Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mijn eerste verhaaltje!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 21:35

Spottedkit verschoot, waren ze op Riverclan territorium?? Dat wist ze echt niet, maar ja, ze was dan ook gewoon maar Droppaw gevolgt. "Zijn we echt op Riverclan territorium?" vroeg ze verbaast. Dat had ze echt niet verwacht. "Droppaw," vroeg ze, "wist jij dat we op Riverclan territorium waren? Ik had het echt niet door." Ze was nog steeds verbaast. Opeens schoot haar weer te binnen wat Sagepaw eerder miauwde. "Hoe kan een kitten de kampwand nu herstellen? Ik ben een kitten! Ik mag het kamp nog niet eens uit!" miauwde ze luid zodat iedereen wist dat ze niet graag in het kamp zat te niksen. Dat was ze echt beu, ze wou zo graag leerling worden gemaakt! Echt zo zo graag, maar nu had ze dat misschien allemaal naar de knoppen gewerkt. Ze sloop het kamp stiekem uit en dan zit ze nog eens op Riverclan territorium ook! Als Bluestar dat te weten komt, dan word ze sowieso geen leerling, en dus ook geen warrior... Dat zag ze niet echt zitten, haar hele leven hing ervan af warrior te worden, ze hoopte dat die droom nog kon uitkomen na wat ze gedaan had.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 19:34

"Kom, we moeten gaan voor Windstorm aan Bluestar vertelt dat jullie weg waren! " zei Sagepaw.Als ze dat al niet heeft gedaan. Sagepaw aarzelde of ze dat zou zeggen, maar dat zou Droppaw en Spottedkit alleen maar afschriken dus zei ze het maar beter niet.
Wat moest ze nu tegen Windstorm zeggen als ze terug waren? Misschien zouden Spottedkit en Droppaw al een uitvlucht hebben bedacht?
"Gaan jullie mee? Want het is al maanhoog."
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 21:51

Spottedkit was eigenlijk wel een beetje bang om terug te keren naar het kamp. Haar moeder zou de hele tijd doodongerust zijn geweest en zij moest dan nog een uitvlucht zoeken om te zeggen dat het allemaal niet erg was. Ze begon te wandelen naast Sagepaw, terug opweg naar het kamp. "Droppaw, kom je nog?" vroeg ze toen ze zag dat Droppaw daar nog steeds stond. En ze wandelde door en door, ze probeerde ondertussen een uitvlucht voor haar moeder te verzinnen, en mogelijk ook voor Bluestar, om te zeggen dat ze het kamp 'perongeluk' uit was gelopen en dat ze niet ver weg was. 'Misschien kan ik zeggen dat ik met mijn ogen toe het kamp aan het verkennen was en dat toen ik ze weer open deed ik uit het kamp was...' dacht ze. 'Ja, dat is een goed idee.' besloot ze. "Sagepaw, ik heb een uitvlucht voor Bluestar en mijn moeder voor moest je er nog geen hebben." miauwde ze.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 19:20

"Ooh ja, we hebben inderdaad wel een uitvlugt nodig." miaawde Droppaw, want ze wist dat ze wel erg lang weg waren gebleven en dat zou wel op gevallen zijn."Maar Spottedkit, wat is je uitvlugt dan?" vroeg ze. Droppaw wou eigenlijk ook al een uitvlucht verzinnen maar ze kon niet echt een geloofwaardige leugen bedenken dus was ze blij dat Spottedkit er wel een wist. Maar Droppaw voelde zich niet echt goed omdat ze wist dat ze gingen liegen tegen Bleustar en de andere 'Maar ik moet een keuze maken.' dacht Droppaw 'zou ik gaan liegen of zou ik de waarheid zeggen en dan riskeren dat ik mischien nooit een krijger zal worden?' Droppaw kon maar niet uitmaken welke keuze ze zou maken. Het had allebei zijn voordelen en zijn nadelen.


Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 22:11

Spottedkit was blij dat Droppaw geïnteresseerd was in haar excuus. "Wel," miauwde Spottedkit, "Ik dacht dus dat ik kon zeggen dat ik met mijn ogen toe het kamp aan het verkennen was en dat ik dan opeens uit het kamp stond toen ik ze weer opende." miauwde ze, maar opeens schoot haar iets te binnen. "Maar Droppaw, dat excuus kan jou niet helpen he. Ik zal helpen je er naar een te zoeken." mauwde ze vol zelfvertrouwen. Terwijl ze bleven wandelen voelde Spottedkit de warmte van die dag weer. De zon brandde op haar huid alsof ze wou dat Spottedkit in brand vloog. Ze was aan het nadenken over een uitvlucht voor Droppaw. "Misschien kun jij zeggen dat je wat gaan jagen was, dat je aan het oefenen was. Maar dan moeten we wel eerst nog een prooi zien te vangen..." miauwde ze in de hoop dat dit excuus zou werken.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 17:33

Toen ze aan het wandelen waren bedacht Sagepaw een excuus. Het was zo warm die dag dat ze niet helder kon nadenken. 'wat zou Bleustar geloven? Dat Droppaw en Spottedkit door een havik waren beetgenomen en zich hadden kunnen redden? Nee, Dan had de rest van de clan het ook wel gezien.' Ze waren bijna bij het donderclankamp en ze hadden nog geen excuus. Sagepaw had honger gekregen en Droppaw en Spottedkit waarschijnlijk ook. "Hebben jullie al iets gegeten toen jullie daar waren?" Toen schoot Sagepaw iets te binnen."Wat als we een prooi mee nemen naar het kamp en zeggen tegen Bleustar dat jullie het kamp uit waren omdat jullie een prooi hadden gezien en het niet konden weerstaan om die voor jullie neus te laten wegglipen. Zou Bleustar dat geloven?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 19:20

" Nu je het zegt, heb ik eigenlijk wel honger!"miaawde Droppaw terwijl haar maag luid gromde. Toen vroeg Sagepaw nog iets en dacht Droppaw even na over het antwoord.'het zou wel goed kunnen dat Bluestar het zou geloven' dacht ze 'maar dan moeten we het haar zo geloofwaardig mogenlijk proberen zeggen'."Ja dat kunnen we ook als smoes gebruiken."zei Droppaw maar toen bedacht ze zich dat Spottedkit ook iets had verzonnen. Welke smoes moest zouden ze nu gebruiken?"We zijn bijna bij het kamp, maar gaan we de leugen van Sagepaw gebruiken of die van Spottedkit?"vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 20:49

Spottedkit was blij met dat er eten zou komen, "Ik heb ook wel honger!" miauwde ze. "Maar even ter verduidelijking, ik gebruik mij excuus, dat van mijn ogen dicht en Droppaw, jij gebruikt het excuus dat je gaan jagen was, dus moeten we een prooi vangen. Dat zijn de twee uitvluchten in één." Ze had dors en honger. Niet echt gezond als kitten... Maar ja, ze kon nu niet bij haar moeder aan haar buik gaan drinken, dus bleef ze maar gewoon in stilte doorwandelen. Het kamp kwam al in zicht, maar ze hadden nog geen prooi. "Ok," miauwde ze, "als we een prooi willen dan moeten we dat nu doen, maar ik kan niet jagen dus jullie zullen het moeten doen. Maar ik wil wel helpen als iemand van jullie me kan uitleggen hoe, want ik weet er echt niet van, helemaal niets." Ze hoopte dat iemand haar de beginselen van jagen kon uitleggen of het herkennen van geuren van prooi, want daar wist ze echt niets van.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:34

"oke Spottedkit, je moet eerst goed luisteren of dat je geritsel hoort van een muis en je moet goed weten van waar het geluid komt." miauwde Droppaw alsof Spottedkit haar leerling was "dan moet je door je pootjes zakken en zo stil mogenlijk naar de muis sluipen dan moet je op het juiste moment op de muis springen en hem doden." voegde ze er nog aan toe. Droppaw hoopt dat ze het goed had uitgelegt aan Spottedkit maar ze was er niet zo zeker van want ze was nog maar een leerling en ze kon het zelf nog niet zo goed. "Ik zal ook een prooi proberen te pakken." miauwde ze terwijl ze luisterde of dat ze een muis hoorde. Opeens hoorde ze geritsel en fluisterde ze "Deze muis pak ik wel." Ze zakte door haar pootjes en sloop in de richting van het geritsel, dan sprong ze op de muis en doode ze hem. Trots liep ze terug naar Spottedkit en Sagepaw met de muis in haar mond en miauwde ze "zizo, dat is dan al 1 muis en nog maar een paar muizen te gaan. En we kunnen mischien ook nog een vogel vangen maar daar heb ik nog niet genoeg op geoefent."


Laatst aangepast door droppaw op do 8 nov 2012 - 20:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:04

*Droppaw, miauw spel je met au en niet met aa, dus niet miaawde. Gewoon ter verduidelijking.*

Spottedkit luisterde heel geïntreseerd naar de uileg van Droppaw. Ze probeerde alles in haar hoofd voor he stellen, pecies zoals het moest en zoals Droppaw het uilegde. Nadien zag ze dat Droppaw aan het luisteren was naar een muis, "Deze muis pak ik wel." miauwde Droppaw op fluistertoon. Spottedkit vond dit wel de moeite waard om gewoon even te staan kijken. Ze zag hoe Droppaw door haar pootjes zakte, naar de muis sloop en er dan opsprong en hem doodde, precies zoals ze haar had uitgelegd. 'Wow!' dacht Spottedkit, 'Kon ik maar zo goed jagen! Ik hoop dat ik dat nog kan leren tegen dat ik leerling word. Als ik al leerling word...' haar gedachten werden verbroken door het geritsel van een muis in de struiken. 'Aha!' dacht ze, Die is voor mij!' Ze zakte door haar poten, maar opeens realiseerde ze zich dat ze het eerst nog aan Droppaw en Sagepaw moest laten weten. "Die probeer ik wel te vangen!" miauwde ze trots op fluistertoon en ze sloop op de muis af, sprong met een grote, hoge sprong door de lucht en landde recht op de muis. Ze was zo blij dat ze hem had kunnen vangen! Nu moest ze hem alleen nog maar doden. Ze zette haar tanden in de zachte pels en beet door tot in een sappig warm lichaam.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:20

"Wow Spottedkit, dat is heel indrukwekkend" miauwde Droppaw " je zult zeker een goede leerlling worden." En eigenlijk was Droppaw ook trots op zichzelf omdat ze haar uitleg blijkbaar goed had gedaan. "Nou dat zijn dan al 2 muizen, maar ik weet zeker dat we beter kunnen!" miauwde ze terwijl ze zich realiseerde dat Sagepaw nog geen muis had gevangen en vroeg ze aan Sagepaw "Sagepaw, nu is het jou beurt om een muis te vangen." Als Sagepaw een muis zou vangen zou dat voor hun mischien wel genoeg zijn omdat iedereen verwacht dat een leerling niet zo veel kan vangen maar toch wou ze meer vangen om aan iedereen te laten zien dat zij ook konden jagen.


Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 20:48

"Oke Droppaw, Ik zal proberen." Ze keek om zich heen en rook de boslucht maar geen prooi. Het geluid van de pootstappen van de drie jonge katten had de muizen al weggejaagt. Ze stak haar neus hoog in de lucht. Ze rook nog een keer. Een vogel!!! Deze keer had ze geluk. Sagepaw ging in sluiphouding zitten en verdween in de bosjes. De vogel was nu nog maar op staartlengte van haar vandaan. Ze greep haar kans. Haar ogen versmaldde tot kleine spleetjes en haar haren stonden recht overeind. Ze sprong op de vogel af maar de vogel had het al gezien en vloog weg.Verdorie!Sagepaw waagde zich een grote sprong en pakte de vogel met haar klauwen beet. Ze beet de prooi dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 21:21

Droppaw stond met grote ogen te kijken hoe Sagepaw de vogel ving. "Wooooow Sagepaw, je sprong in de ... lucht en je ... je ving die vogel" zei Droppaw met zoveel ongeloof in haar stem. Ze wist dat Sagepaw ouder was dus mischien dat ze dat daarom al kon. "Ik wil dat ook kunnen, maar mischien leer ik dat nog wel." zei ze hoopvol en met de gedachte dat ze dat ook zou leren begonnen haar oogjes te glinsteren. 'Maar wat als ik het niet ga kunnen' dacht ze. Ze hoopte vurig dat ze het wel zou kunnen maar ze was niet zeker. Toen rook ze ineens een muis en zakte ze weer door haar pootjes en sloop naar de muis net zoals haar mentor haar had geleerd. Dan sprong ze op de muis en vermoorde het diertje . Ze zat nog altijd in gedachten met de sprong van Sagepaw toen ze naar Spottedkit en Sagepaw terugkeerde met de muis in haar mond."Zo dat zullen wel genoeg muizen zijn plus nog een vogel" Zei Droppaw "Nu kunnen we maar beter terugkeren naar het kamp, oké?" vroeg ze tenslotte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 20:48

Spottedkit had bij Sagepaw en ook bij Droppaw verwonderd staan toekijken hoe ze het deden. 'Dat wil ik ook leren als ik leerling ben.' dacht ze, maar ze miauwde het niet luidop omdat ze de andere prooi dan misschien zou wegjagen. "Ja Droppaw, je hebt gelijk, laten we terugkeren naar het kamp, ik pak de muis die ik gevangen heb wel." Opeens schoot er haar iets te binnen en voor de zekerheid moest ze dat toch wel eens aan de leerlingen vragen, "Sagepaw, Droppaw, weet iemand van jullie ofdat ik zou mogen zeggen dat ik mijn muis zelf gevangen heb? Of zou Buestar dan juist heel boos worden..." dat wist ze niet zo goed, langst de ene kant was ze heel trots op zichzelf omdat ze de muis kon vangen en op Droppaw omdat zij het haar zo goed had uitgelegd, langst de andere kant was ze bang dat Bluestar boos zou zijn omdat kittens helemaal niet mogen jagen, of het kamp uitgaan. "Wat denken jullie?" miauwde ze nog


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 21:23

Droppaw wist eigenlijk geen antwoord op die vraag.'het zou wel kunnen dat Bluestar het niet zo leuk zou vinden dat Spottedkit was gaan jagen' dacht ze 'maar ze zal nooit echt woedend worden.' Er zat maar één manier op en dat was om zelf de verantwoordelijkheid op zich te nemen want Spottedkit was nog maar een kit en ze zou het nooit halen als ze uit het kamp werd gezet al betwijfelde Droppaw dat Bluestar dat zou doen. "We zullen zeggen dat jij de muis hebt gevangen en als Bluestar boos wordt en vraagt wie je toestemming heeft gegeven zal ik wel zeggen dat het allemaal mijn schuld is want het is eigenlijk ook allemaal door mij begonnen omdat ik te nieuwsgierig was en de regel overtrad door bij de rivier van de Rivierclan te gaan vissen." miauwde ze en ze wist dat ze gelijk had en daardoor kreeg ze een schuldgevoel 'Zou het echt allemaal mijn schuld zijn?' dacht ze een beetje bedroeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 21:41

Sagepaw keek die in Droppaws ogen. Hadden Spottedkit en Droppaw tegen haar gelogen? Ze wist helemaal niet dat Droppaw bij de rivier van de Rivierclan was gaan vissen. Dat hadden de katten niet gezegt. Ze was zo boos dat ze het wel tegen Bluestar wou zeggen, maar dat gevoel was al snel weg. "Waren jullie bij de rivier van de rivierclan gaan vissen?" vroeg Sagepaw. Nu ze er zelf over nadacht was dat wel echt een raar idee."Hoe kon je dat doen...en....waarom?" vroeg Sagepaw verwarrend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 19:18

Spotteedkit was heel blij dat Droppaw berijd was voor haar te liegen, maar ze wist dat ze daar niet mee zou kunnen leven. Ze zou zich schuldig voelen voor de rest van haar leven omdat Droppaw dan misschien uit de clan zou gezet worden. Daar zou ze niet tegen kunnen. "Nee Droppaw, bedankt om me te helpen, maar ik ga niet de schuld op jou steken. De kans dat Bluestar boos wordt op mij is kleiner dan dat ze boos wordt op jou." miauwde ze. "Waren jullie bij de rivier van de riverclan gaan vissen?" vroeg Sagepaw opeens. Dat kwam hard aan voor Spottedkit. "Euhm..." miauwde ze. Ze keek bang naar Droppaw. 'Hadden we de waarheid dan nog niet verteld?' dacht ze een beetje verward in haar hoofd. Zou ze haar vriendin verraden? Dat zou ze niet durven. "Wel euhm..." miauwde ze weer en ze wist geen antwoord.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:58

" Nou niet helemaal" miauwde Droppaw "ik zag hoe een andere kat een vis ving dus wou ik het ook eens proberen maar ik wist niet dat de rivier van de rivierclan was." voegde ze er een beetje onschuldig aan toe. Droppaw snoof de geur van het bos op en besefte hoe leuk ze het vond om hier te zijn maar ze wist dat het niet meer lang zou duren voordat het donker zou worden en ze wilde Spottedkit en Sagepaw waarschuwen. "Euhm, ik denk dat het wel tijd word dat we terug naar het kamp gaan." miauwde ze terwijl ze zich voorstelde hoe haar ouders en de andere katten van de clan zouden reageren.


Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 21:11

Spottedkit was blij dat ze haar vriendin niet hoefde te verraden, maar dat Droppaw alles zelf had opgebiecht. "Ja, dat klopt." miauwde Spottedkit redelijk stil en bang voor Sagepaw's reactie. Ze keek neer op haar poten en voelde haar vacht onbehaaglijk prikkelen. 'Wat als Sagepaw het nu wel tegen Bluestar gaat vertellen?' vroeg ze zich af, 'Dan zouden ik en Droppaw misschien wel uit de clan gezet worden. Of ik toch in ieder geval, want ik ben een kitten en kittens mogen niet uit het kamp.' en bij die gedachte werd ze bang. Hoe zou ze het ooit zelf overleven in het bos? Ze kon nog niet eens jagen! Of toch wel... Droppaw had het haar uitgelegd, dus als de prooi niet tegewerkte, zou alles goedkomen. Maar nee, toch niet, waar moest ze dan gaan wonen? op Thunderclan gebied zou ze weggejaagd worden en op het territorium van de andere clans waarschijnlijk ook wel. 'Misschien moet ik dan wel rogue worden.' dacht ze een beetje bang. Die gedachte's probeerde ze uit haar hoofd te zetten en rustig te blijven. "Euhm, ik denk dat het wel tijd word dat we terug naar het kamp gaan." miauwde Droppaw. "Ja, dat lijkt me ook een goed idee." miauwde Spottedkit en ze begon te wandelen met de muis in haar mond.


Spottedkit! happy
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Mijn eerste verhaaltje!!!   Mijn eerste verhaaltje!!! - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 19:29

"Ja,dat denk ik ook." Sagepaw zag dat Spottedkit de muis in haar mond nam en deed hetzelfde. Toen ze aan het wandelen waren besefte Sagepaw dat ze ergens anders waren dan in het donderclankamp. Ze keek om zich heen. Ze zag een open weide gevuld met gras. Het rook er vreemd maar er stonden geen bomen. De drie katten waren vast afgedwaald omdat ze alleen maar aan hun terugkomst in het donderclankamp hadden gedacht. Sagepaw was bang, dit was niet waar ze hoorden te zijn. Sagepaw bleef roerloos staan. Ze waren verdwaald. Ze was zo boos op zichzelf. Windstorm had haar gevraagd Spottedkit en Droppaw terug te halen maar dat was mislukt.Wat voor clankat ben ik als ik nog niet eens van de rivier tot aan het donderclankamp kan bereiken zonder te verdwalen? vroeg ze zichzelf af. Sagepaw keek om. Droppaw en Spottedkit hadden het ook door en keken met grote ogen naar Sagepaw. Dit was allemaal haar schuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn eerste verhaaltje!!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: