[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Lily
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Lily
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 19:05

Kittens zijn juist geweldig om mee te posten. Zo lekker onnozel en vrolijk. En ze komen altijd in de problemen. xD


[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Signaturey
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosquitopaw
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Mosquitopaw
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 20:10

Zoals linn zegt zelfs al post je een open topic je moet smeken om reacties.


#Kill4Wazzie no one fucks with her and gets away with it!
I'd rather you hate me for who I am, than like me for who I am not." - Kurt Cobain
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Xc2k49
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 20:47

Het zou idd veel leuker zijn met open topic's, kijk eens naar de fanclans, ik zeg niet dat je allemaal in 1 topic moet posten. Maar met een paar mensen in een topic met kleine posts, wanneer er altijd iets gebeurd, bereik je veel meer.


Flamestripe || Falconscreech
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 7iLZ7FI [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 MKN7vHE [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 W0qAlxR [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 21:29

Meer serieuse patrols misschien ook een paar onder leiding van een Deputy zou ook helpen om de RPG leuker te maken.
Topics waar in de deputy warriors beveelt om Patrols te leiden aan het einde van de dag, waar in daarna zoals ook in de boeken zo'n gezellig avond ritueel komt als het ware. Gewoon dat 'tongen' kletsen, en dat allemaal in 1 topic.
Dat lijkt me wel gewoon episch.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 6IRKqVA[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 MKN7vHE[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 IfBu3av[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 21:40

Ik vind het ook wel een goed idee@Hierboven @Babs ^^
Ik heb het zelf nooit meegemaakt maar ik heb het zelf ook van; Wajoow grote post, dat maak ik nooit! en dan vergeet ik om daar te posten..


Sucks don't it?
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 7:24

Ik vind het soms gewoon leuk om een lange post te schrijven, dus dan doe ik dat. Maar je moet je niet gedwongen voelen om lange posts te schrijven. Ik vind het altijd vervelend om te lezen dat allemaal mensen denken dat ze niet goed genoeg zijn, omdat hun posts niet zo lang zijn, want ze zijn wél goed genoeg. Bovendien doe je dit voor de lol, niet voor een cijfer op je rapport of zoiets ^^

Ik vind het inderdaad ook wel storend dat er bij topics waarvan ik denk 'hé, leuk, laat ik daar reageren' onderaan staat dat het gereserveerd is. Bovendien moet ik als ik een open topic heb gemaakt ook bijna altijd in het AOT vragen of iemand in mijn topic wil reageren. Ik weet niet of mensen mijn topic dan gewoon niet zien of dat ze er niet op klikken 'omdat het waarschijnlijk toch wel gereserveerd is'

Oftewel: ik ben het helemaal met Babs eens ^^

@Trushkit
Dat had Inkmask een keer geprobeerd, maar er reageerden niet zo veel mensen, al vond (en vind) ik het wel een leuk idee.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 18:03

Merci voor de input iedereen^^

Crowkit@ Ik ben/was Inkmask ^^"


[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 PS18GM0[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 W0qAlxR[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 EjrsROF[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 FWu1gsf[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Penelope.
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Penelope.
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 18:43

Ik ben het helemaal mee eens.

Waarom moeten posten zo lang zijn? Het moet gewoon op het punt aankomen.

En Privétopics zijn erg irritant, zo irritant dat als je een open topic maakt, niemand reageert vaak.


[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Penelopesig
Terug naar boven Ga naar beneden
rainbowkit
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
18

CAT'S PROFILE
Age: 0 manen
Gender:
Rank:
rainbowkit
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 21:09

ik vind het een goed idee!! Vroeger was het ook altijd zo leuk. Smile


lolly's zijn gigantich lekker (vooral framboos mmm echt heel lekker) wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jan 2013 - 15:15

-Ja ik ben een week afwezich geweest ^^'' I am glad to be back Very Happy-

Babs, je hebt helemaal gelijk. Het famillie, het huiselijke fantasy gevoel was weg. Ik miste het vreselijk. De sfeer was af en toe zelfs kil en deprimerend. Ik zonderde mijzelf onbewust steeds verder af van WC. Wat me hier hield, waren mijn chars. Ik wil ze niet verliezen. Ook natuurlijk de mensen met wie ik een goede band heb, met wie ik erg kan lachen. Het is nou eenmaal zo dat mensen elkaar af en toe onbewust pijn doen, erg jammer. Gelukkig is iedereen nu door jou wakker geschud. Ik voel het al in de site, de sfeer begint terug te kruipen, als een bange kitten uit een donkere hoek. Die kitten, dat gevoel is lang verstopt geweest.
Indd, waar is de spontaniteit al die tijd gebleven? Misschien was dat vroeger juist, waarom WC zo warm voelde. Het was er gezellig, en nu.. het is anders. Gelukkig, voel ik dat het terug komt, met mondjesmaat.
Topic's zijn er niet om op te scheppen over je post lenkte, nee ze zijn er om te RPG'en en LOL te hebben. Ik was vergeten hoe warm en behagenlijk een leuk topic kan zijn. De laatste posts maakte ik, omdat ik dat moest, van mijzelf. Niet, omdat ik leuk vond. Ik was mijzelfkwijt in RPG. Wat mij overeind hield in de RPG is, dat ik zo close ben met mijn chars Ik zit hier meer dan 2 jaar op, ik heb maar 5 chars. Sommige -ik noem geen naman! Wink- zaten hier maar voor heel even, en hadden er gelijk zowat 10 X''D. J hoeft niet tientallen chars te hebben, om een leuke RPG tijd mee te maken. Je verder en beter inleven in je char is zoveel leuker. Ik kan met Stormstar zo wijs zijn, omdat ik met hem vanuit mijn hart kan spreken. Terwijl ik dit die zin, typte, kreeg ik tranen in mijn ogen, die nu over mijn wangen rollen. Kun je nagaan, hoeveel dat voor iemand betekend. Een char.

Babs, ik wil je badanken voor het wakker schudden van de site, thank you so much. Ik begin me eindelijk terug te vinden.

Mvg, Moon.


[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jan 2013 - 16:45

Moon, je haalt me de woorden uit mijn mond terwijl je dit zegt. Het is dan wel zo dat ik heel veel karakters op mijn IP-adres heb staan, maar dat komt gewoon weg omdat ik nooit een band met ze heb kunnen krijgen aangezien toen ik hier weer actief werd deze sfeer er voor een groot gedeelte al was en ik dus amper een band heb kunnen scheppen met mijn katten. Nu merk ik pas hoe groot de band is tussen bij en sommige karakters en dat gevoel mistte ik eigenlijk wel. Aangezien ik, to be honest, in mijn hele rpg leven maar één karakter heb gehad waar ik echt een band me heb gehad. Nu begint dat langzamerhand te veranderen, en daar ben ik blij mee. Nogmaals bedankt Babs, je hebt de ogen van vele mensen geopend en deels dankzij jou is de rpg opeens weer verschrikkelijk actief!


I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
strongpaw
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
✗Pocahontas
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 month
Gender:
Rank:
strongpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 14:43

Ik vind het zo goed, deze teks haalt echt al worden uit mij mond.

Het is vooral voor de beginner een groot gevecht om hier binnen te komen, of het licht aan mij. Toen ik hier voor het eerst kwam, zag ik al binnen elke sec dat het hier wel een beetje ging om hogen en lagen rangen en spellers die iets meer zijn, dan ander. Als je kijk naar de grote karakters dus ook de mensen die hier langer zijn, dan zie je dat zei met elkaar posten en zei het hier leuk hebben, te wel de beginner zicht moet aan passen en maar moet gaan zoeken naar iemand die minder goed is in grote of goed poste maken. Ik moet nu soms mensen gaan vragen of ze als je blieft een topic met mij willen, en de meeste tijd krijg je antwoord van : PFF ik heb geen zin in beginners, net letterlijk maar wel zo gevoel krijg je er van. Ik zelf heb 1 karakter waar mee ik super graag een topicje mee zou willen, maar ik durf het gewoon niet te vragen omdat die genen veel beter is dan mij, en ik voel me nogal laag hier. Ze kan zo mooi en lang RPG dat ik er nooit over zou kunnen met mijn beginners goe, heel jammer. Als er meer opening is in het spel, Dus dat Prive minder dan word het spel voor beginners ook een leuk iets, en misschien loop het leuk af voor hun. liefde, BBFjes , oude maten.. maar niet dat dome groepjes gedoe, van ik ben lekker beter en heb hier al langer dan jou haha!!


[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 20tknsw
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 21:07

Sorry, beetje erg late reactie.

Maar in ieder geval, nu dit een beetje is weggezakt, wil ik toch iedereen nog even bedanken voor het lezen en voor het in achting nemen van mijn woorden.


[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 PS18GM0[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 W0qAlxR[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 EjrsROF[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 FWu1gsf[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 16:52

Ik schop deze eventjes weer omhoog en dan op het vlak van open topics en ze allemaal maar gesloten houden! Het ging een tijdje heel goed maar nu zijn alle topics weer dicht. Om te ondersteunen, heb ik hier voor jullie een leuke button. C:

[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 EEj7tl9

Onthoud, door je topics open te houden kun je talloze nieuwe mensen leren kennen en spontanere situaties krijgen. ;D Je leeft in een clan vol katten in de RPG, so go and meet 'm~!


[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 PS18GM0[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 W0qAlxR[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 EjrsROF[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 FWu1gsf[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 17:06

awesome stamp, ik ga zeker een keer gebruiken^^


[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 25jw4cj
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 ZZu0jir [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 LcrIgCQ[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 17:09

Ik heb hem zelf begraven in mijn standaard sheet nu. x'D


[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 PS18GM0[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 W0qAlxR[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 EjrsROF[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 FWu1gsf[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 17:39

Goed idee om de open topics te stimuleren Smile



[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Aalyrah
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .x 20 Moons x.
Gender:
Rank:
Aalyrah
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 19:22

dit is een erg goed punt! toen ik hier voor het eerst kwam wat niet zo lang gelden was zag ik echt alleen maar prive-topics wat erg jammer was. dus ik hoop zeker dat er meer open topic komen/


[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 2dqsr4i
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 20:03

Ik vind dat je overal gelijk in hebt, eigenlijk ^^
Ik probeer soms wel een open topic te openen, maar dan reageert er niemand op en dat werkt ontmoedigend.. De volgende keer dat je dan een open topic probeert te openen denk je: "Ja, maar dan doe ik daar al mijn moeite aan en reageert er toch niemand op.. Pff, ik zal wel vragen of er iemand een topicje wil, dan reageert er tenminste iemand". Daarom probeer ik ook te reageren als ik een open topic zie (en een geschikt account ervoor heb Razz) Als ik tijd heb tenminste.. misschien zou het ene oplossing zijn om geen topics echt te reserveren, maar wel aan te maken als iemand erom gevraagd heeft, maar dat er dan verder iedereen binnen kan hupsen? (Als je begrijpt wat ik bedoel)



[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG   [Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 1:59

Jouw essays zetten mij altijd weer aan het denken, positief gezien!
Maar ook ik vind dat je gelijk hebt. Vroeger waren alle topics open. Echt alle. Ik heb dan ook talloze vage, nergens op slaande topics met Mousefur gemaakt in mijn jongere jaren, allemaal spontaan.
Ikzelf maak bijna nooit privé topics, maar als het het al doe merk ik meteen dat ik nauwelijks inspiratie meer heb na een paar posts. Ik denk dat ik de volgende aantal topics maar allemaal helemaal open laat staan, en wel zie wat er gebeurd. c:


[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG - Pagina 2 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Essay] De mentaliteit van zo lang mogelijk posten en het effect hiervan op een RPG
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: