waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Darkblood
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 12:34

Darkblood hoorde dat Wingkit riep: HELP!!!!! Darkblood help me! Hij werd steeds verder gedragen. Darkblood zei: Je bent volgens mij hartstikke ziek Wingkit'' Ze hoorde hoe wingkit aan Spotlight vroeg: Ik weet niet wat er aan de hand is weet jij dat? Darkblood zag wingkit niet meer. Ze riep: Wingkit? Waaar ben je?'' Darkblood zag Wingkit huilend aan komen rennen. Hij riep: Darkblood! waarom deet je dat! Darkblood zei: Wat is er aan de hand Wingkit? Wingkit kwam huilend tegen Darkblood aan liggen. Darkblood zei: Wingkit! je bent gloeiend heet! Ze tilde hem zachtjes op, en zei: Ik breng je naar de Medicine Cat. Darkblood keek nog even met fijngeknepe ogen naar Spotlight. En liep daarna in de richting van de medicine Cat.

(Sorry dat het flut is)


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 12:44

Wingkit zad nogsteets in zijn droom: waar ben ik,en wat doe ik hier en warom is Darkblood dood zij hij. hij huild hij zag aleen wit en darkblood dood en Spotlight met een smil en Wingkit ver moorde. Hij riep neee!!!!!!!!!!1 En hij viel bewustenloos neer. Hij dacht dat hij dood was,door zijn egen vader een deel van zijn gehugen kwam terug. Pap warom vermord je Darkblood riep hij in zijn slaap. Iiiiiii......ik ben dood maar warom voel ik me levend en niet dood. Een vraag ging door hem lang hij dacht Help!!!!!!!!!


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 14:58

Please :3 Leestekens... Alles waar geen leestekens staan zie ik als niet gezegd... Nu heb je dus een heel gesprek die er niet echt is O.o

Het kleine kittentje leek een hele droom te hebben, ze leek iemand ontmoet te hebben. Maar wie dan? Ze voelde heet aan, niet normaal heet maar richting kortsig. Straks heeft ze Greencaught! In de zomer, dat kan niet goed zijn. Hij herstelde zijn grip op het kittentje en begon wat sneller te gaan. Inmiddels was hij alweer in Riverclan territorium maar het was nog een eind naar het kamp. Hij besloot om in gedachte de symptonen alvast op een rijtje te zetten. " oke... Ze heeft geheugen verlies, Ze is verschrikkelijk heet, ze denkt dat ze ergens anders is... En ze beweegt veel" Mompelde hij zacht voor zich uit. Hij herhaalde het een paar keer zodat hij het straks meteen aan de medicinecat en Tailstorm kon vertellen. Even legde hij het druk miauwende en bewegende kittentje neer. Hij begon hem even te likken zodat hij wat zou afkoelen. Daarna pakte hij hem weer stevig vast en probeerde hij de pijn die de nageltjes op zijn snuit veroorzaakte te negeren. Hij liep snel door, rook al snel de vertrouwde geuren van Riverclan. Hij volgde de rivier tot hij dichtbij het kamp was. Vervolgens liep hij rustig het kamp in. Hij zag anderen verbaasd kijken maar hij negeerde de blikken en liep rechtsstreeks naar de Medicine Cat den toe. Hij legde de kitten even neer en stapte zonder hem naar binnen. "Hallo?" Hij zag niemand en draaide zich weer om naar de kitten.



waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 20:28

Wingkit rende weg,ik weet niet wat er is maar er is een ding ik moed weg rennen voor mijn vader dacht hij. Wingkit struikelt over een boom stronk en vald op de grond een tand van wingkit lag er uit,en hij rende weg veder en veder. En riep Darkblood Madiebo waar zijn jullie!!! Ik ben aleen,hij keek naar zijn poten die onder het bloed zaten van zig zelf. Hij rend veder en wacht tot Darkblood of Madiebo,hij riep nog een keer Darkblood Madiebo!!!!!! Geen antword,hij hoorden de wind zuizen en de bossjes ritselen. Hij sprijd zijn klauwtjes en zegt Ik ben klaar voor de aanval.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 20:46

Lionheart was rustig aan het jagen voor wat vooraad thuis op te bergen toen hij plotseling een lichte geur van angst rook. " Wat krijgen we nou?" dacht hij in zichzelf. Hij volgde de geur die steeds sterker werd. Toen rook hij nog iets anders. "Het is een kitten! en nog wel van de rivierclan!" drong tot hem door. Steeds sneller volgde hij het spoor. Toen stopte hij toen hij iets roods op de grond zag Kittenbloed! Hier was iets gaande dacht hij Hij bleef het spoor volgen tot hij de kitten zag staan. Rustig wandelde hij er naar toe. De kitten hoorde hem en draaide zich om klaar voor de aanval. " Rustig maar, ik doe je niks." Suste hij de kitten. Hij had zelf vroeger kittens gehad dus wist hij wel wat hij moest doen. " Je bent in shock en je bloed gevaarlijk." Concludeerde hij toen hij de kitten bekeek. " ik kan je helpen als je beloofd niet weg te lopen. Ik ben lionheart, en een medicijn kat, of je kunt beter zeggen dat ik veel van medicijnen ken."hij was rustig gaan zitten dat de kitten wat kon kalmeren want hij zag er echt niet goed uit. deze kitten het echt hulp nodig!


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 20:54

Darkblood liep naar Wingkit die ze ondertussen gevonden had. Ze zag en kater bij hem staan en mompelde ongemakkelijk: wie is dat? Valt hij je lastig? Ze liep naar de katten, En pakte Wingkit op. Ze keek niet eens naar de kater die naast hem stond. Ongemakkelijk nam ze hem mee. Ze zei: Je zit helemaal onder het bloed!! Darkblood zette hem neer, en likte aan de wonden van Wingkit. Wie was dat eigenlijk? vroeg ze. Want ze had geen idee wat ie daar deet met die mysterieuze kater.

(kort en flut)


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 21:08

Hij was gemeen het is vast een slaaf van mijn vader zegt Wingkit hij heet Lionheart. Wingkit knuffeld Darkblood en zegt laat me nooit meer in de steek. Hij rende even weg van Darkblood om water te drinken bij de rivier. Hij ging liggen onder een boom en ging slaapen,en dacht aan zijn vader die Darkblood vermorden maar dan met Lionheart,Wingkit riep weer dingen in zijn slaap zoals. Ga weg,blijf van haar af,nu is het menus. Hij wert heet en schrok weer wakker en dan Bij Darkblood,hij gaf haar een koppje en een traan glee over zijn wang.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 21:24

Lionheart zag de kitten weg rennen. Met die kitten was echt iets mis! Toen zag hij Een andere kat. Darkblood, hij had haar al eens gezien in het camp en zijn naam horen vallen. Lionheart zag dat Ze de kitten meenam en even later de kitten schoonmaakte. Veel aandacht schonk ze niet aan hem maar hij moest haar toch iets zeggen. Snel ging hij achter haar aan. " Darkblood! wacht even. ik hoop dat je die kitten naar een medicijnkat brengt want met hem is er echt iets goed mis. Mijn naam is lionheart trouwens. ik zou hem zelf wel willen helpen omdat ik veel van medicijnen ken maar deze kitten is echt in shock en laat niet veel vreemdeling in zijn buurt waar hij denkt is mis mee is." vertelde hij. Meer kon hij niet doen want de kitten wantrouwde hem voor een of andere reden dus deed hij gewoon verder waar hij mee bezig was. Hopend dat alles zou verbeteren met de kitten. (meer weet ik niet te zeggen Neutral )


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jul 2012 - 21:33

Wingkit vond hem maar niks en zij tegen Darkblood jij bent er ook een van!!! hij renden weg van Darkblood. Wingkit ging zoeken naar Madiebo want hij vond Darkblood gestoort.
hij rende weg tot dat hij Darkblood niet meer zag,zij is er ook een van warom is mijn vader gestoord om mijn vrienden over tehalen om naar hem te luisteren. Hij ging huilen in een struik en wachte op niks. Wingkit liep naar de rivier en ging wat drinken,en eten. Hij was weg van de veratsters dacht hij.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 8:36

Jij bent er ook een van!!! Darkblood keek hem niet-begrijpend aan. Waarvan ben ik er ook een Wingkit? Ze kon haar zin niet afmaken, want Wingkit was al weggerend. Darkblood zei tegen Lionheart: Sorry ik moet gaan Ze rendde achter Wingkit aan en riep: Wingkit? Waar ben je? Kom op riep ze er zacht achteraan.

Darkblood bleef hem zoeken, Ze zag hem uiteindelijk water uit de rivier drinken. Wingkit! Wacht! Niet wegrennen, Ze ging naast hem staan, en vroeg: Waar ben ik een van? Ze keek naar Wingkit en wachtte op zijn antwoord. Ze zwiepte haar staart vriendelijk heen en weer.

(inspiloos en kort)


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 11:33

Wingkit gilde en rende weg weg van Darkblood. Hij was snel hij wow Darkblood nooit meer zien hij bleef harder renen tot dat hij Darkblood niet meer zag. Hij was hellemaal uitgeput en hij viel in slaap. "hij keek naar de sterren hij zij waar ben ik? In de starclan zij een stem,ik ben toch niet dood zegt Wingkit. Nee we willen je waarschuwen voor een aanval van iets wat goud is en wraak wil op haar broer. Wingkit dacht na,hij had ineens het gevoel dat hij viel en hij riep HELP!!!!!!" Hij werd wakker en schrok zig rot en voelde zig niet goed en hij ging liggen en wachten tot het over was.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 12:05

Een gil van Wingkit, en hij rende pijlsnel weg. Dat was het enige. Darkblood riep: Wacht nou! Kom op wat heb ik fout gedaan! Ze rende achter hem aan. Maar ze zag alleen een slapende wingkit. Ze keek naar hem en zei: Als ik het fout doe, kan ik beter vaarwel zeggen.

En ze liep met een gebogen hoofd weg. Ze dacht: Dag Wingkit, tot nooit meer ziens. En ze liep door de bosjes, Ze kwam nog even Lionheart tegen, maar ze keek hem niet eens aan. Ze liep naar een grasveld, en liet zich verdrietig in het gras vallen. Ze staarde voor zich uit. En zuchtte diep.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jul 2012 - 0:12

Wingkit wert wakker en zag Darkblood weg lopen. Hij keek haar na,en dacht warom heb ik hed gevoel dat ik iets vekeerd heb gedaan,hij renden achter Darkblood aan en vroeg waar is Tailstorm en Spotlight?? Hij wist alles weer en zij ten slotten waar is de riverclan want dit lijkt er totaal niet op. Een glimlach stond op Wingkit's gezicht. Hij renden nog steets achter Darkblood aan. Het koude gras voelde zacht en nat maar Wingkit bleef blij zelf toen het regende. En bleef naar Darkblood kijken wand hij dacht hoepelijk andword ze.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jul 2012 - 11:46

Ze hoorde voetstappen achter zich. Ze keek om en verbaast keek ze naar Wingkit. Hij zei: waar is Tailstorm en Spotlight?? Ze snauwde: Vraag dat niet aan mij, ik ben toch gestoort? En ze liep door.

Ze dacht: Ga toch weg, ik was toch ook een van hun? Hij liep nog steeds achter haar aan. Ze draaide zich om en zei: Wat wil je? je wilde me nooit meer zien. Dus hoepel dan op!? Ze keek kwaad en verdrietig naar Wingkit. Ik ga, vaarwel Wingkit, ik vergeet je nooit. Maar jij vind mij gestoort, dus blijf dan uit mijn buurt. En ze liep weg.

(kort)


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jul 2012 - 12:29

Wat wil je? je wilde me nooit meer zien. Dus hoepel dan op!? Ik ga, vaarwel Wingkit, ik vergeet je nooit. Maar jij vind mij gestoort, dus blijf dan uit mijn buurt Wat heb ik gedaan en wat is er met Darkblood. Darkblood warom zouw ik zoiets zeggen tegen mijn besten vriendin? vroeg Wingkit. Hij voelde het natten gras tussen zijn potjes,en dacht Darkblood wat heb ik gedaan omdat je zo tegen me doen? Warom schreeuwde Wingkit. En vroeg waar is papa en mama zij Wingkit daarna meteen. En als je me niet wil zien dan ga ik riep hij uit,hij knuffelde Darkblood en wouw niet meer los laten een traan ging over zijn wang. En hij ging weg en riep als je me echt niet wil zien dan ga ik!!!!!!


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jul 2012 - 16:21

Darkblood warom zouw ik zoiets zeggen tegen mijn besten vriendin? Dat weet ik ook niet, maar je zei het. Darkblood liep verder. waar is papa en mama? Ze keek kwaad om en zei: Zoek ze zelf maar! Ik ga, Doei! Hij riep: En als je me niet wil zien dan ga ik! En hij pakte zich vast aan haar. Ze schudde hem af en zei: Prima! ga dan! Lekker rustig! Ze stopte toen ze een traan van Wingkit's gezicht zag afglijden.


Ik ga maar, Doei Wingkit... Ze rende weg, tot ze hem niet meer zag. Opeens zag ze een ijzer ding. Het rook heel erg naar Twoleg's. Ze liep er naartoe, en rook er Nieuwsgierig aan. Het zag eruit als een ijzere mond, die ieder moment kon dichtslaan. Nieuwsgierig deet ze haar poot ertussen. KLAK! deet het ijzere ding. Gelijk daarna, kwam er een harde ijzige schreeuw uit Darkblood's longen. Ze keek met en traan van de pijn naar het ding wat haar poot vastgeklemt had tussen zijn harde tanden. Ze keek toe hoe steeds meer straaltjes bloed van haar poot af stroomden. Weer miauwde ze op haar allerhardst van de pijn. Ze keek paniekerig om zich heen. Haar poot zat al helemaal onder het rode bloed. Bijna huilend keek ze weer naar haar poot, Geen seconde later viel ze neer, van de pijn. Buiten westen Bloedde haar poot verder.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jul 2012 - 17:16

Wingkit zag Darkblood weglopen,tranen gleeden over zijn wang warom doe ze zo dacht hij. Hij renden weg de anderen kant uit,hij hoorde een zacht geluit wat van geschreeuw van Darkblood. Ach ik ga Darkblood niet helpen hoe dan ook en waneer dan ook riep Wingkit,na een moment dacht Wingkit Darkblood is in gevaar zelf als ik haar heb pijn gedaan ik moed iets doen zelfs als ze me haat. Hij draaide zig om en zocht naar Darkblood,zijn poten deeden pijn hij rende door,en hij viel is dat weer een rot tak dacht Wingkit. Hij keek er naar en riep geen rot tak maar Darkblood,ze waaren in het donkere bos waar veel Twoleg's waaren. Hij slikte van angst en probeerde het ding van haar poot te rukken,hij zij ik krijg je er wel uit Darkblood.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Skytail
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
Floor
153

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Skytail
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimedi 31 jul 2012 - 14:30

'Wingkit!' Skypaw schreeuwde vol angst de naam van de kleine kit. Eindelijk had hij de kit gevonden,maar hij had schrik. Hij rook Twolegs en dat betekende niet veel goeds. Plotseling hoorde hij een felle schreeuw. Skypaws eerste gedacht was dat het wingkit was maar daarvoor was de stem veel te luid. Een kit kon met geen mogelijkheid zo hard schreeuwen.Toen hij aankwam zag hij dat er een bloodclanner in een tweebeending vast zat geklemd. Hij zag ook dat de kleine kit eraan trok. 'Wingkit!', hij wou de kleine kit direct meenemen. Direct naar naar het veilige kamp, maar toen viel zijn oog op de bloodclanner. 'Jou kan ik er ook niet laten inzitten' mompelde hij. 'Blijven trekken wingkit !' riep hij naar de kleine kit. Zelf zette hij zijn tanden ook in de klem. Hij spande zich tot het uiterste in. Langzaam maar zeker ging de klem open. Skypaw raapte een tak van de grond op en stak hem tussen de klem zodat de poes eruit kon.'Heb jij iets met wingkit gedaan?' sprak hij blazend naar de poes toe. Met zijn poten trappelend keek hij toe naar wat de poes ging zeggen.


Skytail loves Angelwing:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimedi 31 jul 2012 - 14:58

Darkblood voelde opgelucht hoe de klem van haar pijnlijke poot verdween. Ze stond moeilijk op. Ze wilde bedankt zeggen tegen de kat maar hij was sneller en snauwde: Heb jij iets met wingkit gedaan? Rustig zeg, om te beginnen, Ik ben Darkblood. En nee ik doe Wingkit niks.

En wie ben jij als ik vragen mag?
Snauwde ze de kat geirriteerd toe. Ze keek naar Wingkit en zei: Ken jij deze kater? Ze ontblootte haar nagels voor de zekerheid, want je wist maar nooit wat de kat van plan was.

-flut!-


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Skytail
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 DPKsfdL
Floor
153

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Skytail
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 2 Icon_minitimedi 31 jul 2012 - 15:16

Rustig zeg, om te beginnen, Ik ben Darkblood. En nee ik doe Wingkit niks. En wie ben jij als ik vragen mag?. Skypaw zag dat de poes geirriteerd naar hem keek.'Ik ben Skypaw, apprentice van de Riverclan' zei hij bedaard. 'Ik heb wingkit gewond gevonden en ik heb hem naar het kamp gebracht. Toen ik met hem naar medicin cat's den ging was ik in slaap gevallen en hij was weggelopen. Wingkit zit trouwens ook in de riverclan' Skypaw keek rustig naar Darkblood. 'Ken je hem misschien?' vroeg hij aan de poes. Skypaw wist dat hij andere katten moest inlichten over wingkit. een kit mag helemaal niet uit het kamp en nu waren ze nog in roguer gebieden. Hij zuchtte. Hij wist niet wat er zou gebeuren als hij wingkit hier alleen zou laten.


Skytail loves Angelwing:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: