TigerClan RPG topic - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 TigerClan RPG topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
***Nightpaw
StarClan
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 21:17

яose||roque||40 moons|| Wait for raven|| single


Normaal zat ze altijd vol met geduld. Maar vandaag begon het op te raken. Waar bleef Raven nou in hemelsnaam? Hij zie dat hij even bij zijn oude clan langs zou gaan. Er was nu al bijna een hele middag voorbij. Vol ongeduld zat de poes humeurig voor d'r hol. Uiteindelijk besloot ze maar een eindje te gaan wandelen. Het kon niet lang meer duren voor hij terugkwam. Misschien wel met een paar clanvriendjes. Ze had hem voor zijn vertrek nog heel duidelijk gemaakt dat een of twee katten goed was, maar hij niet met de halve clan moest komen aanzetten. Als hij het toch zou doen kon hij een flink uitscheldpartij verwachtten. Nee, Rose was beslist niet voor de poes. Na wat een eeuwigheid leek had ze haar hele teritorium overgewandeld, en nog was Raven niet terug. Haar gebied was niet eens zo groot. Ze wandelde d'r met gemak doorheen. Een groter gebied kon ze ook niet aan, Rose was tevreden met wat ze had. Toen ze niet langer kon wachten sloop ze heel voorzichtig naar de grens. Tussen haar en de Tigerclan zat nog maar een metertje. Maar toch wou ze d'r niet overheen. De poes ging zitten en sloeg haar staart om zich heen. Vol ongeduld staarde ze naar het Tigerclangebied. Waar bleef Raven nou?


TigerClan RPG topic - Pagina 3 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Splashwater
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
> Lyan
192

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Splashwater
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 21:27


TigerClan RPG topic - Pagina 3 K0j2ab
|| Ravenstar || Leader/Rogue || 24 Moons || Single ||


>> Raven bekeek de lucht, de zon stond al hoog. De tijd vloog voorbij. "Hé, ik ga weer, ik kom jullie nog wel bezoeken." Hij gaf Dawnvoice een kopje, ter afscheid en vriendschappelijkheid. "Dawnvoice, ik zorg ervoor dat jij altijd langs kan komen." Beloofde hij. Raven draaide zich om en rende weg. Het territorium voelde deze keer veel vertrouwder.

"Rose!" Riep hij vrolijk. Hij verminderde zijn snelheid en stond stil voor de poes. Als begroeting gaf hij haar een vriendschappelijk kopje. "De Clan, ze kennen me weer." Snorde hij. Rose zou vast wel blij voor hem zijn, maar Raven kon heus wel raden dat ze niet de hele Clan in haar territorium moest hebben. Raven zelf wilde ook privacy, ondanks dat hij zijn Clan zo gemist had. Hij had zijn thuis gevonden bij Rose en zij had hem immers gered.




_________________

TigerClan RPG topic - Pagina 3 2ujr0id

Terug naar boven Ga naar beneden
Yaisa
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
310
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Yaisa
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 18:07

Yaisa schreef:
~Dawnvoice||She-cat||Deputy||20 moons||Single||Speaks to Raven~
"Nog steeds spinnend keek Dawnvoice naar Raven. Het is raar om mijn oude naam te horen weet je, Rose sprak me altijd aan met Raven. Zei Raven. 'Asl je wilt kan ik je ook wel aanspreken met Raven, als je dat fijner vindt tenminste" Zei de elegante poes tegen hem. Even haalde ze haar tong langs haar droge lippen. Plots begon Raven weer te praten 'Hé ik ga weer. ik kom jullie nog wel bezoeken. En dawnvoice ik zorg ervoor dat jij altijd langs kan komen.' Voordat ze het wist zag ze Raven in de Camp uitgang verdwijnen. Dawnvoice kreeg een warm gevoel van binnen, hij zou er voor zorgen dat zij altijd langs kon komen. Ze voelde een gevoel die ze nog nooit gevoelt had voor Raven.




TigerClan RPG topic - Pagina 3 1zdwykh


voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirror.
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
Katero!!!
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: O, that say i not!
Gender:
Rank:
Mirror.
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 18 okt 2012 - 19:28

яose||roque||40 moons|| talk with raven|| single


Ze schrok toen ze plotseling de stem van Raven hoorde. Tijdens het wachten was ze een beetje in gedachten verzonken. "Raven" riep ze even vrolijk terug. Als begroeting kreeg ze een vriendelijk kopje. Even snorde ze. "De Clan, ze kennen me weer." Ze was erg blij voor Raven, en door zijn vrolijkheid werd ze zelf ook vrolijk. "En verder? hoe was het?" Vroeg ze nieuwsgierig.

Toen ze even later weer in het hol zaten bood ze Raven een muisje aan. "Hier" Zelf had ze al gegeten en hoefde dus niet meer. Bovendien leefden er genoeg prooi in hun gebied, dus ze hadden bijna nooit honger. Vrolijk keek ze naar Raven. "Heb je die poes nog gezien waar je het laatst over had?" Ze zat vol vragen, die voornamelijk gingen over de clan. Zelf had ze nooit een clan gezien. Het enige wat ze er van wist waren de dingen die raven had vertelt.


TigerClan RPG topic - Pagina 3 1yogn5
Look at the mirror and see me, a beautiful killer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkshivering
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 10:31


TigerClan RPG topic - Pagina 3 K0j2ab
|| Ravenstar || Leader/Rogue || 24 Moons || Single ||


>> Raven wachtte tot Rose was uitgepraat. "Uhh, ja, die heb ik nog gezien. Even daarover, ze was vroeger een goede vriendin en die band is nogal verscheurd. Ik heb haar beloofd dat ze altijd langs mocht komen, wanneer ze wilt.." Het was maar een kat, dus waarom zou het niet mogen? Het zou wel leuk zijn om soms met z'n drieën te eten ofzoiets, Rose zou misschien bevriend met haar kunnen worden.



_________________

TigerClan RPG topic - Pagina 3 2ujr0id

Terug naar boven Ga naar beneden
Mirror.
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
Katero!!!
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: O, that say i not!
Gender:
Rank:
Mirror.
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimevr 19 okt 2012 - 16:11

яose||roque||40 moons|| talk with raven|| single


Even dacht ze hierover na. Het was maar een kat, dus waarom zou het niet mogen? [b]"Zeg d'r maar dat ze van mij mag komen waarneer ze maar wil. Misschien konden ze dan nog een keer met z'n drieën iets doen. De poes leek d'r best aardig. Maar je kon maar nooit zeker weten. Ze nam zich voor om de eerste keer goed op raven te passen. Voor het geval de poes hen voor de gek hield. Verder gaf het d'r niet zo, zolang Raven maar niet werd aangevallen. Wie met vijandelijke bedoelingen aan Raven kwam, kwam aan haar.


TigerClan RPG topic - Pagina 3 1yogn5
Look at the mirror and see me, a beautiful killer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 20:48


TigerClan RPG topic - Pagina 3 K0j2ab
|| Ravenstar || Leader/Rogue || 24 Moons || Single ||


>> Raven knikte, Rose ging ermee akkoord. Het was fijn om te weten dat ze blij voor hem was, dat maakte hem gerustgesteld. Hopelijk kwam Dawnvoice hen snel bezoeken voor een gesprekje, en dan wist hij niet of Rose er wel bij bleef.



_________________

TigerClan RPG topic - Pagina 3 2ujr0id

Terug naar boven Ga naar beneden
Dogkit
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
Capt'n Jack Sparrow
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥~Kitty-RULES, Miauww.~♥
Gender:
Rank:
Dogkit
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 21:06

Wolfpaw~Med. Cat Apprantice~6 moons


Ze keek nog steeds naar haar soort mentor. Wanneer kwam hij nou dit duurde veel te lang.... Ze keek nu al voor de derde keer om maar nog steeds niks. Ze besloot nu te gaan roepen wand het wachten werd haar nu een beetje zat. 'Kom je nog of wil je opeens niet meer dit prachtige avontuur beleven?' Wolfpaw hield van avonturen maar haar soort mentor dan weer niet en dat was jammer. Ze was het wachten nu echt kapot zat en liep trippelend verder. Hopelijk zal hij nu wel komen....

(Inspi loos -___-)


TigerClan RPG topic - Pagina 3 2mi251j
Terug naar boven Ga naar beneden
Artkit
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
Tanya ;333
107

CAT'S PROFILE
Age: ...
Gender:
Rank:
Artkit
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 21:32

'Kom je nog of wil je opeens niet meer dit prachtige avontuur beleven?' Hailcloud lachtte. ''Jaja ik kom!'' Maar praat niet te hard.'' De medicine cat begon wat harder te lopen, en daar was de steen met het kleine boompje. Hailcloud liet Wolfpaw stoppen en fluisterde heel zacht: ''Vanaf nu mag je niet meer praten. We krijgen hier de boodschap van de Starclan. De medicine cat ging bij het poeltje liggen. Naast het boompje. Ze knikte zodat Wolfpaw er naast kwam liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogkit
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
Capt'n Jack Sparrow
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥~Kitty-RULES, Miauww.~♥
Gender:
Rank:
Dogkit
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 22:07

Wolfpaw~Med. Cat Apprantice~6 moons


Ze keek om en zag dat Hailcloud eindelijk in beweging komen. Ze hoorde nog net achter zich ''Jaja ik kom!'' Maar praat niet te hard.'' Ze zag hoe Hailcloud haar richting opkwam. Even alter fluisterde hij tegen haar ''Vanaf nu mag je niet meer praten. We krijgen hier de boodschap van de Starclan. Hailcloud ging naast een poeltje liggen. De medicine cat gaf een knikje en Wolfpaw knikte terug. Ze liep langzaam naar het poeltje en ging naast Hailcloud liggen. Eindelijk het was zover...


TigerClan RPG topic - Pagina 3 2mi251j
Terug naar boven Ga naar beneden
Artkit
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
Tanya ;333
107

CAT'S PROFILE
Age: ...
Gender:
Rank:
Artkit
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 9:05

-hailcloud-white cove-18 moons-

Wolfpaw knikte terug, en ging naast haar liggen. Hailcloud keek naar het poeltje. Nu zou de Starclan hen in slaap brengen, en de boodschap in hun droom geven. Langzaam vielen haar ogen dicht. Het was nog zwart. Eerst moest ook Wolfpaw in slaap vallen, en dan ging het gebeuren..;
Terug naar boven Ga naar beneden
Yaisa
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
310
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Yaisa
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 17:34

~Dawnvoice||She-cat||Deputy||20 moons||Single||Speaks to Raven~
"Geeuwend loopt Dawnvoice richting haar nest. Het was inmiddels al Moonlow en ze was kapot. Ze draaide een paar rondjes in haar nest en viel in slaap. Toen de zon na een tijdje weer op kwam was ze zotie zoen als eerste wakker van alle katten. Ze acht weer terug aan de dag van gisteren dat ze Raven ontmoette. Iedereen dacht dat hij dood was. Dawn trippelde richting de uitgang van het camp en volgde Raven zijn spoor die al lichter begon te worden. Plots rook ze sterke geurmarkeringen. Het zou vast Rosas territorium zijn.


-inspiloos-





TigerClan RPG topic - Pagina 3 1zdwykh


voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
Lyraah.
182

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Zayn
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 19:22


TigerClan RPG topic - Pagina 3 K0j2ab
|| Ravenstar || Leader/Rogue || 24 Moons || Single ||


>> Raven's spieren voelde stijf, het was koud geworden. Raven gaapte en kreunde even. Hij stond op en liep rustig richting de opening van de grot. Hij snoof op en snorde, dat hij vervolgens inhield. Hij keek naar de grond. "Verdomme." Siste hij. De zwarte kater zag een doodgevroren das, dat was enorm onwaarschijnlijk. Het was nog donker, maar de dageraad was al in de buurt. Raven bekeek de das en snoof, hij was nog maar pas overleden, maar wel net op tijd. "Rose! Kijk eens." Dassen waren totaal niet op te eten, en Raven moest er ook eigenlijk niet aan denken.



_________________

TigerClan RPG topic - Pagina 3 2ujr0id

Terug naar boven Ga naar beneden
Smoky
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
30

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moonz FUCK YEAH
Gender:
Rank:
Smoky
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 19:39

Sorry late reaction

Kom, Bladepaw" zei Shadowstar. Ze was wel trots op haar leerling, sommige had ze helaas moeten toezien hoe ze werden weggeworpen. Ze kwamen bij The black pool. De naam zegt het, de poel is pikzwart. Ze sloot haar ogen, en toen ze ze weer opende zag ze Rainstar, de leader vóór Ravenstar. Hij knikte. 'Ik heb verontrustend nieuws, de TigerClan zal binnenkort iets dodelijks krijgend!'

Flut, geen inspi, Thats why late reaction
Terug naar boven Ga naar beneden
devil
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
141

CAT'S PROFILE
Age: 1 maan
Gender:
Rank:
devil
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 22:56

яose||roque||40 moons|| talk with raven|| single


Ze schrok wakker van de stem van raven. Onmiddellijk liep ze naar hem toe. Ze zag al vanuit de verte iets zwarts. Toen ze dichterbij kwam herkende ze het dier. Een doodgevroren das. Vol afschuw keek ze naar het beest. "We kunnen het hier niet laten liggen" Zei ze tegen Raven. Al het hier nog langer bleef liggen, ging het dier rotten. Rose had geen zin in stank in haar gebied.

Flut

Bladepaw
Hij deinsde achteruit toen er een vage kat verscheen. Toen deze begon te praten schrok hij nog meer.'Ik heb verontrustend nieuws, de TigerClan zal binnenkort iets dodelijks krijgend!' Hoorde hij hem zeggen. Angstig kroop hij weg achter zijn leider. Met ogen groot van angst keek hij naar de kat. 'De Tigerclan zal hoge offers moeten leveren, wil deze overleven.' Hoorde hij de kat verder gaan. Toen de kat weer verdween keek hij naar zijn mentor. Wat was dat?"


TigerClan RPG topic - Pagina 3 Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
Lyraah.
182

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Zayn
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 17:27


TigerClan RPG topic - Pagina 3 K0j2ab
|| Ravenstar || Leader/Rogue || 24 Moons || Single ||


>> Rose was het er mee eens dat de das er weg moest, maar Raven ving een bekende geur op. Hij keek Rose aan. "Ik help even snel." Miauwde hij kortaf. Hij sleurde de das weg, alleen. Hij dumpte het wat dieper in het territorium van de LionClan. Hij rende weer terug, maar dit keer ging hij af op de geur van de andere kat.


_________________

TigerClan RPG topic - Pagina 3 2ujr0id

Terug naar boven Ga naar beneden
Moon.
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
Someone that i used to know...
40

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Moon.
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 17:32

Het duurde te lang voor Wolfpaw in slaap viel. Ze had het gezegd. Meestal komen ze samen in de droom. Nu moet het apart. Langzaam vormde en grote weide rond Hailcloud. Er stond en kater voor haar. Tranen vulde haar ogen. ''Cloudfire!'' Riep ze. Eindelijk zag ze haar eigen broer weer. Maar haar broer keek serieus. ''Leeuw zal met Tijger vechten. En Bloed zal vloeien door het woud. Hailcloud begreep het niet. Maar ze kon al niks meer vragen. Alles werd zwart. Langzaam opende ze haar ogen weer.


TigerClan RPG topic - Pagina 3 4qr9js
The dawn will never raise again...
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezekit
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
» Quinty «3 «
169

CAT'S PROFILE
Age: 1 ɱσσɳ
Gender:
Rank:
Breezekit
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 18:02




[/size]



"Een bekende geur drong haar geurklieren binnen. Verbaasd draaide ze zich om en kneep haar oogjes tot spleetjes toen ze het gemengde geur vane en das en een kat rook. Yaisa zette het op een rennen richting de geur toen ze plots een zwarte flits zag waar ze tegen aan botste. Een geschrokken mauw verliet haar longen. ´S-s-s-orry, ´t was niet mijn bedoeling´ Stotterde ze,maar toen ze in de ogen van het dier keek herkende ze hem gelijk. ´Óh!, Raven jij bent het.´ Een voldaan gesnor rees op uit haar keel.





[/center]
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
Lyraah.
182

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Zayn
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 18:08


TigerClan RPG topic - Pagina 3 K0j2ab
|| Ravenstar || Leader/Rogue || 24 Moons || Single ||


>> Raven schrok toen er een figuur tegen hem aan botste. Hij keek verrast om en zag Dawnvoice, die eerst een beetje geschrokken leek maar daarna begon te snorren. Raven volgde haar en begon ook te snorren, hij wreef zijn neus vriendschappelijk langs haar kaak en keek haar vrolijk aan. "Ik ben blij dat je er bent." Snorde de zwarte kater.


_________________

TigerClan RPG topic - Pagina 3 2ujr0id

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 3 DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 9:24

In schok bleef Shadowstar nog even naar de poel kijken, waar zojuist de kat was verdwenen. Ze draaide zich met een ruk om en riep: 'We moeten nu weg! Straks valt de LionClan nu al aan! Die walgelijke smeerlappen!' Ze snapte de beesten niet, aan hun rangen plakten ze altijd 'lion'. Waar slaat dat op? Ze stormde vooruit, door de barrière, en rolde het kamp in. 'Kijk uit! We krijgen een aanval van de LionClan!'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
TigerClan RPG topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: