Psychiepoes - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Psychiepoes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Icy
Member
Psychiepoes - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 15:19

@ Duskpelt: Je zegt me dat deze jongen 27 is. Eigenlijk kent leeftijd geen grenzen, maar dit kan nog wel is een probleem worden als jullie verliefd worden, met je ouders en zo. Die zullen waarschijnlijk nooit helemaal achter je staan. En naar de mensen op je werk moet je niet luisteren. Jij wordt verliefd op diegene waarvan jij denkt dat hij 'de ware' voor je is. Je moet je niet laten opfokken door mensen die totaal niks met jou liefdesleven te maken hebben. Je kan ook gerust zeggen tegen de mensen van je werk als je dit niet fijn vindt hoor. En ja, dat tekstje wat hij je stuurde is inderdaad nog al raar. Voel jij iets voor hem? Of krijg je het alleen maar benauwd als je het leest? Ik zou niet te ver gaan met deze boy. Niet om het feit dat hij 27 is, maar omdat hij al van school is, en jij nog maar pas aan je derde jaar (of tweede?) jaar begint op de middelbare school. Als deze jongen meer voor jou voelt, dan moet hij dat recht voor je neus zeggen, en niet om een of ander tekstje. Als het aan mij zou liggen, zou ik hem laten vallen. Er zwemmen nog genoeg vissen in de zee, en tenslotte draait de leeftijd er toch wel een rolletje bij. Hij is tenslotte twaalf jaar ouder dan jou. Zodra je merkt dat deze jongen meer van je wilt dan vrienden of collega's, en jij vindt dit totaal niet fijn, moet je hem een halt toeroepen. Succes!


Psychiepoes - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskpelt
Member
Psychiepoes - Pagina 2 DPKsfdL
120

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Duskpelt
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 15:25

Dankjewel. Ik weet niet zo goed wat ik van hem denk, maar ik hoop dat ik gewoon vrienden met hem kan worden, want hij is heel grappig. Gelukkig doet hij niet echt verliefd ofzo. Ja, je hebt wel gelijk met dat hij van school is en ik pas in de vierde klas. Ik ga je advies opvolgen! Heel erg bedankt.


Psychiepoes - Pagina 2 521234483337fd7523fb

For nowhere is my goal, I'll travel night and day
For never is my time, I'll find another way
For noone is my friend, I'll lose all I ever had
For nothing is to last, I'll take back everything I said
~It's over
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Psychiepoes - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 15:31

@ Duskpelt: Graag gedaan! Zet 'm op, meid! Je kan natuurlijk altijd nog is even goed rondkijken op school naar een leuke jongen. Zoals ik al melde, genoeg visjes in de zee! Als hij niet echt verliefd doet (soms zijn jongens zijn onvoorspelbaar) dan zie ik ook geen probleem. Maar zodra hij meer gaat doen, daarmee bedoel ik je intens aankijken, flirten en zo, moet je hem er wel op aanspreken natuurlijk, als je het niet fijn vindt. Tja... Het lijkt me inderdaad een groot probleem dat jij pas in de vierde zit terwijl hij al waarschijnlijk al zijn studies heeft gedaan. En goed zo, dat je mijn advies opvolgt Wink Meld over een week maar hoe het gaat als je tijd hebt, en als er nog is iets is, Psychiepoes helpt je altijd!


Psychiepoes - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Psychiepoes - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 19:13

Mag ik er nog iets aan toevoegen?
Hebben ze bij jullie klassen geen drie'zits?
daar kun jij toch in t midden gaan zitten?
Probleem opgelost.
Wink


Psychiepoes - Pagina 2 QHTBjCa
Psychiepoes - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Psychiepoes - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 19:15

@ Bluestar: Dat is natuurlijk ook een optie. Maar wij hebben op school heel andere banken dan normaal scholen, dus ja, dat kon natuurlijk niet in me opkomen. En natuurlijk mag je iets toevoegen! Dit topic is voor iedereen met tips, problemen, enz.


Psychiepoes - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Psychiepoes - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 19:27

Ik voel me prut omdat Ws, Ws niet meer is..


Psychiepoes - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Psychiepoes - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 19:28

@ Firepaw: Firepaw, wat bedoel je eigenlijk precies? En waardoor komt dat? Is het omdat je weinig met iemand kan posten, omdat er teveel Clanleden komen, omdat de druk te groot is...?


Psychiepoes - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Psychiepoes - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 19:53

Ik heb het niet over Warrior cats, ik heb het over Wolf story. Een van de coowlste sites waar ik ooit op heb gezeten.
Alles was leuk, maar iedereen die leuk is en waar ik contact mee heb enzo gaat weg. De wolf die ik daar speel is een deel van mijn leven geworden, en ik weet niet wat ik met haar moet doen. Ik kan haar niet dood laten gaan, want dan dood ik een deel van mezelf. Alleen iedereen die wat voor haar betekend gaat dood of weg. Leden gaan weg, de sfeer veranderd. Ik wil dol graag weer RPGen, maar ik kan het niet nu. Ik voel me er gewoon rot door.


Psychiepoes - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Psychiepoes - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 19:59

zoek een paar andere vrienden op en overtuig ze om eens een kijkje te gaan nemen en ook hier moet je ze nog meer oppeppen. zorg er voor dat ze er echt op willen komen. Icy zal u nog wat meer raad geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Psychiepoes - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 20:12

Firepaw schreef:
Ik heb het niet over Warrior cats, ik heb het over Wolf story. Een van de coowlste sites waar ik ooit op heb gezeten.
Alles was leuk, maar iedereen die leuk is en waar ik contact mee heb enzo gaat weg. De wolf die ik daar speel is een deel van mijn leven geworden, en ik weet niet wat ik met haar moet doen. Ik kan haar niet dood laten gaan, want dan dood ik een deel van mezelf. Alleen iedereen die wat voor haar betekend gaat dood of weg. Leden gaan weg, de sfeer veranderd. Ik wil dol graag weer RPGen, maar ik kan het niet nu. Ik voel me er gewoon rot door.

Waz als je Alice dood laat gaan, dan sterft Wicked.
We kunnen toch samen even het leuk maken.
Maybe kan k je ook helpen met de Thuraya.
;D

xxxSanne!


Psychiepoes - Pagina 2 QHTBjCa
Psychiepoes - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Psychiepoes - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 20:16

@ Firepaw: Dat wat Bluestar voorstelt kan je doen ja. Weet je wat je ook kan doen? Een topic maken en dan leden uitnodigen om zich aan te melden bij de wolfsite. Succes!

@ Lionheart: Ja, maar ik denk dat veel van Firepaw's vrienden erop zaten. En bedankt voor het vertrouwen.

@ Bluestar: Goed idee Bluestar! Als je me de site even doorstuurt meld ik me speciaal voor Fire ook even aan. Ik kan dan wel niet garanderen dat ik er vaak op ben, maar ik ga zeker mijn best doen.


Psychiepoes - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Psychiepoes - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 20:33

Ja weet ik.
Bedankt allemaal. De sfeer is gewoon zo anders.
En ik weet dat Wicked dan ook sterft, maar als ik met hem neem jaag ik Snow weg.
Ik mis gewoon de oude sfeer, mijn oude vrienden.
Bedankt wel voor alle opties en ideeën. Misschien dat het dan wel wat leuker word. Gelukkig heb ik warrior cats nog.


Psychiepoes - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Psychiepoes - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 20:42

daar kun je op rekenen.
ik en Icy en een heleboel anderen gaan hier niet weg.
dit is en zal altijd leuk blijven.


Psychiepoes - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Psychiepoes - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 20:43

@ Firepaw: Dat is heel graag gedaan. Jij helpt me ook vaak in de nood. En veel succes met je topic. En ja, van Warrior Cats ga je nog veel last hebben. Vooral van mij, haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Psychiepoes - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 21:52

Firepaw schreef:
Ja weet ik.
Bedankt allemaal. De sfeer is gewoon zo anders.
En ik weet dat Wicked dan ook sterft, maar als ik met hem neem jaag ik Snow weg.
Ik mis gewoon de oude sfeer, mijn oude vrienden.
Bedankt wel voor alle opties en ideeën. Misschien dat het dan wel wat leuker word. Gelukkig heb ik warrior cats nog.

Hoezo jaag je snow weg, want jullie moesten toch andere kanten opgaan.
Hy blijft altijd je Onderalfa/Deputy.


Psychiepoes - Pagina 2 QHTBjCa
Psychiepoes - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Psychiepoes - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 15:30

Sandstorm, als je wilt, mag je ook meeposten en mee bedenken Wink


Psychiepoes - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Psychiepoes - Pagina 2 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 19:09

Bedankt Icy! Dat vind ik erg lief van je Smile
ik zal m'n best doen om te helpen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Psychiepoes - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 19:34

Nog tips voor een verliefd iemand??? x'D


Psychiepoes - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyleaf
Member
Psychiepoes - Pagina 2 DPKsfdL
110

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Skyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 19:36

En voor mij mogen er ook nog een paar liefdestipjes bij Very Happy


Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit
Psychiepoes - Pagina 2 Skyleaf
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Psychiepoes - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 2 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 19:52

Oké... Komt ie!
Ik zal het rangschikken in verschillende delen:

1. Hoe ontdek je of iemand verliefd op je is?
*Hij/zij lacht steeds naar je.
*Hij/zij loopt opvallend veel bij je.
*Als hij/zij een grapje maakt kijkt diegene eerst naar jou voor je reactie.
*Hij/zij maakt veel complimenten, vooral over je uiterlijk (als diegene verlegen is dan kan dit moeilijk te ontdekken zijn)
*Hij/zij speelt met zijn/haar haren als jullie aan het praten zijn.
*Hij/zij raakt je regelmatig aan.

2. Ik ben verliefd. Hoe moet ik dit uitbeelden?
*Je kan hem/haar een compliment geven. Kijk wel uit met complimenten en wees voorzichtig wat je zegt. Sommige dingen kunnen anders over komen dan jij ze bedoeld.
*Ga vaak bij hem/haar in de buurt maar ook weer niet te vaak. Anders gaat diegene je behoorlijk vervelend vinden.
*Ga niet alles zitten uitvissen via een vriendin maar praat ook zelf wel is met hem. Als je niet zo verlegen bent ingericht, of juist wel, is dit een goede tip. Maak zelf eens een praatje met hem als jullie naar het schoolplein wandelen of naast elkaar zitten in de klas.
*Wist je dat jongens meisjes ook leuk vinden die veel vlees hebben?
*Wist je dat jongens meisjes ook wel leuk vinden als ze van zich kunnen afbijten?
*Maak nooit, maar dan ook NOOIT een domme opmerking over zijn/haar beste vriend. Daar is hij/zij vast niet van gediend en kan zo op je afknappen. Ook als ze zelf zeuren over hun beste vriend: slechts knikken.
*Wist je dat meisjes jongens leuk vinden als die romantisch zijn? Wat leuk is is als ze het totaal niet verwachten van die jongen!
*Voor de jongens: niet te macho, daar kunnen meiden zo op afknappen.
*Voor de meiden: niet te tuttig, dat vinden jongens stom.
*Zorg aan uiterlijk is zeer belangrijk.

3. Waar hoef je gewoon echt niet op te letten als je verkering hebt?
*Op je kleding. Als je love je echt waardeert vindt hij/zij je in alle kleding leuk. Het kan wel zijn dat ze het niet leuk vinden passen, maar dan zeggen ze dat als jullie alleen zijn.
*Dat de ander met andere flirt. Gewoon vertrouwen in elkaar hebben. En als je het wel ontdekt, dumpen die hap!

4. Wat moet je doen als je het wilt uitmaken of als het uit is van zijn/haar kant uit?
*Zeg het niet op een botte manier. Zeg dus niet: 'Ik hoef je niet meer.' Zeg wel: 'Ik heb een fantastische tijd achter de rug met je maar ik zie het niet meer zo zitten.'
*Ga niet meteen negatief over jezelf denken: die jongen of dat meisje laat gewoon een fantastische kans om met jou een toekomst te vormen gaan. Lekker voor hem, maar jij bent knap zoals je bent en dat is jammer dat die jongen, dat meisje dat gewoon niet ziet.
*Gebruik je tijd om er over heen te komen en huil als het moet. Je tranen inhouden is gewoon stom. Dat zorgt ervoor dat je agressief tegenover andere mensen wordt. Dan heb je dat gezeur weer als je je uiteindelijk over je ex hebt gezet.
*Ga het niet bij al zijn vrienden zeggen, maar kies een rustige plaats in het park uit, of gewoon bij hem thuis, als je het wilt uitmaken.
*Luister naar wat hij/zij te zeggen heeft en beantwoord zijn vragen indien nodig.

(Dingen niet duidelijk of meer tips of info?
Pb gerust!)


Psychiepoes - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Psychiepoes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: