im evil [open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 im evil [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Zim
Member
im evil [open] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 21:26

Zim keek door zijn hol wat hij had over genomen van een das wel moelijk maar ook wel makkelijk. Hij keek naar buiten er begonnen nieuwe bladeren te groeien wat hem niks uit maakten. Zim stapte naar buiten en moest en was van plan om een plan te maken om de wereld te veroveren wat hem nooit gaat lukken maar wist wel dat hij van de clan leiders af moest wat boeite het want hij had nog allen tijd, hij ging veder naar buiten en snoof de frisse ochtent lucht op en voelde de koude wind wat zijn warme vacht voelden. Zim begon te rennen en rende naar een plekje en azelde niet om gewoon een eng bosje in te lopen geen angst. Zim liep door het donkere bos het begon telkens donker te worden bij elke kouden stap die hij deed. Hij liep door en keek naar elk plekje waar iedereen kon zitten maar vaak vergeetje een plekje na te kijken een geluid van een vogel klonk in de bomen. 'Vervloekt jij vogel jij zal zo elke clan binnen vliegen ik niet!!"riep zim en met een zucht ging hij zitten, een ander geluid verstorden zijn gedachten. Zim sprijden zijn oren en schreeuwde 'Kom eruit beest wat je mag zijn en buig voor de machtege ZIMmmmmmmm!!!!!!" Hij keek in het rond maar niks was niks.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 15:55

De mooie witte poes kroop haar hol uit, en snoof de frisse lucht op. Wat vond ze de boslucht toch héérlijk. Ze ging voor haar hol zitten en begon haar vacht te verzorgen. Plotseling keek ze op, hoorde ze iets? Met gespitste oren stond ze op en liep weg van haar vertrouwde hol. Halverwege stopte ze om de lucht te proeven. Ze rook een onbekende kattengeur. Met zo weinig mogelijk geluid kroop ze de struiken in, terwijl ze de kat in zicht kreeg. 'Vervloekt jij vogel jij zal zo elke clan binnen vliegen ik niet!!" hoorde ze hem roepen. Ze kneep haar ogen tot spleetjes en liep een beetje dichterbij. Daarbij probeerde ze weinig mogelijk geluid te maken, maar per ongeluk ging ze op een tak staan die natuurlijk kraakte. 'Kom eruit beest wat je mag zijn en buig voor de machtege ZIMmmmmmmm!!!!!!" Ze zwiepte spottend met haar staart en wachtte af. Ze liep de struiken uit en keek de andere kat, die Zim scheen te heten, met samengeknepen ogen aan. 'Noemde je me nou net ''beest''?' vroeg ze met een ongelovige toon in haar stem, en wachtte op een antwoord van de andere kat.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 16:07

Zim keek boos naar de poes die de bossjes uit kwam. 'Noemde je me nou net ''beest''?' vroeg ze met een ongelovige toon in haar stem. Zim keek haar aan en riep 'Ja jij dwaas ik noemde je beest problemen mee? IK ben de machtige Zimmm!!!!' Hij swiepte met zijn staart en de poes deed het al beter. Hij ging boos kijken en zei tegen haar: 'Ik was net bezig met mijn plan te bedenken maar precis kom jij en je verpeste mijn plan!!!!' Zim zag de poes en was boos op haar, Hij voelde het natte gras en de warme adem haling van de poes. 'En hoe mag jij dan heten?!' zei Zim op een onadige toon, hij ondbloten zijn klauwen en gromde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 16:16

'Ja jij dwaas ik noemde je beest problemen mee? IK ben de machtige Zimmm!!!!' zei de kat. Ze grinnikte spottend. 'Jij bent net zo machtig als een hoop kittypetvoedsel!' zei ze. Ze ging zitten en keek de kat kalm aan. Ze had al gemerkt dat deze kat weer zo'n gemene was, die de wereld wou veroveren. In het verleden had ze veel van die katten tegengekomen. 'Ik was net bezig met mijn plan te bedenken maar precis kom jij en je verpeste mijn plan!!!!' Ze deed haar best om niet in het lachen uit te barsten. 'Plan...' herhaalde ze spottend en zwiepte snel met haar staart. 'En hoe mag jij dan heten?!' Ze hief haar kin op en keek de kat met samengeknepen ogen aan. 'Hetzelfde mag ik wel aan jou vragen' siste ze. 'De naam is Hopemind' Ze krulde haar staart netjes om haar voorpoten heen, terwijl ze de kat strak aankeek.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 16:27

Zim keek de poes aan en hoorde wat ze zei. 'Plan...' herhaalde de poes spottend die hem bijna aan het uitlachen was. 'Lach je me uit?! mijn wraak zal zoet zijn...' Zei hij terwel hij merkte dat ze hem gewoon aan het uitlachen was. Hij vroeg naar haar naam, 'Hetzelfde mag ik wel aan jou vragen' siste ze. 'De naam is Hopemind' Zim keek de poes aan en sprak 'jij bent doeloos wat heeft het dan voor zin om hopemind te heten jij stinkende poes! jij bent niet eens slim, Ik hebt teminste een naam jij heet hoop waar slaat dat nou op!.' Hij keek haar aan met spleet ogen die in haar ogen verdiepten en dacht hart op 'jij stomme domme poes stomme stomme domme poes....' En Zim keek haar nog steets aan en zei 'ik ben de almachtige Zimmmmmmm!!' Zim keek haar woedent aan zijn klauwen waren klaar om te doden......
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 16:34

'jij bent doeloos wat heeft het dan voor zin om hopemind te heten jij stinkende poes! jij bent niet eens slim, Ik hebt teminste een naam jij heet hoop waar slaat dat nou op!.' Haar mond viel open van verbazing. Ze tintelde van verlangen om deze kat eens een geweldige mep te geven. 'jij stomme domme poes stomme stomme domme poes....ik ben de almachtige Zimmmmmmm!!' Ze deed haar best om hem niet aan te vallen en begroef haar ontblootte nagels in het gras. 'En jij vind mijn naam nergens op slaan! Wie heet er nou Zim?! Wat een belachelijke naam!' spuugde ze woedend. Ze keek hem met vlammende ogen van woede aan en ontblootte nu ook haar tanden. Een geweldige rij vlijmscherpe tanden werden zichtbaar en waren gericht op de kater.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 16:52

Zim keek de poes aan die zei: 'En jij vind mijn naam nergens op slaan! Wie heet er nou Zim?! Wat een belachelijke naam!' Hij keek haar aan en fluisterde: 'heheheh ik bang voor een poes laat me niet lachen.' Zim dieuwde haar tegen een boom en rette haar open het bloed kwam haar lijf uit. Hij dieuwde haar tegen de grond zodat ze niks kon doen hij liet zijn vlijm scherpen klauwen zien en sdheurde haar rug open en een stuk van haar arm. 'hehehe mijn wraak zal zoet zijn kitty! niemand beledigt ZIM!!" Hij beet in haar nek tot dat ze bijna niet meer kon ademen. Zijn woedende ogen lieten toch wat blijdschap zien zijn lach kwam rood stromend bloed uit maar hij stopte met aanvallen toen ze bijna neer was. Hij hies zijn kop op. en liet haar met rust 'als je nu zal vechten ben je dood mischien overleef je dit niet hij liep weg maar kreeg spijt zo gemeen was hij ook niet. Hij reden naar de poes en tilde haar op zijn rug, hij ging naar zijn hol en renden naar zijn hol waar in was getekent alemaal plannen die waren mislukt maar hij legde haar in een mos bed en ging voor haar prooi vangen, hopelijk bleef ze levend....
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 17:03

Plotseling duwde de kat haar tegen een boom aan, ze sputterde tegen en ze voelde een afschuwelijke pijn in haar rug. 'hehehe mijn wraak zal zoet zijn kitty! niemand beledigt ZIM!!" hoorde ze hem zeggen en hij beet in haar nek. Toen hij ophield keek ze hem zwak aan. Ze kon bijna niet meer op haar benen staan en terwijl hij wegliep ging ze op het gras liggen en deed haar best om haar ogen open te houden. Ze kreunde zacht toen ze zag dat de kat weer terugkwam en haar op zijn rug tilde. Even later lag ze in een bed van mos. Ze sloot haar ogen en hoorde Zim weggaan. Wat gaat hij met me doen? dacht ze en er liepen rillingen over haar rug. Ze opende haar ogen weer en probeerde op te staan, maar het lukte niet. Haar wonden deden gewoon veel te pijn om nog te kunnen staan of lopen.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 17:15

Zim kwam terug met bladeren en ging naar zijn nest waar de poes lag en deed een paar bladeren op haar wonden en keek of dat ze nog leefde en dacht bij zich zelf waarom doe ik dit?! wat is er toch aan de hand "zucht" Hij ging weer opad en stook zijn neus in de lucht en rook de lucht van een vogel, Hij sloop.. en .. sprong....tegen een boom. Zim schudden zijn kop waar een beetje vogel poep op zat. Hij snoof weer lucht naar binnen en rook een muis, hij sloop....... dook en.... plof in een hol van een muis waar geen muizen in zaten, zijn neus zag vast in het muizen hol. Zim trok zich eruit immers was hij geen goeie jager en at hij bladeren en bessen. Zim sloot zijn ogen en rook een mus een dikkemus, Hij klom de boom in maar de mus vloog van zijn tak en Zim botste tegen een tak aan waar van hij de boom uit viel en pijnlijk op zijn rug landen en riep 'Vervloekt prooien vervloekt!!!!!!' Hij sloot zijn ogen en legde zijn poot op een muis neer die onder zijn poot lag. Zim ging naar zijn hol en legde de muis neer, en begon te slapen........
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 17:30

Vermoeid opende de witte poes haar ijsblauwe ogen, ze lag nogsteeds in de hol van Zim. Ze stond op, de pijn was verminderd, en zag de kater slapen. In een ander hoekje zag ze een muis liggen en pas nu merkte ze dat ze een afschuwelijke honger had. Aarzelend liep ze erheen en rook eraan, het was de vorige dag gevangen. Ze begon langzaam te eten, terwijl haar oren heen en weer draaiden. Als Zim wakker werd zou ze gewoon aardig doen, ze had geen zin in nóg een ruzie. Ze liet de halfopgegeten muis achter en hinkte de hol uit, om de boslucht op te snuiven. Vlak voor de hol ging ze zitten en stak haar neus in de lucht. Ze zuchtte tevreden en begon zich te verzorgen, maar dat ging niet makkelijk door de pijn van haar wonden. Ze besloot het verzorgen maar even over te slaan en liep de hol weer in, alsof het haar eigen huis was.

Inspiratie loos! DX



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 17:43

Zim schudden zijn kop toen hij wakker werd en merkte de wakkere poes op en sprak 'Kneel voor Zim!!!!' Hij keek haar boos aan en begon te grommen zijn haren gingen omhoog staat en keek haar kwaat aan en blaaste naar haar. Hij keek haar kwaat aan en ontblote zijn nagels en nam haar me aan haar nek vel en trok haar mee naar de openplek en sprak 'Jaag!!!' Zim laat haar op de grond liggen en haald spinnenwebben en verbind haar op haar wonden. 'je hebt frissen lucht nodig jij....grrrrr!!' zei hij, Zim probeerde vriendelijk te zijn maar het lukte niet echt. Zim begon te jaagen wat alweer faalden keer op keer en had twee muizen beet en gaf de muizen aan hopemind. Zim had overal blauwen plekken en ging bessen zoekken. en kwam terug met een tros en ging daar aan eten. Hij keek naar de poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 17:51

'Kneel voor Zim!!!!' Geschrokken keek ze naar de kater, die wakker was geworden. Ze dook ineen terwijl hij haar meesleurde naar een open plek. 'Jaag!!!' Hij bond spinnenwebben haar haar wonden. 'je hebt frissen lucht nodig jij....grrrrr!!' Hopemind dook ineen en keek Zim met grote ogen van schrik aan. Ze staarde naar de muizen die hij voor haar had gevangen, zelf at hij een tros bessen. Ze nam langzaam een hap van de muis en merkte dat Zim naar haar zat te kijken. Ze deed alsof ze het niet merkte en at verder. Waarom deed hij zo gemeen? dacht ze. Misschien iets erg gebeurd in het verleden? Haar eetlust was weg en schoof de muizen weg, terwijl ze rechtop ging zitten.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 20:42

Zim keek naar de poes die op stond en sprak 'lig hopemind en blijf liggen!' Zim hielt zich een beetje in en tilde hopemint op en trok haar mee naar zijn hol en legde haar neer en gaf haar de muizen. Zim keek haar boos aan maar als je goed keek een klein beetje bezorgheid. Zim liep weg en riep 'blijf hier jij slaaf!!!' Hij ging weg en ging bedenken wat zijn volgende plan zal zijn. Zim bekeek alles en zag de branden de zon, hij liep terug en keek naar de poes en zei 'imijn naaam was ZIm!! Als je het nog niet wist poes maar we moetten hier blijven wat een storm is op komst nu nog niet.' hij keek haar aan en aaide haar even met zijn poot en ging buiten zitten en keek waneer de storm moest komen. Zim riep 'wat is er toch aan de hand!!!' hij legde zijn staart op de grond en ging liggen staren naar de wolken die grijs beggonen te worden. Zim luisterde als er iets achter hem gebeurden en voelde de lucht kouwer worden het licht verdween. Hij ging het hol binnen en legde wat mos om hopemind heen en zei mijn wraak is al gweest mijn missie is voltooit voor nu' Zim keek naar buiten en sprak 'ik verrover de wereld nu of nooit ik zal de wereld veroveren en voor me zelf houden hehehe' en dacht bij zich zelf het zal me toch niet lukken maar ik probeer het moehahaha..........
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithkit
Member
im evil [open] DPKsfdL
Supervogel!
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Faithkit
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 16:48

Ze schrok op toen de kat opeens sprak. 'lig hopemind en blijf liggen!' Voordat ze iets kon zeggen tilde hij haar op en bracht haar mee naar zijn hol. Met een aarzelend gevoel keek ze naar de muizen, die hij haar gaf. Ze had nu geen zin om dat nu op te eten, maar één ding wou ze wel: terug naar haar vertrouwde hol gaan. Ze zuchtte opgelucht toen Zim het hol uitliep. 'blijf hier jij slaaf!!!' Hopemind versmalde haar ogen. Slaaf, hij noemt me slaaf! dacht ze kwaad. 'imijn naaam was ZIm!! Als je het nog niet wist poes maar we moetten hier blijven wat een storm is op komst nu nog niet.' Haar ogen stonden verward toen hij haar aaide met zijn poot en keek hem na, terwijl hij naar buiten liep. Even later kwam hij terug met vers mos. 'ik verrover de wereld nu of nooit ik zal de wereld veroveren en voor me zelf houden hehehe' hoorde ze hem zeggen. Nu kon ze het niet meer volhouden. 'De wereld veroveren? Hoe denk je dat te doen?! Denk je echt dat het zo makkelijk is om de hele aardbol te veroveren in je eentje?' snauwde ze en keek hem met samengeknepen ogen spottend aan.

-sorry, verkeerd acc-


im evil [open] Uauu
Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 17:18

Zim keek verbaast en riep 'Ik ZIM zal de wereld veroveren, trouwens jij sliep toch mormol?!!' Zim legde het mos meer proppen het mos in de mond van hopemind en sprak 'zwijg!!!!!!' Hij liep keek haar met spleet ogjes aan en zei 'als je naar je stinkende nest wilt dan loop je zelf niemand die je tegen houd zelfs ZIM niet!!!' hij ging het hol uit en kwam terug nat en doorweekt en zijn staart zwiep van boosheid. Zim likte zich af en dacht bij zich zelf: het water zo'n pijn.... hij ging liggen op de grond waar geen mos was en keek haar aan en ging stiekem weg dieper het hol in en dieper waar het donkerder werd en vochtiger........




sorry korte post
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithkit
Member
im evil [open] DPKsfdL
Supervogel!
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Faithkit
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 17:27

Ze spuugde het mos uit haar mond. 'als je naar je stinkende nest wilt dan loop je zelf niemand die je tegen houd zelfs ZIM niet!!!' Hij ging weg en kwam weer terug, helemaal nat. Ze gromde. 'Nou, goed dan!' gromde ze en liep naar de ingang van de hol. 'Ik ben weg hier' Het kon haar nu niet schelen of het regende: ze ging gewoon terug naar haar hol. Zonder nog om te kijken rende ze de regen in, op weg naar haar vertrouwde hol. Ze negeerde de pijn van haar wonden en rende door, tot ze, ontdanks de regen, een vertrouwde geur binnenkreeg: haar eigen geur! Eindelijk was ze weg van die rare kater en was ze terug in haar eigen hol. Snel kroop ze de zelfgegraafde opening in de grond in en rolde zich op in haar nest, terwijl ze naar buiten keek.


im evil [open] Uauu
Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 17:43

Zim liep dieper het hol in en waar dus eindelijk licht was, hij keek naar boven en zag het regen vallen op de boven kant van zijn hol waar van het water door liep in een meertje die in zijn hol lag hij nam een slok en rende terug en zag de poes er niet meer. 'hahahahaha mijn plan is bbijna klaar om wraak te nemen op hopemind hehehe!!!!!!!!! niemand verslaat ZIMmmmm!!!!!' zei hij en liep zijn donkere warme hol uit door de klets natte regen. Hij hoorde de regen en de geuren waren bijna weg van hopemind haar geursoop volgde naar een of andr hol.. Zim dook diep en zag de arme stakker. Zim sloop haar hopeminds hol binnen em drukte haaar tegen de grond. 'Niemand bedricht ZIM!!!!!!!! of ondsnapt!!!" sprak hij met een bloedende klauw die op haar nek stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 17:50

De poes zuchtte en sloot haar ogen, in de hoop om een beetje te slapen. Ze was erg moe geworden van alles. Pas net een hol gegraven en nu al dit?! Ze was al licht aan het slapen toen ze wakker schrok van een plotselinge stem: 'Niemand bedricht ZIM!!!!!!!! of ondsnapt!!!" Ze werd tegen de grond aangedrukt en weer voelde ze een stekende pijn in haar nek. Ze opende haar ogen en zag tot haar grootste verbazing de kater bovenop haar. 'H-hoe heb je me gevonden?' fluisterde ze, er kwam bijna geen geluid uit haar mond en ze probeerde Zim van zich af te duwen. Wat deed HIJ hier? Hij had haar onmogelijk kunnen opsporen door de regen! Ze had werkelijk genoeg van hem gekregen en ze had het gevoel dat ze nooit meer een dag rust in haar leven zou hebben.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 19:48

Zim keek naar de poes, ze leek verbaast dat hij haar had gevonden. 'wat denkje stom poesje? Als je even nadenkt kan ik je wel een beetje ruiken en er lag om de zoveel keer een druppel bloed.' Zim keek haar aan met zijn bloeddorstige ogen hongerend naar bloed zetten Zim zijn poot weg. Hij keek haar aan en hielt zijn kin op en sprak 'dezen keer heb je geluk want ieder heeft zijn eigen vijand en zo blijft het spannend voor ZIMmmm!!!' eeen duivelse lach verscheeen in het licht en Zim liep weg zijn staart zwiepent in raare draaiingen. Hij keek naar de donkere lucht waar de sterren hoop vol schenen. Zim boeide het gewoon niet en ging veder met zijn terug tocht maar gewoon was het raar dat hij haar niet wilde vermorden want als iemand hier dood gaat moet de helen wereld. Zim liep door de donkere bossen met dorene in zijn pooten. Hij volgde zijn gedachten want ondertussen waren de geuren weg en het bloed. Zim keek naar boven en wist dat hij gefalt had in zijn taak en hij zogt een plek om te schuilen voor de kei harde hagel regen en vond een klein plekje bij hout en daar ging hij slapen voor de volgend dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 18:16

'wat denkje stom poesje? Als je even nadenkt kan ik je wel een beetje ruiken en er lag om de zoveel keer een druppel bloed.' Dat had ze toch moeten weten! Wat was ze dom geweest! Ze gromde zacht en keek Zim met samengeknepen ogen verslagen aan. 'dezen keer heb je geluk want ieder heeft zijn eigen vijand en zo blijft het spannend voor ZIMmmm!!!' Ze huiverde, ze wast dat het bij hun volgende ontmoeting gedaan was met haar, maar ze zou terugvechten! Ze keek toe hoe de kater haar hol uitstapte. Ze schopte een balletje mos voor haar poten weg. 'Muizenbrein!'riep ze woedend, en met muizenbrein bedoelde ze zichzelf. Ze rolde een paar spinnewebben op, die waren gesponnen in een hoekje in haar hol, en drukte ze op haar wonden. Met een schok besefte ze dat ze nu een vijand voor het leven had...



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
im evil [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: