im evil [open] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 im evil [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 18:49

Zim was aan het slapen tussen het hout hij keek om zich en wist even niet waar hij was beland zijn ogen glinsterde in het eerste straaltje zon licht die de warmte had van nieuwblad wat Zim zo haten. Hij liep uit het hout plekkje en schudde zich wakker. Zim was niet bereid om iets aan iemand te vragen omdat hij de weg kwijt was. Hij rolde zich om en probeerde ergens de weg te vinden. Met een zucht ging hij begginne aan zijn zoektocht wat aleen maar verdwaling was op het ergste. Zim liep door een ligt begroeit woud wat dicht bij de vieze tweebenige lag, het stonk zo freselijk dat zijn neus ervan pijn deed. Zim ging langzamer zeker in sluip houding maar een blaffende hond veraden zijn plek waarop een van de tweebenigen gaat kijken wat er was. Zims blik begon angstiger te kijken, hij keek in de verte waar de hond los schoot uit zijn riem en Zim op de vlucht moest slaan. Zim kwam op een iedee om de hond en de tweebenigen naar hopeminde toe te lokkem maar hoe? Maar hij had geen tijd en begon te sprinten naar een boom om er in te klimmen wat net te laat had want de hond had zijn staart en kreeg supper veel pijnlijke beten. Zim kon net op tijd na de pijnlijke bijd ontsnappen en hij sprong op een hek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 19:03

De poes opende haar hemelse blauwe ogen en glimlachte. Ze stond op, rekte zich uit en kroop haar hol uit. Ze keek omhoog naar de opkomende zon en snoof genietend het ochtendlucht op. Zo stond ze een tijdje, ze was Zim helemaal vergeten. Ze luisterde naar de stille geluiden van het bos, maar ze schrok op door geblaf van een hond. Haar nekharen rezen overeind en ze siste. De hond was nergens te bekennen, maar voor haar eigen veiligheid kroop ze toch haar hol weer in, haar nekharen nogsteeds overeind. Wat als de hond haar zou vinden, dan zou het afgelopen zijn met haar! Plotseling dacht ze weer aan Zim en ze gromde zacht. Door die kat was haar hele leven verpest, en nu hij ook nog wist waar ze woonde zou ze geen dag in haar leven rust hebben, tot een van de twee zou sterven. Ze huiverde en rolde zich op. Gelukkig wist de hond niet waar ze woonde, anders zou het een probleem zijn.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 19:47

Zim zat op het hek en wist nu zal ik haar leren en sprak 'kom me maar halen stommen hond hahaha!!' Zim sprong het hek af, hij had overal schraven en beten van daarnet maar renden door. Zim keek achter zich en zag dat de hond nog maar een stukje van hem verweiderd had. Zim maakte draaien en bewoog naar lings en rechs. In de verte zag hij de hol van hopemind maar het werd erger de tweebenigen zad hem ook nog achter na. Zim keek achter zig maar rolde van de berg af met pijnlijke prikkel draat waar in hij belanden. Hij stond op en rende door zijn poot zat onder het prikkel draad. Zim arzelde niet en was nog een klein beetje verweiderd van het hol van hopemind. Zonder natedenken sprong hij het hol op en rende de hond het hol binnen, Zim verstoppte zich in een bosje en probeerde de prikkel draat van zijn poot te krijgen en zag van een afstand dat de tweebenige van het dieren asiel af kwam en zim bedacht net dat hij pech heeft als hopemind werd mee genomen 1 hij moest haar vermorden 2 hij moet haar redden om haar te vermorden. Zim zuchte en bleef kijken wat er zal gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithkit
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Supervogel!
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Faithkit
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 19:56

Ze lag daar maar, in haar hol met haar poten onder haar borst gevouwen. Ze zou hier moeten blijven tot de hond wegging, maar met een schok besefte ze dat het geblaf dichterbij kwam . Ze gilde toen een hond haar hol binnenkwam. Haar nekharen rezen weer overeind en ze ontblootte haar nagels. Ze drukte zich tegen de grond aan en terwijl de hond naar haar hapte haalde ze uit met haar klauwen. Ze zag de neus van de hond bloeden en tot haar grootste afschuw kreeg hij haar staart te pakken en trok de arme poes het hol uit. Ze krijste van angst en probeerde zich los te rukken. 'Help!' krijste ze en haalde weer uit naar de hond. Plotseling kreeg ze Zim in het oog, de kater stond bovenop haar hol. Het werd haar opeens duidelijk van alles wat er gebeurde: Zim had de hond naar haar toegelokt. 'Zim!' krijste ze opnieuw. 'Help me!' Het klonk zo wanhopig, en ze riep met tegenzin naar hem, maar wat kon ze anders doen? De hond pakte haar nekvel beet en schudde haar in het rond. Ze probeerde terug te bijten maar het lukte niet. Wat zou er nu gebeuren?


im evil [open] - Pagina 2 Uauu
Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 20:12

Zim zag hoe de poes naar hem riep wat hij zei was: 'jouw, helpen? Warom zouw ik hahahaha!!!!' hij kroop weeg want de tweebenige riep zijn hond terug die de poes in zijn mond had. Zim zuchte hij moest iets doen maar deed hij niet het was zo dat hij haar hate en iedereen wilde vermorden maar tot schrik sprong hij op de hond en beet in zijn nek. De hond liet hopemind los waarop de tweebenige op af kwam. De hondpakte Zim met zijn bek, de hond gooide hem tegen de boom, langzaam liep het bloeddorgsige beest op hem af maar Zim stond op en was niet bang voor de hond en renden er op af en beet de hond in de keel hoewel de hond probeerde heet lukte niet om Zim van zich af te krijgen. Maar een van de tweebenige had de hond gezien liep er op af en raakte Zim met een stroom stok waarvan Zim neer viel en de hond nog leefden. De tweebenige liep terug naar de andere waarschijnlijk had hopemind te veel wonden om iets te doen. Zim kreeg telkkens schrrokken niet vaan de stroom stok maar omdat hij nog geladen stond. De tweebenigen reden weg en Zim lag bewustenloos neer nog pijn te leiden en sprak zacht : ' jjullie zullen boetten tweebenigen tot dat ik weer kan bewegen en dan zullen jullie botten!!!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithkit
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Supervogel!
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Faithkit
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 20:22

Ze probeerde zich lost te rukken, maar het was hopeloos. Plotseling viel ze op de grond, maar ze had de kracht niet om te kijken wat er gebeurde. Ze lag bewegingsloos op de grond, terwijl er alles om haar heen gebeurde. Ze probeerde op te staan, maar ze viel met een plofje weer terug. Even later werd alles stil. Haar staart zwiepte traag en weer probeerde ze op te staan, waarbij ze kreunde. Verward keek ze om zich heen en tot haar grootste verbazing zag ze Zim liggen. De kater schokte af en toe. Wat is er gebeurt? dacht de poes verward. Ze wankelde op haar poten en ze sloot haar ogen om helder te worden. Had Zim haar nu gered? Waarom had hij dan de hond naar haar toe gelokt? Ze schudde traag haar kop. Zim had haar gered, dus nu moest ze ook iets voor hem doen. Traag slofte ze naar hem toe en zag dat Zim nog leefde. Ze porde zachtjes met haar poot tegen de kater aan, maar snel trok ze het weer terug toen ze iets voelde schokken. Nog steeds geen flauw idee van wat er net was gebeurd bestudeerde ze de wonden van Zim. Zachtjes drukte ze een paar spinnenwebben erop om het bloeden te stoppen.


im evil [open] - Pagina 2 Uauu
Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 20:34

Zim schrok wakker en zag hopemind en hij kreeg even een schrok en in een wip schoot hij naar achter met angstige ogen en riep 'raak me niet aan!!!!' hij keek verdacht om zich heen hij was niet mee genomen naar het dieren asiel en zij trouwens ook niet maar de schrokken deden pijn. Zim schudden zijn hoofd en zag hopemind voor zich. 'we moetten hier weg de vieze stinkende tweebenigen komen terug.' Zim trok hopemind mee maar zakte een paar keer door zijn poten aan zijn achter poot zad nog prikkel draad waar dpor hij niet meer kon lopen, zim hijgde hart en telkens als hij ademde kreeg hij weer eens een schrok. Hij probeerde op te staan met hopemind nek vel tussen zijn kaken en stap voor stap probeerde hij veder te gaan maar van de pijn gaf hij het op en bleef liggen bijna dood van de bloedend pijn bijna..............
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithkit
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Supervogel!
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Faithkit
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 20:44

Ze zuchtte toen Zim wakker werd maar deinsde achteruit toen hij riep. 'raak me niet aan!!!!'
'Rustig, ik probeer je te helpen!' zei ze een beetje boos. 'we moetten hier weg de vieze stinkende tweebenigen komen terug.' zei Zim en trok haar mee. 'Aah! Rustig aan, ik kan zelf ook wel lopen hoor!' riep ze en rukte zich los, terwijl ze de katermet vlammende ogen aankeek. 'Heb jij die hond naar me toegelokt?' vroeg ze kwaad, ze had er opeens spijt van dat ze hem had geholpen. 'Dat heb jij gedaan, waar of niet?!' Ze ontblootte haar nagels en keek de kater woedend aan. 'Jij hebt altijd gewild dat dit me zou overkomen! Wat heb jij toch?! Ben je dan zo harteloos? Wat heb ik je ooit aangedaan?!' De tranen stonden in haar ogen, verdriet vermengde zich met woede en haat. 'En wáárom heb je me gered?' voegde ze er zacht aan toe.


im evil [open] - Pagina 2 Uauu
Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 21:02

Zim lag roerloos neer op de grond hij kon niks doen behalven ademen en praten zijn laatste kracht had hij vooor hopemind gebruikt. 'Jij liegt Jij liegt!! Nu kan ik ook geen leugen tegen je spreken he?! Ja ik heb de hond naar je gelokt dat wist je ook wel dwaas!!!! En ja ben hartenloos je was bijna opgeruimt hehehehaha!!! Warom ik je gered heb weet ik ook niet aardkat.' zei Zim duidelijk nog stets probeeren op te staan van pijn en leed. Maar het lukte nog steets niet, 'jij wilt vast weten wat er gebeurden was dat ik je zien sterfen en op dat ogenblik sprong ik op de hond beet ik in zijn nek liet jouw vallen kwamen tweebenigen jouw helpen en had ik bijna de hond vermoord moest een tweebenige mij perze raken met een schrok stok of zo iets!! Lag ik neer en werd ik nog in elkaar geslagen door een hond grrr stommen rot hond!!!' Zim ging zitten en hangde met zijn kop laag en deed stap voor stap naar vooren en negeerde hopemind wat de tweebenige asiel gasten komen bij haar hol terug dat wist Zim dus hij moest snel terug stappen naar zijn hol. Zim keek naar de poes en riep zacht 'wraak zal zoet zijn wereld dan heb ik pas mijn victori!!!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 21:14

Ze gromde zacht en keek toe hoe de kater wegliep. 'Jij bent niet goed wijs' zei ze zacht tegen hem. Ze schudde traag haar kop, nogsteeds duizelig door de pijn van de wonden. Ze wankelde traag naar haar hol. Eerst die rare kater en nu dit?! Haar vacht was nu meer rood dan wit. Ze likte haar wonden schoon en drukte er wat spinnenwebben en bladeren tegenaan. Duizelig plofte ze neer in haar knusse nest. Wat ging er nu verder gebeuren? Ze zuchtte en ging op haar zij liggen, met haar blik op de hemel gericht. De zwakke maanlicht scheen op in haar hol, waardoor haar ogen zilverachtig blauw kleurden. Moest ze nu hier weggaan, om van Zim af te komen? Ze sloot haar ogen en niet veel later viel ze in een droomloze slaap.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 21:27

Zim probeerde veder te lopen maar zijn poten vielen al in een en hij knalde op de grond neer. Zim gromde even en probeerde de prikkel draad los te maken en dacht bij zich zelf lekker ondankbaar wat ZIM voor een poes dees wat hij nooit zal doen. Zim zuchte diep en probeerden veder te gaan over de kei harde grond zelfs als hij de helen nacht moest doen om thuis te komen zal hij het probeeren zelfs in pijn!! Zim was moe het begon ochtent te worden en eindelijk was hij bijna thuis en hoefde niet meer te denken aan hopemind zij zal weggaan en dan kon hij de wereld verniettigen maar het was leuker vond hij als hij een vijand had hij at toen hij thuis was een paar bessen en Zim had zijn bloed spoor weg gehaald. Zim ging liggen in zijn mos bed veilig en wel viel hij in slaap en droomde dat hij de wereld in bezit had en alemaal mensen en katten en andere dieren als slaafc gebruikten en zijn lach kon je overal horen maar toen kwam hopemind stote zim van zijn troon en zette hem achter slot en grendel. Zim schrok wakker en dacht bij zich zelf hopemind moet neer nu of nooit. Maar dit alles heeft een reden dat hij zo slecht was iedereen haat hem dorr zijn gek heid en zo had hij nooit iemand hij kilde zijn fammilie die niet van hem hield en iedereen wilde hem dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 17:12

Ze lag opgerold in haar nest, en hoorde nog vaag het blaffen van de hond. Alles voor haar ogen was zwart, en plotseling stond ze midden in het bos. Het was er verdacht stil. Ze spitste haar oren. Plotseling rook ze iets, in de buurt. Haar nekharen rezen overeind toen ze de geur herkende en een hond holde met wijdopen kaken haar kant op.
Gillend werd de witte poes wakker. Het was gewoon een nachtmerrie, de zon was allang op en warme stralen schenen in haar hol. Ze knipperde met haar ogen tegen de felle zonlicht en stond op. Ze had opeens een geweldige honger gekregen. Ze sprong het hol uit en rende de bos in. Op een open plek stopte ze om de lucht te proeven. Een mollige duif stond achter een struik zaadjes op te pikken. Ze liet zich zakken in haat jachthouding en sloop zo stil mogelijk op haar prooi af. Ze ontblootte haar nagels en sprong op de duif af. De vogel wou net wegvliegen maar Hopemind was sneller en drukte het luid piepende vogel tegen de grond aan en doodde het snel. Ze nam de prooi meet naar de rand van het bos, dichtbij haar hol en ging in de zon liggen. Ze nam een grote hap duif, terwijl ze naar de kalmerende bosgeluiden luisterde.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 19:40

Zim werd wakker door een geluid. Hij keek zijn hol uit en wist dat hopemind haar hol uit moest want het monster reed langs. Hij schrok en wist dat hij hopemind moest helpen want niemand mogt haar pijn doen behalven Zim vond hij zelf, hij renden door de bossjes en verstopte zich voor het monstter die langzaam reed. Zim aarzelde niet en liep lans de open plek naar het hol van de poes. Um als ik haar help kan ik er zelf een eind maken en anders doen de tweebenigen het om de maand bedacht zim maar had geen tijd al een paar vallen waaren er al gezet. Zim renden het hol binnen waar ze niet was met open gesperde ogen keek zim erna en cging haar hol door zoekken. Hij zette zich dik tegen de grond een geluit van voedstappen kwamen er. Zim zag daar een poes verscheine die daar ging liggen en met haar duif ging eten. Zim arzelde niet liep naar haar toe en sprak 'kom mee anders til ik je wel.' zei zim maar de poes had hem niet gehoord ofzo dus tegen zin slepte zim haar mee over de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 19:59

'Hé, doe even rustig!' snauwde ze naar Zim. 'Wat is er aan de hand?' Ze waren al een eind weg van haar hol. 'Ga je me weer verwonden, zoals je de vorige keren ook al hebt gedaan?' Ze voelde zich zwak worden van binnen. Ze voelde zich niet veilig met de kater in haar buurt. Haar ijsblauwe ogen fonkelden in het zonlicht en ze keek hem woedend aan. 'Of is het voor jou normaal om katten hun hol uit te slepen?' De zon verwarmde haar witte vacht en gaf haar een zilveren glans. Ze wachtte nogsteeds op een antwoord van Zim en keek de kater strak aan, terwijl ze heen en weer trappelde van ongeduld.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 20:11

Zim liep door en luisterde wat ze zei. Hij liep door een monster reed door de vossjes maar er was nog niet dat ze gezien waren. Zim keek woedend terug en sprak ' de tweebenige dat is er gistere had ik je het gezegt maar jij wilde niet luisteren!' hij liep veder door het gras en zijb poten deden pijn en hij had pijn in zijn wolige buikje. Zim keek regt naar voore naar de zon die scheen over het vogtige dauw van de grassprietten. Hij zei nog terug: 'ik ga je deze keer je niet verwonden.' Zim liep met een poes door en zette op een tijdje har terug en sprak 'nu ga je zelf lopen jungel kat!' Zim rukte een tros bessen los en begon er aan te kauwen hij ging liggen en dacht hier zijn we voor even veilig. Zijn groenige ogen hielden hopemind in de gaten. Zijn zwiepend staart zwijde elke kant op en zijn oren bleven op elk geluid horen van top tot teen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 20:22

'nu ga je zelf lopen jungel kat!' Hopemind's ogen gloeiden van woede en haat. 'Joh, je hoeft niet zo onaardig te doen!' zei ze zacht en volgde zijn voorbeeld. Ze plukte een tros bessen en nam er een paar in haar mond. Ze sloot haar ogen ging rechtop zitten en snoof de geur van newleaf in, de geur die zo lang geleden was vermengd met de geur van angst en bloed... Ze huiverde. Waarom moest dit háár overkomen? Was ze het gewoon niet waard om te leven? Was ze het niet waard om kattenbloed te hebben? Ze sloeg kwaad de bessen weg en dacht aan alles, wat Zim haar had aangedaan. Met een ruk draaide ze zich naar hem toe, haar ogen spuwden blauw vuur uit. 'Waarom?' zei ze zacht met tranen in haar ogen. 'Wat heb ik jou ooit aangedaan?!' Ze schudde langzaam haar hoofd. 'Waarom ben jij toch zo gemeen?!' spuugde ze, terwijl ze haar woedetranen probeerde in te houden. 'Ik heb al zoveel vreselijke dingen meegemaakt! En nu ook nog eens dit?!' Ze keek de kater hopeloos aan. 'Doe het dan' zei ze. 'Vermoord me maar'



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 20:35

Zim keek naar de poes die van alles liep te vertellen tranen van woeden schoten in zijn brandende ogen. Hij was zo kwaat en riep 'ik heb ook goeie dingen gedaan hopemind en dat weet jij zelfs ook wel!!!' Zim keek haar aan maar hij deed zijn oren naar voren en legde zijn staart neer voor de eerste keer. Zim legde de bessen tros weg en sprak 'warom wil je weten waarom ik zo gemeen ben?' dit was de eerste keer in laaste tijden dat hij niet schreeuwde bij alles wat hij zei. 'Ik ga jouw niet vermorden omdat.......ik......ook veel heb mee gemaakt maar jij weet het niet jij jij...... Ik weet niet eens een woord om je laag te krijgen WAAROM IS DIT ALTIJD zo moelijk!!!!!!!' Zim legde zijn staart om zich heen en wat tranen gingen langzaam zijn ogen uit en riep naar hopemind: 'wat begrijp jij er van, van mij verleden!!!' Zim liep een klein stukje naar achter en hieltd zijn ooren sip en zijn staart lag nog steets stil op de zelfde pozitsie...........
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 20:48

'wat begrijp jij er van, van mij verleden!!!' hoorde ze de kater roepen. Ze snikte zacht, terugdenkend aan het verleden. 'Ik begrijp het wel' zei ze zacht. Ze zuchtte. Ze had nu zin om haar verleden te delen met iemand. 'Mijn ouders waren allebei rogue...' begon ze snikkend. 'Ze waren al manenlang beste vrienden, tot mijn moeder zwanger werd. Mijn vader wou haar nooit meer zien, omdat hij wist dat het ook zijn kitten zou zijn, en dat was nooit de bedoeling geweest... Ik had eigenlijk nooit geboren moeten worden...' Ze keek verdrietig naar haar poten. 'Toen werd ik geboren. Ik gaf mijn moeder moed en hoop, daarom gaf ze mij de naam Hopemind' Haar stem trilde even. 'Op een dag werden we aangevallen door een groep kwade dassen... Mijn vader kwam opeens uit de struiken vandaag en vocht met ze, tot hij zijn laatste adem uitblies... Mijn moeder en ik vluchtten, maar een van de dassen kreeg mijn moeder te pakken. Ze zei dat ik door moest rennen, en niet moest omkijken. Ik rende terug naar onze hol. Ik zat daar dagenlang te wachten, hopend dat mijn moeder zou terugkomen... maar dat gebeurde niet...' Ze hield met moeite haar tranen in en vertelde verder. 'Ik keerde terug naar de plek waar we waren aangevallen, het enige wat ik zag was gras bedekt met bloed en een paar botten... Ik heb mijn ouders nooit meer teruggezien, sinds die dag...'



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 21:04

Zim luisterde naar de poes en gaf haar een kopje met tegen zin en sprak 'jouw verleden is veel erger dan die van mij.' zei hij om haar te trosten. Zim sloeg zijn staart om haar heen en zei: mijn verleden begon zo ik had een fammilie en een rougur groep, mijn lieftalige moeder dumte me als kiitten bij de schroot, dus ik ging me weg terug naar huis zoekken wat ik dus ook vond maar mijn moeder zei dat het haar kind niet was dus leefde ik zonder fammielie. De groodste dus de leiders toen ik oud genoeg was voor vechten werd ik er in getraint en kreeg ik de machtige naam INVADER ZIM ik vocht met elk soort kat die je kon vinden en werd gedwongen om mijn eenidste vriend te vermorden en zijn laaste woord zei toen hij dood ging en sprak dat de groodste tegen me gelogen had dat ze me mogen. Dus ik ging naar mijn fammielie waardoor ik inelkaar gescheurt werd door mijn moeder vader en nog iemand. Ze zeiden dat een gek zoals ik er niet moest zijn van woedde vermoorde ik ze. Spijt vond er plaats in mijn ogen toen ik bij mijn leiders werd gebracht was het ook geen pretje pijn leed verdriet kwam er in me op ze hadden me gebruikt voor andere katten te vermorden en iedereen haten mij, ik werd gedumt alweer bij het schoot en leed pijn van alles en zwoor ooit mijn missie af te maken om de wereld te vernietigen wat ik aan mijn vriend beloofd had......... Dat was mijn verleden' Zim keek de poes aan, hij vertelden het koeldjes maar had nog steets tranen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
im evil [open] - Pagina 2 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 21:16

Ze luisterde aandachtig naar het verhaal en toen hij klaar was keek ze hem met tranen in haar ogen aan. 'Dat heb ik niet geweten... Het spijt me...' zei ze zacht en gaf hem een troostende lik over zijn wang. Tranen stroomden uit haar ogen terwijl ze terugdacht aan het bloed en de botten die ze had gezien. Ze huiverde. Ze wou dat nooit meet meemaken. Haar snorharen trilden en ze strekte haar voorpoot uit en liet die aan Zim zien. Een afschuwelijke litteken werd voor hem zichbaar. 'De dassen hebben dit gedaan' zei ze. 'Ik heb er al zo lang last van, soms doet het nogsteeds vreselijk veel pijn. Ik heb mijn best gedaan om het te kunnen genezen, maar dat lukte niet. Ik kan nogsteeds wel jagen enzo, maar ik kan niet meer zo snel lopen en rennen als vroeger' Ze keek met ogen vol afschuw naar de litteken en schudde haar kop. 'Het spijt me, ik sta hier je tijd te verspillen'



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
im evil [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: