|| Lakeclan RPG || - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 || Lakeclan RPG ||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Dapplepaw
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:17

| Dragonmask | 22 moons | Male | Camp |
Dus Eveningcloud was weer eens weg. "Ja, neem Pouncepaw maar mee, het zal goed voor zijn training zijn. Misschien, mits jullie hem wakker kunnen krijgen, zouden jullie Sablepaw ook mee kunnen nemen." "Ik ga hem wel wakker maken, en dan zal ik wel met hem op zoek gaan. Gaan jullie maar Screwdriver, wij komen jullie wel achterna" Hij knikte naar de kater en liep al snel naar de apprentice den.


|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Softsnow
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Q
212

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Softsnow
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:20

|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 2whmeip
|| Screwdriver || 28 Moons || Warrior || Camp ||

Toen hij toestemming had om de apprentice mee te nemen, knikte hij naar zijn leider en draaide zich daarna naar Pouncepaw. Hij wilde net wat zeggen toen Dragonmask hem onderbrak. Hij knikte vriendelijk naar de jongere kater en richtte zich op de apprentice. "Kom, dan gaan we Skullhead zoeken," zei hij kampjes, terwijl hij op een rustig tempo 't kamp uit rende.


|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 WaThnZr
» Every night I want to fall asleep in your arms, knowing that I'm save. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:23

Furryclaw | Poes | 13 moons | Camp |

Omdat er niemand naar haar toekwam besloot ze eens te gaan kijken waar iedereen was. Met kleine snelle passen keek ze zoeken rond. Opeens zag ze Nightingalestar en ze liep vrolijk op haar af. 'Goedemorgen Nightingalestar.' Zei ze beleeft en glimlachte vriendelijk naar haar leidster. 'Hoe zit het met de hoge rangen, worden die al snel bekend ?' vroeg ze vrolijk en keek Nightingalestar aan. Ze keek haar leider aan en haar rode vacht schitterde in de zon zoals altijd.


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:23

| Dragonmask | 22 moons | Male | Camp |
Hij liep de apprentice den in en schudde grinnikend met zijn hoofd. "Wat een slaapkop." Hij slaakte een zucht en liep op de apprentice af. "SABREPAW!" Siste hij. Er was toch niemand meer in de den, althans, dat leek erop. Hij liep naar de kater toe. "Word wakker slaapkop, zo word je nooit een actieve warrior." Hij porde met zijn poot tegen de apprentice aan. "Nightningalestar wil dat je meegaat met ons opzoek naar Eveningcloud"


|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:25

Skullhead|Warrior|Forest

Kalmpjes stond de te dunne kater te wachten bij de ingang van het bos. Hij zag twee figueren duidelijk zijn richting opkomen. Hij glimlachtte. Blijkbaar kwam Pouncepaw ook mee.''Ik ga alvast!'' riep hij de twee katten toe, en hij verdween in de struiken. Hij dwaalde een beetje rond, opzoek naar de geur van de verste prooi. Hij ritselde wat in de struiken en zijn zwarte kop keek verbaasd naar de kat voor hem.''oh, dag Eaveningcloud.'' Sprak hij neutraal, en hij glimlachtte, terwijl zijn fragiele lijfje tevoorschijn kwam.''Ik dacht al je hier te vinden.''


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:28

|Nightingalestar || Camp|
Nightingalestar sloot haar ogen toen het weer wat rustiger om haar heen werd, maar al vlug zag ze dat er weer een warrior op haar af kwam lopen. "Nee Furryclaw," Miauwde ze rustig, "Het is tijd, als het tijd is."

|Eveningcloud || Lightpool|
Voorzichtig stond Eveningcloud op, de jonge mooie poes schudde het dauw van haar pels af. Je moest zeker niet denken dat Eveningcloud een Bitch was, integendeel, ze was een schat van een meid. De enige die haar bitchy zijde zou zien was Nightingalestar, en dat zou de oude heks voelen ook.
Plotseling verscheen er een andere kat. Een beetje wantrouwig en voorzichtig keek Eveningcloud op. "Goedenmorgen Skullhead," Miauwde ze, een ietwat verlegen toon in haar stem.

|Sablepaw|| Apprentice den|
Met een gil sprong Sablepaw overeind toen er in zijn oor geschreeuwd werd en er in zijn zij gepord werd. "BEN WAKKER!" Schreeuwde hij geschrokken. Hierna draaide hij voorzichtig zijn kop om naar Dragonmask met een beetje een verlegen glimlachje. "Sorry, verslapen," Miauwde hij, beschaamd, "Ik kom al!" En hij spurtte naar Dragonmask toe.


|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:31

Furryclaw | Poes | 13 moons | Camp |

Ze knikte eventjes en keek weer naar Nightingalestar. 'Is er nog iets wat ik voor je kan doen, Nightingalestar ?' Vroeg ze en keek weer naar haar leider. Ze likte ondertussen even haar poot af en zette die daarna weer neer.


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:33

Skullhead|Warrior|Forest

Hij zag dat Eveningvloud ietwat verlegen reageerde, en hij glimlachtte geruststellend.''Ik doe je niets hoor, dat weet je toch, zeker met zo'n lijf als de mijne.'' Hij keek even weg, een glazige blik kwam in zijn ogen, hij was weer eens afwezig. het duurde een aantal minuten voordat hij weer bij de levenden was.''Je weet dat Nightstar niet al te blij is hoor, maar ik zeg je, je hoeft niet terug, ze wil alleen dat je sávonds niet meer het kamp uitglipt.'' Hij keek even rond, bewonderde de schoonheid om zich heen.''Ik wil wel eens met je mee hoor, klinkt best wel spannend.''


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Softsnow
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Q
212

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Softsnow
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:36

|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 2whmeip
|| Screwdriver || 28 Moons || Warrior || Camp ||

Screwdriver hielt zijn blik naar voren gericht, maar hielt ondertussen alles áchter hem in de gate. Pouncepaw zou wel achter hem aan zijn gelopen, dat verwachtte hij wel. De geur van Skullhead was al snel te vinden en makkelijk te volgen. Dit zou geen lange wandeling worden.
Uiteindelijk vond hij de twee katten en ving de laatste woorden van Skullhead op. "Je weet dat Nightstar daar niet blij mee zou zijn," miauwde hij kalmpjes, terwijl de grijze kater tevoorschijn kwam.

[Ik heb even gedaan dat Pounce achter hem aan was gegaan, anders moest ik zo lang worden xD]


|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 WaThnZr
» Every night I want to fall asleep in your arms, knowing that I'm save. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:36

| Dragonmask | 22 moons | Male | Camp |
De apprentice schoot op, en leek meteen wakker te zijn na zijn geschreeuw. Hij grinnikte. "Kom." Hij liep de den uit. "We moeten opzoek naar Eveningcloud" Hij liep naar de uitgang van het kamp en wierp een blik op de jonge apprentice. Hij zwiepte met zijn staart om aan te geven dat ze op zoek gingen naar de poes. Hij liep door de uitgang en snoof in de lucht. "Kun je haar ruiken?" Hij keek Sabrepaw aan. De apprentice kon hier het beste iets van leren.


|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:42

|Nightingalestar || Camp|
Nightingalestar dacht eventjes na bij de vraag van Furryclaw en viel dus even stil. "Niet dat ik weet, maar wees creatief. Misschien kun je wat katten ronselen voor een border patrouille?" Opperde ze.

|Eveningcloud || Lightpool|
''Ik doe je niets hoor, dat weet je toch, zeker met zo'n lijf als de mijne.'' Miauwde Skullhead. Een zachte glimlach verscheen op Eveningcloud's gezicht, "Nee, dat weet ik," Beaamde ze. Maar toen het onderwerp bij Nightstar kwam, betrok haar expressie weer. "Nightingalestar kan me wat... Ze kan me niet opsluiten in het kamp.." Mompelde ze zachtjes. Ze keek dan ook geschrokken en op haar hoede op toen ook Screwdriver verscheen. "Heeft ze de hele clan achter me aan gestuurd ofzo..?" Miauwde ze, terwijl paniek eventjes in haar ogen flitste van de plotselinge drukte.

|Sablepaw|| Apprentice den|
"Eveningcloud?" Miauwde Sablepaw, ietwat verbaasd, "Is ze alweer zoek dan?" Hij trippelde vrolijk achter Dragonmask aan en voorzichtig proefde hij de lucht op Dragonmask's commando. Eventjes bleef hij stil, maar daarna schudde hij teleurgesteld zijn hoofd. "Nee.. Sorry, ik ruik alleen maar Pouncepaw, Skullhead en Screwdriver," Miauwde Sablepaw zachtjes.


|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:47

| Dragonmask | 22 moons | Male | Forest |
Hij zag hoe Sablepaw in de lucht snoof. Hij grijnsde toen de kater teleurgesteld zijn hoofd schudde. "Nee.. Sorry, ik ruik alleen maar Pouncepaw, Skullhead en Screwdriver," Hij knikte. "Probeer het nog eens." Hij wist dat Eveningcloud hier dichtbij was, en dat je haar zo kon ruiken. Alleen moest Sablepaw dat zelf ontdekken.

OOC;; Dragonmask toch haha (:


|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:48

'Ik kan ook even gaan zoeken voor eten op de prooistapel, want die is een beetje schaars aan het worden.' Zei ze en keek haar leider aan. (Wat is een border patrouille ?? muahha). Weer rekte ze zich uit en keek Nightingalestar aan.


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Softsnow
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Q
212

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Softsnow
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 20:50

|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 2whmeip
|| Screwdriver || 28 Moons || Warrior || Lightpool ||

Screwdriver schudde zijn kop. "Nee, ik zocht Skullhead, we zouden gaan jagen," Hij ging rustig zitten, sloeg zijn staart over zijn poten heen en keek achter zich. Waar bleef Pouncepaw? Damn. Straks moest hij weer terug om d'r te vinden. Hij zuchtte zachtjes en richtte zich weer op Eveningcloud en Skullhead.

--

|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 24v0kgn
|| Rainpaw || 7 Moons || Apprentice || Camp ||

Rainpaw was al vroeg uit de veren. Ze was opgestaan, had gegeten, de Elders gevoed, had naar een verhaaltje geluisterd en drentelde nu door het kamp, niet echt wetend wat te moeten doen. Ze was weggezakt in haar gedachten en had niet door dat er iemand voor haar stond. Ze knalde met d'r kop tegen een poot aan en stuiterde achteruit. "Oi!" miauwde ze geschrokken en keek omhoog. Ze was blijkbaar tegen een Warrior aangelopen. Damn, hopelijk was 'ie niet pissig op haar.

[Kijk maar tegen welke warrior Rainpaw is aangelopen xD]


|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 WaThnZr
» Every night I want to fall asleep in your arms, knowing that I'm save. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 21:11

|Nightingalestar || Camp|
Nightingalestar rekte zichzelf eventjes uit, "Er is net een jacht patrouille weg gegaan, misschien als je snel bent, kun je je nog bij ze voegen," Miauwde Nightingalestar.

|Eveningcloud || Lightpool|
Nerveus zwiepte Eveningcloud met haar staart terwijl ze haar blik van Screwdriver naar Skullhead liet gaan en weer terug. Ze vond het maar niks dat Nightstar blijkbaar weer op haar nek zat.

|Sablepaw|| Forest|
Gefrustreerd knarste Sablepaw eventjes met zijn tanden over elkaar toen Dragonmask hem vroeg het nog een keertje te doen. Moest dat nou echt? Met een zachte zucht ademde hij opnieuw diep in, maar tot zijn verbazing rook hij iets. "Ik ruik iets!" Miauwde hij opgewonden.

[OOC: Border patrol is een grens patrouille.]


|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 9:56

Skullhead|Warrior|Forest

Het was ineens Vreselijk druk bij Eveningcloud, en Skullhead keek even op en neer van kat naar kat.''Ja, ja, ik kom zometeen.'' Sprak hij een beetje afwezig. Hij rekte zich uit, zijn hele lijfje trilde. Hij knikte even Vriendelijk naar Eveningcloud, waar een knipoog volgde.''Ik ga deze kant wel op,'' En hij wees met zijn staart langs de plek waar Eveningcloud zat. Hij stopte even, en fluisterde, zodat alleen zij het kon horen.''Zullen we vanavond eventjes weggaan van de drukte?'' Hij wachtte even en liep toen verder.

OOC: hij is niet verliefd hoor ^^


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 11:19

||Pouncepaw||Apprenitce||Outside Camp||
Pouncepaw trippelde achter Screwdriver aan, zijn eerste training. Niet dat Screwdriver opeens zijn mentor was, maar hij kon toch wel alsof doen? Trots stak hij zijn staartje in de lucht en genoot van de zonnestralen. Zo te zien volgde de Warrior een geur, maar zonder training gehad te hebben kon Pouncepaw het niet echt opmerken. Na een tijdje stond de Warrior stil en keek Pounce nieuwsgierig opzij. Een kleine vogel zat op een tak, hij zong zijn mooiste ochtendlied. Bewonderd trippelde Pounce naar de boom en ging ervoor zitten. Genietend sloot hij zijn ogen, er niet meer op lettend dat hij met iemand mee was gekomen. Toen nde vogel stopte met zingen, leek het wel alsof de Apprentice uit een soort trance ontwaakte. Hij keek een keer om zich heen en zag toen Screwdriver wer staan, wat schuldig trippelde hij weer terug naar de Warrior. "Sorry, ik was even afgeleid.." Mompelde hij. "Gaan we vandaag nog iets doen?" ZIjn ogen begonnen te glinsteren aan de gedachte van training.

Ik moest wat inhalen, xD


|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostpath
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Count the stars
Gender:
Rank:
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 12:08

|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 2whmeip
|| Screwdriver || 28 Moons || Warrior || Lightpool ||

Screwdriver zuchtte eventjes en keek achterom toen Pouncepaw kwam opdagen. Nou, dan hoefde hij de jonge apprentice tenminste niet gaan zoeken. Hij keek even naar Skullhead en Eveningcloud en knikte daarna. "Ik neem Pouncepaw mee voor de jacht, Skullheaad, breng jij anders Eveningcloud terug naar Nightstar?" miauwde hij kalmpjes. Hij draaide zich om en gebaarde naar Pouncepaw dat hij hem moest volgen.
Toen ze eenmaal ver genoeg weg waren bleef de grijze warrior stil staan en draaide zich om naar de apprentice. "Goed, ik ben niet je mentor, maar dat betekend niet dat ik je niet een paar dingen kan bijbrengen," miauwde hij rustig. Hij ging zitten en keek de apprentice doordringend aan. "Sluit je ogen," begon hij rustig. "Luister, enkel luister. Wat hoor je?"



|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 Knpm4IE
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life.
I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight.
I might be losing it."
【L O S T P A T H】
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 15:09

||Pouncepaw||Apprentice||Lightpool||
"Ik neem Pouncepaw mee voor de jacht, Skullheaad, breng jij anders Eveningcloud terug naar Nightstar?" Weer stak hij zijn staartje opgewonden op. De jacht! En het was niet zo dom in het kamp blijven staan. Zacht gesnor ontstond in zijn keel en hij volgde Screwdriver. Na een tijdje wat gelopen te hebben bleef de Warrior staan. "Goed, ik ben niet je mentor, maar dat betekend niet dat ik je niet een paar dingen kan bijbrengen," Zijn stem was rustig, maar Pouncepaw barstte van de energie. Het liefst wilde hij nu telkens blijven rondrennen. Maar hij moest nu leren. Twee verschillend gekleurde ogen werden op hem gericht. "Sluit je ogen," begon hij rustig. Pouncepaw sloot zijn ogen. "Luister, enkel luister. Wat hoor je?" Met geprikkelde oren probeerde hij naar alles te luisteren. "Um, de wind die door de bomen heen waait. En volgens mij ook wat vogels die in de verte zingen. Wacht," Nogmaals prikkelde hij zijn oren, ja daar was het weer. Een soort gesnuffel. "Volgens mij loopt hier ergens een muisje rond." Hij opende zijn ogen en keek Screwdriver nieuwsgierig aan.


|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 17:04

|Eveningcloud || Lightpool|
Een zachte fluistering bereikte haar oren. ''Zullen we vanavond eventjes weggaan van de drukte?'' Vroeg Skullhead haar. Met een opgetrokken wenkbrauw keek ze hem eventjes aan, maar daarna knikte ze zachtjes met haar hoofd om aan te geven dat het prima was. "Ik neem Pouncepaw mee voor de jacht, Skullhead, breng jij anders Eveningcloud terug naar Nightstar?" Vroeg Screwdriver aan Skullhead. Ja, ik ben er ook nog, bedacht Eveningcloud zich droogjes, terwijl ze zich met een vies gezicht bedacht dat ze dus gedwongen naar de oh zo grote clanleader moest. Great, geweldig, een feest. Niet dus.

[OOC: Als ie wel verliefd is, is dat ook geen punt hoor ;p]
[/center]


|| Lakeclan RPG || - Pagina 2 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
 
|| Lakeclan RPG ||
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: