Psychiepoes - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Psychiepoes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Skyleaf
Member
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
110

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Skyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 20:33

(Verwijderd Very Happy)


Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit
Psychiepoes - Pagina 3 Skyleaf
Spoiler:


Laatst aangepast door Skyleaf op ma 11 okt 2010 - 20:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Psychiepoes - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 20:40

Haha, wat leuk dat ik je probleem ken Smile Ik heb dit precies hetzelfde met een andere jongen, A. Alleen nu hebben wij verkering, maar sommige dingen durf ik nog steeds niet. Nou heb ik gisteren een nieuwe broek gekocht. Ik deed aan wat ik lekker vond en ook een beetje lippenstift en toen ben ik er gewoon voor gegaan. Ik snap die verlegenheid want die heb ik ook. Zelfs de stoerste heeft dat. Je moet gewoon naar hem lachen, dat hoeft nier per se te zijn als je bij hem zit. Je kan ook gewoon vanaf een afstandje lachen naar hem. Lacht hij terug, langer dan twee seconden? Dan is er kans dat hij je ook leuk vindt. Als je zijn blik gevangen houdt en hij kijkt jou recht aan, of juist af en toe even weg, dan kan het ook goed zijn dat hij jou ook leuk vindt. Maak ook een compliment over zijn kleding. Het is al een soort aanleiding dat hij in dat fietsenhok heeft gezegd dat het niks uitmaakte, met een lach. Weet je wat je doet. Pb, als je kan, me elke dag gewoon verslag uit. Vraag aan je vriendin of zij misschien ook mee wil opletten, naar seinen die hij naar jou toezendt. Maak af en toe een praatje of raak hem gewoon per ongeluk aan. Nog vragen? Mag altijd hè!


Psychiepoes - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 14:49

Hoi.!
Nou, nooit gedacht dat ik hier zou posten D: maar aangezien mijn leven niet alleen maar uit randomheid en humor bestaat (wat sommige bepaalde mensen blijkbaar denken) moest het wel een keer gebeuren.

Hier dus mijn probleem. Eigenlijk een paar. Mijn ouders zijn al sinds ik 2 ben gescheiden, en nu heeft mijn moeder een niewe vriend. Die woont helemaal in Haarlem, en wij in Goes in Zeeland... We gaan daar best vaak heen om te logeren, of ik ga bij mn echte vader logeren (of bij mn nichtje of vrienden ofzo... gewoon bij iemand, of ik blijf gewoon thuis.) Maar, het probleem is, ik vind hem geeneenzis aardig D: ik bedoel, hij IS wel aardig enzo, maar ik wil t eigenlijk helemaal niet >.> en dan wil mn moeder ineens naar HAARLEM VERHUIZEN, HALLOW, IK HEB HIER OOK MENSEN... Ik wil het niet D:


Psychiepoes - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Psychiepoes - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 15:34

Nu snap ik je even niet. Vind jij de vriend van je moeder niet leuk of je eigen vader? Nou ja, wie het ook is, als je hem echt niet leuk vindt, dan moet je tegen je moeder zeggen dat je er niet meer bij wilt logeren. Je kan vragen aan je moeder of je niet gewoon bij haar kan blijven slapen. Je hoeft toch niet per se bij je vader te gaan logeren? Voor als het toch over die vriend gaat (excuses alvast voor het verkeerd begrijpen) --> Je zegt toch dat je soms thuis blijft of anders bij je vrienden gaat slapen of zo? Doe dat dan! Dan hoef je niet naar die vriend van je moeder toe. Aan de andere kant... Je hebt die vriend nog niet echt goed aangesproken. Jullie kennen elkaar nog maar net, dus is het misschien nog onwennig voor jullie allebei. Misschien is hij wel heel erg aardig en is hij toch leuker dan je denkt. Het is in ieder geval dus geen harteloze freak, aan je post te lezen. Probeer toch elkaar wat beter te leren kennen. Neem je tijd. Ga is met hem boodschappen doen of speel is een spelletje met hem, wie weet leer je hem dan nog veel beter kennen. Of laat hem jouw hobby's zien.

Oh! Dat gaat een beetje snel! Voor je het weet is die relatie weer aan de knoppen en dan zit je moeder daar. Tenslotte kost het ook nog heel veel hoofdpijn en moeite. Ik snap dat ze die vriend leuk vindt, maar als ze zo nodig vaak bij elkaar willen zijn, kunnen ze toch ook wel een plannetje maken voor op vakantie te gaan of zo? Dan hoeft ze toch niet meteen te verhuizen? Trouwens, ze moet ook snappen dat jij ook vrienden hebt en volgens mij mag je gerust je mening tegenover je moeder zeggen. Zolang het maar rustig gezegd wordt. Als je moeder daarna nog steeds zoveel drang heeft om te verhuizen... Tja... Dan valt er weinig tegen te doen.

Natuurlijk wil je niet dat je moeder iemand anders heeft. Eerst was ze helemaal voor jou en nu deelt ze haar leven opeens met iemand anders. Dat is natuurlijk ook nog even wennen. Maak het je moeder niet moeilijk door allemaal dingen te gaan zeggen, maar zeg wel eerlijk je mening over hoe jij het vindt dat je moeder een nieuwe vriend heeft. Dat je het nog een beetje onwennig vindt. Hiermee kunnen je moeder en die vriend van haar dan ook rekening mee houden. Ga niet opeens met deuren smijten of weet ik veel wat, want daar red je het gewoon niet mee.

Nog vragen, of verdere informatie?
Vragen staat vrij!
Succes!


(ik ben ook Icy hè...)


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 21:05

haha, nee nee, meh loves mah dad! en mn moeders vriend is nou niet echt een harteloze freak... xD hij is best wel aardig enzo hoor! maar, hij past gewoon niet zo bij mij... ofzo... ze hebben al best lang, al n jaar ofzo ^^ en we zijn al n keer op vakantie geweest... ik wil gewoon niet weg uit zeeland D: ik bedoel, nét nu, NET nu ik ben blijven zitten op school en weer opnieuw moest beginnen, heb ik mensen gevonden die bij me passen. Een ieman die ook van muse, tekenen, gamen en ga zo maar door houd. en ik weet best dat als ik in haarlem woon altijd bij mensjes kan logeren in zeeland, maar ik wil gewoon niet weer een nieuwe klas enz... maar je hebt gelijk. er kan nog van alles gebeuren...


Psychiepoes - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Psychiepoes - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 22:02

Wacht het nu gewoon maar even af. Misschien keert het wel helemaal anders dan je denkt. Praat in ieder geval met je moeder erover, zodat zei jou ook beter begrijpt en zich beter kan in plaatsen in jouw situatie.


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 11:10

okay, bedankt ^^


Psychiepoes - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Psychiepoes - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 15:57

Night! (sorry voor de late post)
Ik kan niet veel meer toevoegen aan wat Icy al heeft gezegd, en ik ben het helemaal met haar eens. Misschien kun je proberen het er met je moeder over te hebben en rustig te vertellen wat je vindt? Jij hebt hier ook je vrienden! (ikke ook! ^^) en diegene waarover je het had die ook van tekenen enzo houdt. Ik bedoel, zo snel verhuizen, dat is inderdaad wat overhaast.
Veel geluk!
Xxx you know who
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 15:53

OOOH IK BLIJF NOG EEN JAAR IN GOES Very Happy

Maar nu heb ik weer een probleem o3o
Er is dus een vriendin van mij, die noem ik wel ff S voor het gemak, we zijn altijd met zn vieren, maar vandaag had ze zomaar ineens ruzie met mn andere vriendin B terwijl ze altijd supergoede best friends forever zijn... maar nu is S blijkbaar kwaad op B omdat B altijd echt ALTIJD (wel 1 of 2 keer per week) ziek is alleen kan ze daar echt niks aan doen en ik vind het echt superlullig van S dat ze zo doet. Ik kreeg ook nog een depri preek van haar over me heen en ze zaagde maar door dat ze niet bij ons drieën paste en nog meer onzin terwijl ze bijna in huilen uitbarstte en ik heb maar gezegd dat ze het met B moet uitpraten maar dat wou ze niet...
En nu weet ik niet wat ik moet doen Psychiepoes - Pagina 3 305464 Psychiepoes - Pagina 3 165693 Psychiepoes - Pagina 3 546844 Psychiepoes - Pagina 3 4414 Psychiepoes - Pagina 3 795309


Psychiepoes - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Psychiepoes - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 20:10

Night!
Best een ongemakkelijke situatie! Bij mij hadden twee vriendinnen een keer ruzie, maar ze gingen wel tegelijk tegen me praten.. Owkee, ik ging jou proberen advies te geven ^^
B zou het inderdaad uit moeten praten.. Waarom voelt ze zich alsof ze niet bij jullie past? Want jullie vinden haar toch aardig, waarom denkt ze dan dat ze er niet bij hoort. Maakt dat haar bozer op B? Sorry, wat een stomme uiteenzetting zeg! Anyway, kun je dat niet aan haar vragen? Ik ga wel naar haar toe Razz Zeggen dat ze het uit moet praten. Weet je waarom ze boos wordt op B, want zij kan er vrij weinig aan doen dat ze ziek is.
Wow, sorry ;3
Night! Succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimedo 20 jan 2011 - 15:27

ik word op school gepest door Aaron (een jongen uit mijn klas).Hij zecht dingen tegen mij zoals "mongool" of "katkind". En dat terwijl ik in een klas zit vol autisten. kan iemand mij AUB helpen met m'n probleem. dingen die ik al heb geprobeerd om hem te stoppen: negeren, tegen de leraar zeggen dat hij me pest, weglopen als hij me pest.


Psychiepoes - Pagina 3 Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyclaw
Member
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
Bo guidetti >D
143

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Skyclaw
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimedo 20 jan 2011 - 16:11

Ik werd vroeger ook gepest sunpaw en ik weet dat dat echt pijn doet !
Bij mij zijn ze na een tijdje gestopt omdat ik ze gewoon negeerde en wegstapte , ik heb veel geduld moeten hebben en ik heb op mijn tanden moeten bijten maar uiteindelijk is alles gestopt! wat je wel zeker niet mag doen is dat ze weten dat je het tegen een leerkracht zegt als je het doet want dan word het alleen nog erger omdat ze dan zeggen dat je een klikspaan bent enzo
veel sterkte x


Psychiepoes - Pagina 3 1ifsjb
x You say, the sky is the limit, but that's not true. The sky is not the limit! x
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie
Member
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 15:26

*springt op psigiaterbank-ding*

Onderwerp, waarover gaat je probleem:ik heb de hele tijd een woord in mijn hoofd, het woord "klauwen". Wat ik ook doe het gaat niet uit mijn hoofd. Ooh, almachtige, door SterrenClan uitgekozen, heilige, machtige psychiepoes HELP MIJ
Tien tips erbij of niet: tips? Graag!
Een pb of openbare antwoorden: openbaar


Psychiepoes - Pagina 3 Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 16:03

Hm, blijkbaar hebben B en S geen ruzie meer maar S negeert B een beetje... D:

Wolfie~! Ik ben niet Aqualight maar ik geef je toch wat tips x3
1. Luister naar afleidende muziek, zoals klassieke muziek. Dat leid echt veel meer af dan bijvoorbeeld rock.
2. Lees een boek~! Probeer je op het verhaal te concentreren.
3. Doe een spel die je leuk vind of kijk je favoriete film.
4. Probeer aan andere woorden te denken.
5. Praat veel met andere mensen.
6. Enz.

DOE GEWOON AFLEIDENDE DINGEN, WAAR JE JE GEDACHTEN BIJ MOET HOUDEN. Dingen die je leuk vind, maar niet iets waar je niet bij hoeft na te denken. Op klassieke muziek, een film, een spel of een boek moet je je concentreren. Als je veel met andere mensen praat, moet je altijd bedenken wat je zegt.

Hoop dat het helpt!
-Night


Psychiepoes - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Psychiepoes - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie
Member
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 16:09

doe ik, maar "Het woord" komt de heletijd ertussen en dus spookt het ook door mijn hoofd als ik me probeer af te lijden.


Psychiepoes - Pagina 3 Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Psychiepoes - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Psychiepoes   Psychiepoes - Pagina 3 Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 16:36

gewoon door blijven gaan :3


Psychiepoes - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Psychiepoes - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Psychiepoes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: