een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Greypaw
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 10:56

"Stoppen met vechten! Allemaal!!!'' Riep Greypaw tegen zijn clangenoten. ''Hoe heet je, wat doe je hier in ons bos, van welke clan kom je?'' Vroeg Greypaw dreigend aan de indringer.''Waag het niet om smoezen te verzinnen of ik laat Spottedkit een krijger halen.'' Ze stonden met zijn allen om de kitten heen, dreigend, met ontblootte nagels. Greypaw rook het bos, de bladeren, en de wind streek door zijn vacht. De vreemde kat trilde van angst en durfde niet te antwoorden. Greypaw wist opeens dat ze geen kwaad wilde doen, dat het gewoon een onschuldige kitten was. ''Wil je ons kwaad doen of de clan?'' Vroeg Greypaw. De vreemde kat schudde trillend haar kop. ''Dan hoeven wij niet meer klaar te staan om aan te vallen.'' Zei hij. De rest van zijn clangenoten gingen relaxet staan net als hij, maar letten wel op. ''Wel nu, wat doe je eigenlijk hier?'' Vroeg hij aan de kitten, die steeds minder ging trillen? Hij keek goed naar haar en zag dat ze gewond was. Greypaw liep naar de kitten en ging bij haar zitten om haar wonden te verzorgen. ''Spottedkit, kun je wat spinrag zoeken?'' Vroeg hij aan Spottedkit. Zo hoort een krijger het te doen, goed zo jonge leerling.. Dacht Greypaw in de wind te horen. Spottedkit rende weg en kwam even later terug met spinrag. Greypaw drukte het spinrag op de wonden van de kitten. ''Gaat het weer een beetje?'' Vroeg hij aan de kitten. Die knikte. "Ik ben hier omdat...'' begon ze.


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 10:58

wacht huh oh sorry verkeert gepost sorry.... vergeet alles wat in mijn post stond... Sorrysorrysorry...


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 11:01

"Stoppen met vechten! Allemaal!!!'' Riep Greypaw tegen zijn clangenoten. ''Hoe heet je, wat doe je hier in ons bos, van welke clan kom je?'' Vroeg Greypaw dreigend aan de indringer.''Waag het niet om smoezen te verzinnen of ik laat Spottedkit een krijger halen.'' Ze stonden met zijn allen om de kitten heen, dreigend, met ontblootte nagels. Greypaw rook het bos, de bladeren, en de wind streek door zijn vacht. De vreemde kat trilde van angst en durfde niet te antwoorden. Greypaw wist opeens dat ze geen kwaad wilde doen, dat het gewoon een onschuldige kitten was. ''Wil je ons kwaad doen of de clan?'' Vroeg Greypaw. De vreemde kat schudde trillend haar kop. ''Dan hoeven wij niet meer klaar te staan om aan te vallen.'' Zei hij. De rest van zijn clangenoten gingen relaxet staan net als hij, maar letten wel op. ''Wel nu, wat doe je eigenlijk hier?'' Vroeg hij aan de kitten, die steeds minder ging trillen? Hij keek goed naar haar en zag dat ze gewond was. Greypaw liep naar de kitten en ging bij haar zitten om haar wonden te verzorgen. ''Spottedkit, kun je wat spinrag zoeken?'' Vroeg hij aan Spottedkit. Zo hoort een krijger het te doen, goed zo jonge leerling.. Dacht Greypaw in de wind te horen. Spottedkit rende weg en kwam even later terug met spinrag. Greypaw drukte het spinrag op de wonden van de kitten. ''Gaat het weer een beetje?'' Vroeg hij aan de kitten. Die knikte. "Ik ben hier omdat...'' begon ze.


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 11:16

"Stoppen met vechten! Allemaal!!!'' Riep Greypaw tegen zijn clangenoten. ''Hoe heet je, wat doe je hier in ons bos, van welke clan kom je?'' Vroeg Greypaw dreigend aan de indringer.''Waag het niet om smoezen te verzinnen of ik laat Spottedkit een krijger halen.'' Ze stonden met zijn allen om de kitten heen, dreigend, met ontblootte nagels. Greypaw rook het bos, de bladeren, en de wind streek door zijn vacht. De vreemde kat trilde van angst en durfde niet te antwoorden. Greypaw wist opeens dat ze geen kwaad wilde doen, dat het gewoon een onschuldige kitten was. ''Wil je ons kwaad doen of de clan?'' Vroeg Greypaw. De vreemde kat schudde trillend haar kop. ''Dan hoeven wij niet meer klaar te staan om aan te vallen.'' Zei hij. De rest van zijn clangenoten gingen relaxet staan net als hij, maar letten wel op. ''Wel nu, wat doe je eigenlijk hier?'' Vroeg hij aan de kitten, die steeds minder ging trillen? Hij keek goed naar haar en zag dat ze gewond was. Greypaw liep naar de kitten en ging bij haar zitten om haar wonden te verzorgen. ''Spottedkit, kun je wat spinrag zoeken?'' Vroeg hij aan Spottedkit. Zo hoort een krijger het te doen, goed zo jonge leerling.. Dacht Greypaw in de wind te horen. Spottedkit rende weg en kwam even later terug met spinrag. Greypaw drukte het spinrag op de wonden van de kitten. ''Gaat het weer een beetje?'' Vroeg hij aan de kitten. Die knikte. "Ik ben hier omdat...'' begon ze.


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 11:16

oooh oep sorry voor de dubbelpost ik dacht dat ie er nog niet was sorry!


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 11:37

Greypaw.

Ik snap wel dat je het niet weet dat ie er al stond maar je kan je post ook verwijderen door op het kruisje te klikken rechtsboven C:

Als je het nog niet snapt kan je me een pm sturen hoor ;p


een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 17:16

Graypaw, wil je alsjeblief niet powerplayen! Wat als ik nu wel slechte bedoelingen heb (niet dat dat zo is hoor) dan ga toch ik niet knikken! En misschien wil ik helemaal ook niets zeggen, of wil Spottedkit niet om spinrag gaan (waarschijnlijk wel, maar stel dat...).
(Ps: sorry, mijn profielfoto is een beetje verouderd Wink )
(Pps: je kan ook op 'edit' klikken rechtsboven...)
(Pps: ps betekend 'na het schrijven' in't Latijn Very Happy )
yay


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 okt 2012 - 20:51

"Nee" antwoordde Spottedkit vastberaden, "ik ken deze vreemde kat helemaal niet en die zit zeker niet in mijn clan." "Maar jou vertrouw ik wel." miauwde ze tegen de jonge vreemde kat, "Hoe noem je?" vroeg ze nieuwsgierig, "Waar kom je vandaan? Waarom wil je weten hoe het is om in een clan te leven? Leef je zelf niet in een clan? Ben je een poesipoes?" vroeg Spottedkit. Opeens besefte ze dat dat veel te veel vragen ineens waren. "Sorry, ik ben nogal nieuwgierig, maar beantwoord maar alvast mijn eerste vraag, ik zal hem herhalen: hoe noem je? Ik noem Spottedkit." miauwde ze. Ze vond het eigenlijk wel leuk om met deze vreemde kat te spreken, ze leek wel vriendelijk. Wat haar wel opviel was dat Greypaw al lang niets meer had gezegt, "Greypaw," vroeg ze, " waarom spreek je niet meer? Tong verloren ofzo? Deze kat doet echt niets hoor." Toen herinderde ze haar de enge krijger die er ook nog was. "Alleen deze hie,r" ze wenkte haar kop in de richting van de kat, "deze deugt niet echt vindt ik..."


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 17:51

"Nee." Antwoordde de kit. "Ik ken deze vreemde kat helemaal niet en die zit zeker niet in mijn clan. Maar jou vertrouw ik wel. Hoe noem je? Waar kom je vandaan? Waarom wil je weten hoe het is om in een clan te leven? Leef je zelf niet in een clan? Ben je een poesipoes" De kit vuurde al deze vragen af op Camarovi. "Ik noem Spottedkit." Spottedkit keek naar de leerling. "Greypaw," Vroeg ze. Oké, die noemt dus Greypaw. Blijkbaar zijn die goed bevriend met elkaar. "Zoals ik al zei, ik ben Camarovi. Ik ben een eenling en ik kwam kijken hoe het was om in een clan te leven. Zijn dat al de vragen of ben ik er nog wat vergeten?"


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 22:01

Spottedkit verwerkte de informatie goed, de kat heette Camarovi en was een eenling. Blijkbaar ook wel wat nieuwsgierig, net als haarzelf, want anders zou ze niet op onderzoek uitgaan in een ander territorium. Ze dacht dat het wel goed zou klikken tussen hen twee. Goed, ze besloot dus deze kat helemaal te vertrouwen, maar dat zou wel moeten zonder dat Bluestar het wist, anders zou ze haar zeker als verrader beschouwen. "Goed Camarovi, ik besluit je te vertrouwen." miauwde ze. "Greypaw?" vroeg ze, "Wat denk jij? Is Camarovi te vertrouwen volgens jou?" mauwde ze vervolgens. 'Zeg nu niet nee alstublieft, ik ben van plan haar wel te vertrouwen.' dacht ze, maar de andere krijger stond er ook maar vreemd bij, hij miauwde niets!


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 19:47

"Goed Camarovi, ik besluit je te vertrouwen. " Camarovi haalde opgelucht adem; ze ging misschien toch niet dood! Ze vond het grappig dat Spottedkit de 'baas' een beetje was; alle katten waren ouder dan haar. Alleen de zwart-witte poes wou blijkbaar wel vechten. Ze snapte het niet. De andere kat was van een andere clan dan Spottedkit. Wat deed zij hier dan? Zij mocht toch niet beslissen wat de andere clans deden. En waarom wou ze haar zomaar doden? Zij mocht hier toch ook niet zijn? Spottedkit nam het woord. Deze keer had ze het tegen de grijze leerling. "Greypaw? Wat denk jij? Is Camarovi te vertrouwen volgens jou?" Oké, de apprentice noemde blijkbaar Graypaw. Spottedkit zat samen met hem in een clan, of ze kende hem toch. De andere apprentice, die voor de krijger was gekomen, zat er wat stilletjes bij."Zijn jullie drie van de zelfde clan?"Dat vroeg ze aan de apprentices en Spottedkit. "En jij? Van welke clan ben jij? Waarom wil je dat zij me doden? Daar heb jij toch niets op te zeggen?!" Camarovi duizelde een beetje. Ze had al veel bloed verloren. "Ik ga... Ik ga..." Zei ze nog. Toen viel ze flauw.


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
Capt'n Jack Sparrow
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥~Kitty-RULES, Miauww.~♥
Gender:
Rank:
Dogkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 19:58

Ik kom ff mijn Complimenten uitdelen!

Jullie zijn allemaal echt vooruit gegaan zeg!

Nog een beetje oefenen en ik vin dat jullie klaar zijn voor Real Rpg.

(Ben ook Lilith dus)


een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 2mi251j
Terug naar boven Ga naar beneden
.Dawnpaw
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
174

CAT'S PROFILE
Age: Six moons young.
Gender:
Rank:
.Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 20:55

Met zulke posten meot je neit blijven hangen in de oefen RPG ga lekker echt RPG'n en je wordt vanzelfs steeds beter. Very Happy


een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 9ri0pz
A big cat in a small coat
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 BDuX2DvJzFRD6DuO0GZJ3

voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 21:13

Het is leuk om verder hier te doen. Misschien dit verhaal nog afronden?
I don't now. Kiezen jullie maar.


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 21:16

Spottedkit wou net de vragen van Camarovi beantwoorden toen ze zag dat ze op de grond viel. "Camarovi!" riep ze uit, "Camarovi, wat is er?" Ze werd ongerust en ze was heel hard geschrokken. Ze keek neer op de omgevallen kat, wat kon er gebeurd zijn? Ze zocht heel haar lichaam af en was op zoek naar een aanwijzing voor de oorzaak. Opeens had ze het door, ze had de kat zo hard in haar poot gebeten dat ze te veel bloed verloor. "Greypaw, wat moeten we nu doen?" vroeg ze een beetje bang, ze wou haar nieuwe vriendin niet verliezen. En dan zou het nog haar eigen schuld zijn ook...'Oooh nee, oooh nee, wat heb ik nu gedaan!' dacht Spottedkit bezorgt. Ze begon zich nu echt schuldig te voelen, maar ze probeerde het op te lossen door te denken als een krijger. 'Denk als een krijger, denk als een krijger! Wat zou een krijger nu doen?' dacht ze. 'Spinrag! Dat is het!' viel haar ineens bij. Ze had Cinterfur het wel eens zien doen in het kamp, als er een gewonde krijger terug kwam van een strijd. "Greypaw, wil jij wat spinrag gaan halen alsjeblieft?" miauwde ze.


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 21:28

Camarovi ademde. In en uit, in en uit, steeds weer. Haar kop duizelde. Ze voelde poten, die haar lichaam afzochten. Plots ging er een felle steek door haar heen, bij haar poot. Haar poot! Wat was er met haar poot? Langzaam kwam alles terug. Toen ze naar het ThunderClangebied ging. De aanval van de kit en de leerlingen en ten slotte, dat ze flauw viel. Opnieuw ging er een pijnlijke steek door haar, maar deze keer door haar hoofd. Oké, niet denken. Gewoon ademen. In en uit, in en uit. De pijn verminderde. Boven haar hoorde ze de stem van Spottedkit. Ze riep naar haar. Ze wou antwoorden, maar haar hoofd wilde niet bewegen. Spottedkit zei iets tegen iemand. Was het tegen haar? Camarovi wilde opstaan, maar een doffe pijn trok haar terug in het niets...


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 14:52

Spottedkit zag dat Greypaw haar precies niet gehoord had dus ging ze zelf maar wat spinrag zoeken. "Ik kom snel terug." mompelde ze tegen Camarovi. Ze vertrok, maar waar vond een kat spinrag? 'Oh Starclan, sta mij bij.' dacht ze hopeloos. Ze wou haar vriendin echt niet verliezen, ze moest gewoon spinrag vinden! Ze bleef maar door en door lopen, tot haar iets tebinnen schoot: 'Natuurlijk! Je vindt spinrag op plaatsen waar spinnen zitten! Tussen de planten dus!' Ze keek tussen de planten en zag daar wat spinnen zitten, ze graaide met haar poot naar de spinnenwebben en zo verkreeg ze spinrag. 'Nu snel terug naar Camarovi!' dacht ze en ze begon te rennen met de spinrag om haar poot gewikkeld. "Ik kom eraan Camarovi!" miauwde ze. Toen ze bij de kat aankwam drukte ze de spinrag zo snel en goed mogelijk tegen haar poot. "Het komt wel goed." suste ze, "Alles komt inorde." Het bloed begon te minderen.


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 15:12

[mag ik meedoen?]

Kittykit was het kamp uit geslopen. Waarom? Ze wou dichtbij de ingang van het kamp
blijven, maar ze moest gewoon het kamp uit. Ze was veelste ver gegaan en verdwaalde.
Ze wist niet eens dat ze in ThunderClan Terriotory was gekomen. Ze ruikte geuren van de
Thunderclan. Toen pas merkte ze dat ze in thunderclan teritory was. Het was donker en koud Kittykit wou zo graag terug naar haar eigen territory, in het kamp. Maar dan waren katten boos op haar dat ze het kamp was uitgegaan. En ook nog eens zover dat ze in Thunderclan territory was. Ze was moe van het lopen, en hongerig. Het was al bijna maanhoog. Ze draaide zich om en liep terug. Maar toen dacht ze: Straks kom ik nog in shadowclan territory! Ze piepte maar ze wist niet wat ze moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 10:44

natuurlijk! Doe maar mee!

Spottedkit hoorde een piep, een leude hoge piep. Het leek wel een kitten te zijn, en een verdwaalde nog wel. 'Een verdwaalde kitten?!' dacht ze, 'eindelijk eens iemand die even oud is als ik om mee te spelen!' Ze besloot om achter de kit aan te rennen en te kijken wat ze hier deed. "Ik kom direct terug hoor, Camarovi." fluisterde ze en ze begon achter de kit aan te rennen. Ze bleef maar rennen en rennen in de richting van waar het geluid kwam. "Hallo?" riep ze, "Is daar iemand?" Haar stem bibberde een beetje en ze probeerde hem onder controle te houden. Ze riep weer: "Is daar iemand? Hallo?" maar deze keer met een veel vastere en zelfzekerdere klindende stem. Ze hoorde iets ritselen in de struiken, 'Dat moet de kit wel zijn!' dacht ze, 'Of het is gewoonweg een stuk prooi...' maar het bleek toch de kit te zijn en Spottedkit sloop door de struiken totdat ze de kit kon zien. Op eens was ze er niet meer zo zeker van of ze de kit wel wou ontmoeten. Maar ze knarste op een takje en dat geluid gonsde door het woud, 'dat moet de kit wel gehoord hebben, tenzij ze doof is.' dacht Spottedkit een beetje bang om wat haar nu te wachten kon komen te staan.


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 17:01

Kittykit zat nog steets, ver weg van het RiverClankamp, in het donkere bos. Opeens rook ze
een kat, heel dichtbij. ''Hallo?'' Riep een stem toen. ''Is daar iemand?''. Kittykit riep terug
''Ja ik, ik kwam echt geen prooi stelen''. Ze hoopte dat het een kat was die niet ging aanvallen als er een kit op het territorium kwam, van de thunderclan. Ze zag dat er een kit op haar af kwam, ze ging automatisch ingedoken zitten. Ze ging toen weer langzaam normaal zitten. Ze zei ''Sorry dat ik op ThunderClan territory ben gekomen, er waren weinig krijgers in mijn kamp
en ik moest gewoon uit het kamp, maar ik wist niet dat ik zover was gegaan''. Ze hoopte
dat de kit niet boos werd. Ze wachte rustig op de reactie van de kit.


een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 2 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: