waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimeza 21 jul 2012 - 21:23

Wingkit lag op mos en werd wakker,urg waar ben ik alweer miauwt hij. Een geeuw kwam uit zijn bekje en hij rekte zig uit. Ben klein en zelf standig zij hij,hij snoof een lekkere geur op van een muis hij ging er klaar voor zitten en hij grijpt hem en hapt hem dood. En eet het areme beest op,wacht ik ben mischien een um moeilijk ...... zij hij. Hoe kan ik alles vergeten zijn hoe. Wingkit loopt in het rond, en rond. En gaat het gebied veder verkennen.
Hij wakeld heen en weer tegen de bomen,hij vald tegen de stenen. Zijn aremen voeld hij niet niks helemaal nits ales vald weg.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimema 23 jul 2012 - 19:46

Madiebo tripelde het bos in. Hij ademde de frisse lucht in. Ze genieten van de natuur. Dat was lang geleden. Ze miste Silvercoat, ze had geen idee waar hij was. Mischien was hij wel dood. Daar ging ze nu even niet aan denken. Ze moest hier overheen. Ze rende. Ze rook een kat. Een clan kat. Wat doet een clan kat hier? Hij rook nog is. Een river clan kat. Hij tuurde door de bosjes. Hij zag een klein katertje liggen. De kater zag er uit alsof hij hulp nodig had. Hij lag op de grond. Ze rende naar het katertje toe. 'Gaat het? Wat is er gebeurt? Kan ik helpen?' Vroeg ze. Het was een kit wat moest ze anders. Clan kat of niet, het was onnodig dat hij zou sterven. Het was een leven!

-inspi loos-


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimedi 24 jul 2012 - 8:57

Wingkit lag op de grond de kouw treet binnen zijn vacht en hij hoord een ding,gaat het? wat is er gebuurt? kan ik helpen? vroeg een een poes/kat. Wingkit wist niet wie ze was maar wel een meisje. Het bloed stroomt zijn ligaam uit. Wingkit rook weinig en zag weinig aleen een grote waas die zijn ogen versperden. Het gaat wel,weet ik niet,graag zij Wingkit tegen haar. En viel neer op de grond in de natten sneeuw. Hij dacht aan wie is mijn fammilie en wat is er gebuurt de vraagen bleven door zijn hooft zuizen,en waar ben ik! Wingkit was meer dood dan levend. En een gedachten toen hij neer viel was is dit mijn einde?????


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimedi 24 jul 2012 - 14:35

'Het gaat wel,weet ik niet,graag' Zei het kleine katertje. Madiebo voelde zijn kleine ligaam. Onderkoeling. Ze pakte het katertje beet, en rende er zo hard als ze kon mee naar haar huis. Hier was het warmer. Ze rende naar haar medicijnen bundels. Ze had alles zelf uit gevonde welke planten wat deden. Ze pakte een bundeltje, en tripelde naar de kater. Eet dit. Dit warmde je lichaam op. Ze tripelde terug en nam nog twee bundels mee, en dit ook. De ene was tegen bloedstolling, en de ander was verdoving. Je ging er dus gewoon van slapen. Ze kon niet meer doen. Ze trippelde naar de prooi stapel, en at een muis, en wachten.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimedi 24 jul 2012 - 15:11

Stil sloop Fury het bloedclankamp uit. Ja vandaag was een dag gekomen waarop ze niemand maar dan ook niemand wilde tegen komen. Er waren meer katten en poezen bijgekomen in de bloedclan maar ook werd de groep steeds sterker en dat vond Fury nogal beter. Ze misten ook wel de goede oude leider van vroeger maar daar kon ze beter niet aan denken. Ze snoof de frise ochtend lucht in en begon te rennen naar een rustig plekje waar blijkbaar niemand was. Ze ging op een dikke bruine natte stronk zitten en sloot haar bloedrode ogen en hield haar zwarte oren gespitst. In de verte hoorde ze een klein beestje knabellen en sprong zonder na te denken op het muisje. Ze doorboorde haar zwarte nagels in zijn grijzige vacht en scheurde het zo ver open dat zijn vacht inplaats grijs was rood was. Ze nam het hangende dode beestje tussen haar bek en ging weer liggen. Ze ontblote haar vlijm scherpen witte tanden en begon ervan te eten. Ja dit was pas lekker... Ze stond op en liet de botjes op het mooie veldje liggen en liep gewoon weer rustig verder. Opeens hoorde ze een stem zeggen: 'Gaat het? Wat is er gebeurt? Kan ik helpen?' De geur werd gemengt door bloed, rivierclangeur en bloedclangeur. Was dat nou een bloedclan kat die dat vroeg? Hoe durft dat mormel! Fury liep de bosjes uit met haar lange zwarte staart hoog in de lucht gekruld. Boos siste ze tegen de bloedclanpoes 'Zo en wat denk jij hier wel te doen he? Zo aardig tegen een clanmormel? Hoe durf je!'Ze sprinte naar de kat toe en smeet hem tegen een boom. Ze zag dat de rivierclanpoes niet meer bewoog dus nu kon ze wel even met deze kat spreken. Ze doorboorde haar nagels in de stam en keek nu oog in oog met de poes. Boos siste ze 'Jij domme poes! Je bent dit niet waard!Haar blik werd weer gericht op de rivierclanpoes. Was die dood of niet? Voor Fury was dood het best maar volgensmij klopte zijn hart gewoon nog hoor. Boos keek ze de bloedclankat aan. Wat denkte hij wel in godsnaam?

(Ik kan niet zo vaak posten omdat ik op vakabtie ben Very Happy maar goed ik heb me erbij gepropt hoop dat het nog kon!)


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimedi 24 jul 2012 - 20:10

Wingkit wert wakker en zag een poes met een andere poes,Wingkit was niet bang aleen dat hij het koud had. Hem scheelden niks wat ze met hem zal over komen,hij rook een geur van blood van een muis. Hij voeld het warme bloed over hem heen,en hij rook angst. Wie zal eigelijk angst hebben dacht hij,hij hoorden een paar worden boos zo en wat denk je hier wel te doen he? zo aardig tegen een clanmormormel? hoe durf je en hij wert boos en sprak even niet. En hoorden verder jij domme poes je bent het niet waard! toen wert Wingkit boos en sprak jij bent het niet waard om te leven jij idioot jij rotkop jij veratster voor je clan,en nog iets ik ben geen poes maar een kat jij honden drol!! Wingkit was boos en straal vuur van woedden en zij ik ben een kitten met een verhaal waarvan ik bijna dood was Wingkit ging voor de bloodclan poes staan en zij niemand mag haar aanvallen dan moed je eerst langs mij!!


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimewo 25 jul 2012 - 14:43

'Zo en wat denk jij hier wel te doen he? Zo aardig tegen een clanmormel? Hoe durf je!'Zei een kat. Madiebo keek fel om. 'Het is een kit!' Sprak Madiebo. Ze herkende Fury nog van toem ze zelf nog in de bloodclan zat. 'Jij domme poes! Je bent dit niet waard!' Siste Fury naar het kit. Madiebo keek Fury boos aan. 'Ik weet niet waar jij mee bezich bent, maar mischien weet je nog dat ik uit de bloodclan ben gegaan na Silvercoats verdwijning! Ik zat alleen voor hem in de bloodclan! Jij hebt niets meer met mij te maken, Fury! Sprak ze boos. Er was niet echt tijd voor ruzie, maar ze gaf niet op. Madiebo verliest niet! Ze kan dan wel aardig zijn, maar ze is ook sterk, en ookal doet ze het liever niet, kan ze goed vechten 'jij bent het niet waard om te leven jij idioot jij rotkop jij veratster voor je clan,en nog iets ik ben geen poes maar een kat jij honden drol!!' Madiebo zweeg. 'ik ben een kitten met een verhaal waarvan ik bijna dood was' sprak het kit. Het kit ging voor haar staan. 'niemand mag haar aanvallen dan moed je eerst langs mij!!' Sprak het kit. 'Ik red het wel hoor' Glimlachte ze naar het kit. Zo lief!


-ja iknow de rode kleur moet nog steeds weg-


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimewo 25 jul 2012 - 18:15

Fury keek de twee katten nog steeds boos aan. Even later hoorde ze een stemmetje achter zich booos zeggen jij bent het niet waard om te leven jij idioot jij rotkop jij veratster voor je clan,en nog iets ik ben geen poes maar een kat jij honden drol!! '' Zo dus die kat ging het zo spelen dus, nou dan zal dat ook gebeuren! Fury draaide zich om en keek naar de rivierclankitten. 'Zo,zo zo... Wat heb jij een dom comentaar gegeven kit! Dagt was niet zo slim zal ik alvast vertellen. Wacht de enige hondendrollen die ik zie Ijn jullie twee!' Siste ze kwaad. Daarna hjoorde ze de kitten weer ik ben een kitten met een verhaal waarvan ik bijna dood was Fury zuchte diep en zij kwaad Fijn voor je kit! Maar ik ben volgensmij al meer keer aan mijn dood ontsnapt dan jou!' Haar gitzwarte lange staart zwiepten geïrriteerd door de lucht. Toen kwam de kit in beweging en ging voor Fury staan en sprak tegen haar niemand mag haar aanvallen dan moed je eerst langs mij!! Oke deze kitten weet dus niet tegen wie ze het heeft. Dan gaat ze dat nu te weten krijgen! Ze rende naar de kitten toe en duwde haar omvar. Boos siste ze [color=red'If you keep doing this to me. Will you die faster than you think!' [/color] Ze smeet de kitten weg en hoorde de poes zeggen 'Ik weet niet waar jij mee bezich bent, maar mischien weet je nog dat ik uit de bloodclan ben gegaan na Silvercoats verdwijning! Ik zat alleen voor hem in de bloodclan! Jij hebt niets meer met mij te maken, Fury! Fijn voor je....' Ze ging weer voor de poes zitten en krujlde haar staart rondom haar poten.

(Sorry voor flut. Ik voel me niet zo goed dus het kan zijn dat ik iets niet goed heb gedaan. Pm me als het niet klopt Very Happy)


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimewo 25 jul 2012 - 20:39

Fury draaide om. 'Zo,zo zo... Wat heb jij een dom comentaar gegeven kit! Dagt was niet zo slim zal ik alvast vertellen. Wacht de enige hondendrollen die ik zie Ijn jullie twee!' Siste Fury. Madiebo keek het kit dringend aan, dat hij beter niks kon zeggen. Daarna keek hij boos naar Fury. Fijn voor je kit! Maar ik ben volgensmij al meer keer aan mijn dood ontsnapt dan jou!' Sprak Fury. 'Dus daarom denk je dat je beter bent' Sprak madiebo eentonig. Ze zag hoe Fury het kit opzij gooide. Madiebo nam een aanloop, en sprong voluit op Fury. Zijn nageld boorde in haar vacht. 'Jij bent niet beter als hem of als mij, jij bent niet beter als een hond of een tweebener. Jij bent een zielig klein mormel' Sprak ze fel. Haar nagels boorde dieper.

-inspi looooooos-


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimewo 25 jul 2012 - 21:34

Hopelijk mag ik ook Smile

Vol schrik keek spotlight de nursery rond; hij zag silverkit en flowerkit bij hun moeder slapen. En ook een stel zo druk spelen dat hij ze amoer herkende. Maar het waren er niet genoeg! Er mistte er 1. "verdomme, starclan? Waaraan heb ik zulke irritante kittens te danken?" mompelde hij. Hij liep snel het kamp door op zoek naar een kitten geur die hij kende, en bij de uitgang rook hij eindelijk wingkit's geur. Hij stoof naar buiten. "zo jong en dan al de code doorbreken? " hij zuchtte en volgde het spoor. Al snel merkte hij dat het naar de grens liep. En niet zomaar een grens. Bloodclan! Hij volgde het, hij stak de grens over die hij al zo vaak overgestoken had, maar dat was zolang geleden... Hoe kwam die domme kit daar? Hij volgde het spoor verder, lastiger nu omdat er vreemde geuren erbij waren gekomen. Ooeens stopte hij, hoorde hij nou stemmen? Was hij al te laat? Zijn lopen veranderde in rennen, en de stemmen werden luider en luider. Hij bedacht zich nog net op tijd dat het wel eens anderen konden zijn, en remde net voor het bosje dat hem van de stemmen scheidde. Hij rook bloed, en net daaroverheen de geur die hij kende, omdat hij zo op die van tailstorm leek maar zo anders was. Hij gluurde door de bladeren en takken heen en zag hem staan, maar niet alleen, hij was met twee anderen. Een bloodclanner en een rogue als hij het goed rook. Allebei poezen. Hij hoorde hoe de zwarte poes iets zei en ging zitten. Hij merkte dat de sfeer hierdoor beter werd maar nog steeds vol spanning. Geen idee wat er aan de hand was, maar met een klein geblufd idee in zijn hoofd liep hij door de struiken heen. "wingkit, kom in starclans naam hier. " hij keek de kitten streng aan en wachtte even om haar het moment te geven bij hem te komen. Toen keek hij op, net alsof hij nu pas de andere zag. "sorry als hij vervelend was, we hadden beter op moeten letten, tja... Wat wil je met 7 kittens?" hij zuchtte even en ging zitten en dat alles met een tikkeltje overdrevenheid. Hij keek de twee poezen aan met een uitdagende blik. 'toe maar, daag me maar uit, ik kan jullie best aan hoor' leek de blik te zeggen. Hij had wel zin in wat gedoe met deze poezen.



waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimewo 25 jul 2012 - 21:56

Urg begon Wingkit op de grond die zijn klauwen uit zette een klaar was om op Fury te springen,en hij begon veder wie ben je??? Wingkit was echt bijna alles vergeten. Hij rook iets bekents maar dat scheelden hem niks. Hij spron op Fury en beet haar in haar nek,hij was boos echt boos niemand vald haar aan dacht hij. Het kouwde bloed stroomd van wingkit over zijn kouwe vacht en hij dacht in zijn hooft ik verwelkom de kouw die ik om zet in aanval kracht!! En hij riep ik ben geen honden drol de enigste die het is ben jij!!!


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimedo 26 jul 2012 - 16:39

"sorry als hij vervelend was, we hadden beter op moeten letten, tja... Wat wil je met 7 kittens?" Zuchte een kat. Madiebo sprong van Fury af, en liep richting de kater. 'Geen probleem, ik hoef geen ruzie, ik ben Madiebo, en dat is Fury, Zij wou u kit aan vallen' Sprak ze. En keek strak naar Fury. En daarna wenkte ze haar blik naar het kit. 'Doe volgende keer voorzichtiger kit, er zijn er niet veel zoals ik hier, de meeste hadden je niet laten leven' Sprak ze. Ze kneep met haar ogen. Ze had haar spieren nog steeds gespannen staan, ze wachte nog op een aanval van Fury.

-inspi loos-


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimedo 26 jul 2012 - 16:54

Wingkit laat los en gaat zitten op een antword. Wingkit's mond zad onder bloed van Fury,een gedachte ging na wie is hij en wat doet hij hier en wat is zijn naam vroeg Wingkit zig af. Wingkit draaide zig om en ging uit de sloot drinken. hij hoord gepraat van Madiebo en van de andere kat. Hij keek Fury in haar ogen en dacht die gaat mij of de kat waar ik niks van weet of Madiebo maar wie hij probeerd iedereen in de gaten te houden behalven zig zelf en wist niet wat er zouw kunnen gebuuren.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 10:24

Voor zijn ogen zag hij hoe wingkit de andere kat aanviel, hij leek hem niet te horen. Hij hoorde vaag de bruine poes zeggen: 'Geen probleem, ik hoef geen ruzie, ik ben Madiebo, en dat is Fury, Zij wou u kit aan vallen' Hij zuchtte even terwijl hij zijn kit daar zag aanvallen, wat dacht hij wel? " Volgens mij zijn de rollen inmiddels omgedraait..." kon hij zeggen. " Pardon...." zei hij hierna terwijl hij naar de 2 vechtende katten sprong. Met zijn tanden wist hij de staart van Wingkit te pakken te krijgen. Hij trok er hard aan zodat hij wel moest stoppen met vechten. Toen pakte hij hem snel bij zijn nekvel zodat hij niet veel meer rommel kon veroorzaken. Hij liep met de kitten naar de andere poes maar liet hem nog niet los. Hij ging rustig zitten en luisterde met de kit in zijn mond naar wat de poes tegen Wingkit zei: 'Doe volgende keer voorzichtiger kit, er zijn er niet veel zoals ik hier, de meeste hadden je niet laten leven' Spotlight knikte even. Hij zette de kit neer, tussen zijn veel grotere poten zodat hij niet weg kon komen. " Wat denk je dat je aan het doen bent?" Spuwde hij boos naar de kit. " Je hebt in 1 dag de warrior code al veel te vaak verbroken, en je bent nog maar een kit! Je gaat het kamp uit, overtreed grenzen en gaat vervolgens vechten met een Bloodclancat! Hoe krijg je het voor elkaar?!" Hij wierp een strenge en boze blik naar de kitten en ging iets kalmer verder: " Jij blijft nu hier, kleine man, ik maak de rommel die je gemaakt hebt nu op maar reken er maar op dat je hier nog niet vanaf bent." Hij schoof de kit met zijn neus nog verder van de zwarte poes af om te laten zien dat hij er niet heen mocht. Vervolgens trippelde hij naar de poes toe. " Durf je wel? Een kitten!"



waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 10:48

Veel gepraat hoorde Wingkit,En hij had wel gehoord van de kat waar hij niks van wist Je hebt in 1 dag de warrior code al veel te vaak verbroken, en je bent nog maar een kit! Je gaat het kamp uit, overtreed grenzen en gaat vervolgens vechten met een Bloodclancat! Hoe krijg je het voor elkaar?!" Wingkit zij wie ben jij!!! en hij rend achter madiebo,en sprijden zijn klauwtjes. Wingkit was bang van hem geworden en riep:wie denk je wel wie je bent,ik ben een grote kat net zo als jij!! Wingkit rend naar de rivier en probeerde eten te vang. In een keer vande hij een vis en zij ik zij het toch!! Hij ging zitten met zijn rug om gedraait naar Spotlight.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 11:04

Je post klopt niet echt :3 De rivier stroomt door RC en niet door rogue gebied :3 Dus dan kan je niet bij Spotlight zijn en bij de Rivier tegelijkertijd :3 maarja...


"wie ben jij!!!" riep de kitten, zijn kitten. Hij zuchtte en stapte terug naar de kitten die met zijn miniscule klauwtjes om hem heen sloeg. Hij pakte zonder moeite de kitten bij zijn nekvel vast. Daar ging zijn gevecht, waar hij zo'n zin in had. Eerst dit sukkeltje thuis zien te krijgen. " Kom mee, jij. De Medicine cat zal je eens goed nakijken." Het kleintje leek te rennen, alsof hij gewoon op de grond stond. Hij maakte vage gebaren en beweegde op een vreemde manier. Af en toe kwam er wat gemormel uit zijn bekje wat hij niet echt verstond. Het leek alsof hij heel ergens anders leek te zijn in zijn gedachten. Alsof hij heel anders was. " Sorry maar ik moet nu echt gwaan, dit kweintje moet terug nwaar zijn nwest" Zei hij, het klonk wat vreemd omdat de drukke kitten in zijn bek het lastig maakte om te praten. Hij klemde zijn tanden iets steviger op elkaar en stapte rustig terug richting Riverclan gebied.



waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 11:17

Wingkit draait zig om en klauwt Spotlight en riep laat me los je bent mijn vader niet!!! Wingkit wist niet eens hoe hij heten en meer. Hij bleef Spotlight klauwen en bijten tegen zijn mond aan. Wingkit was boos en riep ik blijf bij Madiebo,help!!!!!! Wingkit was bang en in de schok wild iemand me los maken zij hij rustig,en doe eens normaal!! Wingkit had hoofd pijn en lag kort bij Skypaw in de den hij weet niet welken. Wingkit bleef maar aanvallen het bloed stroomt over wingkit heen,hij was boos en schagerijnig. Hij beet toen hard heel hard!


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 11:36

Het kittentje leek nog steeds in zijn droomwereld te zitten. Hij murmelde dingen maar geen woorden. Wat hij wel echt deed was klauwen en bijten. "Auw!" Dat was zijn neus. Van schrik liet hij de kitten even los, en die viel op de grond. " Wingkit, er is iets goed mis met je. Je hebt vast een hersenschudding want je doet vreemd. Ik, Spotlight je vader, ga je naar de Medicine Cat brengen zodat je beter gemaakt kan worden. In Riverclan, waar ook je moeder en je nest genootjes zijn. Oke? " Hij zuchtte en wist de kit weer te pakken te krijgen. " Dwit is bweter voor je" mompelde hij. Hij liep verder.



waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 11:50

ik mag toch ook meedoen he? ^^

Darkblood liep het Bloodclankamp uit. Ze hoorde stemmen, zoals : " Wingkit, er is iets goed mis met je. Je hebt vast een hersenschudding want je doet vreemd. Ik, Spotlight je vader, ga je naar de Medicine Cat brengen zodat je beter gemaakt kan worden. In Riverclan, waar ook je moeder en je nest genootjes zijn. Oke? Wingkit?! hij was daar dus! Darkblood rende naar ze toe en riep: Hoi Wingkit! Hoe gaat het met je? Ze zag hoe een kater hem wegbracht. Ze riep: Waar ga je heen met Wingkit? Ben jij familie van hem? Ze keek naar de kater terwijl hij Wingkit meesjoude. Ze wachtte op antwoord. Toen keek ze even naar de andere katten die daar zaten. Een kat kwam haar bekend voor. Hoi Fury! riep ze Enthousiast. En ze keek niet naar de andere kat die naast haar zat. Weer vroeg ze: Waar ga je heen met Wingkit???


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 12:08

Weet ik niet hij zegt dat hij mijn vader is ik geloof er niks van, HELP!!!!!!riep wingkit. Wingkit wert moe en viet bijna in slaap en zij Darkblood help me!! Wingkit wert moe en moe en tekens meer. Ik weet niet wat er aan de hand is weet jij dat vroeg hij aan Spotlight. Wingkit zag gras en meer,ik ben verdwaald dacht hij met een dieppen zucht viel hij in slaap in wingkits droom: Hu waar ben ik zij hij,hij keek in het rond en zag Spotlight Darkblood vermoorden natuurlijk was het een nachtmerrie maar voor Wingkit was het echt, Darkblood riep hij warom dee je dat zij wingkit huilend en ging bij Darkblood liggen.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
 
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: