|| Lakeclan RPG || - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 || Lakeclan RPG ||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Tailstorm
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 17:24

Iceheart || Warrior || Camp

Zijn prachtige grijze tabby vacht glansde in de zon, midden in het kamp keek hij rustig om zich heen. Er waren verschillende katten in het kamp, maar hij wilde even niet naar ze toe. Het liefst wilde hij zichzelf oprollen en gaan slapen, hij was de hele dag al bezig geweest met jagen en om de grenzen te bekijken. Hij deed het graag en hij wilde het ook zo laten. Het was zoiets als zijn doel, maar dan wel iets anders. Iceheart zag verschillende poezen lopen, en een kleine hoeveelheid katers. Elke keer als er een poes langsliep gaf hij een knipoog. Hij bleef gewoon elke keer rustig zitten.



|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 18:12

|Nightingalestar || Camp|
Rustig liep Nightingalestar terug van de medicine cat den en haar blik viel op Iceheart. Sowieso was ze al bekend als een pittige poes, maar de capriolen van Iceheart duwde ze al helemaal met plezier de grond in. "Iceheart," Riep ze kalmpjes, met een bijna ondeugende grijns op haar gezicht, "Zit er iets in je oog ofzo? Als we niet zonder een medicine cat zaten, had ik je erheen gestuurd om er eventjes wat medicijn op te laten smeren," Een lichte waarschuwing klonk in haar stem, ga niet te ver met de poezen van de clan.


|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 18:18

Heropaw ~~ Apprentice ~~ Camp

Verveeld liep Heropaw door het kamp. Hij had al de hele dag bijna niks gedaan, alleen wat rondgelopen en een paar pogingen tot muisvangen gedaan. Hij was al zes manen en ook al apprentice, maar wat had je daaraan als je geen mentor had die je dingen kon leren? Heropaw voelde zich nutteloos. Hij was nu alleen nog maar een last voor de clan. Als ik nou maar een mentor had, dacht hij, dan zou ik alles leren en dan zou ik zoveel prooi vangen dat Nightingalestar trots op me zou zijn. Ik zou elke kat die de clan bedreigde bevechten en ze allemaal op de vlucht jagen. Als het moest zou ik mijn leven ervoor geven. Maar het heeft geen zin als ik doodga in mijn eerste gevecht. Ik moet sterk zijn en iets voor de clan betekenen. Niet alleen maar in het kamp zitten als een kit. Weet je wat, ik ga gewoon nu meteen aan de leider vragen of ze me een mentor wil geven. Als ik het aardig vraag en mijn beweegredenen uitleg wil ze het vast wel begrijpen. Dan krijg ik een mentor en zal ik haar veel beter kunnen dienen dan nu.
Vastberaden stond de jonge oranje tom-cat op en liep in naar Nightingalestar toe, die ze bij Iceheart zag staan. 'Nightingalestar, heeft u heel even tijd? Ik wil u iets vragen,' zei hij beleefd, want ondanks dat hij brandde van ongeduld wist hij dat hij altijd respectvol moest zijn tegen zijn leider.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me




Laatst aangepast door Crowkit op zo 6 mei 2012 - 18:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 18:20

Iceheart || Warrior || Camp

Rustig keek Iceheart naar de volgende poes die langsliep, weer gaf hij een knipoog. Toen de poes net voorbij was begon hij zijn poot te wassen. Hij keek op bij een bekende stem. "Iceheart," Riep zijn leider. Hij keek op naar haar met een vragende blik. Nightingalestar keek hem ondeugend aan. Hij bleef vragend naar haar kijken. "Zit er iets in je oog ofzo? Als we niet zonder een medicine cat zaten, had ik je erheen gestuurd om er eventjes wat medicijn op te laten smeren," Waarschuwde ze. Iceheart stond rustig op en trippelde naar zijn leider. Voor haar stond hij stil. "Nee hoor, ik ben gewoon moe omdat ik de hele dag heb besteed aan jagen, en ik heb de grenzen voor je gecontroleerd." Zei hij kalmpjes. Hij zou nooit echt ver gaan met poezen, dat zou hem afleiden. Maar het was een feit dat hij een charmeur was.



|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 18:23

|Nightingalestar || Camp|

Niet onder de indruk, keek Nightingalestar Iceheart aan, "Moe," Echode ze, "Apart dat je dat maar aan één kant bent dan." Miauwde ze droogjes. De slanke, donkergekleurde poes rekte zich eventjes uit en draaide zich daarna naar Heropaw. "Goedemorgen Heropaw," Groette ze vriendelijk, "Natuurlijk mag je me iets vragen. Wat heb je op je hart?"


|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 18:28

Heropaw ~~ Apprentice ~~ Camp

Heropaw boog zijn kopje even toen Nightingalestar hem begroette. "Natuurlijk mag je me iets vragen. Wat heb je op je hart?" vroeg ze. Heropaw aarzelde heel even, hopend dat haar vraag niet onbeleefd was. 'Wilt u me alstublieft een mentor geven? Ik voel me zo nutteloos...' legde Heropaw uit, 'Ik bedoel, ik ben al een apprentice, maar ik kan nog helemaal niks, niet jagen, niet vechten, ik kan helemaal niets doen voor de clan. Ik wil iets betekenen. Mag is alstublieft een mentor?' Met ingehouden adem wachtte de jonge kater het antwoord van de leader af.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Icespirit
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
Melissa
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons / 4 years ~
Gender:
Rank:
Icespirit
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 18:28

|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 2whmeip
|| Screwdriver || 28 Moons || Warrior || Lightpool ||

"Um, de wind die door de bomen heen waait. En volgens mij ook wat vogels die in de verte zingen. Wacht, Volgens mij loopt hier ergens een muisje rond." Screwdriver had dat zelf ook doorgehad, inderdaad. Hij knikte goedkeurend en verzetten zijn poten eventjes om goed te gaan zitten. "Dat is mooi," antwoorden hij kalmpjes. "Hou je ogen gesloten, nu gaan we oefenen met de andere zintuigen. Probeer de exacte locatie van de muis te vinden, door 'm tet ruiken." Screw zou hem rustig alle begindingen leren, alles rustig aan doen. Anders zou hij straks dingen overslaan en dat was niet echt geslaagd.

[Ik ben vanaf morgen tot woensdag weg, dus je zult geduld moeten hebben Laughing]


Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)

"How beautifully leaves grow old.  How full of light and color are their last days."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 18:49

Iceheart || Warrior || Camp

"Moe," Herhaalde zijn leider. "Apart dat je dat maar aan één kant bent dan." Vervolgde ze. Iceheart keek haar aan en zuchtte, hij draaide zich om en trippelde naar de kampingang. Zo kon hij nooit deputy worden, maar hij had echt niet gelogen. Teleurgesteld liep hij door de ingang, nadenkend liep hij door. Hij zou toch iets kunnen doen om haar hem te laten geloven?



|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 18:55

|Nightingalestar || Camp|

Rustig keek Nightingalestar naar de jonge apprentice, die er duidelijk wat bezorgd uitzag. 'Wilt u me alstublieft een mentor geven? Ik voel me zo nutteloos...' legde Heropaw uit, 'Ik bedoel, ik ben al een apprentice, maar ik kan nog helemaal niks, niet jagen, niet vechten, ik kan helemaal niets doen voor de clan. Ik wil iets betekenen. Mag is alstublieft een mentor?' Vroeg de apprentice, duidelijk bezorgd. Voorzichtig en opbeurend tikte Nightingalestar de schouder van de apprentice aan, "Geen zorgen Heropaw," Miauwde ze, "Door de drukte door de deputy en medicine cat had ik niet goed over de keuzes kunnen nadenken en daarom had ik het even uitgesteld. Ik zal je heel erg vlug een mentor geven, beloofd," Ze keek eventjes naar Iceheart die net weg liep, en daarna weer naar Heropaw. "Waarom vraag je niet aan Iceheart of hij je wat tips en trucs wil geven?" Vroeg ze vervolgens, iets luider zodat Iceheart het ook kon horen.


|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 19:00

Iceheart || Warrior || Camp

Nog niet zo ver van het kamp af hoorde hij zijn naam. "Waarom vraag je niet aan Iceheart of hij je wat tips en trucs wil geven?" Iceheart spitste zijn oren. Misschien zou hij zo wat vertrouwen kunnen winnen! Hij draaide zich om en liep rustig en beheerst naar de twee katten. "Ik hoorde mijn naam?" Zei hij kalm. Hij zou laten zien dat hij goed aan zijn plichten kon voldoen, ook al had hij geen opdracht gekregen. Dan had Nightingalestar het die dag toevallig niet gezien, maar ja, dat was verleden tijd.



|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 20:02

Heropaw ~~ Apprentice ~~ Camp

"Geen zorgen Heropaw," miauwde Nightingalestar, "Door de drukte door de deputy en medicine cat had ik niet goed over de keuzes kunnen nadenken en daarom had ik het even uitgesteld. Ik zal je heel erg vlug een mentor geven, beloofd," Ze keek even weg. Heropaw volgde haar blik en zag Iceheart iets buiten het kamp "Waarom vraag je niet aan Iceheart of hij je wat tips en trucs wil geven?" 'Dat zal ik doen, Nightingalestar,' spinde Heropaw. Hij zou binnenkort een mentor krijgen! De leider had het beloofd en Heropaw wist zeker dat ze zich aan haar belofte zou houden. Blij trippelde hij naar Iceheart. 'Ga jij me leren jagen?' vroeg hij. 'Zodat ik ook iets goeds kan doen?'


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 17:34

Iceheart || Warrior || Camp

Heropaw zag er enthousiast uit. Iceheart knikte de leerling toe en ging even zitten, door zijn enthousiasme zou hij beter kunnen leren. 'Ga jij me leren jagen?' Vroeg Heropaw. 'Zodat ik ook iets goeds kan doen voor de clan?' Iceheart knikte kalm. Dan kan ik teniminste 'ook' iets doen voor de clan, voegde hij er in stilte aan toe.




|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 17:41

Heropaw ~~ Apprentice ~~ Camp

Heropaw maakte een sprongetje van vreugde toen de warrior knikte. Ik krijg training, ik krijg training, ik krijg training, ging er aan één stuk door door zijn kop. 'Wanneer beginnen we? Wat ga ik als eerste leren?' vroeg hij gretig.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 17:52

Iceheart || Warrior || Camp

De jonge leerling maakte een sprongetje. 'Wanneer beginnen we? Wat ga ik als eerste leren?' Vroeg Heropaw enthousiast. "Het enthousiasme is zoiezo al een goed begin." Zei hij instemmend. Het zou het beste zijn als hij begon met de jachttechniek. "Ik denk dat we beginnen om jou te leren jagen." Miauwde hij. Hij stond op en liep naar de kampingang. Af en toe glimlachte hij naar een van de poezen.



|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 19:25

|Nightingalestar || Camp|

Zwijgend keek Nightingalestar nog eventjes naar Iceheart en naar Heropaw en liep daarna weer door. Ze moest de laatste dingen voor de ceremonie op een rijtje gaan zetten en dan was ze tevreden. Dan kon ze de ceremonie beginnen... Ze moest nog wel eerst een hartig woordje spreken met Eveningcloud... Maar waar die op dit moment uithing?


|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepath
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
508

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender:
Rank:
Flamepath
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 19:37

Skullhead|Warrior|Camp

Skull voelde zich niet al te best en besloot terug te gaan naar het Kamp. Zijn poten trilden, en zijn flanken ging onregelmatig op en neer. Bibberend kwam hij het kamp binnegerend, zijn zichtveld was een beetje wazig. Hij rende meteen naar Nightingalestar toe.''Eveningcloud is gevonden Nightingalestar, ze was ongedeerd zoals altijd.'' Hij glimlachtte stil. Hij zei niets over hoe hij zich voelde, al was het duidelijk dat er iets mis was.


▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲
I can erase you and forget you but I can't undo you
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 Dsz5lTM
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely
▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼
{ t h e m e }
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 19:56

|Nightingalestar || Camp|

Skullhead kwam binnen en Nightingalestar knikte kort bij het nieuws. "Prima, zeg maar dat ik haar vanavond wil spreken," Antwoordde Nightingalestar kalmpjes. Hierna sprong omhoog naar het hoogste punt, het punt waar ze altijd de clan bij elkaar riep. "Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen voor een clanvergadering!" Riep ze luid.

[OOC: ik ben heuuus niet vergeten wat de clanmeeting plek is...^^"]


|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 20:19

Iceheart || Warrior || Camp

Iceheart wilde net met Heropaw weglopen toen ze Nightingalestar hoorde. "Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen voor een clanvergadering!" Riep zijn leider. Iceheart keek Heropaw aan. "Eerst nog even een clanmeeting, en dan ga ik je leren jagen, je hebt geluk, ik ben een goede jager." Zei hij tegen de jonge leerling. Hij liep zonder op een antwoord te wachten naar de meetingplace. Hij ging er zitten en keek naar zijn leider, hij had weinig kans om deputy te worden, maar hij had er wel zijn best voor gedaan, dat onthield hij.



|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 20:45

Heropaw ~~ Apprentice ~~ Camp

Heropaw wilde Iceheart net volgen, toen hij Nightingalestars stem hoorde: "Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen voor een clanvergadering!" Iceheart keek hem even aan en zei: "Eerst nog even een clanmeeting, en dan ga ik je leren jagen, je hebt geluk, ik ben een goede jager." Heropaw glimlachte. Hij liep naar de meetingplace en keek op naar de leider. Opeens voelde hij trots in zich opwellen. Trots dat hij deze leider mocht dienen. Hij luisterde naar haar woorden...


|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: || Lakeclan RPG ||   || Lakeclan RPG || - Pagina 3 Icon_minitimema 7 mei 2012 - 20:47


CAMP // NIGHTSTREAM // WARRIOR // LAKECLAN

» Nightstream hoorde de bekende stem van Nightingalestar door het kamp galmen. Meteen stond ze op uit haar nest en wandelde de warriors den uit. Op een goed plekje in het kamp ging ze zitten en keek met haar ijsblauwe ogen op naar haar Clanleider. Er waren vast nieuwe apprentices te benoemen.



|| Lakeclan RPG || - Pagina 3 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
|| Lakeclan RPG ||
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: