Clan of Trees {RPG} - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clan of Trees {RPG}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Tak
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: young
Gender:
Rank:
Tak
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 19:27

leaf*the camp*kater*med cat

Leaf liep weg van de leider den om wat kruiden te halen toen hij net weg was hoorden hij verdacht zijn naam maar dacht, vast is dat niet zo erg dus ging hij veder. Leaf was even de clan uit om medicijnen te zoekken hij was maar 2 uren weg. Leaf had eindelijk zijn medicijn bundel af en bracht het de camp binnen. 'Wat is hier gebeurt!!' riep hij terwel hij zijn bundel op de grond liet vallen. Leafs ogen stonden gemikt op zijn leerling feather waar bij na toe ging en vroeg 'heb je gedaan wat je moes dien?' Zijn ogen fliste snel en daar zag hij zijn leidster waar hij natoe renden en haar een kopje gaf en vroeg 'heeft feather het goed gedaan mijn leister?' Leaf zuchten en halden wat medicijnen om allen gewonden en ziekken te helpen...


Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 Os_Tak


Laatst aangepast door Tak op zo 10 maa 2013 - 11:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 Icon_minitimedo 7 maa 2013 - 20:36

Feather#The Camp#Kater#5 Moons#Healer's apprentice

De kleine kater sprong op van een plotselinge geluid. 'Wat is hier gebeurt!!' Hij herkende de stem van zijn mentor en keek naar hem om. 'Leaf!' riep hij opgelucht. 'O, StarClan zij dank, je bent er!' Hij gooide zijn kop in zijn nek en zuchtte luid. 'Het is een hondenaanval. Ellayn is gewond!' Hij vond dat hij het niet zou moeten uitleggen, Leaf kon wel zien wat er aan de hand was.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tak
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: young
Gender:
Rank:
Tak
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 12:13

Leaf/med den/kater/medicijnkat/

Leaf keek naar zijn trouwe leerling en knikte hij ging naar zijn leister en sprak: 'dat zijn grote wonden voor een kleine poes, als je begrijpt wat ik bedoel." Leaf pakte wat spinnen rag en duwde het tegen haar wonden. Leaf keek naar Feather en wilden hem weer is testen en vroeg 'wat heb je nodig voor oor wonden?' Leaf keek streng om Feather te testen zo kon deels feaher weten waneer hij hem testen op Medicijn leerling zijn. Leaf stook zijn neus om hoog en rook de geur van honden, hij wist dat ze nog terug kwamen dat gaf de Starclan hem aan. Leaf begon stil te staan en zag bloeddorstige honden katten verscheuren waarbij het bloed op de grond lag en de kou aangebroken was. Leaf sprak nog niet echt in de wereld: 'Het gevecht van dood en leven staat op het spel.....' zijn stem zakte weg bij angst.....


Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 Os_Tak
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 19:24

Dreamer#The Camp#Kater#14 moons#Warrior

Dreamer liep de Medicine Den binnen. Het gevecht was nog niet afgelopen, maar niemand had erg dringend hulp nodig. Bezorgd keek hij naar zijn zus Ellayn. `Komt het wel goed met haar?' vroeg hij. Ze mag niet zo jong sterven! dacht hij. Dreamer ging naast Ellayn zitten en likte het bloed van haar vacht. Een traan welde op in zijn ooghoek en zocht zijn weg naar beneden. Zacht duwde hij met zijn neus tegen Ellayns zij. `Alsjeblieft Ellayn, wordt snel weer beter! De Clan heeft je nodig!' mompelde hij. En Dreamer kon er niets aan doen, maar de tranen stroomden steeds sneller. `Wordt. Weer.Beter.' zei hij zacht.


Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Noblespirit
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 DPKsfdL
Derpje
129

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Noblespirit
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 21:20

Leaf/kater/med.den/med cat/

Leaf keek met angstige ogen toen dreamer binnen kwam. Leaf schudden zijn kop en keek naar Dreamer die vraagen vroeg. `Komt het wel goed met haar?' vroeg Dreamer, 'ja het zijn grote wonden voor een klein poesje het komt goed maar Dreamer ga naar de clan en vertel dat de leider boven dezen wonden is over drie dagen want ze zijn niet te diep' zei leaf staarend naar zijn leidster. `Alsjeblieft Ellayn, wordt snel weer beter! De Clan heeft je nodig!' mompelde Dreamer, Leaf werd een beetje aangebrand door het gezeur en zette zijn klauwen in het zand en sprak 'alles komt goed met haar kan je even weg gaan ofzo iets..' sprak Leaf een beetje aangebrand en gaf een blik op feather. Leaf pakte wat bladeren en deed het op de wonden van Ellayn, terwel zijn blik een beetje naar de grond was van wat hij zei maar hij moest even door gaan met het helpen van zijn leister. `Wordt. Weer.Beter.' zei Dreamer zacht. Leaf begon boos te kijken en riep 'kan je even iets anders gaan doen dan alleen jammeren! Ik moet haar snel beter maken anders is de kans groot dat ze het niet overleeft als je zo aan me kop zeurt!' Leaf keek een betje streng maar wist dat hij iets te ver ging met zijn woedden en zei zacht tegen dreamer 'sorry dat ik me een beetje heb laten gaan...' Leaf keek naar feather en riep 'kan je even wat medicijnen voor me halen of niet?' Leaf keek weer met een blijen blik en ging weer veder aan de leidster, om haar weer beter te maken.


Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 Noble_10
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 maa 2013 - 17:30

Dreamer#The Camp#Kater#14 moons#Warrior

Dreamer voelde zich boos worden omdat de Medicine Cat hem zo afblafte. Het is wel mijn zus, ja! dacht hij woedend. Maar hij begreep wel waarom Leaf zo deed. Hij had het ook maar druk en maakte zich ook zorgen om zijn leider. Dreamers woede zakte. `Leaf, kan ik wat kruiden halen of ergens anders mee helpen?' vroeg hij rustig. Hij stond op en maakte plaats voor Leaf. Kom op Ellayn, wordt weer beter! dacht hij. `Leaf, ik weet wat ik zou kunnen doen!' doorkliefde Dreamer de stilte. `Ik kan de gewonde katten buiten hier naar toe brengen en met de laatste honden afrekenen. Daarna kan ik de gewonde katten helpen verzorgen!' ging Dreamer verder, blij dat hij iets kon doen. Hij wachtte niet op antwoord en rende naar buiten, op zoek naar gewonde katten.


Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 DPKsfdL
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 maa 2013 - 18:51

Feather#The Camp#Kater#5 Moons#Healer's apprentice

Feather zat er stilletjes bij en luisterde naar het gesprekje. `Leaf, kan ik wat kruiden halen of ergens anders mee helpen?' zei Dreamer en hij keek op van dit voorstel. 'Dat... dat lijkt me een goed plan, Leaf' zei hij zacht. 'Het is veel te veel werk en bovendien hebben we ook nog hulp. Dan zijn we misschien sneller klaar en hoeven de gewonde katten niet zo lang te wachten' Hij hoopte maar dat zijn mentor het met hem eens zou zijn. Hij luisterde naar wat Dreamer te vertellen had en kreeg een glimlach, toen de kater wegrende. Hij vond het een uitstekend idee, zo hadden ze voldoende hulp om de gewonde katten te helpen en keek naar Leaf, om te zien wat zijn reactie zou zijn. 'kan je even wat medicijnen voor me halen of niet?' zei zijn mentor. Hij knikte. 'Natuurlijk Leaf!' zei hij enthousiast en ging meteen aan het werk.



Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomkit
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 DPKsfdL
noem mij maar: Lilifee of Lili
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
Blossomkit
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 12:51

Rafiska#The Camp#Kater#16 moons#Deputy.

Rafiska volgde aandachtig het hele gesprek mee. Ze had geleerd haar mond te houden als Ellayn sprak. Ze liet haar blik op Leaf en Feather rusten. 'Natuurlijk Leaf!' zei de jonje leerling enthousiast en ging meteen aan het werk. Terwijl alleen Rafiska en Leaf er nog zaten keek ze naar Ellayn. Haar leider was nog steeds buitenbewust zijn toch kon Rafiska merken dat ze een deel van het gesprek had gevolgd. Want ze wist heel goed hoe haar leider luistert.
"Ellayn? Het komt wel goed, dat weet ik zeker.", fluisterde Rafiska warm. Ze likte Ellayns oor en dan haar kop. Voorzichtig waste ze haar leider van kop tot teen. Rafiska glimlachte, ze wist dat wat ze had gezegd waar was.


Mudkit~Blossomkit

Katten die ik actief hou:
__________________________________
Snorekit~Mudkit>Ritoonfo~Blossomkit~Sharkteeth~Morfine~Rustlekit~Oakclaw~Swaffo
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 17:07

Ellayn#The Camp#Poes#14 moons#Leader

Ellayn? Het komt wel goed. Dat weet ik zeker,' fluisterde Rafiska. Ellayn trok met haar oren. Echt? Op dit moment voelt dat niet zo hoor, dacht ze. Ze voelde hoe Rafiska haar waste. `Waar... Waar is Dreamer?' vroeg ze hakkelend. Ze had gehoord dat haar broer een gesprek voerde met Leaf. `Is alles goed met hem?' voegde ze er aan toe. En gaat het goed met mijn Clan? Ellayn zuchtte. Alles deed haar pijn. Ze knipperde met haar ogen. Voorlopig zou ze hier nog liggen. Dan is het beste wat ik kan doen slapen... dacht ze. Ze deed haar oogleden dicht en dacht aan de tijden waarin de Clan of Trees zonder problemen had geleefd. Langzaam doezelde ze weer in.


Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Marik
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 DPKsfdL
Laurierblad
86
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Marik
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 21:25

Leaf/MED.DEN/kater/12 maanden/med. cat
Leaf werd gestrest door iedereen die vroeg hoe het met de leider ging. Leaf haaste zich voor de medicijnen en had alles gegeven wat zo nodig had en hij sprak 'als de leider dit elke dag in neemt dan komt alles goed het zijn maar een paar wonden. Leaf ging naar feather en riep 'haal allen medicijnen die je kan vinden!' Hij begon te brommen. Hij ging ergens liggen bij het water en sloeg erin. 'Starclan laat alles goed komen met onze leidster?' zei hij en liet een roze blaadje vallen in het water en begon te liggen en viel in slaap.


Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 260Marik_os1
acc: Marik, Yami, Zim, Fido, Han, tak, Atum, Shaymin
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Clan of Trees {RPG}   Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 Icon_minitimeza 25 mei 2013 - 18:19

Dreamer#Medicine Den#14 moons#Warrior

`Als de leider dit elke dag in neemt, dan komt alles goed. Het zijn maar een paar wonden,' zei Leaf toen Dreamer binnen kwam. Hij zuchtte opgelucht. `'Haal allen medicijnen die je kan vinden!' ging Leaf verder tegen zijn leerling. Hij bromde. Dreamer keek Leaf aan. `Kan ik nog iets doen voor Ellayn?' vroeg hij. Hij had het knagende gevoel dat hij altijd kreeg als hij niets nuttigs kon doen. Hij ging zitten en likte zijn poot, ondertussen zijn leidster goed in de gaten houdend. Zijn staart zwiepte langzaam heen en weer.


Clan of Trees {RPG} - Pagina 4 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clan of Trees {RPG}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: