Liefdes topic - Pagina 12



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 29 ... 47  Volgende
Brightspots
StarClan
Liefdes topic - Pagina 12 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 0:23

Dit is wat ik zojuist naar mijn ex heb gestuurd; Thomas.

Om het hele verhaal te snappen kunnen jullie ook beter het Lucht-je-hart topic lezen.

mijn bericht aan Thomas:


::"Bright's::

Liefdes topic - Pagina 12 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Liefdes topic - Pagina 12 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimema 6 aug 2012 - 0:40

#Babs: Tja... Liefde kun je niet sturen. Ik zou gewoon eerlijk tegen hem zijn. Liever de korte pijn dan de lange pijn. Hij zal er wel een reden voor hebben waarom hij je niet meer wilde zien, maar dat moet je even opzij schuiven. Je kunt moeilijk de hele tijd met dat verliefde gevoel rond blijven lopen. Gebruik geen GSM of Facebook, dat werkt averechts. Als je het hem wilt zeggen, moet je naar hem toe gaan. Dan kan hij er met zijn vriend over praten. Dan zullen zij wel beslissen of een relatie voor jou met die jongen weggelegd is of niet. Misschien besluiten ze wel dat het geen relatie wordt omdat ze niks tussen hun vriendschap in willen hebben, maar misschien legt die jongen die jou niet meer wilde zien zijn eigen gevoel wel opzij en waardeert hij een mogelijke relatie tussen jou en die goede vriend van hem. Als je het niet probeert, weet je het ook niet. En er de hele tijd mee blijven rondlopen is uiteindelijk ook geen optie.

#Brightpaw: Je slacht jezelf helemaal af in je mail, dat is nergens goed voor! Je bent geen trut en je bent niet goor. Je hebt gewoon een fout gemaakt. Nou, daar heb je nu je lesje wel uit geleerd, het zal niet meer gebeuren. Als je dat in je achterhoofd houdt, heb je al genoeg geleden. Praat er met je ouders over, want dit gaat zo niet langer. Er moet iemand voor jou zijn die jou kan helpen, want uit je mail kan ik opmaken dat je er enorme spijt van hebt. Die spijt is terecht, maar dat hoeft niet op zulke manieren gezegd te worden. Het is niet de bedoeling dat jij jezelf door je eigen spijt zo begint te haten. Oké, je doet dingen die soms niet door de beugel gaan, maar jij bent een mens en mensen maken fouten. Niemand is perfect, jij ook niet. Denk je dat er geen andere mensen op de wereld zijn die vreemdgaan? Natuurlijk wel. En zij hebben er ook spijt van, maar ze proberen er wel mee om te gaan en ermee verder te leven. Laat hierdoor je leven niet beïnvloeden. Laat door deze mail jezelf niet als een slecht iemand tonen aan anderen. Het breekt je zelfvertrouwen en kan je kapot maken. Belangrijker nog: praat er met iemand over! Neem iemand uit je familie in vertrouwen en vertel het probleem. Accepteer het als ze zeggen dat het niet clean is, maar zij zullen ook wel inzien hoeveel spijt je ervan hebt. Geloof me, als je er met iemand over praat, zul jij je er beter door voelen. Ik zal eerlijk zijn: die mail had je beter niet kunnen sturen. Je kwetst hem nog meer door hem een beetje te beoordelen op zijn autisme. Je zegt ook dat je nooit vreemd zou zijn gegaan als je nog van hem gehouden had. Dat is niet waar. Je kan nog zoveel van iemand houden en toch vreemdgaan. Wat wel kan, is dat je op dat moment gewoon minder verliefd op hem was en je je door je gevoelens voor John liet inpalmen. Omdat je intiemer werd met John, zwakten je gevoelens voor Thomas volledig af. Dat geeft ook het gevoel dat je niet meer van hem houdt. Als je te veel gaat letten op de negatieve kanten van een jongen, is het gewoon gedaan. Laat hem nu het beste maar even afkoelen. Schrijf, zeker midden in de nacht, geen roekeloze mailtjes. Hij kan die mailtjes opslaan en tegen je gebruiken of aan zijn ouders laten lezen. Daarmee kan hij je wel terug pakken namelijk. Schrijf in het vervolg geen mails meer, maar ga naar hem toe en zeg het in zijn gezicht. Anders maak je het alleen maar erger.


Liefdes topic - Pagina 12 Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Liefdes topic - Pagina 12 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimevr 10 aug 2012 - 22:10

Ohgod. Meuh. I don't know it. Friends, or more. It's like .. he has another crush, and I know it, but somewhere, I'm happy he's happy, so it doesn't matter for me. But I'm stuck. Is it like friends, or more? ;_;

Dit had ik nodig. Nog meer twijfels. Yeah ;_;



Terug naar boven Ga naar beneden
Softcream
Member
Liefdes topic - Pagina 12 DPKsfdL
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 22:58

Amg ik heb m'n crush vandaag gezien.
Ik zat op de bank vlak naast Eline (vriendin van 18 jaar) en Enzo stond een halve meter naast me. Zo dicht!! *heart explode*
Eline weet dat ik op 'm ben, haar lach toen 'ie zo dicht kwam staan XD
*Shame shame*
God ik doe een table flip als 'ie al een lief heeft. Goed, ik weet geen contact met 'm te maken door verlegenheid ;-;
What should i do? Talk to hem suddenly when al those boys (friends og my brother Maico 15 j) are there?
No, please just no XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleclaw
StarClan
Liefdes topic - Pagina 12 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 23:03

"You touch me in many, many ways.
But I'm shy, can't you see?

Alleen al dat ene kud zinnetje haalt alle herinneren naar boven toe.
Ik moet 'm laten gaan, ik laat 'm ook gaan. Maar het is nog altijd pijnlijke ;w;
Door die woorden is alle ellende begonnen. En als het kon had ik het graag anders gedaan.


Liefdes topic - Pagina 12 FXuKn77
»{  ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }«
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
Member
Liefdes topic - Pagina 12 DPKsfdL
Haribo, you call me Haribo
219

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Zack
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 23:05

Gosh.... Ik denk dat ik een vakantie crush heb (AA) Hij is 14 en woont in Zevenbergen... hij heet Loek C:


Liefdes topic - Pagina 12 Onder10
Terug naar boven Ga naar beneden
Softcream
Member
Liefdes topic - Pagina 12 DPKsfdL
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 23:07

Is het opvallend dat ik plots naar 'm stuur (nu)
'Heey' via facebook chat? ;-;


Afwezig van 16-25/08
Liefdes topic - Pagina 12 Do5bfa
Spoiler:

Softcream
I can feel your heartbeat
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberpaw,
Member
Liefdes topic - Pagina 12 DPKsfdL
Annemeike
88

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Amberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 17:41

[quote="Fireheart"]Nja, ik heb zegmaar een crush op iemand, ik vind hem gewoon helemaal te gek. Ik heb met hem gezoend, alleen dat was toen we allebei hadden gedronken. En nu doen we normaal tegen elkaar.

oei, met hangover?
en je bent echt niet de enige hoor!
ik heb wel 3 jongens misgelopen....


Liefdes topic - Pagina 12 Secretsantafrostysigamb

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 12 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 17:51

Haha alweer vet oud bericht. Maar nee geen hangover ^^ Had helemaal nergens last van volgende dag.


Liefdes topic - Pagina 12 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberpaw,
Member
Liefdes topic - Pagina 12 DPKsfdL
Annemeike
88

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Amberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 17:59

ach hang een beetje rond hier en zo kwam ik op een ''vet oud bericht''^^


Liefdes topic - Pagina 12 Secretsantafrostysigamb

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Liefdes topic - Pagina 12 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimema 27 aug 2012 - 18:03

Waarom lukt het me niet om gewoon iets tegen hem te zeggen...
We waren vrienden (Dat zijn we nu nog steeds, denk ik) en toen kon ik wel gewoon met hem praten, waarom nu, nu ik weet dat hij ook op mij is, dan niet...


Liefdes topic - Pagina 12 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernfire
Member
Liefdes topic - Pagina 12 DPKsfdL
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA
256

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Fernfire
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimema 27 aug 2012 - 18:46

Ik heb het net keihard uitgemaakt met men vriendje. Hij is gwn zo BLEH zo jeweetwel. Kloten >C
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithmind
Member
Liefdes topic - Pagina 12 DPKsfdL
178

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Faithmind
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 17:48

wow, let's get this right.


First crush is one of my friends. tells me about his crush all the time. and while I'm happy for him, I can say it hurts every time. (=
last crush is my best friend, who sees me as his best friend, and nothing more. We made that clear when he was my date at the party on camp. Yeah. But still. Sometimes I could say there's more then just friends and meh ><

and then I like my bro's best friend. But he's always nice and stuff and ughu. People, stop being nice ;_;


Liefdes topic - Pagina 12 Faithtu
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Liefdes topic - Pagina 12 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 19:38

Ik ben zoooo verliefd!
En ik word er gek van dat ik niet naar hem toe kan om dat hij aan de andere kant van NL woont >>


::"Bright's::

Liefdes topic - Pagina 12 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 12 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 21:31

Lekker dan, als je iemand leuk vind maar je kan het niet tegen je vriendinnen zeggen. Niet zo zeer omdat ze hem lelijk, of onaardig vinden. Het zijn goede vrienden van hem en hij is knap. Maar dit kan ik gewoon tegen niemand zeggen behalve hier. Ik begin verliefd op hem te worden. Er is veel tussen ons gebeurd, en ik wéét dat er iets is tussen ons maar we hebben het nooit laten zien. Hij heeft bovendien een vriendin hij gedraagd zich smoorverliefd. Maar het begint wel op te vallen dat hij elke keer zegt 'naamvriendin' is zo leuk bladiebla. Alsof ie me jaloers wilt maken. Ik wil zo graag terug naar dat wat voorheen is gebeurd, maar ik heb het toen zelf afgekapt (soms ging het tever) maar het was fijn hoe hij deed. Ik voelde me geweldig zodra hij weer een arm om me heen sloeg, of expres achter met me ging lopen om alleen met me te kunnen zijn. (Was namelijk toen we met klas in activiteitendagen waren enal) Ik weet niet wat ik moet doen. Hij begint soms gesprek, ik ook, maar als ik met hem praat voel ik met vet aangedrongen. Het is zo raar hoe liefde tegen je kan werken, toen ik me 'gewoon vrienden' met hem voelde was het allemaal vet makkelijk. Nu wil ik zijn aandacht enzo, maar ik kan dat niet uiten zonder dat het opvalt. Want eerder vroeg ik nooit zijn aandacht, en gaf hij die aan mij. Ik zit echt in een vet dilemma jongens. Het enige wat ik wil is bij hem zijn, maar zijn vriendin is ontzettend lief. En mocht hij me leuk vinden wil ik dat haar niet aan doen. Hij vond mij leuk maar toen zei ik nee, stom van mezelf? Ik vind eerlijk van niet, want als ik hem toen niet leuk vond kan ik dat niet helpen. Hij kijkt veel, maar ik weet niet of dat is omdat hij gewoon naar me kijkt omdat we vrienden zijn ofzo. Pff dit is echt moeilijk. Mijn vriendinnen zeiden dat hij me leuk vond door wat is gebeurd, want zij weten dat. (Is heel veel dus kan nu niet alles gaan zeggen deze post word al zo lang.) Maar nu is dat allemaal weg, vooral omdat we niet meer bij elkaar in de klas zit. Maar hij begon zo'n ander meisje uit mijn klas ontzettend veel aandacht te geven en dat irriteerde me zo ontzettend erg. Daarom begon ik rare dingen te doen omdat ik wilde dat ik dat was. Misschien heb ik mezelf te veel opgeëist ofzo. Pff ik weet het echt niet meer, k heb in ieder geval men hartje kunnen luchten haha.

xxx


Liefdes topic - Pagina 12 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 12 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Liefdes topic - Pagina 12 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 22:28

Bluestar schreef:
Lekker dan, als je iemand leuk vind maar je kan het niet tegen je vriendinnen zeggen. Niet zo zeer omdat ze hem lelijk, of onaardig vinden. Het zijn goede vrienden van hem en hij is knap. Maar dit kan ik gewoon tegen niemand zeggen behalve hier. Ik begin verliefd op hem te worden. Er is veel tussen ons gebeurd, en ik wéét dat er iets is tussen ons maar we hebben het nooit laten zien. Hij heeft bovendien een vriendin hij gedraagd zich smoorverliefd. Maar het begint wel op te vallen dat hij elke keer zegt 'naamvriendin' is zo leuk bladiebla. Alsof ie me jaloers wilt maken. Ik wil zo graag terug naar dat wat voorheen is gebeurd, maar ik heb het toen zelf afgekapt (soms ging het tever) maar het was fijn hoe hij deed. Ik voelde me geweldig zodra hij weer een arm om me heen sloeg, of expres achter met me ging lopen om alleen met me te kunnen zijn. (Was namelijk toen we met klas in activiteitendagen waren enal) Ik weet niet wat ik moet doen. Hij begint soms gesprek, ik ook, maar als ik met hem praat voel ik met vet aangedrongen. Het is zo raar hoe liefde tegen je kan werken, toen ik me 'gewoon vrienden' met hem voelde was het allemaal vet makkelijk. Nu wil ik zijn aandacht enzo, maar ik kan dat niet uiten zonder dat het opvalt. Want eerder vroeg ik nooit zijn aandacht, en gaf hij die aan mij. Ik zit echt in een vet dilemma jongens. Het enige wat ik wil is bij hem zijn, maar zijn vriendin is ontzettend lief. En mocht hij me leuk vinden wil ik dat haar niet aan doen. Hij vond mij leuk maar toen zei ik nee, stom van mezelf? Ik vind eerlijk van niet, want als ik hem toen niet leuk vond kan ik dat niet helpen. Hij kijkt veel, maar ik weet niet of dat is omdat hij gewoon naar me kijkt omdat we vrienden zijn ofzo. Pff dit is echt moeilijk. Mijn vriendinnen zeiden dat hij me leuk vond door wat is gebeurd, want zij weten dat. (Is heel veel dus kan nu niet alles gaan zeggen deze post word al zo lang.) Maar nu is dat allemaal weg, vooral omdat we niet meer bij elkaar in de klas zit. Maar hij begon zo'n ander meisje uit mijn klas ontzettend veel aandacht te geven en dat irriteerde me zo ontzettend erg. Daarom begon ik rare dingen te doen omdat ik wilde dat ik dat was. Misschien heb ik mezelf te veel opgeëist ofzo. Pff ik weet het echt niet meer, k heb in ieder geval men hartje kunnen luchten haha.

xxx

sounds serious Surprised
als je er eens over wilt praten, je hebt m'n msn ea meis (; xx



Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Liefdes topic - Pagina 12 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 23:14

Moonstripe schreef:
Bluestar schreef:
Lekker dan, als je iemand leuk vind maar je kan het niet tegen je vriendinnen zeggen. Niet zo zeer omdat ze hem lelijk, of onaardig vinden. Het zijn goede vrienden van hem en hij is knap. Maar dit kan ik gewoon tegen niemand zeggen behalve hier. Ik begin verliefd op hem te worden. Er is veel tussen ons gebeurd, en ik wéét dat er iets is tussen ons maar we hebben het nooit laten zien. Hij heeft bovendien een vriendin hij gedraagd zich smoorverliefd. Maar het begint wel op te vallen dat hij elke keer zegt 'naamvriendin' is zo leuk bladiebla. Alsof ie me jaloers wilt maken. Ik wil zo graag terug naar dat wat voorheen is gebeurd, maar ik heb het toen zelf afgekapt (soms ging het tever) maar het was fijn hoe hij deed. Ik voelde me geweldig zodra hij weer een arm om me heen sloeg, of expres achter met me ging lopen om alleen met me te kunnen zijn. (Was namelijk toen we met klas in activiteitendagen waren enal) Ik weet niet wat ik moet doen. Hij begint soms gesprek, ik ook, maar als ik met hem praat voel ik met vet aangedrongen. Het is zo raar hoe liefde tegen je kan werken, toen ik me 'gewoon vrienden' met hem voelde was het allemaal vet makkelijk. Nu wil ik zijn aandacht enzo, maar ik kan dat niet uiten zonder dat het opvalt. Want eerder vroeg ik nooit zijn aandacht, en gaf hij die aan mij. Ik zit echt in een vet dilemma jongens. Het enige wat ik wil is bij hem zijn, maar zijn vriendin is ontzettend lief. En mocht hij me leuk vinden wil ik dat haar niet aan doen. Hij vond mij leuk maar toen zei ik nee, stom van mezelf? Ik vind eerlijk van niet, want als ik hem toen niet leuk vond kan ik dat niet helpen. Hij kijkt veel, maar ik weet niet of dat is omdat hij gewoon naar me kijkt omdat we vrienden zijn ofzo. Pff dit is echt moeilijk. Mijn vriendinnen zeiden dat hij me leuk vond door wat is gebeurd, want zij weten dat. (Is heel veel dus kan nu niet alles gaan zeggen deze post word al zo lang.) Maar nu is dat allemaal weg, vooral omdat we niet meer bij elkaar in de klas zit. Maar hij begon zo'n ander meisje uit mijn klas ontzettend veel aandacht te geven en dat irriteerde me zo ontzettend erg. Daarom begon ik rare dingen te doen omdat ik wilde dat ik dat was. Misschien heb ik mezelf te veel opgeëist ofzo. Pff ik weet het echt niet meer, k heb in ieder geval men hartje kunnen luchten haha.

xxx

sounds serious Surprised
als je er eens over wilt praten, je hebt m'n msn ea meis (; xx

And Mine.
I know that feeling, and that's terrible.
Zo was er ... toen ik net 13 was ook een jonge op karate die ik geweldig vond, maar hij had ook al een vriendin... Ik was er gewoon overheen gegroeid.
Maar als je wilt praten; I am here for you, friend <3


::"Bright's::

Liefdes topic - Pagina 12 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 12 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 18:44

Wow jongens dit verwachten jullie nooit maar er is iets kinda geweldigs gebeurd!!
Ik fietste met hem en mijn zus naar huis, en hij verveelde zich dus bracht ons thuis. Toen vroeg ie of ie nog een half uurtje met me kon hangen en ik zei ja. Dus we gingen dus ergens dicht bij mijn huis bij een grasveld en een skatebaantje zitten. Dus we waren zegmaar zo een beetje aan het praten over wat er allemaal was gebeurd tussen ons. En toen vroeg hij over zo'n posé die sexy was, dat was een grapje van ons eerder. Maar toen zei ik dat ie niet goed was, dus toen vroeg hij hoe ie dan moest. Dus ik zei 'je moet dichter staan haha' en toen ging hij zegmaar vet dicht op me staan, en ik stond zo tegen de boom, dus hij begon met mijn nek en gezicht kussen. Dus ik stopte m zo, en hij vroeg waarom dus ik zei van ja je hebt een vriendin. En toen vertelde hij dat het bijna uit was, omdat zij niks meer voelde. Toen hebben we een héél lang gesprek gehad over vanalles, en echt heel veel opluchtende dingen enzo. Ook over wat er tussen ons is gebeurd enzo.

Aan het eind hadden we een hele lange knuffel, en toen vroeg hij zo. 'Mag ik wat doen als vrienden?' En toen zei ik zo 'ja hoor' en toen gaf hij me een kus. Toen zei hij, 'niet erg toch' toen zei ik. 'Nee ik wilde het eigenlijk zelf ook doen.' Want dat was echt zo, en toen kuste we elkaar weer<3 niet echt gezoend ofzo, maar gewoon een langere kus.

Ik denk dat er meer tussen ons is, en misschien wordt het wel wat. Dat 'als vrienden' komt waarschijnlijk door het gesprek wat we ervoor hebben gehad. Pff ik ben denkik echt verliefd


Liefdes topic - Pagina 12 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 12 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseblade
Member
Liefdes topic - Pagina 12 DPKsfdL
180

CAT'S PROFILE
Age: Fifteen moons
Gender:
Rank:
Roseblade
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 18:48

AWWWWWWWWW!!! SANNEKE IS VERLIEFD! :3 :3 :3

--

Okéé... Kom ik met m"n rampverhaal ;p

--

Er is dus een heel verlegen jongen. Hij is heel erg verlegen in mijn buurt, lacht nerveus en soms lijkt het gewoon net alsof hij zich niet weet te gedragen. Hij glimlacht soms wel naar me. Toen hij te weten kwam dat ik hem leuk vind, lachte hij ook toen hij met zijn vrienden langs me gelopen kwam. Nu spreek ik hem dagelijks op Skype. Hij antwoordt altijd en stuurt 'Sad' smiley's als ik weg moet gaan. Ik vraag hem ook best veel. Gisteren zei hij dus dat zijn gevoel misschien ietsje negatief is, maar daarna zei hij gauw dat hij het niet zeker wist. Ik snap dus echt niet wat ik hiermee aanmoet. Volgens drie mensen ziet hij me wel zitten. Een daarvan zit bij hem in de klas, maar ze zeggen ook dat ik moet afwachten. De jongen heeft ook gezegd dat hij moest wachten tot na maandag. HIj heeft dit soort dingen nog nooit meegemaakt. Hij is heel verlegen, maar of hij me ook werkelijk leuk vindt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
Liefdes topic - Pagina 12 DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 12 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 18:48

Ik ben nu gewoon aan het janken!!!


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 29 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: