|| Lakeclan RPG || - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 || Lakeclan RPG ||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Flamepath
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 21:06

SKullhead|Warrior|Camp

Snel trippelde Skullhead naar een plek waar je Nighingalestar goed kon zin, en ging zitten op zijn achterste. Nieuwschierig keek hij op, de andere katten gingen zich ook verzamelen. Hij snorde even, nieuwe apprentices zouden het wel worden. Hij zuchtte even en gooide zijn donkere ogen over de menigte katten die verzamelt waren.


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 21:30

||Pouncepaw||Apprentice||Lightpool||
"Dat is mooi," antwoorden hij kalmpjes. Pouncepaw keek de Warrir trots aan. Goed. Hij had dus al iets geleerd vandaag! Trots zwiepte zijn staart een keer heen en weer. "Hou je ogen gesloten, nu gaan we oefenen met de andere zintuigen. Probeer de exacte locatie van de muis te vinden, door 'm tet ruiken." Meteen sloot hij zijn ogen en zorgde ervoor dat hij alle geuren kon opvangen door zijn neus. Als eerste rook hij Screwdriver en zichzelf. Vervolgens de vage geuren van de begroeiing om hem heen en toen eindelijk de heerlijke geur van de muis. "Volgens mij," Zei hij wat onzeker en hield nog steeds zijn ogen gesloten. "Zit de muis ergens onder dat bosje daar." Hij probeerde met zijn staart de juiste plaats aan te wijzen, maar dat zou nooit lukken met zijn ogen dicht. Maar in ieder geval was het hem gelukt om hem te ruiken en dat was voor een Apprentice toch wel knap. Toch?

-Pouncepaw mist de Clanmeeting, maar zal alles navragen bij de andere Apprentices, xD


|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn


Laatst aangepast door Owlfrost op ma 7 mei 2012 - 21:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 21:41

| Dragonmask | Male | Camp | Warrior | Lakeclan |
Hij hoorde de stem van zijn clanleader door het kamp galmen. Zijn oren gingen meteen omhoog, waarna hij opstond en naar de plek trippelde, hij ging ergens tussen de katten in zitten, met een goed zicht op zijn leider. Waarna hij haar aan keek.


|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 22:09

|Eveningcloud || Lightpool|
Zwijgend kwam Eveningcloud het kamp binnen en ging naast Skullhead zitten. Hij had tenminste nog een beetje vriendelijk tegen haar gedaan. Verder hield ze zich nogal afzijdig. Ze wist dat Nightingalestar haar toch geen apprentice toe zou vertrouwen en dat ze toch nooit een rang zou krijgen.

|Sablepaw|| Apprentice den|
Al stuiterend kwam Sablepaw de camp clearing in. Was het eindelijk zo ver? Zou hij een mentor krijgen/ Hij trilde van de opwinding, van neus tot staartpunt en staarde omhoog naar de clanleader.

|Nightingalestar || Camp|
Zwijgend keek Nightingalestar op haar clan neer. "Het zijn zware tijden geweest voor de Lakeclan, maar betere tijden komen." Miauwde ze luid, "Ik wil als eerste Shimmertear vragen, omdat ze al meerdere malen bewezen heeft dat ze veel van kruiden weet en dicht bij de starclan staat, om onze medicine cat te worden." Ze boog haar kop eventjes naar Shimmertear. "Shimmertear, accepteer jij dit aanbod?"



|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 11:01

Furryclaw | Poes | 13 moons | Camp |

Ze keek naar haar leider en toen naar Shimmertear. Even keek ze naar beide katten en glimlachte ze weer. Ze was blij voor Shimmertear, want niet iedereen kon zomaar medicine cat worden. Even keek Furryclaw naar de clan om zich heen. En wachtte gespannen af. Want, wie zou de nieuwe deputy worden ? Achja, het zou vast en zeker wel een kat zijn die het aan kon.


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 14:03

Skullhead|Warrior|Camp

Zijn zwarte hoofd knikte goedkeurend op en neer. Shimmertear was inderdaad erg goed met kruiden, alleen had zij hem nooit kunnen helpen. Niemand kon hem nou eenmaal helpen, hij was zo geboren. Skullhead zwaaide rustig met zijn staart, Shimmertear zou een geweldige Medicine cat worden.


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterpaw
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3
641

CAT'S PROFILE
Age: :. 6 moons of a hard life .:
Gender:
Rank:
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 19:41

Shimmertear | Med. cat/Warrior | Camp

Met een ziep van haar staart verliet ze de warriors den. Het was weer een nieuwe dag, vol hoop. Toen ze eens luid geeuwde, en naar de open plek trippelde, zag ze dat Nightgalestar klaar stond om iets te gaan mede delen. Snel haastte ze zich ernaartoe. 'Het zijn zware tijden geweest voor de Lakeclan, maar betere tijden komen." Miauwde ze luid,' Shimmer keek toe, en ook de andere katten kwamen erbij zitten. 'Ik wil als eerste Shimmertear vragen, omdat ze al meerdere malen bewezen heeft dat ze veel van kruiden weet en dicht bij de starclan staat, om onze medicine cat te worden.' Shimmers ogen werden groot, en eventjes dacht ze dat haar hart stil begon te staan. Nightgalestar boog haar kop naar Shimmer toe. Ze kon het haast niet geloven. 'Shimmertear, accepteer jij dit aanbod?' Even krulde ze haar staart om haar poten. 'Um, ja, natuurlijk...' Miauwde ze. 'Als StarClan het zo gewild heeft.' Respectvol boog ze haar kop voor haar leider, zo ver dat de puntjes van haar snorharen de grond raakte. Nu wist ze zeker dat ze iets voor de Clan ging betekenen




All these words I want to tell you, and this song I want you to hear
Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 Sigdreamfighter
These things I want to tell you, the things I want to reach you,
may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:

Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 20:10

|Nightingalestar || Camp|
Rustig keek Nightingalestar Shimmertear aan, met een glimlach op haar gezicht. "Ik weet zeker dat je het goed zult doen," Miauwde Nghtingalestar warm. "Als volgende, de deputy, ik zou Skullhead willen vragen of hij de deputy van de Lakeclan zou willen worden." Miauwde de poes luider.

|Eveningcloud || Camp|
Een beetje afwezig keek Eveningcloud naar de lucht toen Nightingalestar sprak. Shimmertear was medicijnkat geworden. Vrolijk juichte ze eventjes voor de poes, ze kende haar niet zo goed, maar maakte dat uit? Hierna kwam de deputy. Skullhead? "Gefeliciteerd!" Miauwde Eveningcloud warm naar de nieuwe deputy die naast haar zat.


|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 20:13

| Dragonmask | Warrior | Lakeclan |

Zijn ogen keken op toen zijn leider verder sprak. "Als volgende, de deputy, ik zou Skullhead willen vragen of hij de deputy van de Lakeclan zou willen worden." Hij grijnsde en keek richting Skullhead. "Gefeliciteerd." Sprak hij met een glimlach uit.

OOC;; Gheghe (: Je moet wel tot morgen/donderdag wachten tot Q kan reageren trouwens, she's to paris maar dat wist je vast al.


|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 20:43

Skullhead|Deputy|Camp

De woorden van nightingalestar schoten zijn hoofd binnen. Met een vastberaden blik keek hij naar haar.''Ik stem toe.'' Sprak hij stnadvastig. Híj was het geworden. Hij! Hij glimlachtte bij het horen van de felicitaties, en wendde zich om tot Eveningcloud.''Dankjewel'' Zei hij blij, en hij snorde verrukt. Hij zou alles doen voor zijn clan.


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 20:49


CAMP // NIGHTSTREAM // WARRIOR // LAKECLAN

» Nightstream luisterde naar de toespraak van haar leider. Toen de medicine cat en de deputy benoemd waren keek ze met een kleine glimlach naar de katten. 'Skullhead, Skullhead! Shimmertear, Shimmertear!' riep ze luid. Het was geweldig dat LakeClan nu weer een medicine cat en een deputy had. De andere Clans zouden nu geen teken van zwakte meer zien. LakeClan kwam weer uit de hardere tijden.



|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 20:50

Heropaw ~~ Apprentice ~~ Camp

Heropaw luisterde naar de leader, die de Medicine Cat en Deputy aanwees. 'Gefeliciteerd.' zei hij tegen ze allebei. Hij was blij voor ze en dacht dat ze hun rangen vast goed zouden vervullen. Nightingalestar had ze immers zelf uitgekozen.


|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 20:57

Iceheart || Warrior || Camp

Hopend om zijn naam te horen luisterde hij met gesloten ogen naar de woorden van Nightingalestar. Teleurstelling en woede dreef door hem heen. Hij stond op en draaide zich met een ruk om, zonder de twee katten te feliciteren. Zijn kille ijskoude ogen stroomde vol woede. Met stevige passen liep hij richting de kampingang. Hij was sterk, en groot, abnormaal groot... Zonder aan Heropaw te denken liep hij het kamp uit, naar de rand van het territorium, daar ging hij zitten, kijkend naar het territorium van de andere clan. Zijn ijskoude ogen stonden kil van woede, een idee kwam op in zijn hoofd, een goed idee...

(Mwuhahaha, hij wordt evil >3)



|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 21:00

|Nightingalestar || Camp|
Zwijgend keek Nightstar eventjes naar de katten. "Natuurlijk zijn er ook jonge leerlingen die een mentor verdienen!" Miauwde ze, duidelijk verstaanbaar. "Heropaw, Seedpaw, Pouncepaw, Sablepaw en Rainpaw, kom naar voren alsjeblieft!" Haar stem was helder, er klonk vrolijkheid in door. "Heropaw, jouw mentor zal Eveningcloud zijn, ik hoop dat je Heropaw alles leert om een warrior te worden. Seedpaw, jouw mentor zal Skullhead zijn. Sablepaw, jouw mentor zal Dragonmask zijn. Rainpaw, Nightstream zal jou trainen." Nu was alleen Pouncepaw nog over, "Pouncepaw, jij hebt een bijzonder pad gekozen. Shimmertear zal jouw mentor zijn."


|Sablepaw || Camp|
Sablepaw zat te beven van opwinding en vrolijkheid toen hij zijn naam hoorde. Wie zou zijn mentor gaan worden? Hij kneedde de grond met zijn poten en stuiterde half. Toen hoorde hij zijn mentor, Dragonmask? Met grote ogen keek hij rond, zoekende naar de kater.



|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 WRkI2oO


Laatst aangepast door Inkmask op di 8 mei 2012 - 21:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 21:08

Fireheart schreef:

CAMP // NIGHTSTREAM // WARRIOR // LAKECLAN

» Nightstream spitste haar oren toen de apprentice ceremonies begonnen. De een na de ander werd opgenoemd en opeens viel haar naam. Mentor van Rainpaw! Met een ietwat verbaasde uitdrukking wist ze een glimlach rond haar lippen te krijgen. Meteen zocht ze de groep af met haar ijsblauwe ogen, zoekend naar Rainpaw die ergens moest staan.



|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 15:29

Heropaw ~~ Apprentice ~~ Camp

"Natuurlijk zijn er ook jonge leerlingen die een mentor verdienen!" Miauwde Nightingale daarna, duidelijk verstaanbaar. "Heropaw, Seedpaw, Pouncepaw, Sablepaw en Rainpaw, kom naar voren alsjeblieft!" Opgewonden stapte Heropaw naar voren, zijn kop fier geheven, maar met een eerbiedige blik in zijn ogen. "Eveningcloud, jouw mentor zal Iceheart zijn. Eveningcloud zijn, ik hoop dat je Heropaw alles leert om een warrior te worden. Seedpaw, jouw mentor zal Skullhead zijn. Sablepaw, jouw mentor zal Dragonmask zijn. Rainpaw, Nightstream zal jou trainen." Nu was alleen Pouncepaw nog over, "Pouncepaw, jij hebt een bijzonder pad gekozen. Shimmertear zal jouw mentor zijn." Heropaw liep naar Eveningcloud toe. Toen zag hij hoe Iceheart opstond en hij herinnerde zich plotseling dat de kater hem jachttraining zou geven. De warrior leek het echter vergeten te zijn en liep het kamp uit. 'Ehm, Eveningcloud, ik heb heel veel zin in de training, maar Iceheart wilde me eerst wat jachttechnieken bijbrengen. Ik hoop dat je het niet erg vindt... daarna ben jij gewoon mijn mentor hoor, maar dit was nu even omdat ik eerst geen mentor had, snap je?' Zonder af te wachten of Eveningcloud zijn onsamenhangende geratel had begrepen, rende hij achter Iceheart aan het kamp uit. 'Iceheart, wacht op mij!' riep Heropaw. Op zijn korte pootjes kon hij de grote warrior, die stevig doorstapte, maar net bijhouden. Pas bij de rand van het territorium haalde hij hem in. 'Iceheart, je ging me leren jagen toch? Omdat jij heel goed bent in jagen? maak je mij net zo goed?' zei Heropaw. Hij merkte de woedende blik in de ogen van Iceheart wel op, maar hij dacht dat hij het zich verbeeldde. Waar kon de kater nu boos om zijn? Hij wilde deputy worden, wist Heropaw, maar hij zou het Skullhead toch wel gunnen? 'Maar goed,' begon de rode apprentice in een poging Iceheart af te leiden van het onderwerp deputy, 'gaan we nu trainen?'


|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Break
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: :: 6 Moons ::
Gender:
Rank:
Break
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 18:24

Iceheart || Warrior || Territory

Het idee werkte zich uit in zijn gedachte, het was een goed idee, en een goede apprentice. Heropaw kwam aanrennen. 'Iceheart, je ging me leren jagen toch? Omdat jij heel goed bent in jagen? maak je mij net zo goed?' Vroeg de jonge leerling. Iceheart knikte. 'Maar goed,' Begon de apprentice. 'gaan we nu trainen?' Iceheart knikte en stond op. Tijdens het lopen vertelde hij een aantal dingen aan Heropaw. "Dus jij wilt net zoals mij worden?" Was zijn laatste zin.



|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 16c6rfs

The clouds have gone away
To start a brighter day
We have waited for too long

Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 19:45

Heropaw ~~ Apprentice ~~ Territory
Iceheart stond op en Heropaw volgde hem. "Dus jij wilt net zoals mij worden?" vroeg hij aan de apprentice. Heropaw knikte. 'Natuurlijk! Ik wil ook iets goeds kunnen doen voor de clan, zoals jij goed kan jagen. Hopelijk lukt het, maar ik weet het zeker: als ik mijn heel hard best doe wordt ik later een van de loyaalste warriors van de clan! Dat is mijn doel!' zei hij enthousiast. Zijn ogen begonnen te schitteren. Ja, hij zou zo goed en dapper en loyaal zijn als hij maar kon en dan zou hij een held zijn.


|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimezo 20 mei 2012 - 10:21

Iceheart || Warrior || Territory

Heropaw liep achter hem aan. Iceheart stopte bij een goede plek om te jagen, dit wist hij van zijn vroegere mentor. 'Natuurlijk! Ik wil ook iets goeds kunnen doen voor de clan, zoals jij goed kan jagen. Hopelijk lukt het, maar ik weet het zeker: als ik mijn heel hard best doe wordt ik later een van de loyaalste warriors van de clan! Dat is mijn doel!' Zei de jonge apprentice enthousiast. Een valse glimlach kwam op zijn gezicht, hij draaide zijn kop zó, dat Heropaw het niet kon zien. Toen hij uitgedacht was keek hij naar de leerling. "Je zult zeker een sterke krijger worden als je met mij traint, wat dat betreft zijn er vele slechte keuzes gemaakt." Miauwde Iceheart koeltjes. Hij zakte in jachthouding en keek naar de leerling. Langzaam sloop hij op een muis af en wachtte tot het diertje zich volledig op zijn eten had richt. Hij maakte een perfecte sprong en terwijl hij zijn nagels uitsloeg, hij landde met zijn nagels in het muisje. Hij pakte hem beet en knikte naar de leerling. "Nu jij"



|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 4 Icon_minitimezo 20 mei 2012 - 10:34

Heropaw ~~ Apprentice ~~ Territory

"Je zult zeker een sterke krijger worden als je met mij traint, wat dat betreft zijn er vele slechte keuzes gemaakt." Miauwde Iceheart koeltjes. Heropaw vroeg zich af wat de warrior bedoelde met 'slechte keuzes'. Dat hij Heropaws mentor niet was? Heropaw wist het niet. Hij kende Eveningcloud niet echt, dus hij wist niet of ze een goede mentor was. Hij verwachtte het wel: Nightingalestar had haar immers zelf als mentor aangewezen en zij kon het niet fout hebben.
Heropaw volgde de bewegingen van Iceheart nauwkeurig toen deze een muisje besloop. "Nu jij" zei zijn één-les-mentor. Heropaw snoof de lucht op op zoek naar de geur van nog een muis. Hij vond er een en dook in sluiphouding, zoals hij Iceheart had zien doen. Deed hij het goed?


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

|| Lakeclan RPG || - Pagina 4 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
|| Lakeclan RPG ||
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: