ermee te stoppen kwam ze achter. " Het is D..." Midden in haar zin stopte Moon " Ach laat ook maar." Ging ze verder. Hoopvol knipperde Nightkit haar tranen weg, maar Moonlight had nog diezelfde blik in haar ogen. Weer huilend stormde ze terug, langs Chrystalfy en Darksmoke. Naar het camp.


Nightkit/ Kit/ Elders den

Huilend rende ze naar de Elders den, hier kon ze troost vinden. Ze stopte en zag een kat, wie jet was zag ze niet door haar tranen. "He- het is" Hikte ze. ''Moonlight" Jankte ze eruit. "Ze zegt dat ik het behen!" Ze begroef haar neus in de vacht van de Elder. Hun weten heel veel, had ze ooit gehoord. En echt vrienden had ze niet.


FireflyClan - rpg - Pagina 12 X4hvs5
FireflyClan - rpg - Pagina 12 Bit5xs


Laatst aangepast door .Nightkit op di 29 mei 2012 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 DPKsfdL
TRALALA...Ach, wat zal zijn, zal zijn?
114

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Crowpaw
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimedi 29 mei 2012 - 9:53

Moonlight/Med. Cat/ Onderground forest~~~ Kamp/ Elders den.

Ze kon het gewoon niet, ze kon het ect niet over haar hart verkrijgen. Somige mensen deden dat maar zei was niet zo. Plotseling krreg ze een wel heel vreemd idee. De kat zou ook Nightkit kunnen zijn. "J-j-Jij bent het!" mompelde ze net iets te luid. Ht kitten moest huilen. Dat snapte ze wel maar nu voelde ze even geen medeleiden, alleen maar frustatie. Toch volgde ze het kit. Ookal deed elke stap pijn. Mischien kwam haar gedrag daardoor wel, maar het kon haar niks schelen. Bij het kamp zag ze hoe Nightkit de elders den invluchtte. Ze luisterde naar wat ze te zeggen had.


FireflyClan - rpg - Pagina 12 Crowpaw

Nightpaw~ Firelion~ Sealife~Crowpaw~ Amedeous~ Devil~ Midnightpaw~ Sandcloud~ Birdkit

Ik like this:


En... meld je hier bij aan!!!: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5650-forestclandiscussie-aanmeldtopic

Jummie: FireflyClan - rpg - Pagina 12 Requestpixel
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimedi 29 mei 2012 - 20:45

Crystalfly ~ Leader ~ Underground Forest

Crystalfly volgde niet helemaal wat er nou precies gebeurde. Moonlight werd ineens boos en rende weg, Nightkit volgde haar en kwam even later huilend langs haar gerend. Toen Moonlight ook langskwam rende Crystalfly achter haar aan. 'Moonlight, wat is er? Heb je een voorspelling gehad?' Het leek haar de enige reden waarom de poes zo overstuur zou kunnen zijn dat ze haar eigen apprentice aan het huilen maakte.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - rpg - Pagina 12 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimedi 29 mei 2012 - 20:48


Moonlight/Med. Cat/ Camp.

Cristalfly vroeg wat. Ze knikte. 'Ik had inderdaad een voorspeling.' Het was een vreemde voorspeling geweest. Mischien kreeg Cristalfly die ook wel. Maar zeker weten deed ze niet.


FireflyClan - rpg - Pagina 12 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimedi 29 mei 2012 - 21:02

Crystalfly ~ Leader ~ Camp

'Ik had inderdaad een voorspeling.' antwoordde Moonlight. 'Wat was het? Iets ergs?' vroeg Crystalfly ongerust. 'Vertel het me. Zat er een prophecy bij?'


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - rpg - Pagina 12 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 DPKsfdL
TRALALA...Ach, wat zal zijn, zal zijn?
114

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Crowpaw
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimedi 29 mei 2012 - 21:15

Moonlight/Med. Cat/ Camp.

Ongerust vroeg Crystalfly wat. Ze knikte. ' ja er zat een prophecy bij' Antwoordde ze. 'Maar ik snap hem niet helemaal.' Ging ze verder. Ze gign even zitten.


FireflyClan - rpg - Pagina 12 Crowpaw

Nightpaw~ Firelion~ Sealife~Crowpaw~ Amedeous~ Devil~ Midnightpaw~ Sandcloud~ Birdkit

Ik like this:


En... meld je hier bij aan!!!: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5650-forestclandiscussie-aanmeldtopic

Jummie: FireflyClan - rpg - Pagina 12 Requestpixel
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimewo 30 mei 2012 - 7:18

Crystalfly ~ Leader ~ Camp

'Ja er zat een prophecy bij,' antwoordde Moonlight. 'Maar ik snap hem niet helemaal.' 'Vertel hem me,' zei Crystalfly.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - rpg - Pagina 12 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Patchpelt
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 DPKsfdL
Jake...
30

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons ~
Gender:
Rank:
Patchpelt
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimewo 30 mei 2012 - 7:22

Flowerheart || Warrior || Underground Forest

Flowerheart sprong de struiken weer in, vele katten waren weg, alleen Darksmoke was er nog. Dit was een nachtmerrie, alleen zijn met Darksmoke. Ze dook ineen en bleef kijken of de kater niks gezien had.

Volgens mij is hij daar nog steeds XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 DPKsfdL
TRALALA...Ach, wat zal zijn, zal zijn?
114

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Crowpaw
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimewo 30 mei 2012 - 8:04

Moonlight/Med. Cat/ Camp.

'Vertel hem me,' Zei Crystal. Moon wou het wel vertelen maar ze wist niet hoe. 'Tja, waar moet ik dan beginen?' Stotterde ze dus maar.


FireflyClan - rpg - Pagina 12 Crowpaw

Nightpaw~ Firelion~ Sealife~Crowpaw~ Amedeous~ Devil~ Midnightpaw~ Sandcloud~ Birdkit

Ik like this:


En... meld je hier bij aan!!!: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5650-forestclandiscussie-aanmeldtopic

Jummie: FireflyClan - rpg - Pagina 12 Requestpixel
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimewo 30 mei 2012 - 19:30

Crystalfly ~ Leader ~ Camp

'Tja, waar moet ik dan beginen?' Stotterde Moonlight. Crystalfly wilde bijna een ongeduldig antwoord geven, maar ze hield zich in. 'Begin gewoon bij het begin en vertel het precies zoals je het hebt gezien en gehoord,' zei ze vriendelijk.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - rpg - Pagina 12 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimedo 31 mei 2012 - 12:55

Darksmoke|Council|Underground Forest

''Soon they will fall for me.'' Hij lachtte hard. Zijn nagels harkte zich in de grond, zijn ogen keken dichtgeknepen rond.


FireflyClan - rpg - Pagina 12 Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 16:24

Nightkit/ Kit/ 6 Moons/ Camp

Nightkit haalde haar neus op, de elder kon het ook niet weten. Ze moest het zelf uitzoeken. Maar alsnog wou de Medicine cat worden. Ze trippelde voorzichtig de den uit, ze zag niemand. Ze sprinte naar de bloemen voor de Nursey en spring er middenin. Ze bestudeerde een lichtgevende bloem, ze zou dit nog eens naar Moonlight brengen om het te onderzoeken. Ze trippelde naar de ingang van het bos, even bleef ze staan. Ze dacht aan de wolf. "ach die komt toch niet meer terug" Sprak ze zichzelf de moed in. Ze stapte via de bosjes aan de rand van de tunnel het bos in.



Nightkit/ Kit/ 6 moons/ Underground forest

Ze trippelde zo zacht als ze kon, naar de plek waar de wolf haar en Moonlight had aangevallen. Haar ogen werden troebel toen ze aan Moonlight dacht. Het was moeilijk om te stoppen met huilen. Ze schrok op uit haar gedachten toen ze een gedaante voor haar zag. Het was Flowerheart maar. Ze trippelde langs hem alsof er niks aan he hand was. Mat een zwaai van haar staart, begroete ze de warrior. Ze trippelde snel weer verder. Ze bleef staan toen ze Moonlight en Chrystalfly zag. Hoopvol wachte ze af wat ze gingen zeggen.


FireflyClan - rpg - Pagina 12 X4hvs5
FireflyClan - rpg - Pagina 12 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 12 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 12:52

Crystalfly ~ Leader ~ Camp

Moonlight had nog niet geantwoord. 'Moon, vertel het me. Wat was de prophecy? Het is vast belangrijk,' zei Crystalfly. Ze werd steeds benieuwder naar wat het was.


FireflyClan - rpg - Pagina 12 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
FireflyClan - rpg - Pagina 12 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 12 Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 15:03

Ze wst het gewoon niet, ze was radeloos. Hoe moest ze het nou uitleggen? 'Moon, vertel het me. Wat was de prophecy? Het is vast belangrijk,' drong Cristalfly aan. Ze knikte, ze had al besloten dat ze precies ging vertellen wat ze had gezien. Nog even zweeg ze waarna ze begn te praten.
'Ik zag iets heel vreemds. Ik weet ook niet precies wat het was. Het was ineidergeval zwart. En het was een dier. Even laste ze een adempauze in, waarna ze weer vervolgde. 'Het ding zat onder het bloed, zag ik toen ook. Ook zag ik nog een poes, pas na een tijdje herkende ik mezelf. En ook zag ik met moeite dat de kater gemeen grijnsde. Waarna het beeld weer vervaagde.' Vertelde ze. Even keek ze naar Cristal, ze hoopte dat deze het verhaal nog kon volgen. ' Toen verscheen er dus een nieuw beeld. Toen zag ik weer het ding. Maar naast hem lag een dode kat. Ze vond het vervelend dit te moeten vertellen. Ze hield van praten maar zei dan liever leuke dingen, dan dit. Toch ging ze door, het belangrijkste kwam nu. ' Toen hoorde ik een stem die fluisterde: "Darkness is rising. Watch out: there's no smoke without a fire..." Sloot ze haar verhaal. Waarna ze weer zweeg, wachtend op een reactie van de poes.


FireflyClan - rpg - Pagina 12 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
FireflyClan - rpg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: