waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Darkblood
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 Icon_minitimedo 2 aug 2012 - 10:20

"Ik zal anders wat water halen" ''Graag'' Zei ze zacht. Skypaw legde een doorweekt stuk mos voor haar neer. Ze likte al het water uit het stuk mos. "Gaat het?" vroeg Skypaw. ''Ja best.'' Darkblood staat op. Een onbekende stem zei: "Darkblood, was het toch?" "Van de Bloodclan?"


Darkblood hoorde geen sprankje aardigheid in de zin maar ze glimlachte en zei: Ja, Ik ben Darkblood en ja, ik kom uit de Bloodclan. En wie ben jij? Haar glimlach verdween toen de poes zei: ."Waag het niet iemand hier iets aan te doen" "Want dan krijg je met mij te doen." Darkblood keek met een gekwetste blik naar de poes en zei: ''Als ik alweer niet gewenst ben, Ga ik wel weer. Bedankt Skypaw, en doei Wingkit. Darkblood liep verdrietig en geïrriteerd weg.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Ember
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 DPKsfdL
call me Ies
45

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Ember
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 Icon_minitimedo 2 aug 2012 - 10:41

Darkblood keek met een gekwetste blik naar de kater. Maar Ember keek haar aknt al niet meer op. ''Als ik alweer niet gewenst ben, Ga ik wel weer. Bedankt Skypaw, en doei Wingkit." Zei de poes en liep verdrietig en geïrriteerd weg. Embers ogen gleden even naar de poes. Het zag er wel heel sneu uit. Maar alle Bloodclan katten waren toch slecht? Ember begon er aan te twijfelen, was het echt wel zo? Het waren de woorden waar hij altijd al in gelooft had, waar hij nu in ging twijfelen. Was het echt wel waar? Waren alle kater en poesen die in de Bloodclan zaten ook echt slecht? Hij keek nog eens naar de poes, nee, niet allemaal, niet allemaal waren ze slecht."Wacht," Riep hij beteuterd."Zo bedoelde ik het niet." "Ik heb alleen geleerd, dat alle katten die in de Bloodclan zitten slecht zijn. Maar ik kan best begrijpen dat dat niet altijd zo is." Hij rende naar de poes toe en ging voor haar staan."Sorry," Sprak hij vriendelijk en gaf haar een lik over haar oor.



waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 55fcd2
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 Icon_minitimedo 2 aug 2012 - 11:09

"Wacht," "Zo bedoelde ik het niet." "Ik heb alleen geleerd, dat alle katten die in de Bloodclan zitten slecht zijn. Maar ik kan best begrijpen dat dat niet altijd zo is.Sorry'' Hij gaf haar een lik over haar oor.

Darkblood draaide zich om en zei: ''Het spijt mij ook, Want ik word altijd boos als katten gelijk over me oordelen. Darkblood liep terug naar de andere katten en zei: Wingkit, Ik maak me zorgen om je, Je doet zulke rare dingen. Darkblood loopt naar Wingkit en gaat voor hem zitten. Darkblood zegt: Wingkit, vind je me nog steeds gestoort...?


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
wingkit
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 DPKsfdL
65

CAT'S PROFILE
Age: ik ben gebooren
Gender:
Rank:
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 Icon_minitimedo 2 aug 2012 - 14:29

Nee warom zegt Wingkit warom zal ik dat vinden. Hij keek in het rond en zegt weer tegen Darkblood:het was allemaal mijn schuld door me ben je in een ravijn gevallen en ik heb mijn vader boos op me gemaakt ik ik doe alles vekeert ik heb een code van de riverclan verbroken ik heb mijn vader uit gescholden. Hij keek naar de grond een traan ging over zijn wang een traan van verdriet. Hij keek haar aan en ging weg en riep ik hoor niet tuis in de Riverclan ik hoor niet tuis in allen clans zelf's niet de starclan. Hij rende weg met spatten in zijn ogen het regend. Wingkit rende harder weg en dacht ik ik ben een kitten en kijk wat ik alemaal vekeerd heb gedaan mijn vrienden voor de gek gezet die ik krijg beledicht ik ben een rot kitten ik wouw dat ik nooit gebooren was riep hij uit.


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 Wingkitosg

stem wingkit als hij groter is:
https://youtu.be/R45M4jYmE2g
Terug naar boven Ga naar beneden
Skytail
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 DPKsfdL
Floor
153

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Skytail
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 Icon_minitimedo 2 aug 2012 - 15:14

"ik ben een rot kitten ik wouw dat ik nooit gebooren was!" hoorde Skypaw Wingkit roepen. "Dat is niet waar Wingkit!" Riep Skypaw uit. "Je bent helemaal geen rot kitten" Hij keek naar de wegvluchtende Wingkit. "Alleen nogal vermoeiend" mompelde hij in zichzelf. "Hij vlucht altijd weg wanneer we hem willen helpen" Skypaw vroeg zich af de kitten wel helemaal in orde is. Hij keek naar de twee andere katten "we moeten achter wingkit aan" zei hij. "Darkblood? denk je dat je terug hard kan lopen?" Skypaw keek naar de andere kat die helemaal er niet vermoeid uit zag. Wie was hij eigenlijk? Skypaw had bijna nooit een rogue gezien. En degene die hij was tegengekomen waaren nog nooit zo vriendelijk geweest. Skypaw mocht de vreemde kat wel.Daarna keek hij terug naar Darkblood en wachtte tot ze konden vertrekken.


Skytail loves Angelwing:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 Icon_minitimedo 2 aug 2012 - 15:29

"ik ben een rot kitten ik wouw dat ik nooit geboren was!" Darkblood wilde iets roepen maar Skypaw was eerder: "Dat is niet waar Wingkit! "Je bent helemaal geen rot kitten" Darkblood riep: Ja! Skypaw heeft gelijk,! je bent niet rot! Je bent een lieve drukke kitten! Skypaw draaide zich om en zei: "we moeten achter wingkit aan" "Darkblood? denk je dat je terug hard kan lopen?Als het echt moet. Zei ze met een aanstellerige toon.


Skypaw keek naar de kat naast haar, en toen weer naar haar. Ze zei: Nou, ga we nog of hoe zit dat?! Ze schudde haar verwarde vacht nog even, en liep toen langs skypaw, in de richting waar Wingkit heen vluchtte. Ze keek daar om en wachtte tot de twee katers haar volgde. Ze begon alvast te rennen maar ging bijna gelijk door haar poot, ze zei: He, shit werk mee stomme poot. Ze draaide zich om en zei: Mijn poot werkt niet echt mee...


waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Skytail
Member
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 DPKsfdL
Floor
153

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Skytail
BerichtOnderwerp: Re: waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.   waar ben ik deel 2 [open voor iedereen. - Pagina 4 Icon_minitimedo 2 aug 2012 - 15:44

"Als het echt moet" zei Darkblood op een aanstellerige toon. Skypaw weerhield zich ervan om haar een krab te geven. Ze hadden iedereen nodig om Wingkit terug te vinden. "Nou gaan we nog of hoe zit dat?" Darkblood stond op en liep in de richting van wingkit. Skypaw stond op maar toen hij wilde beginnen met rennen ging Darkblood door haar poot. "He, shit, werk mee stomme poot." hoorde hij haar vloeken. Skypaw keek haar bezorgd aan. "Mijn poot werkt echt niet mee..." zei Darkblood tegen hem. "ehhh... hebben jullie geen medicin cat in de bloodclan?" vroeg hij vertwijfeld. Dat was eigenlijk een nutteloze vraag want ze konden toch niet helemaal naar het kamp van de bloodclan gaan en vragen: "Ik ben van de Riverclan, mag ik wat geneesmiddelen voor Darkblood die met een verstuikte poot in het bos ligt?" Dat zou te gek zijn.Skypaw keek hoopvol naar de rogue. "Weet jij iets?" vroeg hij aan de kat. Hij hoopte dat de rogue een beetje verstand had van kruiden want anders waren ze hier nog lang niet klaar


Skytail loves Angelwing:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
waar ben ik deel 2 [open voor iedereen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: