• F A L L E N - RPG •



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 • F A L L E N - RPG •

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Thornpaw**
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Daanz
528
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Thornpaw**
BerichtOnderwerp: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimema 10 sep 2012 - 18:17


• F A L L E N - RPG • SkyClan_icon___my_design_by_starsightsw2007

F A L L E N
Kamp
Het kamp bestaat uit vele grote bolvormige rotsen, in de rotsen schuilen grotten. De grond bestaat uit mos en zachte natuurlijke bladeren en planten. De hoeveelheid katten bepaald de grote van de grot.

Territorium

[Silver Stones]
Dit zijn helder witte stenen in een groen grasveld. 's Nachts lijken ze zilver in het maanlicht.

[Tropical Forest]
Dit is een klein gedeelte dat grenst aan het gewone bos, er groeien tropische planten. Er leven prachtige dieren, maar let op, ze kunnen je vergiftigen tot de dood je leven af neemt...

[Fire Crickets]
Fire Crickets is een prachtig bos met 's nachts vuurvliegjes en krekels. Overdag is er prooi te vinden zoals muizen, konijnen, vogels en eekhoorns.

[Border]
Dit is het grote geel gekleurde weiland met de tempel van Eagles Heart.

Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw**
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Daanz
528
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Thornpaw**
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimema 10 sep 2012 - 21:01


|| Fallenheart || 23 Moons || Camp ||
Het maanlicht scheen door de opening van de grot naar binnen, vele flanken rezen en daalde. De nacht was al lag geleden aangebroken. Twee heldere ambere ogen keken richting de opening van de grote grijs gekleurde grot. De grote gespierde kater liet zich zakken tot hij op het mos lag, zijn blik gericht op de opening van de grot.


|| Graykit || 4 Moons || Camp ||
Zijn grijze haartjes lagen tegen zijn huid aan, zijn lichaam sliep, net zoals hij zelf. Zijn blauwe ogen waren gesloten, zijn staart lag naast hem. De warmte van de kleinere grot liet zijn slaap doorgaan. Al brak het ochtendlicht al aan, het katertje sliep verder. Hij was jong, en over een paar Moons zou hij een Apprentice zijn.


• F A L L E N - RPG • Fkad6x
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverkit
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Naomi
114

CAT'S PROFILE
Age: 5 мooɴѕ
Gender:
Rank:
Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimema 10 sep 2012 - 21:17

»Rockslide« »Warrior« »24 Moons«
De donkerbruine tabby hield zijn ogen open, te moe om zelf in slaap te vallen. Vervelend bleven verschillende gedachten door zijn kop vliegen. Maar blijkbaar was hij niet de enige die geen slaap kon vatten. Een paar nesten verder, kon hij duidelijk twee ambere ogen zien. Rockslide schudde zijn kop en stond voorzichtig op en trippelde naar Fallenheart. "Gegroet," Mompelde hij en nam plaats naast de andere Warrior.


• F A L L E N - RPG • Sig27
Funny is like this. Not funny is like this.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw**
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Daanz
528
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Thornpaw**
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimema 10 sep 2012 - 21:21

|| Fallenheart || 23 Moons || Camp ||

Een donkere tabby kater kwam op hem af, Fallenheart knikte naar Rockslide. De kater nam plaats. "Gegroet," Mompelde Rockslide. "Gegroet, Rockslide." Miauwde hij met zijn zware stem. De breed geschouderde kater bleef naar buiten kijken. De nacht leek al eeuwen te duren...


• F A L L E N - RPG • Fkad6x
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverkit
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Naomi
114

CAT'S PROFILE
Age: 5 мooɴѕ
Gender:
Rank:
Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimema 10 sep 2012 - 21:25

»Rockslide« »Warrior« »24 Moons«
Fallenheart had zijn begroeting ontvangen en knikte naar hem. Af en toe vond hij het fijn om met zijn Clangenoten te spreken. Dan had je tenminste nog contact met de katten om je heen. "Gegroet, Rockslide." Zijn stem was zwaar, maar Rockslide was wel wat gewend. Nogmaals knikte hij en probeerde zich wat gemakkelijk te nestelen. "Kan jij ook niet slapen?"


• F A L L E N - RPG • Sig27
Funny is like this. Not funny is like this.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr.Thomas
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
The bad pancake Tanya :3
40
Mr.Thomas
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 9:27

»Ashfur« »Warrior« »18 Moons«

Ashfur was verdwaald. Zijn vacht klitte, Zijn tong was zo droog als zand. Een diepe zucht ontsnapte zijn bek. Opeens hoorde hij heeel zacht een stem. Hij begon te rennen. En sterke kattengeur kroop zijn neus binnen. Hij keek voor zich uit en zag vol verbazing en clan. Hij liep er door heen, en volgde de stemmen. Toen hij de katten zag zei hij: 'Ehm.. Sorry dat ik stoor... Maar is dit een clan?'' Domme vraag! Natuurlijk is dit een clan.. Hij keek naar de katten en wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Douce
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Liz
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Douce
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 16:16

~Shrewsong||Warrior||18 moons||Camp||Single~
Haar ijsblauwe ogen dwaalden de open plek over. Katten scharrelde rond en kletsen met elkaar. Shrewsong was een kleine kat die niet erg sterk was. Maar met een speciale techniek kon ze bijna elke kat eronder uit halen, hoe groot en sterk die ook was. Ze ademde de frisse lucht in en was vastbesloten op een of andere warrior af te lopen. Alleen welke was beschikbaar om mee te praten.



Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw**
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Daanz
528
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Thornpaw**
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 16:21


|| Fallenheart || 23 Moons || Camp ||

"Kan jij ook niet slapen?" Fallenheart schudde zijn kop, tot nu toe had hij de grootste zorg over de Clan.
Een hele groep op zijn schouder was zwaar. Hij zou de Leader en Deputy uit moeten kiezen met behulp van de
mening van de katten uit de Clan.


• F A L L E N - RPG • Fkad6x
Terug naar boven Ga naar beneden
Douce
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Liz
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Douce
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 16:25

~Shrewsong||Warrior||18 moons||Camp||Single~
Haar oren spitse naar voren toen ze het gesprek van twee kater hoorde. Fallenheart zou de groep katten laten stemmen wie de deputy of leader zou worden. Nieuwsgierig liep Shrewsong wat dichter naar de katers toe. Misschien waren ze aan het bespreken wanneer ze de stemming zullen houden. Een beetje verlegen gaat ze naast de twee katers staan. Ze vond het altijd onbelefd om zomaar een gesprek binnen te dringen maar ze was zo nieuwsgierig dat ze het gewoon niet kom laten. Waar praten jullie over? Vroeg Shrew vriendelijk met een glimlach op haar snuit.



Terug naar boven Ga naar beneden
Cristiano
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Tadić
574

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Cristiano
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimedi 11 sep 2012 - 21:59

»Rockslide« »Warrior« »24 Moons«
Blijkbaar was het antwoord nee, want Fallenheart schudde zijn kop. Een kleine glimlach verscheen er op het gezicht van Rockslide. In ieder geval was er voor Fallenheart wél een reden om niet in slaap te komen. Hij was degene die de nieuwe Deputy en Leader moest gaan kiezen, niet zo'n makkelijke keuze. Een geluid trok zijn aandacht en hij zag het gestalte van Shrewsong verschijnen. 'Waar praten jullie over?' Een vriendelijke toon duidelijk hoorbaar in haar stem. "Eigenlijk niet echt iets speciaals." Mompelde Rockslide wat slaperig. Wie weet kon hij nog wel in slaap vallen vanavond.


• F A L L E N - RPG • Cristianosig
LIKE A BOSS c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw**
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Daanz
528
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Thornpaw**
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimewo 12 sep 2012 - 7:30


|| Fallenheart || 23 Moons || Camp ||
De kater keek naar Shrewsong, die er ook bij was gekomen. Hij was redelijk nieuwsgierig waarom zij niet kon slapen. Al was dat nu niet zijn grootste probleem. "Ik denk dat ik maar patrouilles ga regelen, het wordt warm vandaag, dus erg druk." Hij stond op, klaar om de dag te beginnen. Hij was er onderhand wel gewend aan geraakt om de Clan te leiden, al zei dat niks. Hier en daar ving hij altijd wat op van de katten over wie ze dachten dat het goed zou zijn om Leader en Deputy te worden, zo kon hij de stemmen tellen. De kater stond op en maakte een paar bewegingen richting de opening van de grot.


• F A L L E N - RPG • Fkad6x
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimewo 12 sep 2012 - 16:08

»Rockslide« »Warrior« »24 Moons«
Er was niet veel verder contact tussen de drie katten. Maar eindelijk werd de stilte verbroken door Fallenheart. "Ik denk dat ik maar patrouilles ga regelen, het wordt warm vandaag, dus erg druk." Rockslide knikte om te laten zien dat hij het begrepen had. "Zal ik dan een van de jachtpatrouilles leiden nu we het er toch over hebben. Ik denk toch niet dat ik nog in slaap kan vallen nu." Ook hij stond op en wachtte op een antwoord. Zijn spieren sprongen meteen in hun actieve stand. Klaar om een nieuwe dag te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernfire
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA
256

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Fernfire
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimewo 12 sep 2012 - 16:40

»Ashfur« »Warrior« »18 Moons«

"Ik denk dat ik maar patrouilles ga regelen, het wordt warm vandaag, dus erg druk." Ashfur keek naar de kater. "Zal ik dan een van de jachtpatrouilles leiden nu we het er toch over hebben. Ik denk toch niet dat ik nog in slaap kan vallen nu." ''Zal ik mee gaan? Ik weet dat ik hier net ben.. Maaarr ik kan wel helpen?'' Zei Ashfur met een knikje. Hij liep naar buiten. De andere kater sprong gelijk in actieve houding. Ashfur knikte nog eens, en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Doublekit
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Lyan =3
23

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Doublekit
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimewo 12 sep 2012 - 16:54


|| Fallenheart || 23 Moons || Camp ||
De kater ging akkoord met de voorstellen van Ashfur en Rockslide. Hij knikte hen toe en keek weer naar buiten. "Kunnen jullie ook zelf een paar Warriors en Apprentices bij elkaar krijgen?" Vroeg hij. Het kostte hem minder werk, maar daar ging het niet om. Rockslide stond op het lijstje van genomineerde bij de katten, als Deputy. Hij zou vele patrouilles moeten gaan regelen wanneer hij gekozen werd als Deputy.

Terug naar boven Ga naar beneden
Douce
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Liz
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Douce
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimewo 12 sep 2012 - 17:26

~Shrewsong||Warrior||18 moons||Camp||Single~
'Niets speciaal eigenlijk' Zei Rockslide tegen haar. Shrewsong reageerde er niet op want een paar seconde daarna ging Fallenheart verder '"Ik denk dat ik maar patrouilles ga regelen, het wordt warm vandaag, dus erg druk." Zei hij. Shrew knikte instemmend. 'Goed idee Fallenheart. Heb je misschien ook iets voor mij te doen dan?' Haar stem klonk opgewonden toen ze dat zei, ze barste van energie en had zin om even rond te rennen door eht territorium langs de grenzen of achter prooi aan te hollen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw*
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Miss. Canada
150

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Oakpaw*
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimewo 12 sep 2012 - 17:28

Doublekit schreef:

|| Fallenheart || 23 Moons || Camp ||
"Daarvoor kun je nu even bij Rockslide en Ashfur terecht." Miauwde hij. Het klonk niet onvriendelijk, zoals hij dus niet was. Fallenheart was nooit onvriendelijk geweest. Wacht, hij stond ook als genomineerd?



Oakpaw
• F A L L E N - RPG • 2hnt0nd
“Every oak tree started out as a couple of nuts who decided to stand their ground.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimewo 12 sep 2012 - 17:32

»Rockslide« »Warrior« »24 Moons«
Goed, dus nu leidde hij een patrouille. De grote kater deed een paar passen weg van de kleine groep en begon wat na te denken. "Dan wil ik graag dat er een of twee katten meegaan. Niet al te groot, maar genoeg om de prooistapel voldoende bij te vullen. Niet waar?" Een deel was tegen zichzelf gericht, maar het eerste vooral tegen de katten die met hem mee wilden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Douce
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Liz
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Douce
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimewo 12 sep 2012 - 18:12

~Shrewsong||Warrior||18 moons||Camp||Single~
Haar oren waren gespits toen Fallenheart zij dat ze daarvoor bij Rockslide en Ashfur terecht kon. 'Okay Fallenheart' zei ze en draaide zich om en zocht het camp af naar de twee katten. Plots hoorde ze de stem van Rockslide "Dan wil ik graag dat er een of twee katten meegaan. Niet al te groot, maar genoeg om de prooistapel voldoende bij te vullen. Niet waar?" Snel schoot haar kop richting het geluid en trippelde op de grote kater af. 'Ik wil wel mee anders' Zei Shrewsong vriendelijk.



Terug naar boven Ga naar beneden
Ren
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Tanyaaa
159

CAT'S PROFILE
Age: /
Gender:
Rank:
Ren
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimewo 12 sep 2012 - 18:18

"Dan wil ik graag dat er een of twee katten meegaan. Niet al te groot, maar genoeg om de prooistapel voldoende bij te vullen. Niet waar?" Ashfur wilde erheen hollen, maar Shrewsong was hem voor. 'Ik wil wel mee anders' Zei de kater vriendelijk. Ashfur rende er ook heen voor en andere kat hem voor was. ''Ik ook!'' Mompelde hij vastberaden. ''Gaan we meteen? Of wachten we nog.?''


• F A L L E N - RPG • 102tp21 • F A L L E N - RPG • 44331
Spoiler:
Spoiler:
Gast i look at you.. Al the time. When it's time... I will kill you!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cristiano
Member
• F A L L E N - RPG • DPKsfdL
Tadić
574

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Cristiano
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 19:11

»Rockslide« »Warrior« »24 Moons«
De gedaante van Shrewsong kwam op hem af net toen hij klaar was met zijn zin. 'Ik wil wel mee anders' Rockslide knikte dankbaar en liet zijn blik nogmaals over het kamp glijden. En net toen hij zijn bek open wilde doen om te zeggen dat ze konden vertrekken, kwam Ashfur op hen af. ''Ik ook!'' Zijn toon klonk vastberaden en Rockslide kreeg een glimlach op zijn snuit.. ''Gaan we meteen? Of wachten we nog.?'' Nu wachtte Rockslide eerst even voordat hij iets ging zeggen, om er zeker van te zijn dat er geen onderbrekingen meer konden komen. "Dit is wel genoeg, ja. Heeft iemand een voorstel waar onze bestemming naartoe kan gaan?" Hij wilde de andere katten gewoon een keuze geven.


• F A L L E N - RPG • Cristianosig
LIKE A BOSS c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
• F A L L E N - RPG •
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: