FireflyClan - rpg - Pagina 13



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 FireflyClan - rpg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Nightbreeze
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 13 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 13 Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 15:22

Nightkit/ kit/ 6 moons/ Underground forest

'Moon, vertel het me. Wat was de prophecy? Het is vast belangrijk,' drong Cristalfly aan. Moonlight knikte, even was het stil. Waarna ze haar verhaal begon. 'Ik zag iets heel vreemds. Ik weet ook niet precies wat het was. Het was ineidergeval zwart. En het was een dier. Even laste ze een adempauze in, waarna ze weer vervolgde. 'Het ding zat onder het bloed, zag ik toen ook. Ook zag ik nog een poes, pas na een tijdje herkende ik mezelf. En ook zag ik met moeite dat de kater gemeen grijnsde. Waarna het beeld weer vervaagde.' Vertelde ze. Even keek ze naar Cristal. Bedoelde ze dat met ' Jij bent het'? Maar ze was geen kater, ze was een poes. Moonlight ging weer verder. ' Toen verscheen er dus een nieuw beeld. Toen zag ik weer het ding. Maar naast hem lag een dode kat. Het was weer even stil ' Toen hoorde ik een stem die fluisterde: "Darkness is rising. Watch out: there's no smoke without a fire..." Sloot ze haar verhaal. Waarna ze weer zweeg. Geschrokken staarde ze naar de twee poezen. Het klonk zo.. eng. ' Maar ik zou geen katten vermoorden!' Voor ze het wist was het eruit. Nu had ze haar plek dus ook verraden. Ze duikte ineen, maar het was al te laat. Ze was al gezien.


FireflyClan - rpg - Pagina 13 X4hvs5
FireflyClan - rpg - Pagina 13 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
FireflyClan - rpg - Pagina 13 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 13 Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 16:48

Moonlight/Med. Cat/ Camp.

Toen ze uit was gesproken hoord eze een stem. Het was nog maar van een kitten. ' Maar ik zou geen katten vermoorden!' Riep het uit. Ommidelijk herkende ze Nightkit. 'Tuurlijk was jij het niet.' Maande ze hem tot kalmte, maar diep in haar hart had ze twijfels. Was Nightkit het wel echt niet. Met zekerheid kon ze dat niet zeggen. Iniedergeval wist ze nu dat ze werden afgeluistert. 'Kleine potjes hebben grote oren...' Fluisterde moon. Het kitten dook nog ineen. Maar ze had haar al gezien. 'Kom maar tevoorschijn.' Zei ze met een speelse blik in haar ogen.


FireflyClan - rpg - Pagina 13 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 13 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 13 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 10:26

Nightkit/ Kit/ Underground forest

'Tuurlijk was jij het niet.' Antwoorde Moon. Maar ZE was er nog niet zo zeker van of ze dat wel meenden. ZE zag dat Moon iets aan Chrystalfly fluisterde. 'Kom maar tevoorschijn.' Zei Moonlight. Met HAAR kop laag hangend strompelde ze naar Moonlight. ZE zou vast een preek krijgen. Toen ZE uiteindelijk voor Moonlight stond bereide ZE zich voor op de preek. Maar hij kwam niet.


FireflyClan - rpg - Pagina 13 X4hvs5
FireflyClan - rpg - Pagina 13 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 13 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 13 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 11:04

Crystalfly ~ Leader ~ Camp

'Ik zag iets heel vreemds. Ik weet ook niet precies wat het was. Het was ineidergeval zwart. En het was een dier. Even laste ze een adempauze in, waarna ze weer vervolgde. 'Het ding zat onder het bloed, zag ik toen ook. Ook zag ik nog een poes, pas na een tijdje herkende ik mezelf. En ook zag ik met moeite dat de kater gemeen grijnsde. Waarna het beeld weer vervaagde.Toen verscheen er dus een nieuw beeld. Toen zag ik weer het ding. Maar naast hem lag een dode kat. Toen hoorde ik een stem die fluisterde: "Darkness is rising. Watch out: there's no smoke without a fire..."
Crystalfly luisterde aandachtig. 'Dat dat wat je hebt gezien zwart was, hoeft niet eens persé te betekenen dat er inderdaad een zwarte kat was die de slechte dingen doet of zal doen. Het kan ook gewoon een willekeurig visioen zijn van dood, of het zwart stond niet speciaal voor de vachtkleur van de kat, maar voor de schaduwen en slechtheid.' zei ze tegen Moonlight. Ze wist dat je visioenen en dromen niet altijd even letterlijk kon nemen. Daarna dacht ze na over de prophecy die erbij zat: Darkness is rising. Watch out: there's no smoke without a fire... Wat kon dat nu betekenen? Zou er nog een brand komen?


FireflyClan - rpg - Pagina 13 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 13 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 13 Icon_minitimezo 8 jul 2012 - 10:49

Nightkit/ kit/ camp

*Blaast stof van topic*

Nightkit zag dat Crystalfly diep na dacht. ' Wanneer is mijn ceremonie eigenlijk? Morgen word ik 6 moons.' Verbrak ze de stilte, die laatste zin sprak ze trots uit. Verwachtigsvol keek ze van Crystalfly naar Moonlight, zou ze medicine cat aprentice worden?! Maar dan moest ze haar kwetsbaarheid overwinnen... 'Dat lukt me wel' sprak ze zichzelf de moed in. Ze zou immers een tijd aprentice zijn, wat ze nog niet wist.


FireflyClan - rpg - Pagina 13 X4hvs5
FireflyClan - rpg - Pagina 13 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 13 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 13 Icon_minitimewo 18 jul 2012 - 10:09

Crystalfly ~ Leader ~ Camp

Een stem haalde haar uit haar gedachten. 'Wanneer is mijn ceremonie eigenlijk? Morgen word ik 6 moons.' zei Nightkit met enige trots. Even dacht Crystalfly na. Er konden twee kittens apprentice worden, dus deze dag zou het beste zijn. Maar er was zoveel om over na te denken. 'Vandaag,' zei ze uiteindelijk toch maar. Ze wilde even haar geprek met de Med. Cat afmaken. Ze wilde weten wat zij van die prophecy vond.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - rpg - Pagina 13 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
devil
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 13 DPKsfdL
141

CAT'S PROFILE
Age: 1 maan
Gender:
Rank:
devil
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 13 Icon_minitimewo 18 jul 2012 - 13:37

Wijs gaf de leider antwoord. De poes knikte alleen maar. ' Wanneer is mijn ceremonie eigenlijk? Morgen word ik 6 moons.' Onderbrak Nightkit de stilte. Ze hoorde ook hoe Cristalfly antwoord gaf. Vandaag was dus de ceremonie. Hmm, dna had ze nog wat te bespreken. 'Ik wil even iets met je bespreken.' Zei ze geheimzinnig tegen d'r leider.


FireflyClan - rpg - Pagina 13 Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 13 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 13 Icon_minitimedi 24 jul 2012 - 17:33

Nightkit/ kit/ camp

Vragend keek ze naar haar toekomstige mentor die de leader vroeg om mee te gaan. Had het met de droom te maken? Trots hief ze haar staartje en liep met haar kopje omhoog weg. Vandaag werd ze aprentice, Nightkit keek om. Toen ze zag dat niemand keek begon ze wolde sprongen te maken, een kreetje kwam uit haar keel. Adrupt stond ze stil en liep weer verder alsof er niets was. Wat zouden ze wel niet van haar denken? Ze begon de vuurvliegjes achterna te rennen, nu kon het nog. Als ze aprentice werd zou dat gewoon niet meer zo horen.


FireflyClan - rpg - Pagina 13 X4hvs5
FireflyClan - rpg - Pagina 13 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestone
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 13 DPKsfdL
Haribo >D
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Firestone
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 13 Icon_minitimedi 24 jul 2012 - 19:23

Jaytail ll Deputy ll 27 moons ll camp
De donkerbruine tabby keek vol trots uit op het kamp van de Fireflyclan. In de verte zag hij de zwarte Nightkit die achter vuurvliegjes aan het rennen was. Snorrend stond de grote, stevige kater op en liep richting de kit. ''Hallo Nightkit. Ik hoorde dat je bijna apprentice werd. Gefeliciteerd alvast van je grote Deputy.'' Glimlachte hij flauwtjes. ''Vertel eens, als ik de leader word als Crystalfly overlijd, Dan help je me wel een beetje he? Want dan ben je waarschijnlijk al Medicine Cat.'' pestte hij haar een beetje. ''Maar eerst je opleiding doen en slagen. Als je niet slaagt word je waarschijnlijk een gewone warrior.'' zei hij op een zachte toon. ''Nou als je het niet erg vind. Ik moet wat Patrouilles regelen.'' Zei hij daarna met een serieuze stem. Hij knikte met zijn kopje naar de apprentice en vervolgde zijn weg naar een groepje Warriors. ''Flowerheart en Whiteflower.'' zei hij tegen de warriors. ''Ik wil dat jullie met wat andere katten een pattrouille gaan doen. Let goed op de Wolven. Ze kunnen overal zijn. Pas goed op.'' zei hij kalm tegen de 2. Daarna liep hij richting Moonlight en Crystalfly. ''Hallo Dames.'' murmelde hij tegen ze. ''Hoe gaat het deze dag?'' vroeg hij daarna op een kalme en rustige toon.


FireflyClan - rpg - Pagina 13 Os10
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 13 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 13 Icon_minitimewo 25 jul 2012 - 11:13

Nightkit/ kit/ camp

Ze merkte plots dat de deputy achter haar stond. Adrupt draaide ze zich om, meteen begon de kater te praten. ''Hallo Nightkit. Ik hoorde dat je bijna apprentice werd. Gefeliciteerd alvast van je grote Deputy.'' Langzaam knikte ze, waarna ze anthousiast glimlachte. In tegenstelling tot Jaitail.. ''Vertel eens, als ik de leader word als Crystalfly overlijd, Dan help je me wel een beetje he? Want dan ben je waarschijnlijk al Medicine Cat.'' Boos keek ze hem aan, Moonlight mocht niet sterven! ' Moonlight mag nie..' Ze werd onderbroken door Jaytail. ''Maar eerst je opleiding doen en slagen. Als je niet slaagt word je waarschijnlijk een gewone warrior.'' Even haalde de kater adem. ''Nou als je het niet erg vind. Ik moet wat Patrouilles regelen.'' Meteen daarna draaide hij zich om. Hij kon echt beledigende dingen zeggen, maar hij bedoelde het allemaal goed. Alsnog had ze toch wel een beetje een hekel aan hem, stiekem, want niemand mocht het weten. Ze zou wel voor die test slagen, tenslotte had ze Moonlight gered met het kattenkruid! Ze zou vast een goede aprentice worden, want Moonlight mocht gewoon echt niet sterven.


FireflyClan - rpg - Pagina 13 X4hvs5
FireflyClan - rpg - Pagina 13 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 13 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 13 Icon_minitimedo 26 jul 2012 - 10:24

Crystalfly ~ Leader ~ Camp

'Ik wil even iets met je bespreken.' zei Moonlight. Crystalfly knikte. 'In mijn den kunnen we rustig praten,' miauwde ze. Ze hoorde Jaytail een eindje verderop de patrouilles regelen. Daarna liep hij naar hen toe en begroette hen. 'Hallo, Jaytail,' antwoordde Crystalfly. 'Ik hoor dat je de patrouilles al geregeld hebt. Dat is fijn, dank je.'


FireflyClan - rpg - Pagina 13 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
FireflyClan - rpg - Pagina 13 DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 13 Icon_minitimedo 26 jul 2012 - 10:56

Jaytail ll Deputy ll 24 Moons ll Camp
De grote kater ging zitten naast Crystalfly. 'Hallo, Jaytail,' Begroette ze hem. 'Ik hoor dat je de patrouilles al geregeld hebt. Dat is fijn, dank je.' mauwde ze daarna. ''You're welcome.'' zei hij tegen de poes. ''Ik dacht aan de wolven die nog rond zwerven. We moeten daar goed overna denken Crystalfly.'' murmelde hij tegen haar. Dat was waar, de wolven waren nog steeds in het territoria van hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 13 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 13 Icon_minitimedo 26 jul 2012 - 11:35

Crystalfly ~ Leader ~ Camp ~ 6 lives left

''Ik dacht aan de wolven die nog rond zwerven. We moeten daar goed overna denken Crystalfly.'' murmelde Jaytail. Crystalfly zuchtte en keek naar de grond. Waarom moesten al die problemen nou tegelijk komen? Twee manen geleden die verschrikkelijke brand, waarbij ze drie levens kwijtgeraakt was. Drie! Als ze geen leider was geweest was ze er nu niet meer. Die wolven waren er ook nog. Die verschrikkelijke dieren. Hoeveel katten waren er al gewond geraakt? Waaronder Jaytail en Moonlight. En dan nu die prophecy, wat had die te betekenen? Crystalfly slikte. Sinds ze leider van van de FireflyClan had ze nog nooit tegenover zoveel problemen gestaan. Kon ze het wel aan? Crystalfly haalde diep adem. Ze kon geen twijfel tonen als leider. 'Moonlight, kom naar mijn den om dat te bespreken wat je wilde bespreken. Wil je dat Jaytail er ook bij is?'


FireflyClan - rpg - Pagina 13 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
FireflyClan - rpg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: