Liefdes topic - Pagina 14



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 30 ... 47  Volgende
Ryuzaki
Member
Liefdes topic - Pagina 14 DPKsfdL
J
162

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons already ~
Gender:
Rank:
Ryuzaki
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 21:05

Jaypaw schreef:
Shadowrose schreef:
Ik weet het ook nog steeds niet! Maar volgens een vriend van mij zocht hij met z'n ogen wel de klas af of mij te vinden (hij kwam langs) en bleef zelfs heel even met een verwarde, teleurgestelde uitdrukking staan toen 'm mij niet vond (ik was ergens anders) ;p

Bij mij is ie soms zo... Liefdevol <3 hij doet dan aardig enzo en dan zit ie naar me te staren (dromerig) en de andere keer praat ie niet met mij..... I DONT KNOW IT ANYMORE D:

I know that 2.


Liefdes topic - Pagina 14 Lawliet
エルです
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Liefdes topic - Pagina 14 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 21:07

Ryuzaki schreef:
Jaypaw schreef:
Shadowrose schreef:
Ik weet het ook nog steeds niet! Maar volgens een vriend van mij zocht hij met z'n ogen wel de klas af of mij te vinden (hij kwam langs) en bleef zelfs heel even met een verwarde, teleurgestelde uitdrukking staan toen 'm mij niet vond (ik was ergens anders) ;p

Bij mij is ie soms zo... Liefdevol <3 hij doet dan aardig enzo en dan zit ie naar me te staren (dromerig) en de andere keer praat ie niet met mij..... I DONT KNOW IT ANYMORE D:

I know that 2.

Ik ben tenminste blij dat ik bij hem op korfbal zit.. Zie hem namelijk niet veel op school. Hij heeft een heel ander rooster dan ik...


Sucks don't it?
Liefdes topic - Pagina 14 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Liefdes topic - Pagina 14 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 21:09

Mwergh.

Oke er is dus zo'n slimme jongen uit mijn klas die ik wel leuk vind enzo, en vorig jaar zaten we met een klas samen waar hij niemand van zijn vrienden had dus ja hij zat bij mij en mijn vrienden en vriendinnen zo (en onze klasgenoten), en ik zat bijna elke les voor of achter hem.

En dan dit jaar zitten we in een klas mét zijn vrienden samen, en boem. Als we alleen zijn met onze klas (die 9 van latijn dus) zit hij wél dicht bij mij, tenzij ik later dan hem een plaats kies. Maar het lijkt alsof hij altijd zo nonchalant de plaats bij mij kiest, alsof hij het niet echt bewust doet snaptje?

En nu met zijn vrienden zit hij plots met al die vrienden op banken enzo, en hij besteeds neit echt meer aandacht aan mij. Ik weet niet echt meer wat ik moet doen, vorig jaar praatten we super veel. Ik heb wel de afgelopen dagen zijn blik eens opgevangen, of eens bij hem gelopen maar niet echt dat iets echt opvalt qua doeningen.

Iemand tips of ik meer te weten kan komen als hij me leuk vind fzo?
Morgen heb ik 2u'tjes godsdienst om te beginnen, dan zit ik niet met hem samen.
dan een uurtje les waar we met die ene klas samen zitten, zijn vrienden dus, en dat ie wss daar dus bij zit. En dan 2uurtjes Latijn (eerste les dus er zullen plaatsen gekozen moeten worden).

Tips wat ik kan doen?

;3;


Liefdes topic - Pagina 14 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Liefdes topic - Pagina 14 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 21:13

#Laura: Ervoor gaan! Neem 'm desnoods eens apart als je vragen hebt. Als je 'm leuk vindt, zorg dan dat je naast 'm zit ofzo? ;D


Liefdes topic - Pagina 14 Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 14 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 21:49

@Laura, vraag of je miss een keertje iets samen kan doen ofzo, ijsje halen of iets ;p


Ik heb zo nog mijn twijfels, ookal vind ik hem echt leuk. Maar het is best raar een vriend die je al echt lang kent op die manier te zien. Hijs opeens vet geïnteresseerd, en we gaan weer afspreken. Hij noemt me veel vaker liefje of schatje enzo. Hij zegt in plaats van xlove, iloveyoubby of ik hou van je.
Morgen les met hem, ben echt benieuwd. Ik wil hem echt graag weer knuffelen enzo<3


Liefdes topic - Pagina 14 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 14 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Destinyscar
Member
Liefdes topic - Pagina 14 DPKsfdL
Tazz
670

CAT'S PROFILE
Age: 3 years of terror.
Gender:
Rank:
Destinyscar
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 21:54

I want to see him again. Why does he think that I'm changed?

Ik heb dus zo'n crush op iemand van mijn oude klas. Hij was echt al mijn beste vriend sinds we in groep 1 zaten... alleen heb ik nu geen contact meer met hem omdat hij zei dat ik veranderd ben en met geesten praat enzo ;__;
Ik lig meestal 's avonds in mijn bed te huilen omdat ik hem zo mis. Ik heb wel zijn telefoonnummer maar ik durf hem niet te bellen. Ik weet niet of hij boos wordt...

TIPS!!! *starts crying* WHY DOES IT HAS TO HAPPEN? I WANT TO BE WITH YOU... Every moment of my life...



Liefdes topic - Pagina 14 2q1rjur
{Cody}-{Destinyscar}-{Dangerdance}-{Jabberjay}-{Len}-{Linttail}-{Raddlefur}-{Passionkit}-{(Deel)Mintpaw}-{Silentpaw}
Voor een topic met bovenstaande accounts Pmmen naar Destinyscar! =)
[size=9]PM naar Destinyscar!
[/size]

You don't dare to click on this>D
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
Liefdes topic - Pagina 14 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 21:57

Ik suck echt als de grootste in liefde.
Enzo al ff niet meer gezien. En ook op facebook zijn er mega veel meisjes die altijd reageren op hem met hartjes enz.. Ik maak gewoon geen siekepiet kans bij hem.


Liefdes topic - Pagina 14 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
soulheart
Member
Liefdes topic - Pagina 14 DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 5 sep 2012 - 15:22

ik wordt geskiptttttt!!!!


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

Liefdes topic - Pagina 14 Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Liefdes topic - Pagina 14 DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 5 sep 2012 - 16:39

Well. I guess I'm in love.

How am I going to deal with this?


Liefdes topic - Pagina 14 32znv9f
Liefdes topic - Pagina 14 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 14 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 5 sep 2012 - 17:10

@soulheart, waarom geskipt?

@Cato; leeuk! Hoe goed ken je m?


Liefdes topic - Pagina 14 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 14 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blowsoul
Member
Liefdes topic - Pagina 14 DPKsfdL
Like a Freedje :3
156

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Blowsoul
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 5 sep 2012 - 20:17

I'm so in love, love, love <3 <3 <3
Hij ziet me wss zitten! Hij keek glimlachend naar me en volgens een vriendin ook glunderend, gisteren zocht-ie me in de klas en toen hij me niet kon vinden, keek hij verward, teleurgesteld en verliefd volgens een vriend <3
Maah ;D


(Hij zit in het zesde en ik in het vierde)


Liefdes topic - Pagina 14 Sig47
[center]With special thank to Babs >3

[size=10]Dice || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Liefdes topic - Pagina 14 DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 5 sep 2012 - 20:27

@Freedje: Awesome!!

@Sanne: Hij zit bij me in de klas (A)


Liefdes topic - Pagina 14 32znv9f
Liefdes topic - Pagina 14 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Atlanta
Member
Liefdes topic - Pagina 14 DPKsfdL
Miss Esmee
163

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Atlanta
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 7 sep 2012 - 14:55

Ow god, eergisteren gebeurde er echt iets,

Er is zo'n leuke jongen bij mij op school, ben ik stiekem een beetje verliefd op XD Goed, ik had dus een feestje van school weet je wel, dus ik was behoorlijk zenuwachtig.
Mjah, toen ging ik daar dus heen, en toen stond ik eerrst alleen met een vriendin, en toen ging die met iemand dansen dus toen was ik helemaal alleen. Maar na een tijdje kwam die ene jongen ineens naar me toe, en toen vroeg hij of ik wou dansen! ;D!!! Omg, ik heb toen echt zo'n leuke avond met m gehad O.o

En de laatste dagen was hij echt heel aardig tegen me Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Liefdes topic - Pagina 14 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 7 sep 2012 - 16:50

omg he is so cute and this day we were standing with some others and he stood next to me and awhh C: <3



Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 14 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 7 sep 2012 - 17:18

T gevoel is niet terug ofzo. Weet nie of t miss nog zou komen, maar een hele opluchting op zich, omdat ik gewoon normaal naast m kan zitten etc. Maybe we can even become friends :3


Liefdes topic - Pagina 14 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stutch
Member
Liefdes topic - Pagina 14 DPKsfdL
40

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Stutch
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 7 sep 2012 - 17:25

My love is een jaar ouder en 15 cm kleiner (zeg maar wat). Hij is wel cute <3. Gister op kamp bij de disco stond hij te staren.... Ik-> jeeeeeeeeeej! Hij-> O.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostpath
StarClan
Liefdes topic - Pagina 14 DPKsfdL
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Count the stars
Gender:
Rank:
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimeza 8 sep 2012 - 23:27

I'm ... confussed o.0


Liefdes topic - Pagina 14 Knpm4IE
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life.
I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight.
I might be losing it."
【L O S T P A T H】
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Liefdes topic - Pagina 14 DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 16:59

"Everyday I mis you more and more...
Oh, waarom moet het zo lang duren voor ik jouw armen weer om me heen kan voelen, voor wanneer ik mijn armen weer om jou heen kan slaan, voor ik jou weer tegen me aan kan drukken, voor ik jouw stem weer goed kan horen, voor ik jouw ogen eindelijk weer kan zien...
"

Tja, mijn grote liefde woont aan de andere kant van NL.
En ik wil zo graag naar hem toe, maar dat kan niet even 1 2 3.
Ik moet waarschijnlijk nog wachten tot na de herfst vakantie, gezien die voor ons niet gelijk loopt. Maar het weekend van zijn herfst vakantie kan ik naar hem toe, en hem zien, want dat weekend is hij ook jarig. Maar dat duurt nog zo lang...

Ik mis m zo erg, en ik hou zo veel van hem <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleclaw
StarClan
Liefdes topic - Pagina 14 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 20:03

What to do, what to do, when I like somebody like you...


Liefdes topic - Pagina 14 FXuKn77
»{  ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }«
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam
Member
Liefdes topic - Pagina 14 DPKsfdL
A Lunatic ... or just a Timetraveller?
296

CAT'S PROFILE
Age: 3 years, or something like that.
Gender:
Rank:
Sam
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 14 Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 16:47

*Dubbelpost mijn rug op*

I'm pretty sure that I can say that I have a crush on you.
But it is just so difficult, for both of us ):
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 30 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: