Liefdes topic - Pagina 38



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 42 ... 47  Volgende
Littlestream
Member
Liefdes topic - Pagina 38 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 15:13

Well, als we t over de langste liefde hebben dan ben ik bereid m'n hand op te steken. xD Drie jaar nu al. Dat ik op m crush. Zelfs nu 'ie een lief heeft.
Maar waarom vraagt hij het niet gewoon aan? De kansen zijn gewoon 50/50.
Als ik alleen met 'm ben doet hij mega verlegen. In de bus kijkt hij constant om te zien of ik terugkijk. Tegen andere mensen zegt 'ie dat hij al acht maanden samen is met z'n vriendin maar tegen mij zegt hij dat het zo goed als gedaan is. Bij z'n vrienden negeert hij me, kijkt hij soms of staan hij en zijn vrienden me aan te staren en te lachen.
Ugh, dat gevoel van onzekerheid. Ik wil er gewoon vanaf. Maar ik durf het niet nog eens te vragen. Het is nu al bijna drie jaar geleden dat ik het aangevraagd heb, en sindsdien ben ik ook hard veranderd. Zowel qua uiterlijk als innerlijk. Zouden zijn gevoelens dan ook veranderd zijn? Maar net toen het vorig jaar zo goed leek te gaan en ik bijna zover was het opnieuw te vragen, had hij plots een vriendin. Waarom dan vragen of ik met m wou afspreken? Waarom dan vragen dat ik 'm wou leren paardrijden? Waarom mijn nummer dan stiekem achter mn rug vragen tijdens een schoolreis zodat hij toch met me kon smsen? Waarom? Was het omdat hij te bang werd dat het te serieus werd? What's wrong with me, with us. ;-;
Ik heb echt hulp nodig, dringend.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 38 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimevr 13 feb 2015 - 20:47

Waarom blijf ik verliefd op hem?
Hij is best gemeen en negeert me het grootste deel van de tijd, maar toch is er iets in hem dat mij soms een prettig gevoel geeft?
Hij heeft nooit direct gezegd dat hij me niet leuk vind op de manier hoe ik hem leuk vind, maar ik denk dat hij niet hetzelfde over mij denkt als dat ik over hem denk..

Vandaag met de carnavalsactiviteit op school werd ik bij hem in het groepje ingedeeld en zonder dat ik het helemaal in de gaten had probeerde ik zo dicht mogelijk bij hem te lopen. Ik heb later ook nog een origami-hartje voor hem gevouwen en op zijn tafel gelegd, maar dat heeft hij volgens mij nog niet gezien (of hij heeft het genegeerd)...


Liefdes topic - Pagina 38 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfrost
Member
Liefdes topic - Pagina 38 DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Silverfrost
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 18:56

Littlestream schreef:
Well, als we t over de langste liefde hebben dan ben ik bereid m'n hand op te steken. xD Drie jaar nu al. Dat ik op m crush. Zelfs nu 'ie een lief heeft.
Maar waarom vraagt hij het niet gewoon aan? De kansen zijn gewoon 50/50.
Als ik alleen met 'm ben doet hij mega verlegen. In de bus kijkt hij constant om te zien of ik terugkijk. Tegen andere mensen zegt 'ie dat hij al acht maanden samen is met z'n vriendin maar tegen mij zegt hij dat het zo goed als gedaan is. Bij z'n vrienden negeert hij me, kijkt hij soms of staan hij en zijn vrienden me aan te staren en te lachen.
Ugh, dat gevoel van onzekerheid. Ik wil er gewoon vanaf. Maar ik durf het niet nog eens te vragen. Het is nu al bijna drie jaar geleden dat ik het aangevraagd heb, en sindsdien ben ik ook hard veranderd. Zowel qua uiterlijk als innerlijk. Zouden zijn gevoelens dan ook veranderd zijn? Maar net toen het vorig jaar zo goed leek te gaan en ik bijna zover was het opnieuw te vragen, had hij plots een vriendin. Waarom dan vragen of ik met m wou afspreken? Waarom dan vragen dat ik 'm wou leren paardrijden? Waarom mijn nummer dan stiekem achter mn rug vragen tijdens een schoolreis zodat hij toch met me kon smsen? Waarom? Was het omdat hij te bang werd dat het te serieus werd? What's wrong with me, with us. ;-;
Ik heb echt hulp nodig, dringend.

Ik ben absoluut geen liefdesdokter! (En heb zelf misschien ook wat problemen in de liefde) Maar uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat er 2 mogelijkheden zijn; Of hij vind de aandacht die je hem geeft gewoon leuk en zal hierdoor als jij hem minder aandacht geeft jou weer hoop geven zodat je terug achter hem aan loopt. Of hij ziet jou wel zitten en probeert je gewoon jaloers te maken? Mijn advies: geef hem eens een tijdje geen aandacht, zorg dat hij eens voor jou moet kruipen ( bij wijze van spreken xD) Laat je gedachten eens helemaal gedaan en bedenk eens: is hij wel de moeite waard als je het al 3 jaar probeert en het is nog niks geworden? Ik ken deze situatie uit eigen ervaring (Urrg..) Ik was verliefd op een jongen (voor 2 jaar!) maar hij had een vriendin, ook hij zei zo van het is bijna uit en ik kies voor jou enzo en gaf tegenstrijdige gevoelens. Maar het is niks geworden tot ik besloten had dat ik hem moest vergeten en verder moest gaan. Toen vond hij me wel leuk en blablablaa. Het is uiteindelijk niks geworden Very Happy

-> Je bent te goed voor hem als hij je al zolang hoop geeft maar er niks mee doet! Very Happy

(Het kan ook zijn dat mijn advies verschrikkelijk slecht is en dat je jou ook ziet zitten enzo, maar ik heb natuurlijk de hele situatie niet gezien Very Happy

Lovedokter uit. xD (Sorry heb ik altijd al willen zeggen)


Liefdes topic - Pagina 38 2888lkg

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Liefdes topic - Pagina 38 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 20:08

Mijn crush maakt steeds grapjes over ons. Like duuude, you confusing me. You joking to hide it or because it's a joke?? Maar, I don't mind... Hehe :3 Het zijn nml zulke grapjes: Elke woensdag fiets ik met hem en een paar andere guys, en dan zegt ie, "We gaan we samen fietsen he Iro?" Zulke dingen.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Liefdes topic - Pagina 38 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 38 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 20:12

.. ):


Liefdes topic - Pagina 38 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 38 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 38 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 20:13

Bluewisp schreef:
.. ):
what happened? :C


Liefdes topic - Pagina 38 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 38 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 10 maa 2015 - 20:23

Ik ga het pas vertellen als ik zekerheid heb,
maar als het waar is.. vertrouw ik geen enkele jongen meer T-T


Liefdes topic - Pagina 38 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 38 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 38 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 21:23

Ik heb de jongen op wie ik verliefd was verteld dat mijn gevoelens voor hem over zijn, nu maar hopen dat ze wegblijven en dat áls ik weer verliefd word, het niet weer een van mijn vrienden is (maar die kans is best wel groot (Innerlijk is belangrijker dan uiterlijk, vind ik))


Liefdes topic - Pagina 38 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Liefdes topic - Pagina 38 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 23:01

Ik heb besloten dat ik voorlopig niks hoef.
Ik kan niet omgaan met jongens die veel te lief zijn voor me, ik heb iemand nodig die mij ook eens flink tegen mn schenen trapt en die mij ook gewoon onderdrukt op sommige momenten.
Is nou niet echt makkelijk, but then again, I suck at relationships...




Liefdes topic - Pagina 38 Vg7cih
Liefdes topic - Pagina 38 U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 38 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 20:38

@Fisheye, natuurlijk is het het koppie waar je op valt maar zonder inhoud kun je er niks mee. Die combinatie is niet gauw te vinden helaas, of ze weten van zich zelf dat ze knap zijn. Daar kots ik nou echt van, van die arrogante ballen. Ik geef je dus groot gelijk!

@Snowcrystal, haha je hebt gewoon een echte vent nodig. Nou die zijn er genoeg de juiste voor jou komt nog wel langs.

-----

Ik ben weer happy, ik ga niet in details treden maar ik ben blij dat alles weer okay is. Love him <3


Liefdes topic - Pagina 38 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 38 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Liefdes topic - Pagina 38 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 22:17

Ze zeggen dat vrouwen lastig zijn, maar tot nu toe heb ik meer rust in m'n kop gehad met meiden dan met mannen. Holy shit.


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Liefdes topic - Pagina 38 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:39

Mistpaw* schreef:
Ze zeggen dat vrouwen lastig zijn, maar tot nu toe heb ik meer rust in m'n kop gehad met meiden dan met mannen. Holy shit.

Ik kan niet anders dan volledig met dit in te stemmen haha ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Member
Liefdes topic - Pagina 38 Dm_X_transpride_90x90
D'
201
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 4 seasons (1 winter old)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jane
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 21:21

She is my world <3
27-03-'15 ~ forever be our day

Jup, Laura en ik zijn nu een koppel c: love yu my girl <3


Liefdes topic - Pagina 38 Jane_sig
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Liefdes topic - Pagina 38 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 21:25

Goed. Mooi


Liefdes topic - Pagina 38 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Liefdes topic - Pagina 38 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Aife
Member
Liefdes topic - Pagina 38 DPKsfdL
Raven | Romy
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x-30 moons-x
Gender:
Rank:
Aife
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 10:16

Jane schreef:
She is my world <3
27-03-'15 ~ forever be our day

Jup, Laura en ik zijn nu een koppel c: love yu my girl <3


Gefeliciteert~! <3


Liefdes topic - Pagina 38 2yl67p3
rpg tijd:
Liefdes topic - Pagina 38 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Liefdes topic - Pagina 38 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 10:24

Jane schreef:
She is my world <3
27-03-'15 ~ forever be our day

Jup, Laura en ik zijn nu een koppel c: love yu my girl <3
gefeliciteerd!



Liefdes topic - Pagina 38 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Liefdes topic - Pagina 38 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 15:38

@Assie (laat) ; Gefeliciteerd!

Oeps, ik zie dat ik hier nog niks gemeld had...

Ik heb sinds 15 maart een heel lief vriendje, hij is een schatje. Al vindt hij dat zelf soms niet, hij is echt geweldig. Zelfs als ik in een vreselijke bui ben kan hij me opvrolijken met 1 berichtje. Ik hou heel erg veel van hem, kan nog niet eens geloven dat we al 3 weken iets hebben. <3

Oh, en hij zit hier ook al een tijdje op Warrior Cats. Dustfang is van m *flies away*

Nah yk yk. Niet stalken want dan kom ik achter je aan xox.


Sucks don't it?
Liefdes topic - Pagina 38 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 38 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 18:29

Wat leuk voor je Bo!! (:


Liefdes topic - Pagina 38 QHTBjCa
Liefdes topic - Pagina 38 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Liefdes topic - Pagina 38 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 18:34

Bo je weet hoe blij ik voor je ben en hoeveel ik jullie in de gaten hou jullie steun in dit <3 ik vind het geweldig dat je zo'n persoon als hem hebt ontmoet, jullie zijn zo schattig samen en nogmaals gefeliciteerd meis :3


Rip Augurkielurkie
Liefdes topic - Pagina 38 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 38 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 38 Icon_minitimedi 7 apr 2015 - 21:22

Ik ben echt een ramp in de liefde...

Ik ben verliefd op een aseksuele aromantische jongen (hij is 18, dus ik denk dat jongen niet helemaal het juiste woord is, maar ik kan niet op een beter klinkend woord komen) en ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd... Het doet gewoon pijn om te weten dat hij nooit zo zal voelen voor iemand wat ik nu voor hem voel...
Het is net alsof zowat iedereen liefde krijgt en er bij mij altijd iets mis gaat ;-;


Liefdes topic - Pagina 38 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 38 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 42 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: