Clan of Trees {RPG} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clan of Trees {RPG}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Daypaw
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 20:10

Ellayn#Leader Den#Poes#14 moons#Leader

`Ellayn, mag ik binnenkomen?' de stem kwam van de Deputy Rafiska. Ellayn dacht even na. Ze sprong naar beneden en landde soepel op de grond. Met lichte stappen liep ze sierlijk op Rafiska af. `Hallo Rafiska, wat kom je doen?' vroeg ze vriendelijk. Ze was zich bewust van Leaf, die nog binnen zat. `Want ik ben in gesprek, dus kan je het snel zeggen?' Ellayn klonk niet ongeduldig, maar ook niet dat ze alle tijd van de wereld had. Ze ging zitten en krulde haar staart om haar poten. Met haar groene ogen keek ze naar Rafiska. Toen hoorde ze geschreeuw vanuit de Medicines Den. Morfine! schoot het door haar hoofd. `Leaf!' riep ze. Ze wachtte niet totdat Leaf zou komen, maar rende naar de Midicines Den. Daar lag Morfine. Dood. `Beadem haar! Vlug!' riep Ellayn. Ze wist wat ze moest doen als iemand op het randje van de dood lag. Dat had ze geleerd toen ze haar broertje moest helpen verzorgen. `Leaf!' riep ze, harder nu. Feather stond bij Morfine, wachtend op Leaf en niet wetend wat te doen. Ellayn ging naast Morfine zitten. Ze kreeg kinderen!



Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.


Laatst aangepast door Daykit* op vr 25 jan 2013 - 19:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomkit
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
noem mij maar: Lilifee of Lili
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
Blossomkit
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 19:20

Rafiska#Med. Den#Poes#16 moons#Deputy

`Hallo Rafiska, wat kom je doen?', miauwde Ellayn. Rafiska wou net antwoorden toen Ellayn vervolgde: `Want ik ben in gesprek, dus kan je het snel zeggen?' Rafiska ging ook zitten en opende haar mond toen haar leider wegschoot sloot ze die abrupt. Wat nu weer?, vroeg ze zich af. Ze rende achter haar aan. Haar hart en ziel zei dat er iets serieus mis was. En ze mocht eigenlijk ook niet zo grof denken. Haar schilpad vlekken op haar grote poten glommen in het maanlicht. Rafiska voelde de kracht in haar lijf bij elke stap die ze zette. Ze vertraagde bij het ruiken van angstgeur en een geur die haar onbekend voorkwam maar toch ook bekend. De geur van dood. `Beadem haar! Vlug!' Rafiska verslikte zich bij die woorden. `Leaf!' "Ik kan helpen!!", riep ze bemoedigend. Ze riep er vlug een drietal katten bij. "Ga naar Leaf en zeg hem dat Morfine jongen moet, maar het amper overleeft. Vraag hem of er kruiden zijn die kunnen helpen, ga die dan halen. Maar hou het kort en doe het vlug, nu!!, miauwde Rafiska.

{Morfine heeft haar jongen nog niet geworpen, dat komt een paar sec. na de beademing}


Mudkit~Blossomkit

Katten die ik actief hou:
__________________________________
Snorekit~Mudkit>Ritoonfo~Blossomkit~Sharkteeth~Morfine~Rustlekit~Oakclaw~Swaffo
Terug naar boven Ga naar beneden
Morfine
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Morfine
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 19:33

Morfine#Med. Den#Poes#20 moons#Queen

Het was ijl in haar hoofd. 'Ik wil terug.', spookte het door haar hoofd. De vreemde liefde was hier heerser. Ze knipperde met haar ogen. Een grote lichttunnel was op het einde. Morfine werd er naar toe getrokken. Een zandigere woestijn. "Nee", jammerde ze. 'Ik wil leven', zei ze tegen haar zelf. Ze keek naar haar poten. Een pijnlijke kracht kwam haar te gemoed. Ze jammerde haar tranen uit haar lijf. "Ik wil leven.", gromde ze boos. De pijn werd sterken, het licht ook. Schimmen dansten voor haar ogen. Ze begroef haar klauwen in de zandgrond...
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithkit
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
Supervogel!
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Faithkit
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 20:10

Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Kader
Feather#Med. Den#Kater#5 Moons#Healer's apprentice

Opgelucht keek hij om naar Ellayn, maar ook een beetje angstig. 'Ellayn.. ik...' stamelde hij en keek haar aan met grote ogen van schrik. `Beadem haar! Vlug!' zei de leader en nu zag hij ook Rafiska. Hij rilde helemaal. Zoiets had hij nog nooit meegemaakt! Waar is Leaf nou? dacht hij en keek de leader ademloos aan.


Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Uauu
Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 0:42

leaf/medcijn kat den/kater/12 maanden
Leaf keek naar de ongerusten katten en luisterde goed en sprak `we moetten opschietten ze kan dood gaan als we te laat zijn' Leaf renden naar zijn den en riep 'geef mij wat bessen peparazaad, kattenkruit en geen giftige bessen plukken zoals de roden bessen genaamd dood bessen!' Leaf behsndelde de moeder poes en hij zorgte dat het goed ging en dat ze gered werd. Leaf hielp de moeder en keek haar fel aan, je kon zijn ongerustheid zien in zijn ogen die hij verborg....
Terug naar boven Ga naar beneden
Morfine
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Morfine
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 14:06

Morfine#Med. Den#Poes#20 moons#Queen

Het ijle licht verdween samen met de rest. Maar de pijn werd sterker en de schimmen duidelijker. Uitendelijk kregen ze ook een vorm en een geur. Ze rook een rustige, kalme en bemoedigende geur. "Ellayn", fluisterde ze ademloos. Haar ogen waren wijdopen. Toen zag ze al wat duidelijker Leaf, Rafiska en Feather. Haar kop ging met een schok omhoog, ze hapte verwoed naar adem. Met een smak viel ze terug neer. 'Ik leef!', riep ze blij in gedachten. De pijn was erger dan daarvoor, maar dat kon haar niet schelen. Ze leefde en de kittens kwamen, mooier kon het toch niet meer zijn. Een wee schoot langs haar buik. Morfine sloot haar ogen. Zonder dat iemand haar zei wat ze moest doen, perste ze. Ze rook meteen al bloed. Ze bleef het doen tot dat ze een nat lijfje er uit voelde komen. Ze opende haar ogen. Een kleine grijze kitten lag in het midden van een plas bloed. Morfine zuchtte, wat was het mooi. Ze besnuffelde haar kitten grondig. Uitendelijk begon ze het jong te likken. Ze pakte haar jong op en zette de grijze kitten naast haar buik. Ze snorde bemoedigend. Het was een zilvergrijs katertje. De oogjes zaten nog dicht dus ze kon niet zien welke oogkleur ze had. 'Een naam, ik moet nog een naam verzinnen.', dacht ze. Terwijl ze nadacht begonnen de krampen weer. Het volgende kleintje zal al snel komen. "Ik heb het!", riep ze enthousiast. Ze likte haar jong nog een paar keer. "KID.", mompelde ze meer tegen KID dan tegen de andere. Ze snorde zo hard dat het alle bosgeluide overstemde. Ze kon trots zijn op KID en op zichzelf.


{KID is de eerste kitten, Ember de volgende}


Laatst aangepast door Morfine op za 26 jan 2013 - 23:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 15:35

Ellayn#Leader Den#Poes#14 moons#Leader

Ellayn hoorde hoe Leaf naar de Medicindes Den kwam en bevelen gaf. Ellayn keek angstig naar Morfine. `Ellayn,' fluisterde die. Ellayn likte Morfine's kopje en zei zacht:`Het komt allemaal goed!' Morfine kwam met haar kopje overeind, hapte naar adem en viel weer terug neer. Ellayn bleef haar bemoedigend likken. Morfine sloot haar ogen, en deed wat ze moest doen: haar kind krijgen. Het grijze katertje lag in wat bloed, maar zag er gezond. Morfine besnuffelde haar eerste kind en begon het te likken. Ellayn keek toe. Ze was gestopt met likken toen de kit eruit kwam. En, wat wordt de naam? dacht ze. Het leek alsof Morfine het had gehoord. `Ik heb het!' riep ze. Ellayn schrok, maar herstelde zich snel. `KID,' vervolgde Morfine mompelend. Een grote lach kwam tevoorschijn op Ellayns gezicht. Ze was trots op Morfine en KID. Haar Clan had al een lange tijd geen kits meer gehad, maar had toch meer katten nodig. Maar Ellayn werd ruw uit haar gedachtes onderbroken.


Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 2e3wn68

Amazing stamps & other shizzle:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tak
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: young
Gender:
Rank:
Tak
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 22:00

KID/kitten/medcijn den/ born/kater

Kid was net uit zijn moedder gekomen. Hij keek om zich heen maar kon niks zien, zijn natte lijf druppelde even en van de kouw piepte hij krijsent. Kid kroop tegen zijn moeder en begon de warme melk uit haar tepel te zuigen het was zo zalig dat hij er meer en meer uit ging drinken. Kid klauterde op zijn moedder en ging op haar slapen.


Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Os_Tak
Terug naar boven Ga naar beneden
Morfine
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Morfine
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 23:55

Morfine#Med. Den#Poes#20 moons#Queen

Morfine begon te snorren toen KID melk begon te drinken. Zijn kleine pootje knede zachtjes haar pijnlijke buik. De krachtige krampen werden harder zodat ze iedere keer moest zuchtten. De pijn was minder erg dan bij KID, maar toch ook pijnlijk. Nadat haar jong had gedronken nestelde hij zich op haar flank, die zachtjes rees en daalde. Morfine hijgde vermoeid. Ze gaf hem een lik over zijn kleine kopje. Ze zuchtte weer. Nu waren de krampen kort op elkaar en pijnlijk. Morfine wist dat dit het moment was. Een tijdje later glibberde een tweede jong op de wereld. Een wit poesje piepte en kronkelde. Morfine tilde het op en legde het naast haar buik, zoals ze met KID had gedaan. Eerst besnuffelde ze de tweede kitten grondig. Daarna begon ze het zacht maar krachtig te likken. Nu had ze wat minder last met de naam. "Ik noem je Ember.", fluisterde ze trots. Ze viel snorrend in slaap.


Katten die ik actief hou:
__________________________________
Snorekit~Mudkit>Ritoonfo~Blossomkit~Sharkteeth~Morfine~Rustlekit~Oakclaw~Swaffo
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 17:31

Ember#Medicines Den#Poes#New born

De kleine poes voelde hoe haar broertje weggleed, de warme, veel te kleine ruimte uit waar zij al vele manen in hadden gezeten. De poes voelde dat zij langzaam haar broer volgde, de kleine gang in. Ineens was het licht. En koud. De poes worstelde zich naar de warmte toe van haar moeder. Daar zoog ze zich aan een tepel vast en voelde hoe ze weer warm werd door de melk. Toen ze genoeg had gedronken was ze veel te moe om nog ergens heen te kruipen, dus ging ze tegen de buik van haar moeder aan liggen en viel in slaap.


Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakclaw
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Age: «21 moons
Gender:
Rank:
Oakclaw
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 19:34

Rafiska#The Camp+All territoria+Leaders Den.#Poes#16 moons#Deputy

Rafiska doolde ongerust rond. Ze wist dat Morfine het goed maakte maar iets knaagde aan haar. Misschien de plicht, om het goed de doen. Maar het voelde gewoon anders. Ze zuchtte. Het was een vermoeiende dag, ze had deze dag al heel veel patrouilles op pad laten sturen. Want er waren honden gespot. De grenspatrouilles kwam net terug. Rafiska knikte even en riep haar nachtpatrouille bij elkaar. Ze ging op pad voor voedsel en de honden. De nacht viel. De sterren blonken en schitterden aan de hemel. Na een paar uur kwam ze terug. Haar poten gloeiden en deden pijn. Haar nagels waren gescheurd en haar haar zat in de war. Ze ademde diep in en uit. Ze rook zacht kitten-geur. Ze sprong op de boom van haar Leader. "Ellayn, ik kom rapport uitbrengen.", riep ze hees. Haar stem was zo schor als schuurpapier.


{Ik heb een geweldig idee, Rafiska merkt dat ze zwanger is van ... . Als ze werpt zijn de jongen dood. Ze denkt dat het een straf is van The StarClan. hopelijk blijft ze deputy. xxx
Ps; meld het als het niet kan xxx XD}

sorry verkeerd acc. moet Blossomkit zijn naja C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 18:57

Ellayn#Leader Den#Poes#14 moons#Leader

Ellayn liep terug naar de Leader Den. Morfine moest rust hebben, en de kittens ook. Toen Ellayn net de boomstam in liep hoorde ze een stem achter haar. `Ellayn, ik kom rapport uitbrengen!' riep Rafiska. Ze klonk hees. Ellayn draaide zich om. `Kom maar binnen. Ik zal aan Feather wat kruiden vragen om je stem iets minder schor te laten klinken,' zei ze. Ze liet Rafiska binnen en riep vanuit de ingang naar Feather: `Feather, zou je wat kruiden willen halen voor Rafiska's stem?' Ze wendde zich weer tot de poes. `En, is er nog wat bijzonders gebeurt?'


(Een beetje kort, srry... Mad )


Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit*
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 16:02

Olw#The Camp#Poes#16 moons#Warrior

Olw liep door het kamp. Ze schudde haar kop zachtjes heen en weer. Dat deed ze altijd, ze wist niet eens waarom. Haar varen-groene ogen keken van links naar rechts. Ze hoorde Ellayn miauwen tegen Rafiska. Ze boog haar kop. De korte lichtbruine haren stonden overeind. Haar nagels flitsten bij de beangstigende geur naar buiten. Angstig trok ze ze terug in. Olw had duidelijk de geur geroken. Daar waarvoor haar broer Snake bang voor was. ... honden! Ze opende haar kaken maar het kwam alleen maar gepiep uit. Olw was niet zo gestemd op vechten, ze bibberde van angst. 'Haal hulp', spookte het door haar hoofd. Maar haar witte poten leken aan de grond genageld te zijn. De walgelijke geur werd sterken en sterker totdat ze de poten kon horen roffelen. Het waren verschillende poten merkte ze op. Het geluid kwam dichterbij. Olw keek het kamp rond, niemand had iets gemerkt. Een grote zwarte hondenkop kwam tevoorschijn en toen zijn zwart-witgevlekte lijf. Hij gromde en zwenkte zijn kop heen en weer. De grom schalde over de openplek en de bomen trilden. Op dat teken staken nog 20 honden hun kop uit het struikgewas. Olw merkte dat ze zouden verliezen als het vechten geblazen was.


Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Scaled.php?server=151&filename=meeneemsetje4ashpool
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomkit
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
noem mij maar: Lilifee of Lili
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
Blossomkit
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 16:34

Rafiska#The Camp+Leaders Den.#Poes#16 moons#Deputy

Rafiska zat haar vacht te likken toen Ellayn begon te spreken: `Kom maar binnen. Ik zal aan Feather wat kruiden vragen om je stem iets minder schor te laten klinken,' Rafiska snorde, maar aarzelde om een lik te geven tussen de ogen van haar leider, ze deed het uiteindelijk toch maar niet. "Bedankt Ellayn.", snorde ze schor. Ellayn riep iets naar Feather en wende zich toen terug naar Rafiska. `En, is er nog wat bijzonders gebeurt?' Vroeg haar leider. Rafiska dacht even na. "Niets bijzonder, alleen niet ver weg van het kamp zijn een paar botten gevonden en ze stonken naar hond. Voor de rest hebben we kittypets geroken niet ver van de beste jaagplek, maar dat is het zowat.", rapporteerde ze. Haar snorharen trilde eventje bij haar twijfeling. "Ellayn, ik... ik denk dat die honden wel eens een probleem kunnen vormen, de sporen roken tamelijk ...." Een luide grom overstemde de rest van de zin. Rafiskas haren rezen overeind. "Ellayn, wat was dat?!", gromde ze met opengesperde ogen. Voordat haar leider iets kon zeggen sprong ze uit de boom. "Feather kom hier, katten ga naar jullie nesten en blijf daar zitten!", beval ze hees. Maar ondanks de schorheid van haar stem schalde haar bevel over de openplek. Ze wist zeker dat het meer dan 10 honden waren en daar konden ze niet tegenop.


Mudkit~Blossomkit

Katten die ik actief hou:
__________________________________
Snorekit~Mudkit>Ritoonfo~Blossomkit~Sharkteeth~Morfine~Rustlekit~Oakclaw~Swaffo
Terug naar boven Ga naar beneden
Firebone
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
Anke
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Firebone
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 17:07

Plume#Place of Sand+The Camp#Kater#6 moons#Apprentice

Plume draaide doelloos rond. Een traan rolde over zijn wangen. Hier was het dat zijn mentor hem trainde. Zijn goudenvacht, zijn mooie blauwe ogen en zijn diepe stem. Hij kon het nog allemaal herrineren. Spijtig genoeg zat hij diep in de put en Ellayn kon hem niet helpen, maar hij is dapper gestorven. Die gedachten kalmeerde Plume een beetje. Het was maar een paar weken geleden, de ceremonie, hij kon het zich nog herrinneren alsof het gisteren was. Zijn gevlekte vacht zag dof van uitputting, hij had niet veel geslapen sinds de dood ... . Een uilenveer dwarrelde langs zijn neus, maar hij was te droevig om hem op te pakken. Hij hoorde poten roffelen, maar hij hoorde het nauwelijks. De geur van bloed en hond wrong zich een weg naar zijn hersenen. Maar die werkte amper van tristheid. Hij zuchtte diep. Nog een paar minuten stond hij daar, te kijken naar waar hij ooit had getraind met zijn dode mentor. Plume schudde zijn kop. Toen pas drong het tot hem door dat de honden regelrecht naar het kamp liepen. Hij brulde angstig en zijn poten roffelde over de zanderige grond. Er vormde zich wolkjes om hem heen. Toen hij dichtbij het kamp was zag hij net de leiders hond en de andere zijn kop naar uit het struikgewas steken. De honden gromde en blafte. Katten in het kamp gilden angstig ook hoorde hij het angstig gepiep van de kittens. Plume keek opzij, een goudachtig waas vormde een kat, naast hem. Het was zijn mentor! "Zorgio!", riep hij verrast. "Vecht jonge kat, test de technieken uit die ik je heb geleerd.", miauwde Plume's dode mentor. Plume klapte zijn kaken terug dicht en krijste zijn strijdkreet. Hij storte zich op de leidershond.


Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 2hx7j40
-Firebone-Oakclaw-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit*
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 17:25

Mouse#Nusery#Poes#5 moons#Kit

Mouse haar pootjes raakten een balletje. Ze sprong er voorzichtig op en slaakte een kreetje van plezier. Het zachte mos maakte haar spelen geruisloos, want er waren nieuwe kittens. Ze hield haar schouders op en knalde het balletje naar buiten. Mouse stoof naar buiten het balletje rolde regelrecht naar de ingang van het kamp. Het stopte bij een grote witte poot. Mouse keek naar boven. Een kop, vol kwijl. Angstig piepend dribbelde ze achteruit. De hond brulde en Mouse herkende Plume. Bloed en toen werd alles zwart.





Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Scaled.php?server=151&filename=meeneemsetje4ashpool
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 17:31

Ellayn#The Camp + Leader Den#Poes#14 moons#Leader

`Niets bijzonder, alleen niet ver weg van het kamp zijn een paar botten gevonden en ze stonken naar hond. Voor de rest hebben we kittypets geroken niet ver van de beste jaagplek, maar dat is het zowat,' beantwoordde Rafiska Ellayns vraag. Ellayn knikte. Aan die Kittypets kon later nog wat te doen zijn.`Ellayn, ik... ik denk dat die honden wel eens een probleem kunnen vormen, de sporen roken tamelijk...' vervolgde Rafiska, maar en harde grauw overstemde haar. Ellayns nekharen rezen overeind. Honden! Wat moeten die hier?! dacht ze. `Ellayn, wat was dat?!' vroeg Rafiska. `Honden. En niet zo weinig ook!' antwoordde Ellayn, maar Rafiska was de Leader Den al uit gesprongen en deelde bevelen uit. Ellayn volgde haar naar buiten en keek om zich heen. 20 honden omsingelden hun Camp. Kittens piepten angstig en kropen weg. Dit zijn er te veel! Dit gaan we nooit redden! dacht Ellayn paniekerig. Haar ogen gleden langs de bloeddorstige honden. Stuk voor stuk hadden ze rode bloeddoorlopen ogen. Haar blik bleef hangen bij de leider. Plume gromde achter hem en viel aan. Nee! Als we vechten zijn we allemaal dood! schoot het door Ellayn heen. `STOP!' schreeuwde ze. Het overstemde alles; het angstige gepiep van de kittens, de bevelen van Rafiska en de kreten van de honden en katten die op het punt stonden aan te vallen. Het leek of de wereld zijn adem inhield. `Plume, stop met vechten!' beval Ellayn. We kunnen dit niet winnen in een gevecht, dacht ze er achteraan. Ellayn richtte zich tot de leider. `Wat willen jullie?' vroeg ze.



Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firebone
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
Anke
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Firebone
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimema 18 feb 2013 - 19:00

Plume#The Camp#Kater#6 moons#Apprentice

Plume grauwde en sprong naar de kop toen de leaders hond Mouse wegsloeg. Hij hapte naar het oor en beet er hard in. Plume liet niet los tot iemand `STOP!' schreeuwde. Maar het klonk heel ver weg. Hij wist wel dat die roep alles overheerste, het angstig gepiep het grommen van de honden en het sissen van katten. Hij rukte zijn kop omhoog en trok zo een stuk oor mee. "Je verdiende loon.", grauwde hij strijdlustig. Alles was als een waas, hij kon zich niet meer concentreren, alleen maar vechten. Hij sloeg keek op keer diep met zijn ontbloote nagels in de ogen van de leidershond. Het was als slow-motion. Hij keek op, een gouden schim zat naast een witte. "Plume, zo heb ik je het niet geleerd. Je luistert altijd naar de bevelen van je leader.", miauwde zijn vroegere mentor. Het waas loste op en Plume kwam weer tot zijn (echte) positieve. Nog net hoorde hij Ellayn miauwen: `Plume, stop met vechten!' Het klonk lief maar hij hoorde een spoor van een bevel. Hij liet zijn staart hangen en siste nog voor hij er af sprong: "Pas jij maar op stuk vossenstront." De hond keek kwaad terug. `Wat willen jullie?' Vroeg zijn leader. Hij grinnikte en dacht: Ja ja ze willen zeker alleen maar gedag komen zeggen., maar hij mauwde het niet luidop, zo beleefd was hij ook nog wel.


Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 2hx7j40
-Firebone-Oakclaw-
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimema 18 feb 2013 - 19:08

Feather#The Camp#Kater#5 Moons#Healer's apprentice

Feather zat voor de med. cat den toen hij Ellayn hoorde roepen: `Feather, zou je wat kruiden willen halen voor Rafiska's stem?' Verrast wiebelde de jonge kater met zijn oren. Hij besloot geen vragen te stellen en liep de med. cat den in. Hij zocht vlug naar de kruiden, niet wetend wat er buiten allemaal gebeurde. "Feather kom hier, katten ga naar jullie nesten en blijf daar zitten!" hoorde hij opeens. Het was de stem van Rafiska. Hij nam de kruiden mee en legde die voor haar neer. 'Ja? Is er iets? vroeg hij met bevende stem. Zijn nekharen rezen overeind toen hij gegrom hoorde. Met een ruk draaide hij zich om en zag een groep honden een paar staartlengtes achter zich. Hij slaakte een angstige kreet en deinsde achteruit. Hij drukte zijn oren plat tegen zijn kop en siste zacht. Hij was niet echt dapper, maar probeerde het wel te zijn.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Morfine
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 DPKsfdL
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Morfine
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 2 Icon_minitimema 18 feb 2013 - 19:17

Morfine#Nusery#Poes#20 moons#Queen

Morfine doezelde een beetje in. Ze had een lange dag achter de rug en twee kittens die ze moest verzorgen. Het schemerde. Ze hoorde de zachte geluidjes van haar kittens die soms sliepen en soms dronken, hun pootjes knede dan zo zacht in haar buik dat het prettig was. Morfine deed haar ogen eventjes dicht. Ze schrok terug wakker toen ze een kreetje van opwinding hoorde. Ze opende één oog. Het was Mouse de oudste kit en ook ouderloos. Morfine siste nijdig. Haar staart zwiepte heen en weer. Ze begon zich te wassen. Eerst de kittens en dan haar zelf. Plots hoorde ze een nijdige grom en allemaal lawaai. Mouse was de Nusery uit. Morfine wou niet opstaan omdat ze haar kittens dan alleen liet. Rafiska deelde bevelen uit en plots hoorde ze de stem van Ellayn schreeuwen: `STOP!' Morfines hart bonkte als een bezetene. Als troost likte ze haar kittens voor de zoveelste keer schoon. `Plume, stop met vechten!', riep Ellayn weer. Toen pas drong het tot haar door dat het een honden geur was. Maar ze was zo moe dat ze in slaap viel.


Katten die ik actief hou:
__________________________________
Snorekit~Mudkit>Ritoonfo~Blossomkit~Sharkteeth~Morfine~Rustlekit~Oakclaw~Swaffo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clan of Trees {RPG}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: