Liefdes topic - Pagina 29



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 38 ... 47  Volgende
Ravenheart
StarClan
Liefdes topic - Pagina 29 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 19:41

Ik ben ook wel eens op vakantie geweest in Schoorl! c:

Ik ben nu nog maar 3 maanden samen met mijn gevaarte, maar het voelt al als meer dan dat. Ik ben echt super blij met hem en wil hem nooooit meer kwijt!
Hij komt donderdag hier heen en dan gaan we samen zwemmen en het hele weekend blijft hij bij me! Ik heb er zoveel zin in!!


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Liefdes topic - Pagina 29 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 29 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 19:43

Mijn crush is er in ieder geval erg duidelijk in dat hij het liefste gewoon vrienden met me wil blijven.. Maar dat weerhoudt me er niet van om nog steeds op hem te crushen >:]


Liefdes topic - Pagina 29 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddensight
Member
Liefdes topic - Pagina 29 DPKsfdL
13
Actief
Hiddensight
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 19:54

@Eef, gefeliciteerd^^ ben ik serieus de enige die dacht dat 'Schoorl een typfout was? :'3 *feels stupid*


Liefdes topic - Pagina 29 6yjdlg
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Liefdes topic - Pagina 29 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 20:07

Hiddensight schreef:
@Eef, gefeliciteerd^^ ben ik serieus de enige die dacht dat 'Schoorl een typfout was? :'3 *feels stupid*
 Hahahaha dacht ik in het begin ook hoor toen Tjeerd erover vertelde via Facebook xD



Liefdes topic - Pagina 29 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Liefdes topic - Pagina 29 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 29 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 19:55

My crush doesn't like me the way I like him and wants me to stop crushing on him, but I'm not going to stop >:]


Liefdes topic - Pagina 29 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Liefdes topic - Pagina 29 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:01

Hiddensight schreef:
@Eef, gefeliciteerd^^ ben ik serieus de enige die dacht dat 'Schoorl een typfout was? :'3 *feels stupid*

Ik dacht, wie vind school nou superleuk? xDD
*feels also stupid*


Liefdes topic - Pagina 29 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 29 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 21:50

Ik denk dat liefde me haat Dx

De eerste keer dat ik verliefd word op iemand is die jongen ook op mij, maar ik moet naar een andere school waardoor ik geen contact meer met hem heb en de tweede keer dat ik verliefd word is die jongen volgens zichzelf te socially awkward en te onhandig met relaties voor dat soort dingen en hij is niet geïnteresseerd in de liefde... ;n;


Liefdes topic - Pagina 29 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 29 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 22:59

@Fisheye awwh D: dat lijkt me doodirritant >.<
liefde haat mij ook hoor ._.

k ben nog nooit verliefd geweest en nog nooit iemand op mij geweest, terwijl ik een vriendin heb die op 3 jongens is geweest & mijn broer had 2 vriendinnen
en dan ben ik hier zo van: *Forever Alone*

maar eig. kan ik leven zonder vriendje xD


Liefdes topic - Pagina 29 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 29 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 23:00

Stalker die me vraagt of mn echte naam nu Estheim of van Royen is.
I'm like: Hope Estheim... Beeetje toevallig eh.
He: Oh so you're married.
Me in my head: YES YES now quit the stuff and stop crushing on me, I'm married to Hope.

Kan er wel weer om lachen, maar als ie nog één keer met iets als n filmpje ofzo komt, dan weet ik niet of ik het nog vriendelijk kan houden. Ik ben nooit zo goed met hard zijn tegen mensen als het op dat soort dingen aan komt, maar hij is zo traag. I mean, k negeer m voornamelijk en dude why vind je überhaupt iemand alleen leuk omdat je er toevallig achter kwam dat die een van je fav chars cosplayed. Ik ben niet het type meisje waar jongens voor gaan om het uiterlijk, dus nee (confusing).


Liefdes topic - Pagina 29 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberleaf
Member
Liefdes topic - Pagina 29 DPKsfdL
Meomi
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I dont know, but i feel young.
Gender:
Rank:
Timberleaf
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 19:36

Ik heb nooit van mijn leven een vriendje gehad, ik ben trouwens ook nooit verlieft geweest.
Ik weet het niet meer, moet ik blij zijn dat ik het niet ken of niet? Ik hoor van vele vriendinnen dat hun vriendje vreemdgaat, en het zomaar uitmaakt en dat soort dingen... Ik heb echt géén idee wat échte liefde inhoud. -niet dat ik per se een vriendje hoef hoor  Wink )


Ik ben/kan een hele tijd niet online zijn! Ik heb absurd veel projecten van school die ik allemaal nog moet afronden, sorry...
Nog 6 projecten...

:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 29 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 19:38

Timberleaf schreef:
Ik heb nooit van mijn leven een vriendje gehad, ik ben trouwens ook nooit verlieft geweest.
Ik weet het niet meer, moet ik blij zijn dat ik het niet ken of niet? Ik hoor van vele vriendinnen dat hun vriendje vreemdgaat, en het zomaar uitmaakt en dat soort dingen... Ik heb echt géén idee wat échte liefde inhoud. -niet dat ik per se een vriendje hoef hoor  Wink )
Je bent like, 13, dat komt echt nog wel.


Liefdes topic - Pagina 29 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberleaf
Member
Liefdes topic - Pagina 29 DPKsfdL
Meomi
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I dont know, but i feel young.
Gender:
Rank:
Timberleaf
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 19:40

Timberleaf schreef:
Ik heb nooit van mijn leven een vriendje gehad, ik ben trouwens ook nooit verlieft geweest.
Ik weet het niet meer, moet ik blij zijn dat ik het niet ken of niet? Ik hoor van vele vriendinnen dat hun vriendje vreemdgaat, en het zomaar uitmaakt en dat soort dingen... Ik heb echt géén idee wat échte liefde inhoud. -niet dat ik per se een vriendje hoef hoor  Wink 

Firestar schreef:
Je bent like, 13, dat komt echt nog wel.

Als jij het zegt Wink


Ik ben/kan een hele tijd niet online zijn! Ik heb absurd veel projecten van school die ik allemaal nog moet afronden, sorry...
Nog 6 projecten...

:::


Laatst aangepast door Timberleaf op wo 23 apr 2014 - 19:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Liefdes topic - Pagina 29 DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 19:41

Timberleaf schreef:
Ik heb nooit van mijn leven een vriendje gehad, ik ben trouwens ook nooit verlieft geweest.
Ik weet het niet meer, moet ik blij zijn dat ik het niet ken of niet? Ik hoor van vele vriendinnen dat hun vriendje vreemdgaat, en het zomaar uitmaakt en dat soort dingen... Ik heb echt géén idee wat échte liefde inhoud. -niet dat ik per se een vriendje hoef hoor  Wink )
Hun, gewoon niet aan denken. Ik heb hetzelfde, ben ondertussen 16 jaar oud en zo nu en dan denk ik echt precies hetzelfde xD Maar dan denk ik gewoon, ach het komt wel wanneer het komt. Dus ik zou me er geen zorgen over maken, want je bent sws niet de enige (':


Liefdes topic - Pagina 29 24lo4th
'It's in the eyes of the children
As they leave for the very first time
And it's in the heart of the soldier
As he takes a bullet on the front line.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
Liefdes topic - Pagina 29 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 19:42

Birchpaw, schreef:
Timberleaf schreef:
Ik heb nooit van mijn leven een vriendje gehad, ik ben trouwens ook nooit verlieft geweest.
Ik weet het niet meer, moet ik blij zijn dat ik het niet ken of niet? Ik hoor van vele vriendinnen dat hun vriendje vreemdgaat, en het zomaar uitmaakt en dat soort dingen... Ik heb echt géén idee wat échte liefde inhoud. -niet dat ik per se een vriendje hoef hoor  Wink )
Hun, gewoon niet aan denken. Ik heb hetzelfde, ben ondertussen 16 jaar oud en zo nu en dan denk ik echt precies hetzelfde xD Maar dan denk ik gewoon, ach het komt wel wanneer het komt. Dus ik zou me er geen zorgen over maken, want je bent sws niet de enige (':
Haha, ik ook nog nooit een crush gehad of een echt vriendje :'D Ik denk inderdaad ook gewoon bij mijzelf: 't komt vanzelf wel, ooit, een keer xp


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
Liefdes topic - Pagina 29 EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
Liefdes topic - Pagina 29 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 19:46

My heart broke... for the idon'tknowhowmuch time...

Me; Yo Ton, ben je samen met M op Hemelvaartsdag(29 mei) thuis?
He; Nee.
He; Hoezo?
Me; Owh, jammer. Ik stel een team samen voor Familiedag, en had de vraag of jullie mee wouden doen.
He; Ik vraag het wel even of ik kan.

So... he said no, and now he's like; Ik vraag het nog wel?

Like he thought I ment something else >:c That's the only reason he said no in the start... #shot

Maar hij kiest me wel als eerste bij teams kiezen? Hij hoefte niet eens na te denken, en ik ben echt niet zo goed.

It's to complicated. Just. meh.

I can't let him gooo


Liefdes topic - Pagina 29 Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberleaf
Member
Liefdes topic - Pagina 29 DPKsfdL
Meomi
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I dont know, but i feel young.
Gender:
Rank:
Timberleaf
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 19:48

Birchpaw, schreef:
Timberleaf schreef:
Ik heb nooit van mijn leven een vriendje gehad, ik ben trouwens ook nooit verlieft geweest.
Ik weet het niet meer, moet ik blij zijn dat ik het niet ken of niet? Ik hoor van vele vriendinnen dat hun vriendje vreemdgaat, en het zomaar uitmaakt en dat soort dingen... Ik heb echt géén idee wat échte liefde inhoud. -niet dat ik per se een vriendje hoef hoor Wink )

Hun, gewoon niet aan denken. Ik heb hetzelfde, ben ondertussen 16 jaar oud en zo nu en dan denk ik echt precies hetzelfde xD Maar dan denk ik gewoon, ach het komt wel wanneer het komt. Dus ik zou me er geen zorgen over maken, want je bent sws niet de enige (':

Haha, ik ook nog nooit een crush gehad of een echt vriendje :'D Ik denk inderdaad ook gewoon bij mijzelf: 't komt vanzelf wel, ooit, een keer xp

Al mijn vriendinnen hebben er al een stuk of 10 gehad 0.0. Ik weet in elk geval dat als ik (ooit) een vriendje krijg, dat ik gelijk een góéde krijg. (Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen). Het is echt grappig, als vriendinnen liefdesproblemen hebben komen ze áltijd bij míj. Ik geef meestal het nuchterste antwoord ooit... (geweldige ik....)


Ik ben/kan een hele tijd niet online zijn! Ik heb absurd veel projecten van school die ik allemaal nog moet afronden, sorry...
Nog 6 projecten...

:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Liefdes topic - Pagina 29 DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 19:51

Hahah, ja dat ken ik soms wel als iemand me ermee komt storen. Ik denk dat het gewoon makkelijker denken is, omdat je die gevoelens allemaal niet in de weg hebt staan xD Maar 10?? dat is wel erg veel o; Naja, inderdaad, je krijgt dan hopelijk gelijk een goede (;


Liefdes topic - Pagina 29 24lo4th
'It's in the eyes of the children
As they leave for the very first time
And it's in the heart of the soldier
As he takes a bullet on the front line.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
Liefdes topic - Pagina 29 DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:31

Er is een jongen in mijn klas, die net zo'n nerd is als ik. We kunnen het goed met elkaar vinden, en houden van dezelfde muziek, boeken, en hij houdt zelfs van warriorcats en ook van rpg'en! Het is nu alleen, ik heb het gevoel dat hij mij misschien leuk vind. Hij vraagt allerlei dingen aan mij, laat me zijn tekeningen zien, en belt mij soms zomaar om het huiswerk te vragen. Laatst was er ook zoiets.... Aparts.

We hadden dus uitval....:

Ik ben nu gewoon erg in de war..... Iemand tips?


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

Liefdes topic - Pagina 29 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Liefdes topic - Pagina 29 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:39

Thistlepaw schreef:
Er is een jongen in mijn klas, die net zo'n nerd is als ik. We kunnen het goed met elkaar vinden, en houden van dezelfde muziek, boeken, en hij houdt zelfs van warriorcats en ook van rpg'en! Het is nu alleen, ik heb het gevoel dat hij mij misschien leuk vind. Hij vraagt allerlei dingen aan mij, laat me zijn tekeningen zien, en belt mij soms zomaar om het huiswerk te vragen. Laatst was er ook zoiets.... Aparts.

We hadden dus uitval....:

Ik ben nu gewoon erg in de war..... Iemand tips?

Vind je hem ook leuk? Op hem afstappen Smile 

Iedereen vindt dat altijd zo eng, en ik vond dat ook altijd. Maar als je zo gaat lopen zoeken in stille hints of hij jou nou wel of niet (ook) leuk vindt, dan kom je niet verder. Bovendien word je er alleen maar onwijs onzeker door, en je zult nooit echt een antwoord krijgen. En nooit een relatie met die persoon.
So: man up, flirt met hem, zorg ervoor dat ie je wel leuk moet vinden, spreek een keer af (ga samen een hond uitlaten ofzo, kijk een filmpje, ga met een groep naar de bios), en let the magic happen.
Ik was ook altijd onwijs onzeker over dit soort dingen, maar als je het eenmaal hebt gedaan en je beter aanvoelt hoe je dit soort dingen aan moet pakken en hoe je je een houding moet geven, dan wordt het zelfs onwijs leuk! Echt! Ik zit nu 2 jaar in een relatie, maar soms zou ik nog wel eens willen dat ik terug kon naar de tijd van het verliefd giechelen en een beetje casual flirten met elkaar, en dan de blijheid als je hoort dat hij jou ook leuk vindt.
Je moet niet een heel drama maken met: ik vind je leuk. Juist niet! Hou het lekker casual, spreek een keer af, zoen hem in een dronken bui (dan heb je nog een 'excuus' ook), hou het luchtig! Maak er geen dramatische serenade van. Smile Echt, flirten is leuk!



Liefdes topic - Pagina 29 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Liefdes topic - Pagina 29 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Liefdes topic - Pagina 29 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 29 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:41

Nimblepaw schreef:
Thistlepaw schreef:
Er is een jongen in mijn klas, die net zo'n nerd is als ik. We kunnen het goed met elkaar vinden, en houden van dezelfde muziek, boeken, en hij houdt zelfs van warriorcats en ook van rpg'en! Het is nu alleen, ik heb het gevoel dat hij mij misschien leuk vind. Hij vraagt allerlei dingen aan mij, laat me zijn tekeningen zien, en belt mij soms zomaar om het huiswerk te vragen. Laatst was er ook zoiets.... Aparts.

We hadden dus uitval....:

Ik ben nu gewoon erg in de war..... Iemand tips?

Vind je hem ook leuk? Op hem afstappen Smile 

Iedereen vindt dat altijd zo eng, en ik vond dat ook altijd. Maar als je zo gaat lopen zoeken in stille hints of hij jou nou wel of niet (ook) leuk vindt, dan kom je niet verder. Bovendien word je er alleen maar onwijs onzeker door, en je zult nooit echt een antwoord krijgen. En nooit een relatie met die persoon.
So: man up, flirt met hem, zorg ervoor dat ie je wel leuk moet vinden, spreek een keer af (ga samen een hond uitlaten ofzo, kijk een filmpje, ga met een groep naar de bios), en let the magic happen.
Ik was ook altijd onwijs onzeker over dit soort dingen, maar als je het eenmaal hebt gedaan en je beter aanvoelt hoe je dit soort dingen aan moet pakken en hoe je je een houding moet geven, dan wordt het zelfs onwijs leuk! Echt! Ik zit nu 2 jaar in een relatie, maar soms zou ik nog wel eens willen dat ik terug kon naar de tijd van het verliefd giechelen en een beetje casual flirten met elkaar, en dan de blijheid als je hoort dat hij jou ook leuk vindt.
Je moet niet een heel drama maken met: ik vind je leuk. Juist niet! Hou het lekker casual, spreek een keer af, zoen hem in een dronken bui (dan heb je nog een 'excuus' ook), hou het luchtig! Maak er geen dramatische serenade van. Smile Echt, flirten is leuk!

*stapt topic in* Eef, jij flirtkonijn xD *stapt er weer uit*


Liefdes topic - Pagina 29 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 29 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 38 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: