• F A L L E N - RPG • - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 • F A L L E N - RPG •

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
.Dawnpaw
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
174

CAT'S PROFILE
Age: Six moons young.
Gender:
Rank:
.Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 19:22

Douce schreef:
~Shrewsong||Warrior||18 moons||Camp||Single~
Shrewsong haar oren stonden gespitst naar voren toen Rockslide sprak "Dit is wel genoeg, ja. Heeft iemand een voorstel waar onze bestemming naartoe kan gaan?" Denkend staarde ze voor zich uit. PLots schoot haar iets te binnen. 'Wat dacht je van the Fire crickets Rockslide?' Ze draaide haar staart in de richitng waar het bos lag. Vragend keek ze naar de katten hem haar heen of die ermee instemde.


• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 9ri0pz
A big cat in a small coat
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 BDuX2DvJzFRD6DuO0GZJ3

voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeytail
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
Tanya
59

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Honeytail
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 19:25

»Ashfur« »Warrior« »18 Moons«

'"Dit is wel genoeg, ja. Heeft iemand een voorstel waar onze bestemming naartoe kan gaan?" Ashfur dacht even na. Maar Shrewsong was hem al voor 'Wat dacht je van the Fire crickets Rockslide?' De grijze krijgskat knikte instemmend. ''Dat is een goed idee!'' Ashfur stond letterlijk te trappelen van opwinding. Hij had echt zin om te gaan jagen. Zeker nu hij boordevol energie zat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cristiano
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
Tadić
574

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Cristiano
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 20:23

»Rockslide« »Warrior« »24 Moons«
Rockslide prikkelde zijn oren bij het voorstel van Shrewsong, hij knikte weer eens. Hij richtte zijn blik kort op Ashfur, die blijkbaar nu even nog niets had gezegd. En ook hij vond het een goed idee. De glimlach op zijn snuit werd wat kleiner en Rockslide begon in de richting van de uitgang van het kamp te lopen. "Laten we dan maar gaan." Zei hij zonder zijn kop te wenden en rende het kamp uit. Van binnen wist hij wel dat de twee Warriors hem zouden volgen. Hij was de leider van de patrouille, dus moesten ze wel.


• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Cristianosig
LIKE A BOSS c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezekit
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
» Quinty «3 «
169

CAT'S PROFILE
Age: 1 ɱσσɳ
Gender:
Rank:
Breezekit
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 20:33

~Shrewsong||Warrior||18 moons||Camp||Single~
"Laten we dan maar gaan." Zei Rockslide tegen de twee katten in zijn patrouille. Shrewsong knikte instemmend en sprong achter hem aan toen hij het camp uit rende. Haar poten vlogen licht over de grond heen richting het Fire cricket forest. De heerlijke geuren van bomen en het Fallen territory stroomde naar haar geurklieren wat haar deed genieten. Toen ze waren aangekomen bij het bos verwinderde de zwart-witte poes haar pas. 'Gaan we samen jagen of ieder voor zichzelf?' Vroeg ze. Ze keek vragend de patrol leader aan en wachtte op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw**
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
Daanz
528
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Thornpaw**
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 7:37


|| Fallenheart || 23 Moons || Camp ||
De kater had zijn katten al allemaal bekeken en nog een aantal stemmen ontvangen. Rockslide en Ashfur, daar zou hij het later aan vragen.

Yes, yes, Feathers RPG verschijnt vandaag Wink



• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Fkad6x
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernfire
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA
256

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Fernfire
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 14:41

»Ashfur« »Warrior« »18 Moons«

"Laten we dan maar gaan." Zei Rockslide. Shrewsong knikte instemmend en Ashfur deet hem na. Toen de twee katten begonnen te rennen ging hij er natuurlijk achterna. De zuidelijke wind woei vrolijk door zijn haren. Een gelukkige glimlach verscheen om de mond van de grijze kater. Na een tijdje stopten ze. 'Gaan we samen jagen of ieder voor zichzelf?' 'Ik stem dat we alleen gaan.. Anders heb je meer kans om de prooi te verjagen.'' Zei Ashfur vastberaden. Hij keek vragend naar Rockslide. ''Wat denk jij?'' Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 18:13

»Rockslide« »Warrior« »24 Moons«
Zoals hij al had gedacht, volgden de twee katten hem, een glimlach krulde rond zijn lippen en hij versnelde zijn pas nogmaals. Eenmaal aangekomen op de plek was Shrew de eerste die haar mond opendeed. 'Gaan we samen jagen of ieder voor zichzelf?' Vroeg ze en weer was Rockslide de laatste die kon antwoorden, want Ashfur was hem voor. 'Ik stem dat we alleen gaan.. Anders heb je meer kans om de prooi te verjagen.'' De kater keek hem aan. ''Wat denk jij?'' Rockslide knikte even wat kort en richtte zijn blik op de hemel. Een sterk blauwe lucht met hier en daar wat eenzame wolken. "Dan doen we dat, laten we elkaar hier weer tegenkomen als we ieder twee stuks prooi hebben gevangen, niet?" Het was handig als ze precies wisten wanneer ze terug konden gaan naar het kamp en vooral als ze dat samen deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezekit
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
» Quinty «3 «
169

CAT'S PROFILE
Age: 1 ɱσσɳ
Gender:
Rank:
Breezekit
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 18:22

~Shrewsong||Warrior||18 moons||Camp||Single~
"Shrew knikte instemmend op Ashfurs voorstel."Dan doen we dat, laten we elkaar hier weer tegenkomen als we ieder twee stuks prooi hebben gevangen, niet?" Vervolgde Rockslide erachteraan. 'Ik vind het goed.' Eerbiedig knikte ze naar Rockslide, Shrew vond dat hij het erg goed deed in de clan en zou er geen problemen mee hebben als hij Deputy zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Uglyface
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
tanya!
58

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 19:08

»Ashfur« »Warrior« »18 Moons«

"Dan doen we dat, laten we elkaar hier weer tegenkomen als we ieder twee stuks prooi hebben gevangen, niet?" stelde Rockslide voor. 'Ik vind het goed.' zei Shrewsong kniken ''Ik ook!'' Knikte Ashfur. Hij begon gelijk naar de bosjes te sluipen. ''Daar!'' dacht Ashfur. een dikke duif zat nietsvermoedend tussen een paar takjes te scharrelen. De grijze kater sloop dichterbij.. En dichterbij.. En dichterbij.. Opeens sprong hij op de duif en verraste hem volledig. Het dier had geen kans. Ashfur beet hem dood, en legde zijn prooi even neer. De grijze krijger spitste zijn oren, en luisterde of hij nog een prooi kon horen. Opeens hoorde hij achter zich geritsel. Hij sprong erop af, maar schrok zich rot toen hij Shrewsong zag. ''Oh sorry ik dacht dat je en vogel was. Ik ben echt een muizenbrein'' Fluisterde hij lachend. Ashfur sprong weer weg en zag nu wel en echte vogel. Hij sloop er weer heen, en pakte de vogel met zijn lange scherpe klauwen. Hij beet de keel van de vogel door. Het warme bloed stroomde in zijn mond. Hij had moeite om er af te blijven. Ashfur pakte zijn andere vogel die hij al eerder had gevangen, en liep naar het punt waar ze afgesproken. Zo te zien was hij als eerste. Ashfur legde zijn prooien neer en wachtte geduldig op de andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezekit
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
» Quinty «3 «
169

CAT'S PROFILE
Age: 1 ɱσσɳ
Gender:
Rank:
Breezekit
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 19:28

~Shrewsong||Warrior||18 moons||Camp||Single~
'IIk ook!. Riep Ashfur uit en hij verdween in de bosjes. Shrewsong gaf nog een knikje naar Rockslide voordat ze haar pas voorwaarts zette en ook verdween op zoek naar prooi. Haar oren flitsen naar alle kanten toe en vingen enkele geluidjes op. Plots hoorde ze geritsel achter haar, door een oud vossenhol die nog stevig rook kon ze niet goed ruiken wat het was. Plots sprong een kat uit de bosjes en landde op haar. Sissend van schrik sprong ze achteruit en zette haar haren dik op. [i]''Oh sorry ik dacht dat je en vogel was. Ik ben echt een muizenbrein. Alsnel zag Shrew dat het Ashfur was, hij was net nieuw in de clan en kon alles nog neit zo goed weten. 'Mousebrain!, ik zie er toch niet uit als een vogel?' Een zucht ging door mijn lijf heen en ik vervolgde vriendelijk wat woorden, ze had namenlijk geen zin in ruzie met deze kater. 'Sorry , ik ben soms echt opvliegend. Maar kom op jagen luiwammes.' Ze gaf hem een speels duwtje en ging weer in jachthouding opzoek naar prooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cristiano
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
Tadić
574

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Cristiano
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 19:46

»Rockslide« »Warrior« »24 Moons«
De andere twee katten verdwenen door de bosjes en nu was Rockslide alleen over. Natuurlijk zouden er hier geen prooien meer zitten, omdat de katten te veel geluid hadden gemaakt. De kater besloot in de overige richting te lopen en kwam uit bij een kleinere open plek uit die omringd werd door meerdere grote eiken. Meteen rook hij de geuren van muis en eekhoorn. En vanuit zijn ooghoeken zag hij een muisje, die op een klein nootje knabbelde. Zachtjes dook de grote kater ineen en begon langzaam naar voren te sluipen, zijn ogen verlieten voor geen enkel moment zijn prooi. Binnen een paar seconden was hij er klaar voor om te springen. Maar dit keer besloot hij het muisje met zijn poot uit te schakelen. In een snelle beweging schoot hij naar voren en gooide het muisje omhoog met zijn poot. Een speelse glimlach sierde zijn lippen toen hij het opvang en het nekje doorbrak. Rustig stond hij op en loet zijn blik over de open plek gaan, hij had blijkbaar geluk. Want niet ver van de rand zag hij een beweging. Rockslide controleerde de geuren om hem heen en rook eekhoorn. Dit keer wilde hij het snel doen. De tabby rende op de struiken af en zette zich af. Met een grote snelheid dook hij door de bosjes en zette zijn klauwen in de rode vacht. Zijn tweede prooi gevangen. Trots stond hij op en volgde de weg terug naar de open plek waar hij zijn patrouille weer moest ontmoeten.


• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Cristianosig
LIKE A BOSS c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailchaser
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
lili ✗
68
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ..21 month ..
Gender:
Rank:
Tailchaser
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 0:00

Breezekit schreef:
~Shrewsong||Warrior||18 moons||Camp||Single~
"Snel ving ze nog een klein bosmuisje en een wat groter konijn. Met haar mond vol prooi liep ze naar de afgesproken plek toe. En zag dat Rockslide ook al klaar was met de jacht, Ashfur was echter nog niet terug. Shrewsong trippelde op de kater af en ging naast hem zetten, met een plof iet ze de gevangen prooi vallen op de bosgrond.


• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 2wmi60z
we are more than we are!
Terug naar boven Ga naar beneden
Uglyface
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
tanya!
58

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 9:17

»Ashfur« »Warrior« »18 Moons«

De grijze kater sleepte zijn zware prooien nog even mee, en ging daarna naast Shrewsong en Rockslide zitten. ''Hebben jullie veel geluk gehad?'' Vroeg hij. Zijn grijze staart sloeg voldaan heen en weer. Ashfur's lippen krulde zich tot een vriendelijke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 17:30

Willowwhisp ~ Warrior ~ Fire Crickets

Met stevige passen liep Willowwhisp door het bos. Ze had al een muis gevangen, die nu een eindje verderop onder een hoopje aarde lag. Ze hoopte eigenlijk dat er iemand zou komen om met haar te jagen. Ze was niet ingedeeld bij de patrouille, dus nu jaagde ze alleen.


• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Asakura
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
Lyan =3
28

CAT'S PROFILE
Age: § 21 Moons §
Gender:
Rank:
Asakura
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 17:48


♦ Ceremony ♦



|| Fallenheart || 23 Moons || Warrior || Camp || Single ||

Zijn korte donkerbruine vacht maakte een dansje met de lichte bries. Het was tijd, dan eindelijk. Tot zijn eigen spijt hoorde hij er ook tussen, al wist hij niet wat Eagles Heart zou denken. De grote kater versnelde zijn pas toen hij richting de Flat Rock liep. Hij liet zijn poten rustig het perfect gevormde trapje oplopen voor hij op de platte rots kwam te staan. "Alle katten die oud genoeg zijn om te kunnen zien moeten zich melden bij de Flat Rock voor een Fallen Ceremony!" Klonk zijn zware stem. Zijn ambergele kijkers keken vastberaden en serieus. Hij zag al een aantal katten uit hun holen komen, Fallenheart zou nog even wachten voordat hij de ceremonie echt zou gaan starten. "Beste Clangenoten, ik heb jullie vandaag bijeen geroepen om een belangrijke ceremonie uit te voeren." Hij keek de katten rond. "Hierbij wil ik graag de aandacht van Fallen Eagle." Hij keek in de lucht, een arend cirkelde in de lucht en ging zitten op een tak dichtbij het kamp. "Ik ga eerst de Deputy bekend maken. De nieuwe Deputy van Fallen zal zijn; Ashfur! Gefeliciteerd!" Hij gaf de katten even de kans om de poes op te zoeken voordat hij verder ging met de nieuwe Leader. Hij nam de tijd om even te gaan zitten. "Ik ga het niet te lang laten wachten. Ik zal Fallen leiden onder de naam Fallenstar! Ik zal vanavond vertrekken naar de tempel om mijn volledige 9 levens te ontvangen!" Hij keek de katten aan om hun goedkeuring te controleren. "Natuurlijk is er ook een Apprentice die een mentor nodig zal hebben om haar Warrior training te doen. Ashfur zal Spiritpaw trainen!" Fallenheart gaf Ashfur en Spiritpaw even de kans om hen te verbinden voor hij de ceremonie afsloot. "Hierbij bedank ik al mijn Clangenoten en sluit ik deze Ceremony af!"

Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 18:30

»Ashfur« »Warrior« »18 Moons«

Ashfur hoorde zwak de stem van Fallenheart."Alle katten die oud genoeg zijn om te kunnen zien moeten zich melden bij de Flat Rock voor een Fallen Ceremony!" De grijze kater's ogen werden groot. ''De ceremonie!'' riep hij tegen de andere. Hij snelde er heen. Fallenheart was al begonnen. "Beste Clangenoten, ik heb jullie vandaag bijeen geroepen om een belangrijke ceremonie uit te voeren." Ashfur keek oplettend toe. "Hierbij wil ik graag de aandacht van Fallen Eagle." Gelijk na die zin vloog er een spectaculaire arend, die vervolgens op een tak ging zitten. Ashfur's ogen twinkelden eervol. Fallenheart keek ook even naar de arend en ging verder. "Ik ga eerst de Deputy bekend maken. De nieuwe Deputy van Fallen zal zijn; Ashfur! Gefeliciteerd!" De grijze kater zat als versteend aan de grond genagelt. In zijn ogen twinkelde duidelijk verbazing. ''Ik?!'' Floepte hij eruit. Een brede glimlach krulde zijn lippen. Een paar katten feliciteerden hem, en hij zei natuurlijk netjes bedankt. "Ik ga het niet te lang laten wachten. Ik zal Fallen leiden onder de naam Fallenstar! Ik zal vanavond vertrekken naar de tempel om mijn volledige 9 levens te ontvangen!" Ashfur knikte. Ze hadden geen betere leider kunnen hebben. "Natuurlijk is er ook een Apprentice die een mentor nodig zal hebben om haar Warrior training te doen. Ashfur zal Spiritpaw trainen!" Ashfur's bek viel open. Ook een apprentice? Dat is nog eens een geluksdag! "Hierbij bedank ik al mijn Clangenoten en sluit ik deze Ceremony af!" De grijze kater bleef nog even zitten. Nog steeds kon hij het niet geloven. Hij was Mentor én Deputy geworden! Ashfur liep even naar Fallenstar, en bedankte hem. ''Bedankt Fallenstar. Ik zal de beste Deputy zijn die een leider ooit mocht hebben.'' Hij knikte even, en liep naar de andere katten.


• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 19:07

Willowwhisp ~ Warrior ~ Fire Crickets -> Camp

Net toen ze bijna een muis wist te vangen, hoorde ze de oproep. Snel haastte ze zich terug naar het kamp en ging bij de andere katten voor de Flat Rock zitten. Fallenheart wees Ashfur aan als deputy en Willowwhip juichte, samen met de ret van de clan. Daarna vertelde Fallenheart dat ze diezelfde avond nog naar de tempel zou gaan om haar negen levens te ontvangen. Tot slot wees ze de nieuwe deputy aan als mentor voor de jonge Spiritpaw. Ze was blij voor hen, maar stiekem was ze teeurgesteld dat zij geen apprentice kreeg. Was ze niet goed genoeg? Ze was niet de beste jager en ook lang niet de beste vechter van de clan. Zou ze ooit een apprentice krijgen of had ze niet eens genoeg vaardigheden om door te geven?
Ze plakte een glimlach op haar gezicht - daar was ze goed in. Iedereen geloofde het altijd - en leip naar Ashfur om hem te feliciteren met zijn deputyschap.


• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pinkie Pie
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
natuurlijk heet ik tanya dombo!
149

CAT'S PROFILE
Age: ehm.. That's not intresting.
Gender:
Rank:
Pinkie Pie
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 19:25

»Ashfur« »Warrior« »18 Moons«

De grijze Deputy kreeg een glimlach toen hij Willowwhisp aan zag komen lopen. ''Hoi Willowhisp! Hoe gaat het met je?'' miauwde hij snorrend. Ashfur ging voor de poes zitten. En wachtte geduldig op antwoord.


• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 2n1g6zl
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 13:05

Willowwhisp ~ Warrior ~ Camp

''Hoi Willowhisp! Hoe gaat het met je?'' snorde de nieuwe deputy. 'Goed,' miauwde Willowwhisp. Haar glimlach was nu echt en liet haar ronde gezicht er bijna uitzien als een zonnetje. Ze was blij voor Ashfur.


• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeytail
Member
• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 DPKsfdL
Tanya
59

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Honeytail
BerichtOnderwerp: Re: • F A L L E N - RPG •   • F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 14:37

»Ashfur« »Warrior« »18 Moons«

'Goed,' miauwde de poes glimlachend. 'Gelukkig' miauwde Ashfur lachend. Ookal was de grijze kat nog niet eens een maan hier.. Toch had hij Willowwhisp al die tijd als een vriendin beschouwt. Ashfur gaf de poes een vriendschappelijk kopje en liep weg. Een diepe zucht verliet zijn bek. Deze dag was veel gebeurd. Maar het was waarschijnlijk de beste dag van zijn leven.


• F A L L E N - RPG • - Pagina 2 Do076t

Terug naar boven Ga naar beneden
 
• F A L L E N - RPG •
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: