een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimeza 6 okt 2012 - 20:41

Het was maanhoog, bijna iedereen van de clan was naar de Grote Vergadering. Spottedkit liep in het bos, ze was stiekem uit het kamp gewandeld, ze had echt geen zin meer om daar te zitten niksen. Opeens zag ze een schaduw uit de struiken wandelen: "Wie is daar?" miauwde ze bang. Ze rook een geur van de onbekende kat maar hij was niet van de Thunderclan, ze begon bang te worden, wie was die vreemde kat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimeza 6 okt 2012 - 20:46

komaan, iedereen moet meedoen, please!! sad


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimeza 6 okt 2012 - 22:03

Spottedkit, gelieve niet te dubbelposten! Hier niet op antwoorden, maar dit dan in pb vorm te doen. - Moonstripe



Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 9:20

wat is dubbelposten?


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 11:31

Dubbelposten is twee keer achterelkaar posten :3

Maar ik geef je wat tips;

- Beschrijf wat uitgebreider.
Inplaats van; Spottedkit liep in het bos, ze was stiekem uit het kamp gewandeld, ze had echt geen zin meer om daar te zitten niksen

Dit; Spottedkit liep door het donkere bos heen. Ze was stiekm uit het kamp geslopen wand ze had helemaal geen zin om naar de vergadering te gaan en daar wat zitten niksen. Ze wilde wat meer avontuur en niet meer zo behandeld worden als een kleine kitten.

- Schrijf wat duidelijker hoe je kat zich voelt.

Inplaats van; "Wie is daar?" miauwde ze bang. Ze rook een geur van de onbekende kat maar hij was niet van de Thunderclan, ze begon bang te worden, wie was die vreemde kat?

Dit; Vlug keek ze rond. Wie kon dat nou weer zijn? Hij rook niet naar de Thunderclan dus hij moest wel iets anders zijn. Met angstige oogjes keek ze naar de plek waar ze het voelde."Wie is daar?" Ze rilde helemaal van angst. Het was koud maar toch moest ze het weten! Pootje voor pootje ging ze naar de kat toe?

Probeer het maar nog een keer maar dan met deze tips misschien word je post dan wat groter



een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 15:18

bedankt voor de tips! ik ben nieuw hier! ik zal er goed op letten!!


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 16:32

OK ik doe mee:

Greypaw liep door het bos, hij was niet naar de vergadering gegaan, maar was bij de rivier in de modder en zand gaan rollen een daarna in de rivier gespettert om schoon te worden. Hij rook een kat van de donderclan. Spottedkit!!! Maar Greypaw rook ook angst, heel erge angst...


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 16:43

"Greypaw!" riep ze uit, "ik heb dringend hulp nodig!!! Er klopt hier iets niet! Er zit hier een vreemde kat ofzo!" Ze begon echt bang te worden, wat voor een kat zou het zijn? als het een reuzachtige kater was zou ze nooit in haar eentje kunnen winnen. Opeens dacht ze aan iets. 'Als Greypaw meevecht moet het wel lukken' dacht ze, 'hij heeft al training gehad. Het geluid van de kat kwam dichter en dichter en hij of zij stonk echt verschrikkelijk. "Help!" riep ze opnieuw, "help!"


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 16:50

Spottedkit!!! Greypaw rende op het geluid af en zag daar spottedkit staan, tegenover een reusachtige andere kt. De kat grijnsde gemeen naar spottedkit. Greypaw liep van ahter op de kat af en beet hem in zijn achter poot. Grijp hem!!! Riep hij naar spottedkit!!!


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 17:39

Oke Graypaw.

Misschien is het handig om eerst ff de tips door te lezen die ik aan Spottedkit heb gegeven.

Spottedkit doet het nu namelijk goed.

Jij doet het fout.

Je moet max 5 volle regels posten. Dus beschrijf hoe je kat zich voelt, de omgeving enz. Zo word je post veel langer C:


een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 17:49

Spottedkit was zo verschrikkelijk blij dat Greypaw kwam om haar te helpen. "Ik zal doen wat ik kan!" Riep ze terug. Ze sprong met een grote krachtige sprong op de kat af en belandde op zijn rug. De kat probeerde haar van zijn rug te gooien, maar ze klamte zich vast aan zijn rug door haar nagels erin te slagen. "Mrrraaauuuwww!" riep de kat. Hij begon te schreeuwen van de pijn. Even later dacht ze dat de kat het opgaf, maar dat dacht ze wel heel verkeerd. De kat sprong op haar af en ging met al zijn gewicht op haar zitten. "Greypaw, help!!" riep ze.


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 21:24

droppaw was ook in het kamp gebleven omdat ze niet mee mocht maar ze was zo boos dat ze op pad ging. Ze zag Spottedkit vechten met een andere kat en sprong op de kat.'' laat haar los '' riep ze. Ze voelde nagels in haar schouder .


een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 15:01

Camarovi sloop door het bos. Ze bevond zich nu op DonderClan territorium. Ze wou kijken hoe het was om als Clankat te leven. Ze had zich een beetje in de vossenpoep gerold om haar geur te maskeren. Nu de meeste krijgers weg waren, zou het nu het best moeten lukken. Ze sloop door de struiken. Plots rook ze de geur van een andere kat. Het was een kit. Ze kroop verder en kon de kat nu pas goed zien. Plots keek de bruin-witte kit haar aan en Camarovi's neusgaten vulden zich met haar angstgeur. De kleine kit riep. 'Wie is daar?' Dit is niet goed! Dacht Camarovi. Als deze kit alarm slaat, zal ik moeten vechten! Dat was niet zo'n tof idee. Camarovi kon namelijk niet goed vechten. Ze leerde graag dingen; klimmen, zwemmen, sluipen... Maar vechten? Nee. De kit stapte dichterbij. Toen draaide haar kopje de andere kant uit. Ze rook iets. Nu rook Camarovi het ook; het was een andere kat! "Greypaw!" riep de kit uit, "ik heb dringend hulp nodig!!! Er klopt hier iets niet! Er zit hier een vreemde kat ofzo! Help!" Camarovi kreeg het koud. Twee tegen een? Ook al was het een kit en een leerling, dat kon ze niet aan. Ze wou wegrennen. Maar plots sloten de kaken van een andere kat rond haar poot. De leerling was achter haar geslopen! Nu sprong ook de kit op haar. Die zette haar nagels in Camarovi's vacht. Ze mauwde het uit en schudde de kat van haar af. Nu moest ze nog langs de leerling geraken. Alsof Camarovi's nachtmerrie was uitgekomen, kwam er nog een andere kat bij. Een grijze kat, groter dan een kit, maar kleiner dan een krijger, dus een leerling, sprong ook op haar. Nu kon ze echt niet meer weg. 'Wacht!' Riep Camarovi uit, 'Ik doe jullie niets!' Hopelijk luisterden ze naar haar. Zoniet, dacht Camarovi, dan wordt ik kattenvoer!


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Hldt
Art:


Laatst aangepast door camarovi op do 11 okt 2012 - 21:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 20:27

Droppaw ook voor jou gelden mij tips he. xD

Max. 5 volle regels. Probeer hieraan te denken oke C:



een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 20:53

Spottedkit bleef doorbijten in de onbekende kat toen ze haar hoorde zeggen dat ze niets vijandelijks wou doen. 'Zou ik stoppen of niet?' ze keek even vragend naar Greypaw, maar hij antwoordde niet. Ze was echt aan het twijfelen of wat ze aan het doen was wel verstandig was, zonder de hulp van de wijzere leerling was ze niet zo veel, het enige wat ze in haar leven al gedaan had was vluchten uit een oorlog en in de kraamkamer liggen slapen. 'Ok' dacht ze, 'ik stop met bijten en laat die vreemde kat haar uitleg doen.' Ze liet los. "Wat doe je hier?" grauwde ze naar de vreemde kat. "Geef antwoord! En nu is het te laat om leugens te verzinnen!." Spottedkit begon te blazen naar de vreemde kat, wat zou ze hier eigenlijk doen? Wat wist ze allemaal?


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
nighteye
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Sammie
14

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
nighteye
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 10:34

Nighteye was stiekem uit het Schaduwclancamp geslopen. Ze voelde een koude bries langs haar oren. Opeens zag ze een kitten, een leerling en een vreemde kat die ze niet kende. Ze had geleerd van Brokenstar dat ze kittens die ze niet kende mee moest nemen, maar dat vond ze zo flauw. Ze zag dat ze van de Donderclan kwamen. Ze trippelde erheen. Waar komt die kat vandaan? vroeg Nighteye aan de leerling en kitten. Ik heb van een afstand gezien dat jij die kat wou bijten, waarom deed je dat niet? miauwde ze nog vragend. Ik sta aan jullie kant miauwde ze na een tijdje naar de leerling en de kitten.


Mijn acc:
nighteye happy wink
snowleopard happy[img]een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Cdmh[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 21:38

Spottedkit vond het vreemd dat tegenwoordig alle katten in het Thunderclan gebied rondzwerfden. Ze bogon ook wat te twijfelen over wat ze wel en niet mocht zeggen. "Ik ken deze vreemde kat niet en weet ook niet waar ze vandaan komt, ze heeft mijn vraag nog niet beantwoord." antwoorde ze een beetje schuw. "Maar wie ben jij en wat doe jij hier? Hoezo sta je aan onze kant en waarom kan ik je vertrouwen?" vroeg ze wat later. Ze vroeg zich af of ze wel moest antwoorden op de vraag waarom ze stopte met bijten. Uiteindelijk besloot ze het te doen. "Ik stopte met bijten omdat te vreemde kat hier beweerd niets kwaads in zin te hebben." miauwde ze met een vragende blik op Graypaw, maar zij zag haar niet. 'Wat moet ik nu doen? vroeg ze zich een beetje ongerust af.


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 18:37

De kit liet los en keek naar de leerling. Toen draaide haar kopje terug naar Camarovi."Wat doe je hier?" Blies de kit naar haar. "Geef antwoord! En nu is het te laat om leugens te verzinnen!." Nu begon die ook te blazen. Camarovi's haren rezen overeind. Er kwam nog een kat aan! Die vroeg aan de anderen, "Waar komt die kat vandaan? Ik heb van een afstand gezien dat jij die kat wou bijten, waarom deed je dat niet?" Moet die er ook nog bij komen! Camarovi's hoop zakte nog lager. Dit was een krijger, een echte boze krijger. Zouden Clankatten andere katten doden als die op hun territorium kwamen? Camarovi wist het niet. Ze had het nooit gevraagd of zo. De kit en de krijger hadden wat tegen elkaar gezegd. Maar Camarovi had het niet gehoord. Toen ze terug luisterde, hoerde ze nog juist de kit zeggen. "... beweerd niets kwaads in de zin te hebben." "Ik kom echt niets doen! Gewoon eens kijken... Ik heb geen prooi gestolen!" Camarovi wist dat Clankatten erg pissig werden als je hun prooi pikte.

(Liefst geen andere katten meer. Dan wordt het echt teveel! Wink )


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Hldt
Art:


Laatst aangepast door camarovi op ma 15 okt 2012 - 8:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:04

Spottedkit besloot de vreemde kat te geloven. "Ok, ik geloof je, maar wat doe je hier dan wel als je niet onze prooi komt stelen?" vroeg ze iets vriendelijker. Het begon allemaal nogal onduidelijk te worden in Spottedkit's hoofd, dus Greypaw stond al sowieso aan haar kant, de vreemde kat die net aankwam kende ze totaal niet en de kat die ze aan het bijten was leek geen slechte bedoelingen te hebben. Ze richtte zich tot de kat die ze nog niet vertrouwde, "Wat doe jij hier eigenlijk? Waarom vroeg je me waarom ik stopte met bijten?" Ze begon te blazen, ze vertrouwde deze kat eigenlijk helemaal niet, ook al zei ze dat ze aan haar kant stond. "Je hebt mijn vorige vraag ook nog niet beantwoord, waarom kan ik je vertrouwen?" vroeg ze ook nog. 'Als Bluestar dit te weten komt, van al die vreemde katten, dan zit ik dik in de problemen...' dacht ze.


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Icon_minitimema 15 okt 2012 - 8:19

"Oké, ik geloof je, maar wat doe je hier dan wel, als je niet onze prooi komt stelen." Vroeg de kit. "Ik ben Camarovi, een eenling. Ik wou eens kijken hoe het is om in een Clan te leven..."Camarovi viel stil. Nu ze het zo zei, leek het een stom idee. De kit vroeg aan de onvriendelijke krijger; "Wat doe jij hier eigenlijk? Waarom vroeg je me waarom ik stopte met bijten?" Camarovi kon niet meer volgen. Kende ze elkaar dan niet? Zaten ze wel in dezelfde Clan? "Je hebt mijn vorige vraag ook nog niet beantwoord, waarom kan ik je vertrouwen?" Ging de kit verder. Camarovi besloot het er op te wagen en vroeg; "Zitten jullie in dezelfde Clan?"


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: