FireflyClan - rpg - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 FireflyClan - rpg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
Brownkit
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimevr 20 jan 2012 - 17:52

Moonpelt - Warrior - Underground Forest

Ze werd opgetild en in de boom getrokken. "We kunnen nu niet naar de hoofdgrot. De wolven zijn misschien blind, maar ze kunnen onze sporen, en zeker jouw bloedspoor, makkelijk volgen met hun neus. We moeten wachten tot ze weg zijn." Ze knikte moeilijk en keek naar beneden. "Crystalfly! Jaytail ligt daar nog!"


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 12:37

.~* Crystalfly | Leader | Underground Forest *~.

"Crystalfly! Jaytail ligt daar nog!" riep Moonpelt opeens. Crystalfly keek naar beneden. Daar lag Jaytail. Crystalfly aarzelde niet en sprong op de grond. Ze trok Jaytail mee aan zijn nekvel en rende zo snel als ze kon terug naar de boom. Met veel moeite klom ze omhoog via de stam, maar de wolven haalden waren er bijna net zo snel. Crystalfly had Jaytail net over de laagste tak van de boom gelegd, toen er een pijnscheut door haar staart trok. Ze keek naar beneden. De grootste wolf had haar staart vastgeklemd tussen zijn tanden en trok haar naar beneden. Haar grip op de tak verslapte en ze viel.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - rpg - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 12:55

Moonpelt - Warrior - Underground Forest

Nog geen seconde later toen Moonpelt had geroepen dat Jaytail nog op de grond lag, was Crystalfly al uit de boom gesprongen. Ze greep hem bij zijn nekvel en trok hem terug de boom in. Maar de wolven pakten haar staart en trokken haar uit de boom. Met ogen gevuld met wanhoop probeerde Moonpelt eerst Jaytail hoger in de boom te krijgen. Toen ze hem eenmaal veilig had gesteld sprong ze met alle kracht die ze nog in zich had op de wolf die haar leidster bij de staart had gepakt. "Blijf van mijn leidster af jij stomme wolf!" Ze beet hem zo hard ze kon in zijn nek en voelde botten tussen haar kaken kraken.


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 13:10

.~* Crystalfly | Leader | Underground Forest *~.

Crystalfly klauwde in de lucht terwijl ze aan haar staart onder de wolvenkop hing, maar ze kon hem net niet raken. Ze zag dat Moopelt de wolf besprong. De wolf gromde en liet Crystalfly vallen. Ze landde pijnlijk op haar kop. Een moment later jankte de wolf van de pijn, maar zijn ogen stonden nog woedender dan eerst. Hij zou die kleine snertkatten wel eens van laten zien! Hij gromde naar de kleinere wolf, die Moonpelt aanviel. De grote wolf richtte zijn blik weer op Crystalfly, die nog een beetje duizelig op de grond zat. Hij hief zijn poot en gaf haar een mep, waardoor ze een stukje verderop op de grond terechtkwam.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - rpg - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 13:14

Moonpelt - Warrior - Underground Forest

Moonpelt zag vanuit haar ooghoek dat de andere, de kleinere, wolf haar besprong. Maar ze was niet zo dom en liet de grote wolf los. De grote wolf gaf Crystalfly net een harde mep waardoor ze een stukje verder weer op de grond viel. De kleine wolf knalde tegen de grotere op en ze vielen allebei op de grond. Snel riep ze tegen Crystalfly; "Kom we moeten hier alle drie nu meteen weg! Voor ze weer op de been zijn en ons weer aanvallen!" Ze sprong in de boom en herhaalde wat ze riep tegen Jaytail die daar nog steeds in de boom hing.


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 13:58

.~* Crystalfly | Leader | Underground Forest *~.

Een beetje verdwaasd stond Crystalfly op. "Kom we moeten hier alle drie nu meteen weg! Voor ze weer op de been zijn en ons weer aanvallen!" riep Moonpelt. Ze sprong in de boom en herhaalde wat ze riep tegen Jaytail die daar nog steeds in de boom hing. Crystalfly wankelde even. Haar duizeligheid verdween weer en ze klom in de boom waar Moonpelt en Jaytail waren. 'Gaat het met jullie? Kunnen jullie lopen? Het spijt me, ik had jullie naar de hoofdgrot moeten sturen toen we die wolven hoorden. Het is mijn schuld, het spijt me echt.' zei ze. Ze schaamde zich. Ze had de levens van deze twee katten op het spel gezet.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - rpg - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 15:33

Jaytail/Deputy/Underground Forest

Jaytail werd langzaam wakker.... 'Gaat het met jullie? Kunnen jullie lopen? Het spijt me, ik had jullie naar de hoofdgrot moeten sturen toen we die wolven hoorden. Het is mijn schuld, het spijt me echt.' ''Nee..... Crystalfly..... Het is mijn schuld........ Nee.... Auw!..... Ik kan niet opstaan of lopen.........'' Hij keek pijnlijk naar zijn poten die nog steeds aan het bloeden waren


Sucks don't it?
FireflyClan - rpg - Pagina 3 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 17:50

.~* Crystalfly | Leader | Underground Forest *~.

''Nee..... Crystalfly..... Het is mijn schuld........ Nee.... Auw!..... Ik kan niet opstaan of lopen.........'' zei Jaytail moeizaam. 'Het is jouw schuld niet, Jaytail. We kunnen hier wel wachten. Voor zover ik weet klimmen wolven niet in bomen, dus we zijn hier veilig. Hopelijk gaat niemand naar ons op zoek, ik wil niet nog meer gewonden veroorzaken.' antwoordde Crystalfly. Ze keek even naar beneden, waar de wolven grommend rondjes om de boom liepen. 'Jaytail, lukt het je om op dat brede stuk van de tak daar bij de stam te gaan zitten, dan kan ik je poten verzorgen. Ik ben geen Medicine Cat, maar ik kan de wonden in ieder geval schoonlikken. Wacht, Moonpelt, help je even Jaytail wat beter op de tak te leggen?' Ze trok Jaytail naar een breder stuk, waar hij rustig kon liggen. Daar begon ze voorzichtig de wonden schoon te likken met haar roze tongetje. Als het goed was zou dit moeten helpen en meteen ook een beetje rustgevend werken, dan kon Jaytail even rusten.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - rpg - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 20:03

Moonpelt - Warrior - Underground Forest

"Gaat het met jullie? Kunnen jullie lopen? Het spijt me, ik had jullie naar de hoofdgrot moeten sturen toen we die wolven hoorden. Het is mijn schuld, het spijt me echt." "Nee.. Nee Crystalfly, het is jou schuld niet, je kon niet weten dat dit zou gebeuren.." ''Nee..... Crystalfly..... Het is mijn schuld........ Nee.... Auw!..... Ik kan niet opstaan of lopen.........'' Zei Jaytail. Moonpelt keek naar de wonden van Jaytail. "Het is jouw schuld niet, Jaytail. We kunnen hier wel wachten. Voor zover ik weet klimmen wolven niet in bomen, dus we zijn hier veilig. Hopelijk gaat niemand naar ons op zoek, ik wil niet nog meer gewonden veroorzaken." "Jaytail, lukt het je om op dat brede stuk van de tak daar bij de stam te gaan zitten, dan kan ik je poten verzorgen. Ik ben geen Medicine Cat, maar ik kan de wonden in ieder geval schoonlikken. Wacht, Moonpelt, help je even Jaytail wat beter op de tak te leggen?" Moonpelt knikte en hielp Crystalfly, en ging daarna Jaytail likken.


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 13:34

.~* Crystalfly | Leader | Underground Forest *~.

Na een lange tijd likken viel Crystalfly zelf in slaap op de tak. Toen ze later wakker werd leek er eerst niet veel veranderd. Het was nog steeds even licht - er was ondergronds geen dag of nacht - en ze zaten nog steeds met zijn drieën op de tak. Maar het was stil. Crystalfly keek naar beneden. De wolven waren weg en alles zag eruit alsof het gevecht er nooit was geweest. In de verte hoorde ze even gehuil en haar nekharen stonden recht overeind, maar het was ver weg van de Hoofdgrot, dus ze zouden veilig terug kunnen zodra Jaytail weer kon lopen. 'Jaytail, hoe gaat het nu?' vroeg ze zacht aan de deputy.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - rpg - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 13:37

Jaytail/Deputy/Underground Forest

Ze begonnen rustig aan Jaytails poten te likken. hij viel in slaap.... later hoorde hij 'Jaytail, hoe gaat het nu?' ''Beter dan gisteren Crystalfly'' antwoorde hij ''Ik denk dat ik kan lopen naar het kamp maar rennen of klimmen gaat nu nog niet''


Sucks don't it?
FireflyClan - rpg - Pagina 3 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 15:20

Moonpelt - Warrior - Underground Forest

Verward knipperde Moonpelt met haar ogen. Ze was op de tak in slaap gevallen, na het likken van Jaytails poten. Waarom waren ze ook al weer in deze boom. Ze viel bijna uit de boom van de schrik toen ze bedacht dat ze in de boom zaten omdat ze aangevallen werden door wolven. "Jaytail, hoe gaat het nu?" Vroeg Crystalfly. ''Beter dan gisteren Crystalfly'' ''Ik denk dat ik kan lopen naar het kamp maar rennen of klimmen gaat nu nog niet'' Antwoordde Jaytail. Moonpelt zuchtte. "Crystalfly, zullen we hem eerst uit de boom tillen?"


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 16:38

.~* Crystalfly | Leader | Underground Forest *~.

'Is goed.' zei Crystalfly. Ze tilden Jaytail uit de boom. 'Kom, we gaan naar de Hoofdgrot.' zei ze en begon richting de gang naar de Hoofdgrot te lopen.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - rpg - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 16:56

Moonpelt - Warrior - Underground Forest

"Is goed." zei Crystalfly. Ze knikte en samen tilden ze Jaytail uit de boom. "Kom, we gaan naar de Hoofdgrot." Zei Crystalfly en ze liep weg. Moonpelt keek naar Jaytail en zei bezorgt; "Lukt het? Kan je lopen?"


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokedust
StarClan
FireflyClan - rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Bo ~
334
Afwezig
"J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."

CAT'S PROFILE
Age: 73 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokedust
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 17:03

"Kom, we gaan naar de Hoofdgrot." zei Crystalfly nadat ze hem uit de boom hadden getilt. "Lukt het? Kan je lopen?" zei Moonpelt toen bezorgd. ''Ja hoor'' snorde hij ''Alles gaat wel goed'' Hij zuchtte even en was blij toen hij de Hoofdgrot zag aankomen. Gelijk toen ze in de Hoofdgrot aankwamen liep hij gelijk naar zijn nest en viel in een hele diepe slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 19:44

.~* Crystalfly | Leader | Hoofdgrot *~.

Eindelijk kwamen ze aan bij de Hoofdgrot. Jaytail ging naar zijn nest. Crystalfly merkte dat ze een enorme honger had. Ze was te moe om nu ook nog te gaan jagen, dus ze liep naar de prooistapel en pakte een muis om te eten.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - rpg - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 19:59

Moonpelt - Warrior - Underground Forest

''Ja hoor'' snorde hij ''Alles gaat wel goed'' Ze zuchtte en glimlachte naar hem. Ze liep achter hem en Crystalfly aan richting het kamp. Toen ze daar aankwamen liep Jaytail naar de nesten en viel in slaap, terwijl Crystalfly naar de prooistapel liep om wat te eten te halen. Ze dacht even na wat te doen. Ze trippelde richting de prooistapel en pakte een muisje. Die had ze binnen een paar happen op, en toen liep ze richting haar nest. Ze had wel genoeg drukte gehad voor een week.


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 17:52

.~* Crystalfly | Leader | Hoofdgrot *~.

Niemand leek ook maar iets van het wegblijven van de drie katten gemerkt te hebben, maar Crystalfly maakte zich er niet druk om. Ze was moe en wilde slapen. Ze liep nog even een rondje om te zien of alles goed ging en sprong toen via een soort trap van rotsen naar haar den. Daar viel ze meteen in slaap.
Later werd ze wakker. Ze was weer helemaal uitgerust en ging de Hoofdgrot in om te kijken of er al meer clanleden wakker waren.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - rpg - Pagina 3 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 18:30

Moonpelt - Warrior - Hoofdgrot

Na een paar seconden viel Moonpelt in slaap. Na een paar uur geslapen te hebben, werd ze wakker. Ze liep terug naar de hoofdgrot en liep naar de prooistapel om wat te eten. Ze pakte een klein muisje en staarde er even naar. In een paar happen had ze hem op. Ze zag dat Crystalfly ook wakker was en stapte op haar af. "Goedemorgen." Snorde ze.


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerwing
Member
FireflyClan - rpg - Pagina 3 DPKsfdL
175

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Tigerwing
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - rpg   FireflyClan - rpg - Pagina 3 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 19:52

//Darksmoke//Counsil//Hoofdgrot

In het donkerste hoekje keek Darksmoke hoe de clan ontwaakte. Crystalfly kwam als eerste naar buiten, Ze merkte hem niet op, even later kwam ook Moonpelt, die gevaarlijk dichtbij hem kwam, maar alleen naar de pooistapel liep en toen weer naar Crystalfly. Met donkere ogen keek Darksmoke naar het gesprek tussen Moonpelt en Crystalfly.


FireflyClan - rpg - Pagina 3 2w39kx2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
FireflyClan - rpg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: