Clan of Trees {RPG}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clan of Trees {RPG}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Wishclaw
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 18:47

Zouden jullie boven de post dit kunnen zetten:
Wie#Waar#Poes/Kater#Leeftijd#Rang

Nog even de territoria::

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Clan of Trees {RPG} 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Faithkit
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
Supervogel!
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Faithkit
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 19:19

Feather#Little River#Kater#5 Moons#Healer's apprentice

De jonge katertje dronk het verkoelende water van de rivier, zijn oren gespitst. Hij vond het water van de rivier héérlijk en was blij dat het zo dichtbij het kamp was. Hij hief zijn kop op en rekte zich uit. Hij was niet lang geleden tot healer's apprentice benoemd en hij was echt trots op zichzelf. Hij wist al best veel over geneeskrachtige kruiden en dat soort dingen, maar toch moest hij nog véél leren.


Clan of Trees {RPG} Uauu
Terug naar boven Ga naar beneden
Morfine
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Morfine
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 19:55

Morfine#Little River#Poes#20 manen#Queen

Morfine waggelde heen en weer. Het verfrissende riviertje krulde langs haar poten. Ze waadde iets dieper tot het water haar gezwollen buik streelde. De kleintjes schopten en kronkelde zoddat Morfine kreunde. Ze liep nog dieper in de rivier. Het verkoelende water spoelde al haar zorgen weg. Een kramp schoot omhoog en explodeerde in haar buik. Morfine jammerde van de pijn. Een paar minuten later volgde een tweede wee. Dit was haar eerste nestje maar ze had ervaring opgedaan in de Nusery. De weeën volgden elkaar sneller op. Tot haar poten haar niet meer konden dragen. Ze dreef mee met de stroom te versuft om 'hulp' te schreeuwen.


Katten die ik actief hou:
__________________________________
Snorekit~Mudkit>Ritoonfo~Blossomkit~Sharkteeth~Morfine~Rustlekit~Oakclaw~Swaffo
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 20:53

Feather#Little River#Kater#5 Moons#Healer's apprentice

De kater hief zijn kop op en likte zijn kaken af. Zijn dorst was helemaal weg, hij zat zo vol met het water dat hij misschien een paar manen lang geen dorst meer zou kunnen hebben. Hij opende zijn mond om de lucht te proeven. Hij proefde een sterke zoete geur, en herkende de geur van een van de queens, maar waar was ze...? Plotseling zag hij in de verte een poes, ze werd meegesleurd door de stroom. Zijn ogen werden groot van schrik en zonder na te denken sprong hij de rivier in en zwom naar de poes. Toen hij bij haar was pakte hij haar bij haar nekvel en zwom met haar naar de oever. Hij trok haar hijgend het droge land op en liet haar los,voor hij zich uitschudde. 'Gaat het?' vroeg hij vriendelijk, met een bezorgde blik op de poes. Hij herkende Morfine, die in verwachting was van haar eerste nestje.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 21:42

leaf/little river/kater/ 12 maanden/healer
Leaf lag lekker in zijn den te slapen. Hij werd wakker door gejammer van een kat die water nodig had en leaf riep zijn leerling maar die was er niet dus ging hij zelf naar de rivier met een gras emmertje. Leaf kek van schrik op daar lag zijn leerling te dobberen met een poes tussen zijn mond die zijn leerling aan de kant bracht. ' urg nu moet ik jullie nog verzorgen WAT bezield je feather om een poes in het water te dieuwen!!!' Leaf had weer met zijn vekeerde potje uit bed gestapt en trok de poes mee naar zijn den. 'DIt ga ik nog bespreken met de leider jonge man!!!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 17:06

Feather#Little River#Kater#5 Moons#Healer's apprentice

Hij keek op toen hij zijn mentor zag komen. ' urg nu moet ik jullie nog verzorgen WAT bezield je feather om een poes in het water te dieuwen!!! DIt ga ik nog bespreken met de leider jonge man!!!' Zijn ogen werden groot van verbazing. 'Wát? Ik een poes in het water gooien? Ze is er zelf in gevallen, ik probeerde haar te redden!' zei hij onschuldig. 'Ga alsjeblieft niet naar de leider! Alsjeblieft! Ik heb niks gedaan!' Hij keek Leaf met grote smekende ogen aan.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 17:23

leaf/little river/ 12 manden/ kater/healer
Leaf keek naar zijn leerling en sprak 'je hebt geluk ik ga niet naar de leider maar jij gaat die poes verzorgen hoe dan ook feather!!' Leaf liet de poes op de grond knallen en hij ging zitten met zijn gras emmertje waar water in zat. Leaf knikte dat feather mocht begginen met verzorgen. Hij liep lang zaam naar achter en sprak 'ik haal voor jouw de medicijnen en jij verzorgt haar dus wat heb je nodig??' leaf was best aardig en wilde laten zien hoe moeilijk medicijn kat te zijn.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 17:31

Feather#Little River#Kater#5 Moons#Healer's apprentice

De kleine kater zuchtte opgelucht. Hij vond het niet erg om voor de poes te zorgen. 'Hmmm' murmelde hij. 'Ik heb wat papaverzaden nodig om haar pijn te verzachten...' Hij dacht lang na. 'En... eehm... en nog iets...' Hij dacht lang na en keek Leaf hoopvol aan.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 18:12

leaf/little river/ 12 maanden/ kater/ healer

leaf leek zijn leerling aan en glimlachten. 'Ik ga paparazaden halen hehe' Leaf sloop het bos in en vond aan een paar bosjes zaden het waren geen papara zaden dus hij snoof en probeerden de zaden te ruiken. In de verte rook hij ze en hij ging er op af en raapte ze op en voor de zekerheid nam hij ook kattenkruit mee. Leaf kwam aan en legde de papara zaden en het kattenkruit neer voor father. Leaf gaf een klein knikje en dacht bij zig zelf als de leider hier achter komt zijn we goed de klos!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 18:19

Feather#Little River#Kater#5 Moons#Healer's apprentice

Terwijl zijn mentor papaverzaden ging halen begon hij de vacht van de poes te wassen. Hij keek op toen Leaf weer terugkwam met papaverzaden en kattenkruid. 'Bedankt, Leaf' snorde hij en boog respectvol zijn kop. 'Dat is precies wat ik nodig had'



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 18:55

Ellayn#Little River#Poes#14 moons#Leader

Het was een mooie, warme dag. De zon scheen en de vogels floten. Laat ik eens naar Little River gaan, dacht Ellayn, terwijl ze vanuit de holle boom naar buiten keek. Lenig sprong ze op de grond en trippelde naar het kleine riviertje, een eindje verderop. Onderweg ving ze nog een grijs konijn, die ze verstopte onder een boom waarvan de wortels hoog boven de grond staken.

Toen Ellayn bijna bij Little River was, zag ze haar Healer langslopen. Ga je kruiden halen?, dacht ze, maar zei niets. Stil sloop Ellayn verder, maar stopte toen ze Feather zag, gebogen over de Queen Morfine. Wat is hier aan de hand? vroeg ze zich af. Ze bereikte het water, en likte er aan. Het water was zoals altijd zoet en koel. Langzaam, zorgend dat niemand haar zag, sloop Ellayn naar de katten toe. Op dat moment kwam Leaf terug, met de kruiden. `Bedankt, Leaf,' hoorde Ellayn Feather zeggen `dat is precies wat ik nodig had.' Aandachtig bekeek Ellayn de kruiden. Het waren papaverzaden en... Kattenkruid! Ellayn sprong tevoorschijn uit de bosjes en liep op Feather af. Naast hem lag Morfine. Ze was nat. Bezorgd keek Ellayn naar haar. `Gaat het, Morfine?' vroeg ze. Toen knikte ze goedkeurend naar het kattenkruid. Even bleef haar blik bij Leaf hangen. Het was geen blije, maar ook geen boze blik. `Kom zo even bij mij,' zeiden haar ogen. Hardop zei ze:`Leaf en Feather, willen jullie Morfine even naar het Camp brengen?'


Clan of Trees {RPG} 2e3wn68

Amazing stamps & other shizzle:


Laatst aangepast door Treeleaf op vr 11 jan 2013 - 18:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 19:01

Feather#Little River#Kater#5 Moons#Healer's apprentice

'Leaf en Feather, willen jullie Morfine even naar het Camp brengen?' hoorde hij de Leader zeggen. Hij kromp ineen, bang dat hij iets verkeerds had gedaan, en knikte. 'Tuurlijk, Ellayn, nu meteen' Hij draaide zich weer om naar Morfine en probeerde haar op te tillen, maar het lukte niet. Hij wierp een snelle blik op Leaf. Zijn ogen zeiden genoeg: Wil je me even helpen?



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 19:45

leaf#little river#12 maanden#kater#healer

Leaf keek angstig toen hij zijn leider zag en knikte naar zijn leider hoopvol. Leaf ging naar zijn leerling en tilde de zieke mee. Samen liepen ze het duurde niet lang toen leaf zei 'ik krijg straf father moest bij de andere ziekken katten blijven en moet zo naar de leiders den.' zei hij koeldjes een beetje geschrokken. Zijn groenne ogen tuurde elke kant op. Ze lieppen naar het kamp met de kruiden en de ziekken. 'Help je me even om haar de medicijn hol in tebrengen father en zorg goed voor haar oke want ik ben even weg.' Leaf voelde zich nog steets verdomt hij had even naar het water moetten gaan en veder niks doen een zucht maakte leaf niet zo blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimevr 11 jan 2013 - 15:09

Ellayn#Leaders Den#Poes#14 moons#Leader

Toen Ellayn Leaf en Feather had opgedragen om de zwangere Morfine weg te dragen, liep zij even naar het water. Na een paar slokjes water volgde zij de katten naar het Camp. Leaf stond al bij de Leaders Den te wachten. `Leaf, kom je even mee naar binnen?' vroeg Ellayn. Ze liep naar binnen. De holle boom was heel ruim van binnen. Ze sprong op een tak die door de boom liep. `Kom,' zei ze. Ze bleef even zitten op de tak, om te kijken of Leaf haar wel volgde. Daarna ging ze verder naar boven. Toen ze op een punt kwam waar ze niet afgeluisterd konden worden begon ze te praten. `Leaf,' begon ze `ik heb gezien dat jij wat kruiden ging halen. Ik heb ook gezien wat voor kruiden dat waren. En het viel mij op dat het wel erg veel Kattenkruid was. Ik ben zoizo geen fan van dat spul, en je weet wel waarom. Anders: De vorige Leader is niet dood gegaan door de Twolegs. Nou ja, wel een beetje, maar niet helemaal. Hij was namelijk verslaaft aan Kattenkruid en kon de Clan niet meer beschermen. Hij raakte helemaal van het padje. Ik was toen 2 manen, en jij werd geboren. De toenmalige Deputy had toen de leiding overgenomen. Maar dat duurde niet lang. Met het jagen werd ze geraakt door een jagende Twoleg, en ze overleefde de wond niet. Daarna was er een lange tijd geen Deputy, en drie manen geleden werd ik gekozen, uit nood, maar dat weet je. De Leader werd geofferd, maar de dag dat dat gebeurde had hij weer Kattenkruid gegeten -wat hij overigens al een jaar had laten staan. Hij was zoiets als wat Twolegs ''versuft'' noemen. Heel erg. Maar, ik had dus gezien dat jij heel veel Kattenkruid had geplukt, maar ook een deel voor jezelf hebt gehouden. Mag ik weten waar dat is?' Na dit lange verhaal verteld te hebben zuchtte Ellayn even. Ze dacht niet graag terug aan die tijd. `Je krijgt minder straf als je het meteen zegt,' waarschuwde ze Leaf nog. Sierlijk krulde ze haar staart om haar poten en blies een lastige vlieg weg die de hele tijd om hun hoofden had gezoemt.


Clan of Trees {RPG} 2e3wn68

Amazing stamps & other shizzle:


Laatst aangepast door Treeleaf op vr 11 jan 2013 - 18:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithkit
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
Supervogel!
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Faithkit
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimevr 11 jan 2013 - 17:13

Clan of Trees {RPG} Kader
Feather#Little River#Kater#5 Moons#Healer's apprentice

Onrustig keek hij toe hoe Ellayn en Leaf wegliepen. Hij wiebelde angstig met zijn oren en liep de Med. cat den in. Hij schoof de papaverzaden naar Morfine toe en richtte zijn blik op een hoopje kruiden in een hoek van de den. Hij liep ernaar toe en versprijdde ze met zijn poot. Hij was bezig met het leren van de namen van geneeskrachtige- en giftige kruiden, maar daarvoor had hij wel Leaf's hulp nodig.


Clan of Trees {RPG} Uauu
Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 9:11

LEAF/ littel river/ 12maanden/ kater/ healer
Leaf keek zijn leider aan en sprak 'niet alle kattenkruit is voor de zwangere poes wat kattenkruit had ik bewaart als er iemand de groenhoest zal krijgen.' Leaf ging naar zijn leider en boog zijn kop eervol. ' wat voor straf krijg ik dan nu terwel ik niks verkeerts heb gedaan' zei Leaf toen hij zijn leider zag en haar ogen ontmoetten een beetje vond hij het wel spannend...
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 20:28

Ellayn#Leader Den#Poes#14 moons#Leader

`Niet al het kattenkruid is voor de zwangere poes. Ik had wat kattenkruid bewaard voor als er iemand groenhoest zou krijgen,' zei Leaf. Ellayn dacht hier even over na. `Wat voor straf krijg ik dan nu, terwijl ik niets verkeerds heb gedaan?' vroeg Leaf. Ellayn dacht na. Ze keek naar de kater tegenover haar. Hij vond het een beetje spannend, dat zag je. `Jouw straf... zal een beetje worden verlaagd...' begon Ellayn. Ze keek naar de vlieg, die weer terug was gekomen. `Je was niet in de Medicines Den, en daar hebben de zieke katten je wel nodig! Je weet dat er kittens aan komen! En ja, je was niet lang weg, misschien maar een paar minuten, maar...' Ellayn stopte even. Met haar groene ogen keek ze naar haar Healer. `Voor straf moet jij een dag met de Elders bij de prooihoop waken. Ik wil je niet van je plaats zien! Ik hoop voor je dat je je leerling voldoende hebt geleerd om een dag zonder je te kunnen,' zei Ellayn. Dat was er uit. Ze had zich kapot gepeinst over wat voor straf ze haar Healer zou geven. Ik hoop niet dat hij boos is, dacht ze. Ze keek recht in de ogen van Leaf. Ze hield die blik vast, tot hij iets zou zeggen.


Clan of Trees {RPG} 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Morfine
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Morfine
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 17:02

Morfine#Med. Den#Poes#20 moons#Queen

Het gezoem in haar oren duurde een hele poos. Ademhalen ging heel moeilijk en ze werd steeds geteisterd door een zwakke kramp. Ze bewoog haar neus eventjes toen ze Leaf rook en daarna Ellayn. Uiteindelijk werd ze gewekt door de geur van kattenkruid. Ze tilde haar grijze kop een stukje op. Morfine knipperde met haar blauwe ogen. Ze zag overal zwarte en gele vlekjes dansen. Ze keek naar Feather die in de ingang zat. De zwakke krampen explodeerde nu overal. Een zwak, hoog en ijle gil stroomde uit haar mond. Ze probeerde op te staan maar smakte terug op de grond. De zwakke weeën werden veel harder. Toen het nog niet zo erg was zat er tussen een kramp een pose van 6 min. Nu was die pose veel minder; 5 sec. Ze kreunde bij de reeks krampen. Beetje bij beetje verzwakte ze. Feather werd weggehaald en duidelijk gestraft, want ze kon zien dat hij met een gebogen kop naar de Leaders Den liep. Of was het Leaf, ze wist het niet. Alles was wazig. "Help.", fluisterde ze bijna onhoorbaar. Ze voelde hoe haar kleintjes schopten. Dat verzwakte haar nog meer. Bij zo een pijnlijke kramp die haar keel dichtkneep krijste ze. Het was een bloedstollend gekrijs waar ze niets aan kon doen. Het kwam gewoon, zonder dat ze het wou. Alles tolde om haar heen. Die pijnlijke krampen werden woester en helser tot ze het niet meer uithield. Het gekrijs ging over in pijnlijk gejammer. Het pijnlijk gejammer ging over in een zucht. De woeste, helse weeën werden onderbroken door een haperende ademhaling. Morfine was nog niet buitenbewust zijn, maar ze wist maar al te goed dat ze zo sterk was verzwakt dat het bijna te laat was. De haperige adem stokte. Het was muisstil. Een licht gevoel kwam in haar hoofd.

{Morfine is dood, maar alsjebliefd niet voor altijd. Als iemand haar wil reanimeren zal ze terug leven xxx}
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomkit
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
noem mij maar: Lilifee of Lili
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
Blossomkit
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 17:53

Rafiska#The Camp#Poes#16 moons#Deputy

Rafiska probeerde kalm te blijven. Ze was op jacht gegaan met een patrouille en toen ze terug kwam was bijna heel het camp in rep en roer. Er ging de ronde dat Leaf straf zou krijgen en Morfine in de rivier gevallen was. Ondertussen probeerde Rafiska alles in goede banen te leiden. Ze voelde zich niet bepaald een held. Een gekrijs deed haar verstoord opkijken. Het kwam vanuit de Medicijn cat Den. Het gekrijs leek op dat van een kraai dus was er waarschijnlijk niks erg aan de hand. Ze riep een jachtpatrouille bijeen en stuurde hen naar The Little River. Ook dacht ze eraan om een gewone patrouille er op uit te sturen. Met tweebenen wist je het nooit. Het werd al wat donkerder. Rustig sprong ze op de tak op weg naar Leader's Den. "Ellayn, mag ik binnen komen?", vroeg ze vriendelijk.


Mudkit~Blossomkit

Katten die ik actief hou:
__________________________________
Snorekit~Mudkit>Ritoonfo~Blossomkit~Sharkteeth~Morfine~Rustlekit~Oakclaw~Swaffo
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithkit
Member
Clan of Trees {RPG} DPKsfdL
Supervogel!
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Faithkit
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 20:55

Clan of Trees {RPG} Kader
Feather#Little River#Kater#5 Moons#Healer's apprentice

Hij tilde zijn kop op toen hij gekrijs hoorde. Morfine was wakker geworden! "Help." hoorde hij haar nog net zeggen en haastig liep hij erheen, maar het was al te laat. 'Morfine...' fluisterde hij met een benauwde stem. Zijn ogen schoten paniekerig heen en weer. Haastig keek hij om zich heen. Was Leaf maar hier! Hij richtte zijn blik weer op Morfine en drukte zijn neus tegen haar aan, maar hij trok het bijna meteen weer terug. Wat moest je ook alweer doen als iemand op het punt stond te sterven?


Clan of Trees {RPG} Uauu
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clan of Trees {RPG}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: