im evil [open] - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 im evil [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 14:58

Zim werd wakker en schudden het dauw van zich af. Hij keek naar de zonnen stralen die kwamenen daar zag hij hopemind die bij de rivier er stond te kijken maar Zim hate vrrugde en blijdschap. Hij liep naar haar toe en ging naast haar zitten. 'En hoe gaat het slaaf met je?' sprak hij en gaf haar een likje. Hij zag de glimlach van hopemind. ' Hey je glimlacht!!' zei hij maar zelf glimlachte hij en toen kwam iets in hem op de zon kan de aarden vernietigen hahaha!! Hij keek haar aan en keek mee hoe de zon opkwam maar diep in hem zat er wel iets goeds maar ook slechts. Zim rook de rozen geur van hopemind en voelde haar witte zachte koude vacht. Zim ging zitten hopeminds ogen twinkelde vond hij. Zim boog zijn kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 15:18

Ze voelde iemand aankomen en draaide zich met trillende snorharen om. Haar ogen werden groot van vreugde toen ze Zim zag aankomen. 'En hoe gaat het slaaf met je?' Ze hief haar kin op en haar glimlach werd breder. 'Hey je glimlacht!!' zei de kater. 'Ja natuurlijk glimlach ik!' lachte ze. Ze keek hem aan met een vrolijke glans in haar ogen en drukte haar neus tegen zijn wang aan. Ze voelde haar hart sneller kloppen en haar blik gleed weer naar de zon, de warme stralen troostten haar en ze hield haar kop een beetje scheef. Haar ogen werden groot en ze keek verlegen naar haar poten. Het was nu een beetje té stil voor haar en ze zocht naar de goeden woorden om een gesprek te beginnen, maar daar was ze altijd veel te slecht in. Plotseling wist ze het, maar ze durfde het niet te zeggen. In plaats daarvan staarde in de rivier en versmalde verdrietig haar ogen.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 15:34

Zim deed zijn staart om haar heen. Hij keek haar aan . Hij wist wat hij moest doen en hij begon 'en hoopmind ik wil je wat vertellen.' Zim had fijn al een iedee in zijn kop enhij voelde hoop's neus in zijn vacht Zim begon haar raar aan te kijken en dacht in zijn kop raak me niet aan!!! Maar hij zei nog niks. Even staarde hij weg alsof hij even weg was van de wereld. Hij dacht weer aan zijn verleden: Zim liep een grot in waar twee andere kattemn zaten 'mijn grootsten' begon hij met zijn zin maar twee andere katten die de grootsten heten samen keeken niet blij. Zim zei veder 'ik heb mijn taak volbracht en nu welke taak heb ik nu??' de leiders leeken hem aan en spraken 'vermoord de verader die vriend met je was zoek hem en dood hem en breng hemm hier!!' Zim knikte even en liep weg. Diep in darkness forest zag hij zijn vriend 'ben je hier om te vermorden Zim.' zei zijn vriend hij had zijn klauw naar Zim gerekt. ' warom veraat je ons rougur volk!!!' zijn vriend schudden zijn kop 'nee Zim ze veraden jouw en de andere die daar wonen!!' Zim keek hem aan sprong en deed zijn klauw op zijn vriends zijn nek. 'ze zullen nooit iemand veraden helemaal mij niet ik ben hun geliefste krijger!!!' zijn vriend begon hem uit te lachen. 'nee jij bent de meest gehaten krijger hahaha!!!' maar Zim vermorden hem al en trok het lijk mee. Zim was uit zijn verleden blikken en kon weer hoopmind zien en niet zijn verleden......
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 15:56

'en hoopmind ik wil je wat vertellen.' zei de kater. Hopemind kromp ineen, alsof ze opeens een vreselijke buikpijn had gekregen. 'Wat dan?' vroeg ze zacht, maar ze zag dat hij diep in gedachten was verzonken. 'Zim?' vroeg ze onzeker. De kater keek naar haar en ze voelde zich warm worden. 'Wat wilde je me vertellen?' Ze keek hem nieuwsgierig aan. Ze knipperde met haar ogen en hield haar kop schuin, wachtend op een antwoord van de kater. Ze voelde de pijn van haar wonden niet meer, maar voelde haar vacht opwindend tintelen. Traag zwiepte ze met haar staart. Haar hart klopte steeds sneller en ze wist niet wat ze moest doen. Wat moest Zim tegen haar zeggen? Ze huiverde even keek hem met halfgesloten ogen aan.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 16:06

Zim schudden zijn kop en zag de nieuwschierige poes kijken en vragen. 'niks ik wilde je in de modder dieuwen maar kreeg toen een verleden gedachten....' Zim keek haar aan en sloot zijn ogen de pijn van verleden. Maar hij willde zich niet laten overnemen door de liefde het is makkelijk om Zim over de streep te trekken. Hij snoof de warme lucht op en hij moest even iets gemeens doen dus dieuwde haar in de modder en sprong er zelf ook bij enhet werd een modder gevecht. Zim zat na het gevecht helemaal onder en dieuwde voor de grap zich tegen hopemind aan en ze zat toen ook bijna helemaal onder. 'haha Zim wint altijd!!!' riep hij en ging op een berg staan en sprak 'dezen berg is van mij en niemand pakt hem meer af hahaha!!!' Zim keek hopemind aan namelijk vond Zim het wel leuk om een speletje te spelen......
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 16:15

'niks ik wilde je in de modder dieuwen maar kreeg toen een verleden gedachten....' De poes grinnikte. 'Me in de modder duwen?' lachte ze. Ze gaf een gilletje toen Zim haar ook écht in de modder duwde en er zelf ook insprong. Lachend rolde ze in de modder, en haar sneeuwwitte vacht was nu meer bruin dan wit. Ze keek met een grijns toe hoe Zim op een berg ging staan. 'dezen berg is van mij en niemand pakt hem meer af hahaha!!!'
'Dat had je gedacht!' lachte ze en met een strijdkreet duwde ze de kater van de berg af. Ze stond nu zelf bovenop de berg en keek toe hoe Zim van de berg afrolde. Ze kon haar lag niet inhouden en proestte het uit. 'En nu is je berg van mij!' riep ze naar hem en draafde rondjes op de berg.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 17:33

Zim rolde van de berg af en toen hij tot stilstand was gekomen aarzelde hij niet en duwde haar weer van de berg en riep 'wees bang voor mij slaaf hahaha!!' Zim sprong er bij de poes die nog steets van de berg af rolde en nu rollen ze met ze tweeen. Zim schudden zijn kop toen hij neer was gekomen. Maar toen merkte hij dat hij niet aleen bruin was van de modder maar ook groen van het gras. Zim zette zijn haren op doordat hij iets warms voelde en blaaste. Zijn ogen werden spleetjes. Hij ondblote zijn nagels vol bloed en pijn zijn nagels waren zwart. Hij liet zijn tande zien en gromde, hij schudde zijn kop en alles was weg. Hij deed zijn poot op zijn kop en lede hoofd pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 17:49

Ze rolde van de berg af en probeerde tot stilstand te komen. Toen dan eindelijk was gelukt krabbelde ze lachend overeind, maar zag dat Zim zijn nagels en tanden had ontbloot. 'Wat is er?' vroeg ze geschrokken en spitste haar oren. Ze deinsde geschrokken achteruit en keek hem met grote angstige ogen aan. Toen ze zag dat de kater zijn poot op zijn kop legde deed ze een stap dichterbij. 'Zim, is er iets?' vroeg ze zacht. Ze drukte haar oren tegen haar kop aan en zwiepte zenuwachtig met haar pluizige staart. Ze keek hem bezorgd aan, wat was er aan de hand?



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 19:11

Zim hoorde de stem van hopemind alles verduizelde, alles vervagde met zijn zicht. Hij sloot zijn ogen door de pijn hij kon zijn verleden niet aan om er niet meer aan te denken. Zim krapte even een stuk van zijn hoofd open schudden zijn kop en begon weer te staan. Zim keek hopemind aan en sprak 'jij gek er is niks met me aande hand!' gromde hij. Zijn ogen keken boos groen vuur kon je vinden in het donker. Hij ontblote zijn nagels ontblote zijn nagels en zette zijn haren op duisternis kon je vinden. 'Dwaas hahaha ga dood!!!' Zim sprong op hopemind en duwde haar tegen de grond en reten haar open haar buik lag open. Hij beet recht in haar voor poot waar het bloed aan zijn mond en zijn poten waren rood, rood van angst en bloed het vieze bloed wat hij aflikte....
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 19:29

'jij gek er is niks met me aande hand!' Haar ogen werden groot van schrik en ze deinsde geschrokken achteruit. 'Dwaas hahaha ga dood!!!' Ze gilde angstig toen de kater op haar afsprong en haar tegen de grond drukte. Ze voelde een afschuwelijke pijn in haar buik en voorpoot. Ze brulde het uit van woede, dit keer wou ze niet verliezen! Ze duwde hem van zich af, krabbelde overeind en ontblootte haar nagels en tanden. Haar ogen kregen opeens een harteloze glans en ze viel hem aan. Nu drukte zij hem tegen de grond aan en gaf hem een flinke klap. Woedend beet ze hem in zijn nek en sloeg haar klauwen in zijn rug. Er was niets meer over van de aardige, zorgelijke Hopemind. In plaats daarvan stond Zim oog in oog met een harteloze, bloeddorstige moordenaar. Ze liep de kater haar scherpe tanden zien, die dropen van het bloed, klaar om hem uit de weg te ruimen. Plotseling ging er een schok door haar heen. Dit had ze ook gevoeld bij haar laatste droom: ze had zin om katten te doden. Ze sprong van hem af, haar nekharen gingen weer liggen en ze drukte haar oren plat tegen haar kop aan. Ze schudde traag haar kop en rende bij hem weg. Wat was er met haar aan de hand, ze herkende zichzelf niet meer.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 19:44

Zim voelde de pijn niet maar in plaats van greep hij met zijn klauw haar nek en beet in haar buik. Hij had een grijns op zijn gezicht. Hij rukte haar rug open en haar andere poten. Zij gaf hem ook klappen en drukte hem tegen de grond en kreeg weer een paar meppen. Zim pakte haar vast aan haar voor poten en gaf haat flinken trappen tegen de buik van hopemind die open lag. En Zim trapte haar weg. Hij liep naar haar toe 'nog een woord jij poesie hahaha!!' maar Zim's haren gingen ligen zijn ogen vol angst werden voltoont hij keek naar zijn klauwen en naar hopemind die weg vluchte met supper veel wonden. Zim zat onder het bloed van zich zelf en hopemind. 'wat heb ik gedaan' zei hij zacht, zijn ogen gingen heenxen weer angst en spijt, net zo als vroeger hij kon snel worden overgegeven aan zijn gevoel. Zims poten trilden van angst en spijt hij had zich over gelaten aan zijn kant zijn gekheid dol op dood en bloed. Zim rende achter hopemind aan en hij zag haar en sprak 'het spijt me dat ik me zo.. Zo heb me laten gaan." zim stond met tranen in zijn ogen. Hij ging zitten en voelde de pijn van de wonden maar niet van buiten maar van binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 19:55

Ze stopte vlak voor haar hol, haar ogen werden groot van schrik en ze schudde haar kop. Ze deed haar best om haar tranen in te houden. Plotseling hoorde ze de stem van Zim. 'het spijt me dat ik me zo.. Zo heb me laten gaan." Ze keek hem recht in zijn ogen aan. De harteloosheid was verdwenen. 'Het spijt mij ook zo' zei ze zacht. 'Het is maar beter als ik...' Haar stem stierf weg. '... als ik wegga' Ze draaide zich om en liep haar hol in, zonder afscheid te nemen van Zim. Ze ging in haar nest liggen, met haar rug naar de ingang van het hol. Ze likte haar wonden schoon, heel traag, omdat het veel te pijn deed. Ze moest hier weg, voordat er nog meer problemen kwamen. Na het wassen legde ze haar kop tussen haar poten en een traan gleed langs haar wang. Stiekem keek ze naar buiten, om te zien of Zim daar nog stond.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 20:13

Zim keek hoe ze weg ging. Er kwam weer de zelfde ding wat er gebeurde toen hij haar ineens wilde aanvallen. Hij ging wat zwarder ademen zijn ogen gingen tot spletjes zijn haren gingen overeind en zijn klauwen enn tanden werden ontblote. Zim probeerde telkens het weg te krijgen maar het lukte bijna niet. Uiteindelijk stopte het ermee en liep hij naar hopemind. Zim likte haar wonden af en sprak 'heb je hulp nodig?' Zim ging veder met likken en zei 'ga je nu echt wweg? Niet gaan asjeblieft' Zims stem verslapte weg. Hij legde zijn kop neer naast die van haar maar weer kreeg hij zo'n gevoel. Hij was slecht daarom kon hij zijn lot niet bepalen. Zim rende weg ver genoeg dat hopemind niks kon over komenn mischien was het nu voorgoed voorbij..........
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 20:21

Ze keek niet op of om toen Zim bij haar kwam zitten en haar wonden begon te likken. 'heb je hulp nodig?' hoorde ze hem vragen en ze gaf geen antwoord. 'ga je nu echt wweg? Niet gaan asjeblieft' Ze zuchtte. 'Wat moet ik anders doen?' zei ze zacht. Ze zag dat Zim zijn kop naast de hare legde en haar vacht tintelde. Ze wou hem vertellen wat ze voor hem voelde, maar dat was moeilijk na alles wat hij had gedaan. Ze hief haar kop op toen hij wegrende. Ze wou zijn naam nog roepen, maar het was al te laat. Ze sloeg een steen weg dat voor haar poten lag. 'Ik ben toch ook zo'n muizenbrein' zei ze zacht en liet haar kop verdrietig hangen. Ze wist niet eens wat hij van haar vond, dus was ze bang voor zijn reactie als ze alles aan hem vertelde. Wat moest ze nu doen? Weggaan, op zoek naar een ander thuis of blijven? Ze ging weer leggen en keek naar de wand van haar hol.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 20:42

Zim keek om toen hij weg was ver genoeg om haar niks aan te doen. Zijn ogen lieten een traan vallen en Zim storte neer op de grond, wat later werd hij wakker in zijn gedachte's 'wat is er gebeurt.' vroeg hij zich af het was zwart en donker. 'dit is die plek waar ik vaak ben gekomen.' verdiept in zijn eigen gedachtes en wist niet wat er buiten gebeurden. Hij was terug in zijn groep (met zijn gedachtes) Hij zag de grooste en daar stond een katertje. 'Zo jij was verbannen naar het afal Zim wat doe je dan hier!!!' sprak een van hun. 'Ik wil ren invader worden mijn grosten.' sprak hij. Zim keek na zijn gedachtes: 'zo je word vermoort tegen de code!!' zei een van de groosten. Een ander dook op en zei 'nee papa niet doen!!' het was een klein poesje die er best raar uit zag. 'We hebben geen keus' sprak een van de groste. Het waren alebei mannen katten waarvan ze allenbei voor een kind zorgde. De kleine kater keek op dat wass Zim die eenn kans kreeeg van de dochter van de grosten. Zim werd wakker op de zelfde plaats maar met bloed om zich heen van anderen katte.. Het was echt goed voorbei dacht zim want hopemind zal me een monster vinden en hij liep terug naar het hol en ging zitten en keek naar hopemind......
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 21:11

De poes zat in haar hol en gaf zichzelf een uitgebreide wasbeurt. Haar vacht was helemaal modderig. Haar ogen hadden een verdrietige glans. Ze had niet in de gaten dat Zim terug was gekomen en ging door met het wassen van haar witte vacht. Pas toen ze klaar was kreeg ze de kater in het oog. Haar ogen werden groot van schrik en ze opende haar mond om iets te zeggen. 'Waarom ben je teruggekomen?' vroeg ze zacht, zelf vond ze het een beetje onbeleefd van zichzelf dat ze dat vroeg.Dit is mijn kans dacht ze en ze keek hem onzeker aan. Ze sloeg haar ogen neer en zwiepte nerveus met haar staart. Maar als ze het zou vertellen, wist ze zeker dat hij haar nooit meer wou zien. Ze ging gewoon op het juiste moment wachten.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 21:19

Zim kwam dichter bijer en keek haar aan en zei 'ik ben terug gekomen voor jouw.' Hij keek haar aan maar zelf had hij pijn en sprak 'ik zag een deel van mijn verleden een kitten die me hielp maar toen ik ouder was toch werd verbannen en zij wilde mij helpen?? Ik weet niet warom ze me wilde helpen maar ik moet daar terug mischien is ze er nog en kan ik haar een paar vragen stellen over mijn verleden, maar het is heel gevaarlijk ik wil er over wat dagen natoe gaan wil je met me mee??' vroeg Zim vol zelfvetrouwen. Hij ging naast hopemind liggen Zim lag half het hol uit maar dat makte niks uit. Zim strilde haar even zacht en fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 21:27

'ik ben terug gekomen voor jouw.' Bij die woorden werd ze warm vanbinnen. 'ik zag een deel van mijn verleden een kitten die me hielp maar toen ik ouder was toch werd verbannen en zij wilde mij helpen?? Ik weet niet warom ze me wilde helpen maar ik moet daar terug mischien is ze er nog en kan ik haar een paar vragen stellen over mijn verleden, maar het is heel gevaarlijk ik wil er over wat dagen natoe gaan wil je met me mee??' Ze luisterde aandachtig. 'Waarom ik?' vroeg ze zacht. Ze zou dolgraag met hem meewillen, maar ze twijfelde. Het was een lange weg, en het kon gevaarlijk zijn, vond zijzelf. 'En wat zullen de katten van je groep doen als ze zien dat je terugbent?' vroeg ze. Ze was gewoon te nieuwsgierig.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 21:36

Hij hoorde haar stem in zijn oren hij kreeg angst en sprak 'wat ze gaan doen is vermorden maar daarom mag er niks fout gaan en het is een spamed avontuur.' Zim ging wat zachter praten: 'het is een soort van date..' Zijn stem viel weg. Hij keek haar aan hij hopte wel dat hopemind mee zal gaan maar het ging lang duuren. Zim wacht even en gaf Hopemind een kopje en riep 'IK BEN ZIMmm!!' hij keek har aan en gaf haar een likje heel kort. 'jij wil toch olk weten wat er aan de hand is met mij soms toch.' Zim probeerde wat te zeggen pm hopemind mee tekrijgen. Hij glimlachte en voelde de vacht van hopemind en ontmoette haar wonderschone oge die zo mooi waren als de maan de twinkels erin leken op sterren. Nee dat wilde zim niet hij was deels verliefd geworden op haar!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 4 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 21:47

'wat ze gaan doen is vermorden maar daarom mag er niks fout gaan en het is een spamed avontuur.' Ze twijfelde. Ze wilde niet toekijken hoe hij werd vermoord. De volgende woorden zorgde ervoor dat haar ogen groot van schrik werden: 'het is een soort van date..' Ze probeerde niet keihard te juichen en drukte zich tegen hem aan. 'IK BEN ZIMmm!!' riep hij gaf haar een likje. 'jij wil toch olk weten wat er aan de hand is met mij soms toch.' Ze zwiepte met haar staart. 'Ja, tuurlijk wil ik dat!' zei ze. Ze ontmoetten elkaars blik. Ze keek hem diep in de ogen aan. Ze voelde haar poten tintelen en ze werd warm vanbinnen. Toen wist ze het zeker: ze was verlief op hem... 'Oké' zei ze kort. 'Ik kom met je mee' Ze glimlachte naar hem en begroef haar neus in zijn vacht.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
im evil [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: