Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mijn eerste verhaaltje!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 21:04

Spottedkit begreep er niets van. Hoe konden ze nu aan de rand van het bos zijn geraakt? Dat was zelfs bijna onmogelijk. Spottedkit snoof de geur op en rook iets wat ze nog nooit had geroken. 'Wat is dit? Het lijkt wel een andere clan te zijn.' dacht ze geschrokken. Ze keek Sagepaw vragend met grote ogen aan. "Waar zijn we nu?" vroeg ze stil en ze wandelde iets naar voren zodat ze het landschap beter kon zien. 'Dit is allemaal mijn schuld.' dacht ze, 'Als ik niet uit het kamp ontsnapt was, dan zou Droppaw niet zo lang weggeweest zijn en dan zou Sagepaw niet naar mij en Droppaw komen zoeken omdat dan niemand gemerkt zou hebben dat we weg waren.' Ze vond het echt niet leuk om een schuldgevoel te hebben, maar ze had het nogal vaak. En dat vooral omdat ze bijna altijd dacht dat het haar schuld was. "Wat moeten we nu doen? Weet iemand de weeg nog terug?" miauwde ze. stil.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 21:25

Ik doe wel even mee als het mag...

Flamestripe was op zijn eentje aan het patrouilleren in de buurt van Vierboom bij de grens met de Windclan. Alles leek veilig maar iets in zijn poten vertelde dat er iets niet klopte. Hij hoorde een verbijsterd piepje in de richting van de zonnerotsen. Een kitten ! Spottedkit en Droppaw waren zoek maar Sagepaw ging hen toch terugbrengen ? Flamestripe ging kijken maar hij kon zich niet voorstellen dat Sagepaw hen niet had teruggebracht . Sagepaw was een goede leerling. Zuchtend liep hij verder. Toen hij aan de zonnerotsen aankwam zag hij niets. Helemaal niets. Op trippelende pootjes liep hij verder richting de grens met de RiverClan. Nu hij toch van richting was veranderd kon hij even goed hier patrouilleren.
Toen hoorde hij een zachte stem. 'Sagepaw' dacht hij. Kokend van frustratie ging hij naar de plek vanwaar het geluid kwam. Daar stonden Droppaw , Spottedkit en ook Sagepaw. "Wat doen jullie hier ? Ga me nu niet vertellen dat jullie vis van de RiverClan zitten te stelen he." , zei hij met een grommende stem.

Beetje flut , geen inspiratie...


Flamestripe || Falconscreech
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 7iLZ7FI Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 MKN7vHE Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 W0qAlxR Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 21:44

tuurlijk mag je meedoen!!!

"Nee hoor... hoe kom je erbij, we zijn gewoon verdwaald." miauwde Droppaw aarzelend.
Ze wist dat Flamestripe een uitstekende krijger was en ze vond het niet fijn om te liegen tegen hem want Droppaw wou later net zo'n goeie krijger worden als hem. "Maar... maar jij kunt ons wel de weg terug wijzen, toch?" vroeg Droppaw onschuldig. Ze keek met zielige oogjes naar Flamestripe. Droppaw wist dat als Flamestripe hen niet zou helpen ze de weg mischien nooit meer terug zouden vinden. Ze keek naar Spottedkit en Sagepaw en zag dat ze er een beetje ongemakkelijk bij stonden.


Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 21:48

"Dus jullie zijn gewoon eventjes gaan wandelen he ? Met zijn drietjes op stap" , zei hij honend. Dan snuffelde hij aan Droppaw en zei : "Hoe komt het dan dat je naar de rivier ruikt ?" Flamestripe wachtte niet op antwoord en ging verder : " Ik vind het niet nodig Bluestar hierover te vertellen maar alleen als het niet nog een keer gebeurd. Wat die weg betreft. Jullie kunnen met me meegaan ik ging toch net naar het kamp" , zei hij. Dan draaide hij zich om wenkte met zijn staart dat ze hem moesten volgen en hij sprong het struikgewas in.


Flamestripe || Falconscreech
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 7iLZ7FI Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 MKN7vHE Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 W0qAlxR Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 21:58

Ja natuurlijk mag je meedoen!

Ze keek naar Flamestripe en dan weer naar Droppaw. Sagepaw hoopte dat Flamestripe hen de weg kon wijzen. Ze voelde zich schuldig omdat ze Droppaw en Spottedkit niet naar het donderclankamp kon brengen. "Het spijt me...." begon ze."Ik was aan iets anders aan het denken dan de weg. En toen zijn we de verkeerde kant uitgegaan. Sorry,Flamestripe.." Flamestripe had opgemerkt dat Droppaw naar rivier ruikte maar vroeg er verder niet om, daar was ze blij om. "Het zal niet meer gebeuren." beloofde ze aan Flamestripe. Alleen hoopte ze ook dat ze geen valse belofte had gemaakt en ze ging achter Flamestripe aan, het bos terug in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 18:33

Spottedkit voelde zich heel opgelucht over dat Flamestripe en zou helpen de weg terug te vinden. "Flamestripe," begon ze, "we waren gaan jagen. Ik weet wel dat kittens normaal niet uit het kamp mogen komen, maar ik was een spelletje aan het doen met mijn ogen dicht en ik liep per ongeluk het kamp uit en toen kwam ik Droppaw tegen." ze voelde zich schuldig te moeten liegen over dat uit het kamp geraken, maar anders zou ze nooit een leerling worden. "Even later kwam Sagepaw dan ook aan en toen keerden we terug naar het kamp. Net voor we het kamp bereikten hebben we nog wat verse prooi gevangen. Droppaw heeft me uitgelegd hoe je een muis kunt vangen en toen lukte het me. Ben je nu trots op ons allemaal?" vroeg ze met grote ogen. "Maar ik heb nog één vraag. Mogen kittens eigenlijk wel jagen? Ze mogen het kamp niet uit, dat weet ik, maar als ze dan toch het kamp uitzijn, mogen ze dan jagen?" vroeg ze nieuwsgierig.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 19:08

Flamestripe probeerde die storm van vragen te ontwijken maar zei uiteindelijk : "Waarom zou ik trots op jullie zijn ? Kittens mogen niet jagen dus heb jij de krijgscode overtreden" Hij was woedend over de brutale toon van Spottedkit maar dat liet hij niet merken dus ging hij gewoon door. Met een versnellende pas kwam hij langst de uilenboom en de zandkuil. De doorntunnels waren al in zicht maar toen lande een zwaargewicht op hem met uitgestrekte klauwen. Woedend draaide hij zich om , klaar voor de strijd. Wie deze indringer was kon hem niet schelen , dit was het territorium van de ThunderClan en de kat was geen bekende. Maar toen zag hij een gestreepte gespierde kater. Hij snoof en hij rook ShadowClan. Toen herkende hij Magnetfur.

+ Magnetfur


Flamestripe || Falconscreech
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 7iLZ7FI Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 MKN7vHE Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 W0qAlxR Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 19:59

Sagepaw keek met grote ogen naar Flamestripe en de grote kater die bovenop hem zat. 'Wat kan ik doen'dacht sagepaw bang. Nog voor ze er goed over nadacht sprong ze op de vreemde kat af. Haar klauwen haalde vliegensvlug uit. Sagepaw gaf de kat een krab in zijn flank. Ze rook een vreemde geur. 'schaduwclan!'Ze was er bijna zeker van. Maar de kat was sterk en groter dan Sagepaw en haar poten begaven het. Sagepaw viel op de harde grond. Sagepaw had overal pijn. Nee! Met al haar kracht verzette zich maar dat was niet meer nodig want de kat verminderde haar greep.Sagepaw gromde.Sagepaw stond op en zag dat Flamestripe de grote kater herkende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnetfur
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons.
Gender:
Rank:
Magnetfur
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 20:27

Magnetfur wist dat zijn clan prooi nodig had . Maar in Shadowterritorium was nauwelijks nog prooi. Hij had net een spitsmuis gevangen toen hij ThunderClan rook. 4 katten kwamen aangerend. 2 kleine leerlingen of kittens , 1 al wat groter ook nog een leerling en een krijger. Hij zag de snorharen van de krijger trillen en hij wist dat hij hem geroken had. Hij herkende Flamestripe. Dit zou makkelijk worden. Hij sprong op de rode kater en haalde zijn buik open met zijn klauwen. Toen voeld hij dat hij besprongen werd door een grijze leerling maar die mepte hij zonder moeite weg en wou zich klaarmaken om op haar te springen toen hij klauwen over zijn oor hoorde schrapen. Bloed spetterde van onder zijn lange haren vandaan. Hij draaide zich om en snauwde : "Flamestripe , de volgende keer stinkende haarbal zal jij het zijn die verliest" Dan draaide hij zich om en spurte weg. Net voor dat hij onder een massa katten was verdwenen. Juist op tijd. Wat zou Brokenstar zeggen nu hij zonder prooi terugkwam. Want die had hij laten liggen !


Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 11862501
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 20:32

Toen hij daar zijn vijand zag weggvluchten vroeg hij of iedereen oke was. Ze knikten van wel dus wenkte hij weer met zijn staart dat ze hem moesten volgen en ze stapten door de dorentunnel de open plek op. Hij wist niet wat Sagepaw , Droppaw en Spottedkit gingen doen maar hij ging naar Fireheart. Hem verslag brengen over Magnetfur en de ShadowClan ! Hij zocht naar de commandant maar hij was nergens te vinden. Zeker op patrouille of op jacht. Dan ging hij maar naar de medicine cat's den om zijn wonden te laten verzorgen.


Flamestripe || Falconscreech
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 7iLZ7FI Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 MKN7vHE Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 W0qAlxR Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 20:47

Sagepaw keek de grote kat aan. Ze haalde nog een laatste keer uit maar de kat was al verdwenen. "muizenbrein!" gromde ze. Sagepaw ging zitten om een zich te wassen. "Is iedereen oke?" vroeg Flamestripe. "tuurlijk!" snauwde sagepaw terug. Haar humeur was er niet beter op geworden na het gevecht met die grote kat. "Flamestripe, ken je die kat? en wat doet die hier?"vroeg ze grommend. Sagepaw was boos op zichzelf omdat ze had verloren. Ze volgde Flamestripe en al snel kwamen ze het kamp binnen. Er paar katten keken hen nieuwsgierig aan. Sagepaw liep naar cinterpelt om ook haar wonden te laten verzorgen en hierna sloop ze het leerlingenhol in. Al snel verzonk ze in een diepe slaap.


Laatst aangepast door Sagepaw op wo 14 nov 2012 - 21:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 21:17

Afgehandeld zeker dit ? Mooi topic allemaal , goed gedaan Smile

@Sage , de medicinecat van TC is Jayfeather...


Flamestripe || Falconscreech
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 7iLZ7FI Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 MKN7vHE Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 W0qAlxR Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 21:21

oeps sorry en ja idd een mooi topic happy wink Ik ben bezig met een nieuwe, als iemand zin heeft om mee te doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 21:24

Ik denk dat ik na het topic van Phanter de gewone rpg ga doen Wink Ik zie je daar nog wel eens Wink


Flamestripe || Falconscreech
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 7iLZ7FI Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 MKN7vHE Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 W0qAlxR Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimedo 15 nov 2012 - 17:43

Pffff, kunnen we echt niet verder doen? Ik en Droppaw hebben de laatste tijd niets meer kunnen typen!


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimedo 15 nov 2012 - 17:58

Wat valt er nog te doen ? We zijn in het kamp. Trouwens spotted , waarom in rpg training ? Je bent klaar voor echte rpg en je bent geaccepteerd door tc...


Flamestripe || Falconscreech
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 7iLZ7FI Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 MKN7vHE Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 W0qAlxR Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 Icon_minitimedo 15 nov 2012 - 22:20

Ja, dat is wel waar, maar al mijn vrienden zitten hier en ik ben hier aan nog zo veel verhaaltjes bezig!


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn eerste verhaaltje!!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: