Psychiepoes



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Psychiepoes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Shadowrose
Member
Psychiepoes DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 19:42

Hallo Smile
Je zou vast denken: wat een rare naam!
Maar ik ben dit topic begonnen, om problemen op te lossen.
Het kan met alles te maken hebben: liefde, ouders, thuis, school,...
Als je een privé antwoord wilt, stuur me dan een pb!
Vind je het niet erg om andere van je probleem te laten weten? Post het dan openbaar!
Vul wel even dit lijstje in:

Onderwerp, waarover gaat je probleem:
Tien tips erbij of niet:
Een pb of openbare antwoorden:

Ik zal zeggen, stuur me gewoon een pb, je stoort nooit!
Groetjes,
de psychiepoes,
_Shadowpaw_

(P.S: Je kan bij mij, en bij Cloudpaw terecht.
Wij zijn allebei graag in dienst voor je te helpen Wink


Psychiepoes Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:


Laatst aangepast door Shadowpaw op vr 27 aug 2010 - 20:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudsong
Member
Psychiepoes DPKsfdL
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 21:52

Laughing Psychiepoes! Leuke naam XD


Cloudsong, Skyleaf, Aztec,Lightningkit

Psychiepoes Mboknc
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Psychiepoes DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 14:08

ik heb een probleem

een meisje (myré ze is mijn vriendin) bij mij op school is nieuw en ze zit de heletijd achter mij aan overal waar ik ga zitten gaat zij ook zitten overal waar ik heen ga gaat zij ook heen. ik ben haar enige vriendin en het groepe waar ik bij zit pest bijna iedereen haar dus wat moet ik doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Psychiepoes Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 19:32

Hallo Blackpaw.
Myré is vast heel erg blij dat jij vrienden met haar wilt zijn en haar niet pest, maar dit moet nog niet betekenen dat ze constant achter je aan zit.
Zeg tegen haar dat je het niet fijn vindt als Myré de hele tijd gaat staan waar jij ook gaat staan.
Kom wel is voor haar op als ze gepest wordt, maar laat haar ook is zèlf naar de leerkracht stappen, anders draai jij voor alle straffen op, en zorg jij dat de mensen zich ook naar jou gaan keren.
Probeer voor de rest met verschillende onderwerpen te praten over wat zij leuk vindt en wat jij ook leuk vindt.
Zo kunnen jullie samen ook leuke dingen ontdekken, en misschien, als je haar voorstelt aan jou andere vriendinnen, dat ze jou wat meer met rust laat.
Als jij op jezelf wilt zijn, dan kan je dit ook gerust zeggen tegen Myré.
Ik snap wat je voelt, want vorig jaar liep een ander meisje de hele tijd achter mijn kont aan, ik heb het gewoon opgelost door het tegen de leerkracht te zeggen of er zelf iets van te zeggen.
Heb ik je zo een beetje geholpen?
Zo wel, go girl!
Zo niet, pb me even en we zoeken meer oplossingen Wink


Psychiepoes Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Psychiepoes DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 19:34

je heb mij geholpen bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyleaf
Member
Psychiepoes DPKsfdL
110

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Skyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 14:50

Blackpaw schreef:
ik heb een probleem

een meisje (myré ze is mijn vriendin) bij mij op school is nieuw en ze zit de heletijd achter mij aan overal waar ik ga zitten gaat zij ook zitten overal waar ik heen ga gaat zij ook heen. ik ben haar enige vriendin en het groepe waar ik bij zit pest bijna iedereen haar dus wat moet ik doen

Sorry dat ik er niet was Embarassed , maar ik denk dat Icy al alles gezegd heeft Laughing , veel kan ik er niet aan toevoegen.


Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit
Psychiepoes Skyleaf
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Psychiepoes Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 12:18

Cloudpaw, jij mag jouw mening gerust onder die van Shadowpaw (ik) schrijver hoor Wink Tenslotte ben jij mijn assistente ^_^


Psychiepoes Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyleaf
Member
Psychiepoes DPKsfdL
110

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Skyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 14:44

Weet ik, maar ik kon er gewoon niets aan toevoegen Laughing


Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit
Psychiepoes Skyleaf
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Psychiepoes DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 18:32

Oke mensen ik heb een probleem op sachool en weet nie wat ik moet doen.Neutral
Ikzit tussen twee mensen in: mijn op eena goede vriendin Tanja en mijn BFF Moon.
Bijvoorbeeld: Als ik ergens ga zitten in de klas willen ze allebij naast me zitten. dan weet ik niet wat ik moet doen. Ik moet dan tegen een iemand zaggen dat die naast me mag zitten, en de ander niet(ookal heb ik dat niet gedaan.
Ik kan dat niet zeggen omdat ik bang ben om diegene te kwetsen, en daar hou ik echt niet van en krijgen we miss ruzie of er ontstaat afstand tussen mij en diegene. Ik weet nie wat ik moet doenD: ben hulpeloos:(
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Psychiepoes DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 18:34

ik ken moon en tanja (zit bij hun in de klas). spreek met hun af in welke les je naar wie gaat zitten en dat blijft zo de heletijd en als er iemand niet mee eens dan heb die gene pech
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Psychiepoes Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 18:36

blacknight de psygypoes heeft hier over te zeggen niet jij


Psychiepoes 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Psychiepoes DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 18:36

help alleen
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Psychiepoes DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 18:37

daar zat ik ook aan te denken maar dat is denk ik nie echt de goede oplossing maar zal hem in mijn achterhoofd onthouden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Psychiepoes Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 22:15

Purplestorm schreef:
Oke mensen ik heb een probleem op sachool en weet nie wat ik moet doen.Neutral
Ikzit tussen twee mensen in: mijn op eena goede vriendin Tanja en mijn BFF Moon.
Bijvoorbeeld: Als ik ergens ga zitten in de klas willen ze allebij naast me zitten. dan weet ik niet wat ik moet doen. Ik moet dan tegen een iemand zaggen dat die naast me mag zitten, en de ander niet(ookal heb ik dat niet gedaan.
Ik kan dat niet zeggen omdat ik bang ben om diegene te kwetsen, en daar hou ik echt niet van en krijgen we miss ruzie of er ontstaat afstand tussen mij en diegene. Ik weet nie wat ik moet doenD: ben hulpeloos:(

Hallo Purplestorm (gefliciteerd trouwens met je krijgersnaam)
Ik snap je probleem, maar heb het gelukkig nog nooit meegemaakt.
Wat je kan doen: je kan afspreken met je vriendinnen dat je om de les bij de een en de ander gaat zitten.
Je kan ook, als ze het ern iet mee eens zijn, lekker naas iemand anders zitten, tot ze jouw plan wel accepteren.
Maar als het echt vriendinnen zijn dan moeten ze jou woorden wel snappen.
Weet je wat je doet?
Laat deze tekst aan hun zien, of leg uit aan hun wat je hier schrijft, dan is het voor beide vriendinnen makkelijker te begrijpen.
Groetjes,
Icy/Shadowpaw

P.s: Blacknight & Darkkit, jullie hebben allebei gelijk, en hulp en raad mag altijd gegeven worden. Het betekent nog niet dat als ik Psychiepoes ben, ik geen hulp van omstanders kan gebruiken. Darkkit, leuk dat je mij een kans heb proberen te geven om als enige het probleem op te lossen. Blacknight, bedankt voor je 2de goede raad! Geen ruzie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fastclaw
Member
Psychiepoes DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar 6 manen
Gender:
Rank:
Fastclaw
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 13:59

Wow jij bent echt een goede psychiepoes, Elke clan zou er zo een moeten hebben XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Psychiepoes DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 14:55

tot nu toe is ze van mij die psychiepoes XD


Psychiepoes 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Psychiepoes Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 14:59

@ Fastclaw: Bedankt Fastclaw, maar eigenlijk sta ik voor iedereen hier op de site in, dus eigenlijk mag je dan: DonderClan, WindClan, RivierClan, SchaduwClan, Rogue's & Kittypet's meetellen die hier mogen posten voor problemen.

@ Lionheart: In de RPG natuurlijk wel hè, hahaha!


Psychiepoes Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Psychiepoes DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 15:01

dat weet ook wel
als er iemand nog met problemen zit. Stuur ze. als ik kan helpen doe ik dat ook.


Psychiepoes 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Psychiepoes Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 15:07

@ Lionheart: Dat is goed. Dan post je maar na mij of zo.

@ iedereen: Lionheart & Cloudpaw zijn mijn assistentes. Als iemand interesse heeft om mee te helpen, je mag altijd vragen, maar ik ga het niet te vol laten stromen. Twijfel ook niet als je zelf een probleem hebt, want wij lachen niemand uit. Natuurlijk kan je ook altijd vragen aan Firepaw of aan Bluestar stellen.


Psychiepoes Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskpelt
Member
Psychiepoes DPKsfdL
120

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Duskpelt
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 15:12

Ok, ik kom ook even klagen hoor..
Ik heb geen vriendje, en ik ben ook niet verliefd.
Nu zit iedereen op mijn werk dat ik verliefd ben op een jongen. Hij is aardig, en best leuk, maar laat ik even vermelden dat hij 27 is en ik 15. Dus dat zou sowieso al nooit kunnen.
We zaten laatst liedjesteksten door te smsen naar elkaar, stukjes. Kreeg ik opeens dit;
I've pierced you with certain words, and the liquid that flows from that wound, I'd say it is love. This isn't what's called destiny..
Ik heb geen idee wat ik daarvan moet denken! O, ja, met hem praten wordt nogal moeilijk, want hij heeft zijn arm gebroken, dus i.p.v. 1 keer in de week zie ik hem nu af en toe nog maar. Ik zou graag advies willen vragen Embarassed

O, als je nog iemand nodig hebt, ik wil ook wel helpen. Kan ik alvast oefenen xD want ik wil later psycholoog worden Smile


Psychiepoes 521234483337fd7523fb

For nowhere is my goal, I'll travel night and day
For never is my time, I'll find another way
For noone is my friend, I'll lose all I ever had
For nothing is to last, I'll take back everything I said
~It's over
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Psychiepoes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: