TigerClan RPG topic - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 TigerClan RPG topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Eye*
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
40

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons (Apprantice yeah!)
Gender:
Rank:
Eye*
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 11:59

Geïrriteerd liep Shadowstar terug naar het kamp. Waarom was Bladepaw hem nou niet gevolgd?! Haar irritatie werd alleen maar groter toen ze zag dat er een rogue stond te praten met Ravenstrike. "Ravenstrike! Weg daar! Wat doet die kittypet in ons kamp?!" De enige katten die wisten wat kittypets waren waren de leaders en hun Apprantice, omdat the dark forest scheidt aan het tweebeengebied. Maar geen twoleg of kittypet waagt zich in dat woud. Boos wachtte ze op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Downkit
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: ๑ Not so many moons.. ๑
Gender:
Rank:
Downkit
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 13:26


TigerClan RPG topic - Pagina 2 K0j2ab
|| Ravenstar || Leader/Rogue || 24 Moons || Single ||


>> Raven hoorde een stem. "Ravenstrike! Weg daar! Wat doet die kittypet in ons kamp?!" Een grijns speelde met zijn gezicht en Raven keerde terug naar het groepje. "Zo, zo, dit is de nieuwe Leider van TigerClan?" Miauwde hij. "Sorry, waar zijn mijn manieren?" Hij keek de kater aan. Hij wilde hem spreken, om zijn identiteit bij hem neer te leggen en de Clan in veiligheid te brengen. Rose kon nog wel eens in woede uitbarsten wanneer deze Clan iets verkeerds had gedaan, net als toen hij was verstoten. "Mag ik u vragen voor een privé gesprek? Het is voor de veiligheid van uw Clan." Hij sprak het plechtig en serieus uit, maar dat was het ook. Rose kon erg veel schade aanrichten wanneer ze boos was, de laatste keer waren er zelfs katten om het leven gekomen.



_________________

TigerClan RPG topic - Pagina 2 2ujr0id

Terug naar boven Ga naar beneden
Eye*
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
40

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons (Apprantice yeah!)
Gender:
Rank:
Eye*
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 14:00

Shadowstar is een poes ^^

"Zo, zo, dit is de nieuwe Leider van TigerClan?" miauwde hij. "Sorry, waar zijn mijn manieren?Mag ik u vragen voor een privé gesprek? Het is voor de veiligheid van uw Clan." Shadowstar keek hem raar aan. Wat bedoelde hij met "nieuwe?". "Oké, het mag. Ravenstrike! Jij blijft voor de ingang zitten. Zo snel vertrouw ik je niet!" Ze ging de kater voor naar de leaders den.
Terug naar boven Ga naar beneden
Downkit
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: ๑ Not so many moons.. ๑
Gender:
Rank:
Downkit
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 17:20


TigerClan RPG topic - Pagina 2 K0j2ab
|| Ravenstar || Leader/Rogue || 24 Moons || Single ||


>> Raven knikte en volgde Shadowstar richting haar den. Het verbaasde hem dat deze poes hem niet herkende, ze was immers zijn Deputy geweest. Raven volgde haar haar hol in. Hij ging rustig zitten en begon met praten. "Je herkent me niet meer, Shadowstar?" Het klonk raar, hij was gewend om de poes met haar Warrior naam aan te spreken. Het was hard om te geloven dat deze Clan hem zo snel al vergeten was, maar ze dachten dat hij dood was, dus was het redelijk logisch.



_________________

TigerClan RPG topic - Pagina 2 2ujr0id




TigerClan RPG topic - Pagina 2 2ldvk42

Terug naar boven Ga naar beneden
Yaisa
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
310
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Yaisa
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 17:58

[quote="Breezekit"]
Yaisa schreef:
~Dawnvoice||She-cat||Deputy||20 moons||Tigerclan camp||Single~
"Dlots noemde hij haar naam, geschrokken zette ze een stap naar voren, die rogue wist haar naam. Er zouden misschien wel sionnen zijn in deze clan, die spioneren voor hem. Toch als dat waar zou zijn zou het raar zijn dat hijzelf nu zelf zonder aarzelen het camp binnen kwam stappen. Geschrokken keek Dawn op toen haar leader het camp binnen kwam. Woest beval ze Ravenstrike weg te gaan bij de kater. Raven vroeg de leader of hij haar in privé mog spreken. Sluw kneep Dawn haar ogen tot spleetjes, ze zou de kater niet snel vertrouwen maar toch herkende ze iets in hem. Zijn stem kwam haar zo bekend voor.




TigerClan RPG topic - Pagina 2 1zdwykh


voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 18:04

"Je herkent me niet meer, Shadowstar?" vroeg de kater. Langzaam draaide Shadowstar zich om en antwoordde: ''Tuurlijk, muizenbrein, welke Deputy herkent zijn leader nou niet?'' snorde ze. ''Eers had ik geen idee, maar toen zei jij 'nieuwe' en dat zette me aan het denken... Ze was super blij dat ze eindelijk haar oude leader weer zag, na al die jaren. ''En hoe gaat het, Ravenstar?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Splashwater
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
> Lyan
192

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Splashwater
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 18:22


TigerClan RPG topic - Pagina 2 K0j2ab
|| Ravenstar || Leader/Rogue || 24 Moons || Single ||


>> Hij keek naar de poes voor hem, ze was een Leider, net als hij geweest was. ''Tuurlijk, muizenbrein, welke Deputy herkent zijn leader nou niet?'' Raven lachte. "Nou, een Leider ben ik niet meer." Hij vond het erg, maar hij had het al laten liggen op de plaats waar hij het te weten was gekomen. ''Eers had ik geen idee, maar toen zei jij 'nieuwe' en dat zette me aan het denken...'' ''En hoe gaat het, Ravenstar?'' Raven gromde lichtjes. "Het is raar om met je te spreken, als ik nog in de Clan had gezeten zou dit onmogelijk zijn geweest." Miauwde hij met een glimlach op zijn gezicht. "Maar het gaat wel goed, Rose is een aardige poes." Shadowstar zou haar nog wel kennen, de poes die een woede uitbarsting had gekregen en een aantal krijgers had aangevallen. Raven liet het erbij liggen, Rose had een hekel aan de Clans en claimde haar eigen territorium naast dat van TigerClan, maar ze moest er maar mee leven dat hij contact had met nu alvast TigerClan. Hij zal later nog LionClan gaan bezoeken, maar eerst moest deze Clan weten van zijn bestaan. De rest dacht immers dat hij dood was. "Ze zorgt alleen voor me, hoor. Ik denk niet dat het iets wordt tussen ons, en dat wil ik ook niet." Sprak hij nog kortaf.




_________________

TigerClan RPG topic - Pagina 2 2ujr0id

Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 19:11

Bladepaw

Hij was nog niet eens het kamp uit of zijn mentor was alweer terug. Een vreemde onbekende kat was het kamp binnengekomen. Hte leek of ze hem kende. Toen de kat iets zei wist hij het plotseling. Hij was hun vorige lieder. Vol respect en ongeloof keek hij naar de kater. 'Ravenstar...' Fluisterde hij vol ontzag.


TigerClan RPG topic - Pagina 2 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelsoul
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
TANYAAAA
20

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons...
Gender:
Rank:
Squirrelsoul
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 19:19

-hailcloud-camp-18 moons-

De poes rende zo hard ze kon terug naar het kamp. Haar hele vacht zat in de klit. Uiteindelijk was ze bij haar bestemming, en zag ze vol ongeloof Ravenstar zitten. ''Ravenstar!!'' Riep ze blij. Hailclooud kende de kat al sinds kittens af aan. ''Wat heb ik je lang niet gezien!'' De medicine cat keek even naar Shadowstar. ''Ik heb net een heel avontuur beleefd.'' Miauwde ze nog steeds buiten adem.


TigerClan RPG topic - Pagina 2 1072g4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 19:25

Shadowstar stond op toen ineens alle katten Raven in het oog kregen. ''Ga maar met Hailcloud praten, ik kan het je nu wel vertellen, ik moet naar the forest of darks. Bladepaw! Nu moet je echt meekomen!'' riep ze terwijl ze sjokte naar de uitgang.
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 19:30

Bladepaw

'Jaja, ik kom al" Antwoordde hij. En onmiddelijk schoot hij achter zijn leider aan. Razendsnel sprintte hij het kamp uit. In het bos beef hij even staan wachtten op zijn lieder. Toen deze weer bij hem was schoot hij weer vooruit. Na een tijdje toen hij de weg niet meer wist ging hij dichterbij zijn lieder lopen, en volgde hem.


TigerClan RPG topic - Pagina 2 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 19:39

Shadowstar zag hoe haar apprantice steeds vooruit schoot en vervolgens weer moest wachten. Ze deed de moeite niet hem bij te houden. Ergens dit deel, kenden alleen leaders, en aangezien dit Bladepaws eerste keer was, wist hij de weg ook niet. Op een gegeven moment sjokte hij achter haar aan. Met een sein van haar staart liet ze weten dat hij moest stoppen. ''Nooit, maar dan ook nooit zomaar doorlopen hier. Kijk'' ze gooide een steen vooruit. Ergens in de lucht bleef hij trillend stilhangen en werd terug afgevuurd, bijna tegen Bladepaw aan. ''Kijk en zeg mij zometeen na. ''Holy StarClan, may I have your attention and walk trough te Forest of Darks?'' Een gat ontstond in het krachtveld. Ze wandelde erdoor en het krachtveld sloot weer. ''Denk erom wat ik zei, een woord verkeerd en je eindigt als die steen!''
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 20:03

Bladepaw

Na een tijdje gaf Shadowstar het teken om te stoppen. ''Nooit, maar dan ook nooit zomaar doorlopen hier. Kijk'' Hoorde hij hem zeggen. Opgewonden keek hij naar zijn leider. Waarom ze stopte maakte hem niet uit. Hij zag dat Shadowstar een steen pakte en die naar het gebied wierp. De steen kaatste af en raakte hem bijna. 'Wat was dat?!' Vroeg hij vol verbazing. ''Kijk en zeg mij zometeen na. ''Holy StarClan, may I have your attention and walk trough te Forest of Darks?'' Hoorde hij zijn lieder zeggen. Er ontstond een soort van gat waar ze doorheen stapte. Waarna het zich weer sloot. ''Denk erom wat ik zei, een woord verkeerd en je eindigt als die steen!'' Hoorde hij haar waarschuwen. Hij knikte en haalde diep adem. Langzaam elk woord stuk voor stuk goed uitsprekend herhaalde hij de zin. En ook voor hem ontstond d'r een gat. Nog ene beetje voorzichtig liep hij er naar toe. Hij stapte door het gat heen en kwam er heelhuids uit. Glunderend keek hij naar zijn leider. 'Ik kan het.'


TigerClan RPG topic - Pagina 2 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelsoul
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
TANYAAAA
20

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons...
Gender:
Rank:
Squirrelsoul
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 20:07

Hailcloud keek haar leader en haar apprentice nog even na en zei:"ik ga maar even naar de White Cove. Alleen waar is Wolfpaw toch?'' Ze keek even om zich heen maar zag haar apprentice niet. ''Wolfpaw!?'' Riep ze hard.


TigerClan RPG topic - Pagina 2 1072g4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 20:15

Wolfpaw~Med. Cat Apprantice~6 moons

Ze keek alle andere katten na maar het enige wat haar nogal verveelde dat er niemand meer gewond was. Ja gewond zijn was niet leuk maar nu had ze niks meer te doen. Ze besloot terug te gaan naar har hol en nestelde zich weer op in haar lekkere nest. Ze sloot haar ogen maar werd wakker door een schreeuw ''Wolfpaw!?'' Ze sprong uit haar nest en zag in de verte de kat staan die haar had geroepen. 'Ik ben hier wat is er aan de hand?' Haar staart zwiepte bezorgd heen en weer terwijl ze haar aankeek. Hopelijk was er niks ernstigs aan de hand wand dat zou wel vreselijk zijn. 'Oke waarom riep je me is er iemand gewond?' Ze hoopte natuurlijk van niet maar anders moest zij zich weer bezighouden.

~~Flutje


TigerClan RPG topic - Pagina 2 S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelsoul
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
TANYAAAA
20

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons...
Gender:
Rank:
Squirrelsoul
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 20:19

-hailcloud-camp-18 moons-


'Ik ben hier wat is er aan de hand?' Hailcloud lachtte. 'Oke waarom riep je me is er iemand gewond?' De medicine cat liet de apprentice het op het zwijgen leggen. ''Er is niemand gewond. We gaan naar de White Cove voor de maandelijkse boodschap van de Starclan'' Ze wenkte haar Wolfpaw mee in de richting naar het pad richting de White cove.


TigerClan RPG topic - Pagina 2 1072g4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 20:29

Wolfpaw~Med. Cat Apprantice~6 moons

Ze keek naar de poes voor haar. Even alter antwoorden ze ''Er is niemand gewond. We gaan naar de White Cove voor de maandelijkse boodschap van de Starclan'' Wolfpaw's blik werd minder bezorgd toen ze de zin had gehoord. Yes de starclan geweldig! Ze liep mee richting het padje naar de White cove. Ze rende vooruit en keek af en toe achteroom. Toen ze er was verminderde ze haar vaart tot een loop pas en zei 'We zijn er wat nu?'


TigerClan RPG topic - Pagina 2 S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Splashwater
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
> Lyan
192

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Splashwater
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 22:40


TigerClan RPG topic - Pagina 2 K0j2ab
|| Ravenstar || Leader/Rogue || 24 Moons || Single ||


>> Vele oude bekende herkende hem ineens. Hij was blij om te zien dat hij niet vergeten was, zou hij een toespraak doen, net zoals vroeger? Hij zou het Leiderschap niet weer op zich nemen, hij was blij zoals hij nu leefde. Raven sprong op de dichtsbijzijnde hoge plaats en bekeek zijn oude Clangenoten. Vele herkende hij nog wel, maar sommige waren hem nog iets te vreemd. "Vele van jullie herkennen mijn gezicht, ik kreeg niet een al te warm welkom, maar ik heb een licht gesprek met jullie Leider, Shadowstar, gevoerd." Sprak hij. "Ik kom niet terug, zoals jullie misschien hopen, maar ik ga ook zeker niet weg. Ik heb mijn thuis gevonden, tussen de twee territoria in. Wanneer jullie de LionClan willen bereiken, hoeven jullie niet door dat territorium, het zou gevaarlijk kunnen zijn. Rose treft liever geen vreemdelingen aan in haar territorium." Het klonk misschien ongelovig, maar het was waar. "Jullie hoeven mij niet te bezoeken, ik bezoek jullie." Met die woorden sloot hij het af en sprong hij van het punt af. Ravenstar, dat was zijn identiteit hier, maar thuis was het Raven.

EDIT: De katten dachten dat hij dood was =3 *Kijk in het aanmeldtopic*




_________________

TigerClan RPG topic - Pagina 2 2ujr0id

Terug naar boven Ga naar beneden
Yaisa
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
310
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Yaisa
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimema 15 okt 2012 - 23:53

~Dawnvoice||She-cat||Deputy||20 moons||Single||Speaks to Raven~
"Nieuwsgierig keek ze naar de leader den, uiteindelijk zag ze dat Shadwostar eruit vloog en door Bladepaw gevolgd werdt. Ze gingen waarschijnlijk trainen of iets anders dergelijks. Diep keek ze de kater die haar langzaam volgde in zijn ogen, plot ging er een rilling door haar lijf heen, het was Ravenstar de vroegere leader van de Tigerclan die "dood" was volgens vele katten, waarschijnlijk hadden hun het dus echt mis. Want daar stond ie in levende lijde. Zonder te aarzelen trippelde Dawnvoice op hem af. Plots sprong Raven op de rots waar shadow altijd haar toespraken hield. "Vele van jullie herkennen mijn gezicht, ik kreeg niet een al te warm welkom, maar ik heb een licht gesprek met jullie Leider, Shadowstar, gevoerd." Sprak hij. "Ik kom niet terug, zoals jullie misschien hopen, maar ik ga ook zeker niet weg. Ik heb mijn thuis gevonden, tussen de twee territoria in. Wanneer jullie de LionClan willen bereiken, hoeven jullie niet door dat territorium, het zou gevaarlijk kunnen zijn. Rose treft liever geen vreemdelingen aan in haar territorium." Het klonk misschien ongelovig, maar het was waar. "Jullie hoeven mij niet te bezoeken, ik bezoek jullie." Een eerbiedig knikje gaf ze de pikzwarte kater. Hij had nu misschien wel een nieuw huize gevonden maar toch bleef hij een goede leader. Toen hij van de steen afsprong stond Dawnvoice weer op. Ze wilde wel wat meer weten wat er gebeurd was met de kater en waarom hij plotseling verdwenen was toen hij gewond was geraakt. 'Je kwam me al zo bekend voor toen je zonet tegen me sprak voor dat je indentiteit bekend was Ravenstar.
Snorde ze tegen hem, ze kon het nar laten om even spinnend met haar kopje tegen hem aan te wrijven zo blij was ze om weer met een oude vriend te praten.





TigerClan RPG topic - Pagina 2 1zdwykh


voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Splashwater
Member
TigerClan RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
> Lyan
192

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Splashwater
BerichtOnderwerp: Re: TigerClan RPG topic   TigerClan RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 okt 2012 - 10:58


TigerClan RPG topic - Pagina 2 K0j2ab
|| Ravenstar || Leader/Rogue || 24 Moons || Single ||


>> Raven keek Dawnvoice aan. 'Je kwam me al zo bekend voor toen je zonet tegen me sprak voor dat je indentiteit bekend was Ravenstar.' Snorde de poes. Raven kreeg een kopje van haar. "Dawnvoice, ik ben zeker blij om jou ook weer te zien." Snorde hij. Hij ging zitten om even met haar bij te praten, dat was immers wel nodig. "Het is raar om je oude naam te horen, weet je.. Rose spreekt me altijd aan als Raven." Hij bekeek zijn oude Clanmaten en glimlachte. Hier was hij niet dood meer, hier stond hij nu bekend als de goede oude Ravenstar. Alleen was hij zeker geen Leider meer, hij betwijfelde ook om volledig terug te keren. Rose zou misschien wel een paar Clankatten op bezoek willen, maar zeker niet de hele Clan in een keer.




_________________

TigerClan RPG topic - Pagina 2 2ujr0id

Terug naar boven Ga naar beneden
 
TigerClan RPG topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: