Liefdes topic - Pagina 11



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 29 ... 47  Volgende
Foxface
Member
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
Berry-chan
589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 51 moons
Gender:
Rank:
Foxface
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 9:16

oh ik heb al mensen die met me willen trouwen.. like the fuck..



Liefdes topic - Pagina 11 UjcDg8q
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 11 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 19:29

Love iz Trouble..


Liefdes topic - Pagina 11 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberlake
Member
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
Seven
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberlake
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimedi 26 jun 2012 - 19:35

Waarom is alles zo verwarrend


Liefdes topic - Pagina 11 Little_gift_ii_f2u_divider_by_aisuu_chann-daphb1b
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimedi 26 jun 2012 - 19:38

Autumnpaw schreef:
okee. ik moet het even kwijt, maar ik val op een donderse sukkel die denkt dat ie heel stoer is enso, maar ik ken gewoon een andere kant van hem. wij zaten elkaar in de eerste paar weken gewoon de hele tijd te plagen en met elkaar te flirten. daarna kreeg ik zijn nummer van een van mn vriendinnen en toen belden en smsten we steeds, zo cute. ik mis die tijden, en toen werd ik echt smoorverliefd op hem. ik weet niet meer wat ik moet..
Na een dikke ruzie laatst hebben we weer heel veel contact op msn, twitter en op school.. Ik was hem net vergeten en het gevoel komt weer helemaal terug. Waarom ik -__-"


Liefdes topic - Pagina 11 Sigautumnslate
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallentear
StarClan
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
Teddy
472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Fallentear
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimedi 26 jun 2012 - 19:45

Damn waarom moet IK verliefd worden op mijn beste vriend die al een vriendin heeft. En laat die vriendin dan net het meisje zijn die mijn beste vriendin bijna kapot geslagen heeft. En weer twee hele irritante jongens achter me aan


"She always was the better part of us"
Liefdes topic - Pagina 11 2132ooi
Fallen Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyclaw
Member
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
Bo guidetti >D
143

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Skyclaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimedi 26 jun 2012 - 19:45

mweh WHY? D: we hadden vandaag sportdag en precies met Balwerpen moet IK tegen HEM D: ik....ik kon niet van hem winnen :c we moesten 3 x gooien na elkaar. de eerste bal ging bij mij goed en bij hem slecht...het gaf MIJ een slecht gevoel :c ik....ik kon het gwn niet D: de andere worpen heb ik verprutst >.< en dat was vvoor een cijfer D: WHY ?! MWEEEEEH!


Liefdes topic - Pagina 11 1ifsjb
x You say, the sky is the limit, but that's not true. The sky is not the limit! x
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistblow
Member
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
Do you wan't to know it?!
211

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Mistblow
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimedi 26 jun 2012 - 20:47

Om de een of de andere reden heb ik hier nog niet zo vaak iets gezegd D:
[[ 1 keer nu 2 ]]

Ok ik denk dat ik iets voel voor een jongen van onze klas. Maar iedereen weet dat hij op P. (zegt niet de naam)is en ik sta er zo goed als elke keer bij dat ie verteld hoe leuk P. is en hie lief en dat soort brol. Hij is mega grappig en ik voel me kut als ik hem help met P. Hij moest eens weten dat ik op hem ben yeesh.
Ik voel me nog steeds slecht omdat ik het hem nog steeds niet heb gezegd.


Liefdes topic - Pagina 11 33v22o6
Mistblow- Cryara - Hopemind - Faithkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberlake
Member
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
Seven
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Emberlake
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimedi 26 jun 2012 - 21:28

Mistblow schreef:
Om de een of de andere reden heb ik hier nog niet zo vaak iets gezegd D:
[[ 1 keer nu 2 ]]

Ok ik denk dat ik iets voel voor een jongen van onze klas. Maar iedereen weet dat hij op P. (zegt niet de naam)is en ik sta er zo goed als elke keer bij dat ie verteld hoe leuk P. is en hie lief en dat soort brol. Hij is mega grappig en ik voel me kut als ik hem help met P. Hij moest eens weten dat ik op hem ben yeesh.
Ik voel me nog steeds slecht omdat ik het hem nog steeds niet heb gezegd.

Ik herken het gevoel, ik heb ongeveer hetzelfde doorgemaakt; Het is vreselijk D:


Liefdes topic - Pagina 11 Little_gift_ii_f2u_divider_by_aisuu_chann-daphb1b
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashberry
Member
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
//Joows
73

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Ashberry
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimedi 26 jun 2012 - 21:31

Why don't you realise
That I can't read your mind?
That you're making me a mess?
You're playing with those hidden feelings..


Liefdes topic - Pagina 11 Kittyandicecream2bylitt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketchpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
» Quinty «3 «
88

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Sketchpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimedi 26 jun 2012 - 21:36

Ashberry schreef:
Why don't you realise
That I can't read your mind?
That you're making me a mess?
You're playing with those hidden feelings..

+1 )':


Liefdes topic - Pagina 11 2mnkknq
"You can't kill an idea, can you? Not once it's made a home. There"
Liefdes topic - Pagina 11 105e03eec140d4c437c30fdc7ece8c37-d4n26rx
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistblow
Member
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
Do you wan't to know it?!
211

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Mistblow
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimewo 27 jun 2012 - 7:53

Emberlake schreef:
Mistblow schreef:
Om de een of de andere reden heb ik hier nog niet zo vaak iets gezegd D:
[[ 1 keer nu 2 ]]

Ok ik denk dat ik iets voel voor een jongen van onze klas. Maar iedereen weet dat hij op P. (zegt niet de naam)is en ik sta er zo goed als elke keer bij dat ie verteld hoe leuk P. is en hie lief en dat soort brol. Hij is mega grappig en ik voel me kut als ik hem help met P. Hij moest eens weten dat ik op hem ben yeesh.
Ik voel me nog steeds slecht omdat ik het hem nog steeds niet heb gezegd.

Ik herken het gevoel, ik heb ongeveer hetzelfde doorgemaakt; Het is vreselijk D:
Straks ga ik weer naar school (duh) en moet ik weer toekijken...
Dit is m'n laatste week van m'n lagere school jaren, ik ga hem hierna nooit meer zien Sad


Liefdes topic - Pagina 11 33v22o6
Mistblow- Cryara - Hopemind - Faithkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenwing
Member
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
Liselotte
16

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Goldenwing
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimema 2 jul 2012 - 22:22

iedereen uit mijn klas heeft tegenwoordig een lief. zelfs de meest WEIRD gast heeft 1. dat is egt deprimerend.
maar een jongen, jérôme, heeft dus een lief, en komt nu vrijdag logeren met een andere jongen. dus zijn lief, Silke, denkt dat we iets willen met elkaar. maar dat is niet zo, het is om iets te vieren de zaterdag.
en nu is het uit tussen Silke en Jérôme en Silke geeft mij de schuld.
watnu?


lollih's zyn gigantisch lekker Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 11 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimeza 14 jul 2012 - 23:24

Miss een beetje laat, maar ik zal proberen uit te leggen wat het eigenlijke motief was achter het logeerpartijtje, en als ze niet wilt luisteren; laten dan is ze het niet waard.

Ik ben stiekem een beetje verliefd op een goede vriend van me ;$


Liefdes topic - Pagina 11 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 11 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnleaf
StarClan
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons for always
Gender:
Rank:
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 0:59

Ik ben verliefd op een jongen uit een andere klas. R.

Maar ik ga volgend jaar naar het VMBO en hij naar Sk2.

En in het VMBO komt ook een jongen waar ik misschien verliefd op ben. Heb hem 1 keer gezien.



Liefdes topic - Pagina 11 2e1ufza
Crack,can you hear me breaking?

Can I take it all?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loudkit,
StarClan
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
Iro
541

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loudkit,
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 9:53

Ikkah sws niet :I I am mean, nu ik er over na denk D; KEihard nee geschreeuwt tegen een jongen die door bleeft zeiken, en bij andere kei droog :I


Liefdes topic - Pagina 11 Angel_smiley_by_kaweii-d5kt24l
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 8:45

Sinds de vorige zomer vakantie ben ik verliefd op een jongen die ik had ontmoet. Hij was wel Nederlands hoor. De ouders van mijn nichtje kenden hem en zijn familie... Dus er was iemand jarig en ze kwamen langs. Nou helaas ga ik hem nooit meer zien. K weet echt niet wat ik ermee moet. Misschien moet ik me er maar gewoon uoverheen zetten. Lijkt me wel het logischt toch?


Liefdes topic - Pagina 11 Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 23:56

How to break someone's heart as kindly as possible... Oh god why


Liefdes topic - Pagina 11 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Liefdes topic - Pagina 11 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 23:58

God ik leef letterlijk in één grote liefdes drama; *Kijk in Lucht-je-hart topic*

Zucht....
Wat kan ik me zelf toch uitkotsen!


::"Bright's::

Liefdes topic - Pagina 11 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 0:12

#Babs: #1: Zoek een openbare plaats op. Mocht hij boos worden, dan kunnen mensen daar voorkomen dat het uit de hand loopt.

#2: Geef hem tijd om het te verwerken. Blijf voorlopig even bij hem uit de buurt, hoe graag je ook je excuses wilt blijven aanbieden. Hij zal de tijd goed moeten gebruiken.

#3: Zeg dat je het echt niet meent om hem te kwetsen, maar dat je een relatie gewoon niet meer ziet zitten omdat... (Jou reden waarom je het wilt uitmaken.)

#4: Niet meteen met de deur in huis vallen, maar er ook niet te lang over doen. Rek tijd door hem wat te drinken aan te bieden of door te zeggen dat jullie even moeten zitten. Vertel het hem dan voorzichtig.

#5: Als je erover begint, let dan op zijn lichaamstaal. Gaan zijn wenkbrauwen naar beneden en begint hij boos te kijken? Geef hem dan wat ruimte, houd wat meer afstand van hem en wees heel voorzichtig en zorgvuldig met de woorden die je kiest. Gaan zijn wenkbrauwen juist verrast naar boven? Dan heb je geen reden tot paniek, maar praat wel door, zodat hij het zeker niet verkeerd opvat.

#6: Wees duidelijk met je woorden, maar discreet. Discreet in de zin van tactvol. Zorg dat je er niet te lang over gaat stamelen, maar vertel meteen waar het op slaat als jullie eenmaal zitten. Dus ga niet om iets heel randoms beginnen wat al een paar weken afgesloten is, dat is ouwe koeien uit de sloot trekken. Vertel je gevoel van nu. Ga hem bijvoorbeeld niet zeggen dat je gevoel zo negatief geworden is omdat hij je vorige maand negeerde, want dat is iets wat je opmerkt van één ding, maar geef meerdere voorbeelden die allemaal met je gevoelens te maken hebben. Wees zo direct mogelijk, zodat hij er niet omheen kan.


Liefdes topic - Pagina 11 Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
Liefdes topic - Pagina 11 DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 11 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 0:21

Freedje@ Hoe ga ik 'm uitleggen dat in de tijd dat ie me niet meer wilde spreken (5 weken ongeveer) ik één van z'n goede vrienden leuk ben gaan vinden en diegene mij :S -burn-


Liefdes topic - Pagina 11 WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 29 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: