TigerClan RPG topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 TigerClan RPG topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nightsky
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 18:16

The forest of darks Dit is een heilig bos. Alleen de leader en misschien zijn apprantice mogen hier komen om met StarClan te spreken in the black pool
The black pool Hier spreken de Leader en zijn apprantice tegen de doden, die zullen verschijnen in de poel
The white cove Dit is de plek waar de Medicine cat en zijn apprantice tegen StarClan praten. Hier zal de apprantice zijn Med. cat naam krijgen en de Leader krijgt hier zijn negen levens
The little mountain Dit is het jacht territorium van de TigerClan. Prooi leeft hier in overvloed ondanks de kou.
The big mountain Dit is een plek waar het territorium schijdt met de LionClan, hun aardsvijanden. Het is stom om hierheen te gaan, de meeste katten keerden nooit terug.
The TigerClan camp Dit is het kamp van de TigerClan, en de Dens enzo zijn wel duidelijk denk ik.
High Stone Hier spreekt de leader de TigerClan toe bij ceremonies. Als er een kat is gestorven wordt het lichaam bij moonhigh hier neergelegd zodat de leader haar nachtwake kan houden.

Verder wel duidelijk denk ik. Posten maar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
TigerClan RPG topic DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 18:57

Bladepaw~Leader apprentice~6 en een half moons

Razendsnel kwam de apprentice het kamp binnengestormd. In zijn bek bungelde een muis. Een muis die hij helemaal zelf had gevangen. Trots rende hij tot aan het leaders hol. 'Shadowstar...Shadowstar!' Riep hij buiten adem richting de leider. 'Ik heb een muis gevangen!' Ging hij verder. Vol trots liet hij het diertje zien.



TigerClan RPG topic Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 19:18

Shadowstar~Leader~38 moons

Shadowstar zat rechtop in zijn hol. Hij wist dat dit een belangrijke dag zou worden. ''Shadowstar....Shadowstar!'' riep een stem. Ze snorde toen ze zag dat het haar apprantice was. Een muisje bungelde uit z'n bek. ''Goed zo! En plus; het wordt een grote dag vandaag voor jou. Eet nog maar nu het nog kan; we gaan naar de Black Pool!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Pinkie Pie
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
natuurlijk heet ik tanya dombo!
149

CAT'S PROFILE
Age: ehm.. That's not intresting.
Gender:
Rank:
Pinkie Pie
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 19:51

-hailcloud-camp-18 moons-

En grijze poes liep de den uit en schudde haar natte vacht. Hailcloud liep naar de Leadersden en zag Shadowstar met haar apprentice. De medicine cat glimlachte naar hen en vroeg: ''Hoe gaat het met jullie? Ik hoorde dat jullie naar de blackpool gaan?'' Vroeg ze er nog nieuwsgierig aan toe.


TigerClan RPG topic 2n1g6zl
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 20:06

Terwijl de pikzwarte poes op antwoordt wachtte kwam Hailcoud, de medicine cat, naar binnen. "Hoe gaat het met jullie? Ik hoorde dat jullie naar de Black Pool gaan?" vroeg ze. "Dat klopt. Zou jij nieuwschierig zijn, aangezien jij er geen toegang tot hebt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 21:00

-hailcloud-camp-18 moons-

"Dat klopt. Zou jij nieuwschierig zijn, aangezien jij er geen toegang tot hebt?" Antwoorde Shadowstar. Hailcloud keek verrast op. ''Ja ik ou nieuwsgierig zijn. Maar geen toegang is geen toegang Shadowstar. Ik heb trouwens een boodschap van de Starclan gekregen.'' Haar glimlach was verdwenen...





TigerClan RPG topic 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 15:45

Wolfpaw~Med. Cat Apprantice~6 moons

Rustig maar ook tegelijkertijd slaperig opende ze haar ogen. Ze draaide zich snel om en probeerde haar ogen weer te sluiten. Man wat ging dat moeilijk zeg... Snel stond ze op toen ze de naam van haar leader hoorde. Ze sprinten het hol uit met wat besjes in haar mond die goed tegen een soort ziekte hielpen. Toen ze voor de leader stond zag ze dat zijn apprentice hem riep en niet de Deputy. Ze krulden haar staart over haar poten en liet een trotse glimlach zien naar de apprentice. Zij was het voeger maar nu had ze haar droom echt waar gemaakt. Ze was eindelijk Med. Cat Apprantice geworden. "Hoe gaat het met jullie? Ik hoorde dat jullie naar de Black Pool gaan?" De Black pool he. Haar staart gaf een paar tikjes op de grond terwijl ze haar kleine wijze woorden sprak 'Shadowstar ik bied u een warm welkom voor een klein onderzoekje en een paar testjes.' Eens per keer moest Wolfpaw de leader wel controleren op zijn lichaam. Of er niks mis was enzovoort. Ze stond op en zei 'Deze kant op' Ze verdween in haar hol en keek naar de ingang.


TigerClan RPG topic S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Snatcher
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 15:49

Shadowstar~Leader~38 moons
Net toen Shadowstar wou vragen over de voorspelling werd ze meegenomen door Wolfpaw voor wat testjes. Ze snorde uit beleefdheid. Ze vroeg: "Wil je even op m'n rug kijken? Volgensmij zit er een teek" en ging zitten.


TigerClan RPG topic XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it


Laatst aangepast door snatcher op vr 12 okt 2012 - 16:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon.
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
Someone that i used to know...
40

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Moon.
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 15:57

Opeens kwam Wolfpaw, haar apprentice binnen. ''Hoi wol..'' Zei ze, maar Wolfpaw zei snel: 'Shadowstar ik bied u een warm welkom voor een klein onderzoekje en een paar testjes. Deze kant op' Een trotse glimlach krulde Hailcloud's lippen. 'Wolfpaw? En weet je nu welke bessen doodsbessen zijn? Want die moet je nooit eten!' Hailcloud had haar apprentice de vorige keer als opdracht gegeven om te leren hoe die doodsbessen had kunnen herkennen. "Wil je even op m'n rug kijken? Volgensmij zit er een teek" Hailcloud keek keurend toe hoe haar apprentice ging proberen de teek weg te halen. 'Kijk wel goed dat je hem helemaal weghaalt Wolfpaw!'' Zei ze snel.


TigerClan RPG topic 4qr9js
The dawn will never raise again...
Terug naar boven Ga naar beneden
Snatcher
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 16:03

Ze voelde klauwtjes in haar rug prikken terwijl Hailcloud tips toeriep. Shadowstar was blij dat ze van dat beest afkon. Ze draaide zich om naar Hailcloud en fluisterde zodat Wolfpaw het niet kon horen: "Ik heb ook een voorspelling gehad... Had jij dezelfde? Wat was jouw voorspelling?"


TigerClan RPG topic XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon.
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
Someone that i used to know...
40

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Moon.
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 16:08

-hailcloud-camp-18 moons-

"Ik heb ook een voorspelling gehad... Had jij dezelfde? Wat was jouw voorspelling?" Hailcloud zuchtte. ''Ze zeiden dat er een gevecht zal zijn tussen leeuw en tijger. Een gevecht op leven en dood... Ik denk dat ik ga kijken bij de Lionclan of ze sluwe plannetjes hebben. En misschien hoor ik nog wat interessants.


TigerClan RPG topic 4qr9js
The dawn will never raise again...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 16:39

Wolfpaw~Med. Cat Apprantice~6 moons

Ze keek naar haar Leader die haar volgde naar het hol. Ze ging achter haar zitten en hoorde haar zeggen "Wil je even op m'n rug kijken? Volgensmij zit er een teek" Wolfpaw gaf een knikje en zette haar voorpoten op Shadowstar haar rug. Ze ging alle plekjes door met haar pootjes en vond uiteindelijk een klein knobbeltje op haar rug. Ze schoof een paar haartjes opzij en zag het dikke bruine beestje zitten. Snel liep ze naar een klein stapeltje bessen en pakte er voorzichtig een vanaf. Ze nam het mee naar Shadowstar en kneep het besje fijn boven haar rug. De teek sprong van de poes af en liep snel weg. Gelukkig dit was klaar... Er droop nog een beetje bloed van Shadowstar haar rug af dus sprinten ze naar een ander hool toe. Ze nam wat blaadjes mee terug en legde het zorgvuldig op haar rug. 'Dit blad moet je even laten liggen op je rug zodat de wond niet gaat infecteren. Over vijf minuten mag het eraf oke?' Ze ging zitten en kek naar de rest. Hopelijk kon ze nog wat doen anders zat zie zich hier maar te vervelen. En daar had ze echt geen zin in...


TigerClan RPG topic S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodyeyes
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
Iris en Annemeike
125

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Bloodyeyes
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 14:40

Ravenstrike lag te slapen in de warrior den. Het voelde alsof de zon net was ondergegaan, maar hij wist dat het sunrise was. Hij hoorde vaag stemmen buiten, dus stond hij op. Hij zag Shadowstar, Wolfpaw en Hailcloud. ''Hallo, hoe gaat het?'' vroeg hij beleefd.


the heart and soul from a warrior,
but with two eyes full off blood

Klik klik klik!!!!!!
TigerClan RPG topic IDuDzFZN5Fvr6DuTcGZD2
Terug naar boven Ga naar beneden
Windgust
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
Lyan Payne |
157

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Windgust
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 14:56


TigerClan RPG topic K0j2ab
|| Ravenstar || Leader/Rogue || 24 Moons || Single ||


>> Raven's spieren voelde stijf, hij kreunde toen hij zich uitrekte. "Goedemorgen." Kreunde hij terwijl hij langzaam opstond. Hij rekte zich nogmaals uit en keek rond. De grote kater snoof en rook een minder verse geur. Die is vast jagen, dacht hij bij zichzelf. Raven voelde de warmte van de grot door zijn vacht een gaan, zijn lichaam voelde al veel minder stijf. In de grot was het niet koud, maar juist lekker warm. Rose was slim, en zo had ze tot de grot een soort huis gemaakt. Raven keek naar zijn nest, hij zou wat meer mos moeten gaan halen om de bekleding van zijn nest te vervangen. Precies op dat moment klonk er geluid vanuit de grot. Vrolijk gesnor klonk. "Mooi, je bent wakker!" Klonk een opgewekte stem. Raven keek naar Rose, die voor hem stond. "Ik heb mos gehaald, ga jij maar op pad." Miauwde ze. Haar zachte blik keek in die van Raven terwijl hij knikte. Zwijgend liep hij door de tunnels van de grot, de eerste keren dat hij hier was was hij verdwaalt geraakt in deze tunnels, maar Rose had hem de weg geleerd.

Raven passeerde het Clan gebied, van TigerClan. Het gebied waar hij met Rose woonde was afgebakend, geen enkele Clankat waagde zich opdat middelgrote stuk grond. Blijkbaar had Rose dat goed voor elkaar gekregen. Raven stapte het territorium in, heel voorzichtig. De Clankatten wisten niet van zijn bestaan af, en daarom zouden ze hem als een gewone Rogue zien. Het kon best zijn dat een of andere kat een visioen had gehad dat hij terg zou keren, maar ze zouden hem niet meer herkennen. Het was al een tijd geleden dat het incident had plaatsgevonden. Raven liet het achter zich. Al snel bereikte hij het kamp, hij wrong zich door de opening en keek rond. Het was nog vroeg, en vele katten waren nog niet wakker. Zonder enige aarzeling was Raven het kamp binnen gegaan, de beveiliging deed hun werk blijkbaar niet zo goed. Maar dat mocht hem een worst wezen.


_________________

TigerClan RPG topic 2ujr0id

Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
TigerClan RPG topic DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 22:18

Bladepaw~Leader apprentice~6 en een half moons

'Joepie!!!' Riep de apprentice vrolijk. Hij had d'r nu al mega veel zin in. Opgewonden bracht hij het muisje naar de prooistapel. Toen ze terug kwam zag ze Hailcloud. Hij vind iets op over een boodschap van de starclan. Nieuwsgierig keek hij naar de twee katten.


TigerClan RPG topic Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 22:33

De Apprantice kwam al weer vrolijk terug met bloed op de lippen. Hij was snel klaar met eten. Ineens hoorde Shadowstar geritsel achter zich. Ze rukte zich om en zag een rogue. Ze dwong zichzelf kalm te blijven en wandelde er naartoe. "Hierheen Bladepaw!" riep ze. Ze wendde zich tot de rogue en vroeg: "Beantwoordt deze vragen aan de deputy, ik heb geen tijd. Wie ben jij en wat doe jij hier? Bladepaw, schiet nou op!" Riep ze en verdween het kamp uit, op weg naar The forest of Darks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezekit
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
» Quinty «3 «
169

CAT'S PROFILE
Age: 1 ɱσσɳ
Gender:
Rank:
Breezekit
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 21:50

[quote="Yaisa"]
~Dawnvoice||She-cat||Deputy||20 moons||Single||Speaks to Raven~
"Dawnvoice haar ogen dwaalde door het camp heen, het ongeveer al sunhigh en alle katten hadden wel iets te doen. Waardoor zei als deputy waarschijnlijk niet nodig was. Een gaap verliet haar mond terwijl ze opstond, een wandelingetje door het territorium zou haar goed doen, misschien kon ze wel wat prooi of iets anders voor de medicine cat meenemen. Haar nageltjes prikte door het zachte gras heen. PLots hoorde ze een vaag geritsel en een vreemde geur drong haar geurklieren binnen. Haar haren schoten recht overeind toen ze in de ogen keek van een onbekende kat die geen clangeur droeg, waarschijnlijk was het een rogue. 'Wie ben jij en wat do ejij heir?' Haar scherpe woorden werden rechtstreeks naar hem gelanceerd


Terug naar boven Ga naar beneden
Splashwater
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
> Lyan
192

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Splashwater
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimema 15 okt 2012 - 10:22


TigerClan RPG topic K0j2ab
|| Ravenstar || Leader/Rogue || 24 Moons || Single ||


>> Een lichte huivering ging door hem heen, de Clan, hij was erg veranderd. 'Wie ben jij en wat doe jij hier?' Klonk een scherpe poezenstem. Raven keek haar aan. "Ik ben Raven, en ik ben hier om met jullie Leider te spreken." Sprak hij duidelijk. Hij keek de poes doordringend aan, het was Dawnvoice, hij herkende haar wel, een Warrior. "Dawnvoice, sta jij mij daarvoor in de weg?" Het klonk niet smekend of zwak, zo had hij ook nooit gesproken. Het was hard om te zien dat deze poes hem niet meer herkende, maar zo was het nou eenmaal. Hij ging rustig zitten, misschien kon hij nog wel wat kletsen met zijn oude Clangenote.

Raven voelde een koud briesje door zijn pikzwarte vacht een razen, blijkbaar wilde de Clan zelf dat hij weg ging. Maar hij zou pas weggaan wanneer hij met de nieuwe Leider had gesproken.


_________________

TigerClan RPG topic 2ujr0id

Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodyeyes
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
Iris en Annemeike
125

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Bloodyeyes
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimema 15 okt 2012 - 10:56

TigerClan RPG topic 2cwomqh

"Ik ben Raven, en ik ben hier om met jullie Leider te spreken." hoorde Ravenstrike verderop. Hij vroeg zich af waar het vandaan kwam en zag een rogue met Dawnvoice praten. Even later zat hij alleen en Ravenstrike liep erop af. ''Hallo'' zei hij vriendelijk. ''Ik herken jou ergens van, maar ik zou niet weten waarvan. Je kunt Shadowstar momenteel niet spreken, ze is met haar apprantice naar th..''. Hij mocht dit niet zeggen. Alleen de Clans mochten ervan weten. ''In ieder geval, ik ben bevriend met Shadowstar, maar wat wil je haar vragen?"


the heart and soul from a warrior,
but with two eyes full off blood

Klik klik klik!!!!!!
TigerClan RPG topic IDuDzFZN5Fvr6DuTcGZD2
Terug naar boven Ga naar beneden
Splashwater
Member
TigerClan RPG topic DPKsfdL
> Lyan
192

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Splashwater
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic Icon_minitimema 15 okt 2012 - 11:42


TigerClan RPG topic K0j2ab
|| Ravenstar || Leader/Rogue || 24 Moons || Single ||


>> Raven zag dat er een andere kat bij was komen staan. ''Ik herken jou ergens van, maar ik zou niet weten waarvan. Je kunt Shadowstar momenteel niet spreken, ze is met haar apprantice naar th..'' Deze kater herkende hem? Hoe dan? Wat het ook was, Raven herkende deze kater dus niet. "Je kunt me misschien wel ergens van kennen, maar ik ga mijn identiteit niet zomaar hier neerleggen." Hij meende het, niet iedereen hoefde te weten wie hij was. ''In ieder geval, ik ben bevriend met Shadowstar, maar wat wil je haar vragen?" Raven kneep zijn ogen tot gleufjes. "Sorry, dat is volkomen privé. Ik zou het misschien wel met Dawnvoice kunnen bespreken, maar daar ben ik niet zeker van." Hij stond op, dit ging nergens meer over. Hij zou buiten het kamp wachten tot Shadowstar terug zou komen. Hij liep richting de ingang van het kamp, hopelijk volgde de twee hem niet.



_________________

TigerClan RPG topic 2ujr0id

Terug naar boven Ga naar beneden
 
TigerClan RPG topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: