een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 18:23

Camarovi werd wakker, de pijn in haar poot was minder. Iemand had er spinrag op gedaan. Waarschijnlijk Spottedkit. Dacht Camarovi. Die was altijd zo aardig. Camarovi keek rond zich, maar Spottedkit was nergens te zien. Plots werd het koud om haar hard. Misschien was ze niet even, maar dagen weggeweest! Camarovi probeerde kalm te worden. Als Spottedkit nog niet zo lang geleden is weggegaan, kan ik haar geurspoor volgen! Camarovi snufte om haar heen. Daar! De geur van Spottedkit, misschien slechts enkele minuten oud! Camarovi volgde het spoor, het leek of Spottedkit iets zocht, of volgde. Camarovi probeerde zo min mogenlijk haar zere poot te gebruiken, maar of en toe kneep ze haar ogen dicht tegen de pijn. Is die Spottedkit nog ver weg? Camarovi werd wanhopig, dit zou ze niet lang volhouden.


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 21:13

"Oh hallo." miauwe Spottedkit, "Ik ben ook het kamp uit geslopen om er eens op uit te gaan, het kan er zo saai worden na een tijd. Ik kwam je eigenlijk zoeken omdat dacht nog iemand van mijn leeftijd te vinden, niet om je weg te jagen of zo. Hoe heet je eigenlijk?" vroeg Spottedkit uiteindelijk. "Ik heet Spottedkit." Deze kit zag er heel vriendelijk uit vond Spottedkit, ze wou hem wel beter leren kennen. 'Oei!' dacht Spottedkit, 'Ik mag Camarovi niet te lang alleen laten, straks wordt ze nog ongerust!' Spottedkit wandelde rustig naar de kit. "Wil je anders mee naar Camarovi komen? Ik heb haar net ontmoet en ze is heel vriendelijk, misschien kunnen julie ook vrienden worden." Spottedkit bedacht zich net dat ze vandaag heel veel vrienden had bijgemaakt: Camarovi en de kit van wie ze de naam nog niet wist. "Je kunt wel even blijven hoor, ik vind het niet erg." miauwde ze, wachtend op de reactie van de kit


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 21:30

Camarovi ging over tot stapvoets. Haar poot deed nu zo veel zeer dat ze op drie poten moest hinkelen. Camarovi rook nu ook de geur van wie Spottedkit volgde, het was een andere kit. Met de wind mee kon ze nog maar net hun stemmen onderscheiden tegen de achtergrond van het bos. Bijna! Dacht Camarovi. Komaan sufkop! Je hebt je toch niet helemaal naar hier geslepen om dan juist op het einde flauw te vallen! Toen zag ze Spottedkit samen met een andere bruine kit praten. Ze strompelde dichterbij. "Hoi." Zei ze. "Jullie wilden toch niet zonder mij beginnen?" Ze ging liggen. Haar poot prikte nog erger dan daarnet. "Wie ben jij? Kennen jullie elkaar? Zitten jullie soms in dezelfde clan?" Camarovi begon haar poot te wassen. Het spinrag was er nu helemaal afgevallen en in de plaats zat er nu een gapende wond. "Zou iemand spinrag voor me willen halen? Ik kan echt geen poot meer verzetten!" Camarovi keek bijde katten smekend aan. Alsjeblief? Dacht ze.


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimema 22 okt 2012 - 16:44

''Oh hallo'' Miauwde de kit. ''Ik ben ook het kamp uitgeslopen, het kan zo saai worden na
een tijd.'' Kittykit was blij dat het geen rogue ofzo was. Het was gewoon een aardige kit.
''Hoe heet je eigenlijk?'' miauwde de kit toen. ''Mijn naam is kittykit.'' miauwde ze rustig. ''Ik heet spottedkit'' miauwde de kit.
Ze was misschien wel bang voor een Rogue, maar niet voor een kit, die haar niet eens wou aanvallen. ''Wil je anders mee naar Camavori komen? Ik heb haar net ontmoet, en ze is heel vriendelijk. Misschien kunnen jullie ook vrienden worden.'' Kittykit dacht even na, maar toch vertrouwde ze spottedkit. ''Óke.'' miauwde ze. Hoe meer vrienden hoe beter Dacht ze.
''Je kunt wel even blijven, ik vind het niet erg.'' miauwde spottedkit. Toen oppeens kwam er nog een poes aan. ''Hoi.'' zei ze. Dat moet vast camarovi zijn Dacht kittykit. ''Jullie wilden toch niet zonder mij beginnen?'' miauwde de poes toen. Beginnen? Waarmee dan? Dacht kittykit. Ze ging liggen. ''Wie ben jij? Kennen jullie elkaar? Zitten jullie soms in de zelfde clan?''
De poes begon veel vragen te stellen. Kittykit antwoorde rustig ''Ik ben kittykit, ik heb spottedkit net ontmoet, ik ben weggeslopen van mijn kamp, het is echt saai daar. En we zitten niet in de zelfde clan, maar ik kwam hier echt niet om prooi te stelen!''. Nu ze alles had verteld begon ze zelf vragen te stellen. ''Spottedkit? Ken jij deze poes?''. Vroeg ze rustig aan spottedkit. ''Zou iemand spinrag voor me willen halen? Ik kan echt geen poot meer verzetten.'' Kittykit wou graag weten wat er met de poes aan de hand was. ''Ik haal wel wat spinrag.'' miauwde kittykit.
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimema 22 okt 2012 - 17:27

"De kit antwoordde heel rustig. ''Ik ben kittykit, ik heb spottedkit net ontmoet, ik ben weggeslopen van mijn kamp, het is echt saai daar. En we zitten niet in de zelfde clan, maar ik kwam hier echt niet om prooi te stelen!'' Camarovi keek blij. Zij had het ook saai gevonden als kit, maar zij mocht tenminste overal rondlopen. "Ik ben Camarovi, een rouge. Je hoeft heus niet bang voor mij te zijn. Ik kan misschien maar even goed als jij vechten. En niet alle rouges zijn slecht." Kittykit leek niet bang, maar het was misschien gewoon om te weten dat zij niets kwaad in de zin had. De kit vroeg aan Spottedkit,'' Ken jij deze poes?'' Camarovi antwoordde in Spottedkit's plaats. "Echt kennen niet, maar we zijn misschien wel een beetje bevriend, toch?" Dat laatste vroeg ze aan Spottedkit, je kon nooit zeker weten. "Ik was net als jij op ontdekking, maar wat doe jij zo ver van je kamp? En in welke clan zit jij?" De kit miauwde. "Ik haal wel wat spinrag." Dat laatste was Camarovi bijna vergeten. "Bedankt, euh...?" Camarovi keek vragend naar de kit.


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimema 22 okt 2012 - 19:31

''Ik ben camavori, een rogue. Je hoeft heus niet bang voor mij te zijn ik kan misschien maar even goed als jij vechten, en niet alle rogues zijn slecht.'' ''Ik was net als jij op ontdekking, maar wat doe jij zo ver van je kamp? En in welke clan zit jij?''. Kittykit antwoorde ''Ik zit in de riverclan. Ik zou een beetje langs de muur van het kamp gaan, alleen ik zag een muisje ofzo iets en ik moest weten wat het was. En toen verdwaalde ik langzaam. Zo kwam ik op thunderclan territory, en nu weet ik niet waar ik heen moet.'' Kittykit zuchte. Toen zei ze ''Ik ga spinrag halen, ik ben zo terug.'' Ze liep niet ver van camarovi vandaan, want ze wou niet dat ze weer verdwaalde.'' Ze keek tussen de planten en zag toen spinrag. Snel pakte ze het en nam het mee naar camarovi en spottedkit. Ze volgde de geur van de rogue, en de kit. Toen ze aankwam bij de twee poezen, legde ze het spinrag neer. ''Ik heb het gevonden.'' miauwde ze trots.


een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:18

Kittykit zag er een heel vriendelijke kit uit vond Spottedkit, zou wel best wel een tijdje bij haar blijven en ook bij Camarovi. "Dankje Kittykit, dankje dat je zo goed voor mijn nieuwe vriendin zorgt" miauwde ze met een blik op Camarovi om te bevestigen dat ze wel degelijk vrienden waren. "Ik denk dat wij drieën hele goede vrienden zullen worden!" miauwde ze er tenslotte achter. "Oh ja, ik kom van de Thunderclan en ik vond het ook saai in het kamp, dus trok ik er maar op uit. Maar toen verloor ik de weg en kwam ik Greypaw tegen. Ah ja en daarna natuurlijk ook nog Camarovi en een andere zwerver." vervolgde ze. 'Waar is Greypaw eigenlijk?' vroeg ze zich af. 'Hij zal wel op de zwerver letten.' besloot ze ten slotte. Ze keek naar Camarovi's poot. "Oh en Camarovi," miauwde ze een beetje verlegen, "sorry voor je poot he, ik dacht echt dat je een gemene indringer was..." Ze keek naar haar twee nieuwe vrienden en ze was heel gelukkig met hen. 'Ik ben zeker de gelukkigste kat ter wereld met zo'n goeie vrienden!' dacht ze. En ze was opeens heel vrolijk.


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 17:49

Spottedkit keek heel blij. Kittykit vond het ook heel leuk dat ze weer 2 nieuwe vrienden had. Alleen er was één probleem. Als kittykit en spottedkit later krijger zijn, moeten ze misschien wel tegen elkaar vechten tijdens een gevecht tegen de ThunderClan. Ookal was de kans niet zo groot. Kittykit zuchte. Ik word toch nooit krijger. De leider word zo boos op me dat ik weg was gelopen dat ze me nooit krijger maakt, en hoe moet ik hier weg komen? Dacht ze. Ze voelde zich weer hongerig. Ze kon hier niet voor altijd blijven. Jagen mocht en kon ze niet. Maar een kitten van een andere clan wist natuurlijk ook niet wat kittykit moest doen, dus ze vroeg maar niks. Ze wachte gewoon tot één van de poezen iets zou zeggen. Wat kon ze anders? Ze was wel blij dat ze vrienden had. Die konden haar helpen en misschien konden ze met z'n 3en wel een slechte rogue verslaan. Dat was mooi, dan hoefte ze niet meer bang te zijn voor de slechte katten enzo. één rogue, en twee kits zouden wel met z'n drieen een slechte kat verslaan, toch?


een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 21:28

Spottedkit zag dat Kittykit in diepe gedachten verzonden was, zo leek het toch. Ze had eigenlijk wel een beetje honger want ze had al niets meer gegeten sinds dat ze deze morgend uit het kamp sloop, maar dat leek al zo lang geleden! "Misschien kunnen we wel wat eten." miauwde ze, "Ik heb honger, nog iemand?" Ze keek vragend naar Camarovi en Kittykit. Opeens bedacht ze zich dat ze helemaal niet kon jagen, en ze kon haar vrienden ook niet om hulp vragen want volgens de warrior code mogen katten van een andere clan niet op hun territorium jagen. "We hebben wel één klein probleempje." miauwde ze. "Ik kan niet jagen en jullie mogen dat niet want jullie zitten in een andere clan." vervolgde ze. 'Of geen clan...' dacht ze er voor haar eigen bij. "Hoe moeten we dit oplossen?" vroeg ze meer aan haar eigen dan aan de andere. 'Zou Bluestar eigenlijk ooit wel een warrior van mij maken als ze merkt dat ik met twee buitenstaanders spreek?' vroeg ze zich ongerust af. Het allereerste wat ze in haar hele leven nog wou doen was apprentice worden, daar keek ze super hard naar uit.


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 16:50

'Ik kan wel voor jullie jagen!' Antwoordde Camarovi. 'Ik kan misschien niet vechten, maar jagen kan ik als de beste! Het kan wel wat langer duren als ik eerst naar Rogue gebied moet.' Camarovi keek de twee katten vragend aan. Wat willen jullie? Vis, konijn, eekhoorn, muis, ... Ik kan vanalles voor jullie meebrengen.' Camarovi was blij met het vooruitzich op een lange sprint. Toen herinnerde Camarovi zich iets, een vriendin van haar zat ook bij de RiverClan. 'Zeg Kittykit, ken jij toevallig iemand die Firefly heet?'


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 17:08

''Ik heb honger, nog iemand?'' zei spottedkit. ''Er is wel één probleempje, ik kan niet jagen en jullie komen van een andere clan.'' Kittykit dacht na. Hoe kunnen we nou alle drie eten, als we uit een andere clan kwamen? Camarovi miauwde toen ''Ik kan voor jullie jagen! Ik kan misschien niet vechten, maar jagen kan ik als de beste! Het kan wel wat langer duren als ik eerst naar rogue gebied moet.'' Dat was de oplossing. Kon ik maar jagen.. was ik maar een warrior...wist ik maar hoe ik hier weg kwam, en nog steets vrienden konden blijven met deze 2 katten.. Dacht ze. ''Wat willen jullie? Vis, konijn, eekhoorn, muis... Ik kan vanales voor jullie meebrengen.'' miauwde de rogue toen. Kittykit hoefde niet lang na te denken. ''Het eerste dat je ziet kun je wel meebrengen, dan hebben we lekker snel eten en hoef je niet lang te zoeken.'' Ze keek toen naar spottedkit, om te kijken wat zij ging antwoorden. Maar toen vroeg camavori ''Zeg kittykit, ken jij toevallig iemand die Firefly heet?' Firefly? Dacht kittykit. ''Nee, hoezo? Zit hij ook in de RiverClan? Is dat een rogue? Een vriend van je? Of juist een vijand?'' Ze begon allerlei vragen te stellen, want ze wou weten waarom zei dat aan kittykit vroeg. Was die vraag speciaal voor een riverclan lid?. Of had die camarovi het al aan andere katten gevraagd?


een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 19:28

Spottedkit was heel blij dat Camarovi voor hen kon jagen. "Mmmm, voor mij mag echt alles wat je maar kunt vangen, net zoals voor Kittykit." miauwde ze, "Als we maar zo snel mogelijk kunnen eten. Maar Camarovi, kun je wel lopen met je gewonde poot? Moeten wij meekomen?" Ze begon, zoals gewoonlijk, weer eens te veel vragen te gelijk te vragen. Toen begon Camarovi over een of andere kat die Firefly heet te spreken, maar die vraag leek niet aan Spottedkit gericht, maar aan Kittykit. 'Waarom zou Kittykit nu een kat moeten kennen die Firefly noemt?' vroeg ze zich af. 'Misschien omdat zij van de Riverclan is ofzo...' dacht ze. Maar goed, ze had nu echt wel eten nodig anders zou ze nog flauw vallen. 'Nee Spottedkit, niet laf doen, je hebt al eens veel langer zonder eten gezeten, zo lang was het trouwens niet!' dacht ze streng. "In ieder geval Camarovi, ik zou wel willen meekomen om te jagen, moest je het willen. Toch als het mag..." miauwde ze.


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 20:58

'Dankje dat je mee wil gaan Spottedkit, maar alleen ben ik sneller.Het gaat trouwens al beter van mijn poot. Het zal deugd doen om terug te lopen.' Nu wendde ze zich tot Kittykit. 'Firefly is een poes, van de RiverClan. Ze is een vriendin van me, misschien kende je haar...' Camarovi likte de bloedkorstjes van op haar poot schoon. 'Dan ga ik maar.' Ze rekte haar poten uit. 'Ik zal zo snel mogelijk terugkomen. Ik ken een paar goede jachtplekjes, niet zo ver hiervandaan... Natuurlijk niet op ThunderClanterritorium!'


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 21:17

Voordat kittykit ook kon vragen of de poot nog pijn deed, en of ze mee mocht, zodat ze een echte kat kon zien jagen, had spottedkit het al gevraagd. ''Dankje dat je mee wil gaan spottedkit, maar alleen ben ik sneller. Het gaat trouwens al beter van mijn poot.'' Kittykit was blij dat het beter ging met haar poot, maar ze wou zo graag een echte kat zien jagen. Maar in rogue plaatsen komen wou ze helemaal niet dus ze zei maar niks. Camarovi begon toen haar vragen over firefly te antwoorden. ''Firefly is een poes, van de RiverClan. Ze is een vreindin van me, misschien kende je haar...'' Kittykit antwoorde terug ''Oh, nou ik ken haar niet maar ik zou haar wel eens misschien ontmoeten...misschien word ze mijn mentor wel, ofzo.'' Als ze tenminste nog warrior werd, want de leider zou heel erg boos zijn... Dacht ze daarna. ''Ik ken een paar goede jachtplekjes, niet zo ver hier vandaan....Natuurlijk niet op ThunderClan Territorium.'' miauwde camarovi toen. Kittykit voelde haar honger weer, maar steets erger, zo veel honger had ze nog nooit gehad! Omdat ze altijd in het kamp was met voedsel..Maar nu.. nu zat ze in het bos. Dus er was niet een plekje met heel veel lekker prooi. ''Oke, ga maar jagen, ik heb zo'n honger! Zoveel heb ik nog nooit gehad!''miauwde ze.


een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimevr 26 okt 2012 - 22:10

Camarovi glimlachte, blij dat Kittykit zoveel honger had. 'Oke, dan ga ik maar.' Camarovi zette zich recht. Ze strekte voor de laatste maal haar poten en draaide zich om. 'Ik kom zo snel mogelijk terug!' Camarovi stapte de eerste stappen, maar daarna ging ze sneller en sneller, tot ze helemaal verdween in het woud. Haar poten vlogen bijna over de bosgrond. Het koel van de nacht voelde lekker op haar vacht. Poot voor poot zette ze, tot ze uiteindelijk aan de grens kwam. Ze ging nog verder, naar haar eigen territorium.


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimeza 27 okt 2012 - 18:11

Spottedkit was echt super blij dat ze wat kon eten. "Bedankt Camarovi!" riep ze nog toen ze vertrok. Ze was heel blij dat het al beter ging met haar poot. Toen richtte ze zich tot Kittykit, "Ik ben al blij dat ik niet de enige ben met zo'n grote honger!" miauwde ze. Ze rook een muis 'Die moet ik vangen!' dacht ze, maar toen had ze door dat ze als kit helemaal nog niet kon jagen. "Kittykit, ruik jij die muis ook?" vroeg ze. Ze kende geen enkele prooigeur, behalve muis, die had ze al wel eens opgepikt toen ze bij haar moeder was. "Ik zou die wel willen vangen, maar ik kan nog niet jagen. Ik wil het zo snel mogelijk leren!" Ze hoopte dat Camarovi snel terug kwam want ze begon zich al wat lichthoofdig te voelen. 'Niet flauwvallen!' dacht ze, 'Komaan Spottedkit, zo zwak ben je niet!'[i] Ze probeerde recht te blijven staan, maar ze viel toch om.


Spottedkit! happy
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimeza 27 okt 2012 - 20:06

Toen camarovi weg was, richtte spottedkit zich tot kittykit. ''Kittykit, ruik jij die muis ook?'' Kittykit rook goed, en ze rook de muis toen. ''Ja, als we die vangen, dan zijn we de eerste kittens die ooit een muis hebben gevangen!'' Miauwde ze enhousiast, maar toch stil, zodat de muis kittykit niet kon horen. ''Ík zou die wel willen vangen, maar ik kan nog niet jagen. Ik wil het zo snel mogelijk leren!'' Kittykit dacht toen Camarovi, wees snel! Ik heb zo'n honger! Dan kan ik niet eens proberen te jagen! Ze zag dat spottedkit omviel. ''Spottedkit! Alles oke?'' miauwde ze. ''Je viel om van de honger he?'' miauwde ze, want ze wist hoe het voelde om zo veel honger te hebben! Warrior's hebben deze honger vast de hele dag.. kom op kittykit! Nu niet ook om vallen! Camarovi komt zo!


een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 okt 2012 - 13:37

Camarovi sprong over de omgevallen boom, nu was ze op haar territorium. Ze hooerde het geruis van de beek al. Daar! Een glinstering tussen de bomen. Camarovi snelde eropaf. Dit was haar thuis, hier was ze gelukkig. Camarovi remde af, ze wou niet in de beek belanden. Snel ging ze zitten, met haar staart rond haar poten gekruld. Onder het water zwommen de enkele vissen voorbij, maar ze waren te diep om op te vissen. Een enkele vis waagde zich te dicht bij het oppervlak, en werd met Camarovi's klauw op de oever getrokken. Een snele beet, en de vis was dood. Dat is al een. Dacht Camarovi. Nu de anderen. Ze besloot nu om in het bos te jagen, daar zou ze nog wat vinden. Nu hun kameraad was vermoord, zouden de vissen toch niet zo dicht meer komen. Ze kroop onder een plant door. Naar de schaduwen van de bossen.


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimema 29 okt 2012 - 14:04

Kittykit viel bijna ook om. Kom op kittykit!! Zo word je toch nooit warrior!! Val nou niet om! Toch viel kittykit om. ''Ik heb zo'n honger'' miauwde ze tegen spottedkit. ''Maar camarovi komt zo, warriors hebben deze honger vast de hele dag..'' Ik word nooit warrior, ik sluip het kamp uit terwijl het niet mag van de leider, kom in thunderclan territory, praat met rogue's en kittens van andere clan's, én ik kan niet eens een dagje zonder een muis! Ze zuchte. Ze probeerde weer op te staan. Dat lukte gelukkig. Nu nog wachten op camarovi Dacht kittykit hongerig.


een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!   een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Icon_minitimema 29 okt 2012 - 15:59

Camarovi liet zich zakken en sloop met behoudzame poten naar de muis. Die op een nootje aan het knabbelen was. Konden wij maar nootjes eten, dan hadden we nooit honger tijdens de winter. Camarovi zette nog een paar stappen voorwaarts. Dit was haar ding!Dit kon ze tenminste... De muis zat slechts enkele staartlengtes voor haar. Ze sprong, de muis sprong weg, maar Camarovi haakte haar klauwen in zijn staart. Ze verstopte de muis samen met de vis in een kuiltje onder de bladeren. Nu moest ze nog één prooi zien te vinden. Ze spitste haar oren en snuffelde een beetje rond. Enkele seconden geleden was er nog een muis voorbijgekomen. Camarovi volgde de geur, die liep terug naar het beekje. Camarovi zag het muisje drinken uit een plasje van de beek. Ze sloop door een varen dichter naar het muisje toe. Het muisje had haar geroken, nu moest ze snel zijn. Haar klauw schoot uit naar het vluchtende muisje. Dat kreeg een harde klap en smakte tegen een boom. Camarovi sprong erachteraan, met een snelle beet was het muisje dood. Met de verse muis in haar bek, liep ze naar de andere prooi. Ze groef die ook op en liep met de prooi in haar bek, zo snel mogelijk terug naar Spottedkit en Kittykit.


 een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 33u2yc7
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt! - Pagina 3 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
een verhaal voor iedereen, doe maar mee als je wilt!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: