Mijn eerste verhaaltje!!!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mijn eerste verhaaltje!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Droppaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimema 22 okt 2012 - 20:03

Ik loop door het bos en zie plots een poes. Ik duik weg achter een struik om de poes te bespioneren. De poes zit aan de andere kant van de rivier dus dat betekent dat het waarschijnlijk een poes van de rivierclan is. "Maar wat is ze daar aan het doen." zeg ik tegen mezelf. Dan vangt ze ineens een vis uit het water. Ik kijk met grote ogen naar de poes. Ik ben nog niet zo lang geleden leerling geworden en dat heb ik dus nog niet geleerd, maar ik heb het ook nog nooit gezien. De poes vangt nog een paar vissen en verdwijnt dan achter het struikgewas. Ik spring achter de struik vandaan en ren naar de rivier. "Ik wil ook een vis kunnen vangen, het zal vast niet zo erg zijn als ik het eens probeer." zeg ik. Maar Druppelpoot weet niet dat de rivier alleen van de rivierclan is. Ze denkt dat de rivier van de rivierclan en de donderclan is, maar dat is niet zo. Ik kijk naar de vissen in het water en hou mijn poot klaar om er een te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowheart
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Annemeike
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Crowheart
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimema 22 okt 2012 - 20:09

Hi Very Happy
Je doet het qua lengte goed, aangezien je minimaal 5 regels moet posten.
Alleen doen we het hier in de hij/zij vorm en in de verleden tijd.
Ten tweede, de meeste mensen zeggen de Clans in het Engels (niet perse)
En Druppelpoot moet wel Engels, dus Droppaw.
En dat dat andere kat een vis vangt mag niet, je bestuurd een andere kat (dus zeggen, doen, en verwondingen aanrichten) en dat heet powerplay

Succes Wink


Mijn eerste verhaaltje!!! Crowheartos
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Capt'n Jack Sparrow
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥~Kitty-RULES, Miauww.~♥
Gender:
Rank:
Dogkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimema 22 okt 2012 - 20:12

Ehh even een paaropmerkingen;

-Je naam is nog steeds Droppaw en dan moet je het ook in het engels schrijven oke.

- En hier op warriorcats schrijven we in de verleden tijd.

Misschien heb ik zo nog wel wat tips voor je C:

Poemi was me voor alleen over dat powerplay dat mag alleen niet als de kat bestaat. Als ie niet bestaat is het goed dacht ik.


Mijn eerste verhaaltje!!! 2mi251j
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowheart
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Annemeike
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Crowheart
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimema 22 okt 2012 - 20:23

Dat klopt, foutje van mij, mag wel als dat andere katje niet bestaat Wink


Mijn eerste verhaaltje!!! Crowheartos
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimedi 23 okt 2012 - 20:37

Spottedkit sloop door het bos, ze wou al een beetje oefenen voor tegen de tijd dat ze zelf leerling werd. Opeens zag ze een kat bij de rivier zitten, ze wist niet wie het was. Ze probeerde ze geluidloos mogelijk naar de vreemde kat toe te sluipen en dat was duidelijk gelukt, de vreemdeling had niets door. Ze kroop dichter bij en zo kon ze beter zien wie die vreemde kat was. "Droppaw!" riep ze uit om haar te laten verschieten. "Hey Droppaw, ik sloop even door het bos en vroeg me af wie de kat aan de rivier was en dat bleek jij te zijn." miauwde ze vrolijk. "Wat doe je hier eigenlijk? Heb je te warm of zo?" Dat zou wel best eens kunnen want het was een super warme dag. De zon scheen door de bladeren van het bos en tussen de bomen had je wel wat beschutting maar bij de rivier waren geen bomen dus was het er ook heel erg warm. "Is de rivier normaal niet alleen van de Riverclan?" vroeg ze, dat had ze andere katten toch al wel eens horen zeggen maar dat wist ze natuurlijk niet zeker.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 20:05

"ooh, dat wist ik niet. Ik wou gewoon proberen om een vis te vangen."
Droppaw keek een beetje beschaamd omdat spottedkit een kit was en zij
wist dat wel."Wat kom jij hier eigenlijk doen?" vroeg ze.
" Ik wist niet dat je als kit al uit het kamp mag komen." zij ze, want
droppaw wou vroeger als kit altijd op avontuur, maar dat mocht ze nooit.


Mijn eerste verhaaltje!!! Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 21:37

Spottedkit was opeens een beetje verlegen. "Euhm, dat mag eigenlijk ook niet maar ik vond het een beetje saai daarbinnen..." gaf ze toe. "Je moet elke dag gewoon niets doen omdat je een kit bent, dat is toch oneerlijk!" miauwde ze er luid achter. "Het allereerste wat ik in mijn leven nu noch wil bereiken is leerling worden!" miauwde ze trots. "Oh, en krijger natuurlijk." vervolgde ze. 'Als Bluestar me nog wel krijger wilt maken na al mijn avontuurtjes uit het kamp...' dacht ze en beetje onzeker. Opeens schoot haar te binnen dat ze het even goed kon vragen nu ze toch bij Droppaw was. "Droppaw, wat denk jij? Zou Bluestar me nog wel leerling willen maken als ze wist dat ik er altijd op uit trek?" vroeg ze zo zelfzeker als ze kon. Ze voelde zich niet zo goed die dag, misschien had ze te veel gegeten.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 21:24

"Ik weet het niet echt" gaf Droppaw toe "maar ik denk het wel hoor, aleen vrees ik dat je
wel een straf zult krijgen als Bluestar het te weten komt." zei ze. "Maar ik zal niks
zeggen, dat beloof ik!" Maar toen bedacht ze zich ineens dat ze ook iets fout had gedaan en
dat ze mischien ook een straf zou krijgen als iemand het zou doorvertellen aan Bluestar. Spottedkit had alles gezien en Droppaw wou niet,net zoals vroeger nog een keer voor de oudsten zorgen dus zei ze er nog snel bij:"Maar jij moet dan beloven dat jij ook niets zegt over..." droppaw zweeg ineens. Ze had iets gezien tussen de bomen, maar ze wist niet wat. Het kon een muis zijn die voedsel zocht tussen de bladeren, maar wat als het een kat was.
De kat zou alles gehoort kunnen hebben en het doorvertellen aan Bluestar of mischien wou de kat ons aanvallen. Droppaw stond met trillende pootjes rond te kijken.



Mijn eerste verhaaltje!!! Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimezo 28 okt 2012 - 22:17

Spottedkit zag dat Droppaw een beetje ongerust keek, wat was er? "Euhm, Droppaw, ik zal ook niets zeggen hoor, maar wat doe je ineens?" miauwde ze een beetje ongerust. Ze keek wat beter naar de plek in de struiken waar Droppaw ook naar keek en zag iets bewegen. Het leek geen prooi te zijn, maar iets groters. Misschien was het wel een vos of een das ofzo. Of het was een kat die hen aan het afluisteren was en alles aan Bluestar sou verklappen... Spottedit raakte in paniek. "Droppaw," miauwde ze "denk jij ook wat ik denk? Dat er een kat in de struiken ons aan het afluisteren is?". Ze voelde haar hart wild te keer gaan en haar bloed in haar oren gonzen. 'Wat gaat er nu gebeuren?' vroeg ze zich af. 'Ik hoop maar dat deze vreemde kat me niet gaat verraden.'


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimema 29 okt 2012 - 19:15

"Ja, dat denk ik ook. Maar wat zou die van ons willen?" vroeg droppaw."Mischien zit die kat hier al de hele tijd en heeft die alles gehoord." zei ze nu wat stiller. Droppaw stond te trillen op haar pootjes terwijl ze diep aan het nadenken was. 'waarom zou die kat nog altijd niet tevoorschijn zijn gekomen en waarom stopte de kat niet met al dat geritsel?' Ze keek naar Spottedkit en zag dat Spottedkit een beetje bezorgd keek. Droppaw wou haar vragen waarom ze zo bezorgd keek maar er kwamen maar geen woorden uit haar mond dus zweeg ze maar. Toen zag ze wat er al die tijd al achter de struik zat en keek er met grote ogen naar.


Mijn eerste verhaaltje!!! Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimema 29 okt 2012 - 20:51

Sagepaw verscheen achter de struiken en ze zag Droppaw en Spottedkit. 'Wat doen die hier nu?'dacht ze in zichzelf. ' ze denken vast dat ik hen aan het bespioneren ben, maar dat deed ik niet. Ik was aan het jagen.' Ze was nu eenmaal niet geruisloos met haar pootjes dat had haar mentor al wel vaker gezegt."Maar wat doen jullie hier? Spottedkit, jij mag toch helemaal niet uit het kamp en Droppaw, wat doe je hier zonder mentor?"vroeg Sagepaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 17:52

Spottedkit verschoot toen ze Sagepaw uit de struiken zag lopen. "Sagepaw! Je doet me verschieten!" miauwde ze geschrokken. ."Maar wat doen jullie hier? Spottedkit, jij mag toch helemaal niet uit het kamp en Droppaw, wat doe je hier zonder mentor?" vroeg Sagepaw. Daar moest Spottedkit wel even over nadenken. Ze kon moeilijk zeggen dat ze was weggelopen uit het kamp omdat het saai was, want dan zou Sagepaw het misschien tegen Bluestar zeggen en dat zou niet goedkomen voor Spottedkit. "Euhm..." begon ze twijfelend. "Ik was met Droppaw mee uit het kamp gelopen om euhm... wat kruiden voor Cinterpelt te zoeken." verzon ze snel. Ze hoopte dat Segepaw niet doorhad dat ze aan het liegen was. Ze keek snel met een vragende en smekende blik naar Droppaw om te vragen dat ze mee zou doen met de leugen. "Toch Droppaw?" miauwde ze ter verzekering.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 18:18

Jullie posts zijn best goed ^.^ Volgens mij zijn jullie allemaal best klaar voor de gewone RPG.

Sagepaw: Jouw post is misschien iets aan de korte kant ^.^ Maar het is wel over het minimum. Het is meer een kwestie van smaak, ik vind meestal posts ter grote van die van Spottedkit het mooist ^.^ Maar dat mag je natuurlijk zelf weten Smile

Droppaw: Ook hetzelfde als bij Sagepaw, maar ook hier: Dit is een kwestie van smaak ^.^ (ben je dezelfde als Sage btw? :3) Meer weet ik niet te zeggen ^.^

Spottedkit: mooie post, mooie lengte. 1 foutje: Cinderpelt is niet de Medicinecat dat is Jayfeather Wink



Mijn eerste verhaaltje!!! D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 20:20

oh ok, bedankt! wist ik niet.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 17:00

"euhm... ja,inderdaad." stotterde Droppaw."we moesten dat van Cinterpelt doen omdat..." Droppaw moest even hard nadenken want ze wist eigenlijk helemaal niks te zeggen."omdat we toch niks anders te doen hadden en... zo konden we ten minste iets nuttigs doen" zei ze een beetje aarzelend. Ze hoopte dat Sagepaw het ging geloven want als deze leugen uit zou komen dan zaten Droppaw en Spottedkit als ratten in de val. Maar nu Droppaw erover nadacht zou Sagepaw mischien helemaal niks zeggen tegen iemand en dan zouden ze geen straf krijgen en bovendien had Droppaws moeder altijd gezegd dat je nooit mocht liegen tegen wie dan ook. Droppaw twijfelde om toch nog de waarheid te zeggen. "Sagepaw,wat doe jij hier eigenlijk?"zei ze om van onderwerp te veranderen "Jij mag toch ook niet uit het kamp zonder je mentor?"


Mijn eerste verhaaltje!!! Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 17:24

Spottedkit was heel blij dat Droppaw met haar instemde. Maar wat als ze de leugen niet zou geloven? Dan zaten ze wel echt in de problemen. 'Misschien word ik dan wel nooit warrior.' dacht Spottedkit bang. Ze begon heel hard te twijfelen, oftewel riskeerde ze te liegen, maar als dat uitkwam zat ze diep in de nesten, of ze zei de waarheid tegen Sagepaw in de hoop dat zij het dan niet tegen Bluestar verteld... Geen een van bijden was gemakkelijk te kiezen, maar Spottedkit hield niet van liegen, dus vertelde ze de waarheid. "Euhm.... Sagepaw. Ik moet eigenlijk iets opbiechten.... Ik ben eigenlijk helemaal niet door Cinterpelt weggestuurd, maar vond het zo saai in het kamp dus ik ben maar gewoon op wandel gegaan. Oh ja, en toen kwam ik Droppaw hier tegen en toen kwam jij. Zo zit het eigenlijk in elkaar." miauwde ze een beetje zenuwachtig. "Ga je het nu tegen Bluestar zeggen?" vroeg ze met een piep stemmetje omdat ze bang was dat ze uit de clan weggestuurd zou worden. "Alstublieft niet doen!" ze begon echt bang te worden. En ze was blij dat ze Droppaw's geheim niet had verklapt, dat was kan ook niet nodig.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 19:25

Sagepaw twijfelde of ze het aan Bluestar zou zeggen maar beslisde toch om dat niet te doen. Ze wilde dan ook helemaal niet dat ze uit de clan werd weggestuurd. Maar aan de andere kant voelde ze zich wel schuldig dat ze het niet tegen Bluestar zou zeggen. Ze verzweeg niet graag dingen voor Bluestar. Dan zou ze zelf misschien ook wel uit de clan worden gezet. Bovendien was Spottedkit nog maar een kitten en als ze uit het kamp werd gezet, overleefde ze het misschien niet. "Ik zal niets zeggen tegen Bluestar maar waarom is Droppaw eigenlijk uit het kamp weg? Vond je het soms ook zo saai daar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 19:54

"euhm... eigenlijk vond ik het inderdaad heel saai in het kamp" zei Droppaw."maar dat komt omdat ik helemaal niks te doen had in het kamp!" voegde ze eraan toe. Toen besefte Droppaw dat Sagepaw nog geen antwoordt had gegeven op haar vraag over wat zei hier eigenlijk deed.'Ze probeert gewoon van onderwerp te veranderen door mij een vraag te stellen zodat zei niet op mijn vraag hoeft te antwoorden' dacht Droppaw 'dat is wel erg slim,mischien dat ze daarom Sagepaw heet.'Droppaw besloot om de vraag nog eens te stellen."Sagepaw,waarom ben jij eigenlijk niet in het kamp?"vroeg ze.


Mijn eerste verhaaltje!!! Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 20:03

Spottedkit was echt super opgelucht toen ze hoorde dat Sagepaw het niet tegen Bluestar zou zeggen, maar wat deed Sagepaw hier eigenlijk? Dat wou ze wel eens vragen, maar net toen ze het wou doen vroeg Droppaw: "Sagepaw,waarom ben jij eigenlijk niet in het kamp?" vroeg Droppaw. "Dat vind ik nu wel eens een goede vraag!" viel Spottedkit net iets te scherp en gemeen klinkend in. 'Oeps!' dacht ze, 'Dat was niet de bedoeling.' Ze besloot om dat dan ook maar te zeggen, want anders zou Sagepaw het misschien toch aan Bluestar vertellen. "Euhm... Sorry Sagepaw... Het was niet de bedoeling om het zo gemeen te zeggen. Ik had me een soort van versproken." miauwde ze maar snel, maar ze meende het wel. Ze vond echt dat ze te grof was geweest tegen een kat die haar wou helpen. "Sorry." miauwde ze nog eens voor de zekerheid.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 20:19

"Nou...Jullie denken waarschijnlijk dat ik ook uit het kamp ben weggeglipt zonder toestemming maar dat is niet."zei Sagepaw. "Windstorm heeft gemerkt dat jullie weg waren en vroeg mij om julllie te gaan halen. Ze was helemaal niet blij. Ze heeft jullie nodig voor het herstellen van de kamprand." zei ze. De kamprand is kapotgegaan toen er een boom op viel. Maar dan herinnerde ze zich waar ze waren."Weten jullie eigenlijk wel dat we op het rivierclan territorium zijn? Waarom zijn jullie naar hier gekomen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn eerste verhaaltje!!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: