彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Loki
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME!
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Inmortal [7 Moons]
Gender:
Rank:
Loki
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 feb 2013 - 16:34

Blacksoul doet ook mee ^^


-Blacksoul-Loki-
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 2yo1y5z
.:Wake me up when it's all over, when I'm wiser and I'm older:.


Terug naar boven Ga naar beneden
Snatcher
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 feb 2013 - 16:42

(Om te helpen) Jinte, je moet ook zeggen welke rol ^^


彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME!
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Inmortal [7 Moons]
Gender:
Rank:
Loki
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 feb 2013 - 16:46

Voor de bloodclan (:


-Blacksoul-Loki-
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 2yo1y5z
.:Wake me up when it's all over, when I'm wiser and I'm older:.


Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 feb 2013 - 17:11



GENERAL
Name: Frigidscorn
Former names: Frigidkit, Frigidpaw
Future names: Frigidstar?
Gender: Male
Age: 36 moons
Place of birth: Shadowclan nursery - Camp
Season born: Newleaf

ALLIANCES
Clan: Shadowclan
Former clans: -
Future clans: Darkforest
Rank: Warrior
Former ranks: Kit, Apprentice
Future ranks: Deputy?, Leader?, Elder
Clanleader: Brokenstar
Deputy: Raindrop
Medicine cat: Smokebreath
Medicine cat apprentice: Birchpaw
Apprentice: None
Mentor: Coldgaze, you mean nothing to me.

PERSONALITY
Likes: Macht, heersen, vechten.
Dislikes: Vrede.
Personality:
Frigidscorn kun je in het kort beschrijven als een arrogante kater die alleen maar aan zichzelf denkt en kikt op macht. Hij houdt ervan om de beslissing te hebben tussen leven en dood, iemand smekend onder zijn poten te zien liggen en pijn te zien lijden. Deze kater kun je dus ook lichtelijk een sadist noemen, want pijn is vaak alles voor hem. Dat hij naar macht snakt zal binnen de clan niet heel zichtbaar zijn, totdat Brokenstar sterft natuurlijk. Hij is binnen de clan namelijk heel afwezig, maakt een reputatie waarvan je eerder denkt dat hij enorm loyaal is aan zijn clan. Maar buiten de clan overtreedt hij alle mogelijke regels. Hij doodt katten, gaat de territoria over wanneer hij maar wil en is een enorme egoïst. Een poot uitsteken om anderen te helpen of te jagen voor zijn clan zal hij dan ook nooit doen. Vaak hangt er wel een duistere sfeer om hem heen, dit maakt hem dan ook een echte Shadowclan kat. Hij is tevens een echte vechtersbaas, wil altijd de beste zijn en is enorm ambitieus. Als hij zijn zin niet krijgt zal hij er wel door te vechten voor zorgen dat hij deze uiteindelijk toch krijgt.
Short:
Arrogant, ambitieus, sadistisch, egoïstisch, kikt op macht en pijn.

APPEARANCE
Frigidscorn is een met littekens betekende bruin met witte tabby kat die enorm stevig gebouwd is. Hij zal niet bang zijn om zijn gespierde lichaam te laten zien aan de rest en hij intimideert anderen hier graag mee. Tevens is hij vaak een stukje groter dan de warriors van zijn leeftijd. Hij heeft twee goud gekleurde ogen die vaak duisternis uitstralen. Zijn neus heeft een roze kleur met daaromheen een dun zwart randje. Deze kater is echt gebouwd om te vechten en direct aan te vallen en je zult hem dan ook amper zien jagen of ontwijken tijdens een gevecht.

VOICE AND AWARDS
Voice: Patrick Jane || The Mentalist

Account awards:
None reveiced yet

In-game awards:
None reveiced yet

Special awards:
None reveiced yet

RELATIONSHIPS

彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Star_full = Relative
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Heart = Mate or Crush
Shadowclan

Softbreeze - Moeder - Gestorven 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Star_full
Ik heb nooit een moeder nodig gehad. Hoe lief je ook tegen me was, hoe vaak je me ook uit de problemen hebt geholpen. Ik heb er geen spijt van dat ik jou gedood heb.

Dustrise - Vader - Gestorven 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Star_full
Weer zo'n zwakkeling als vader. Ik houd het erop dat Shadowclan er enkel is voor de sterken en jij dat zeker niet bent. Zelfs als apprentice was ik sterker en toen ik je dood beet was je geheel machteloos.


Riverclan

None met


Thunderclan
None met


Windclan

None met




Bloodclan

None met


Rogue

None met


Kittypet

None met


ABOUT MYSELF
Real name: Linn
Rol: 2
Dood/zwaar gewond: Eerst zwaar gewond, maar uiteindelijk zal hij sterven.
Motivatie: Ik wil deze rol echt verschrikkelijk graag. Ik vind het gewoon leuk om zo'n rol te spelen, slecht of goed. Een soort tiran, iemand die anderen dwingt om hem te volgen, is altijd wel eens een leuke ervaring om te mogen bespelen in deze RPG. Bovendien ben ik echt dol op deze verhaallijn en beeld ik me nu al alles in van wat ik allemaal ga doen met Frigid eenmaal hij aan het hoofd staat. Ik beloof actief te zijn met hem tot het einde, tot hij dus dood is en misschien zelfs daarna.
Idee: Ik had een klein idee voor als Frigidscorn gekozen word:
Aan het einde zal Shrew hem wel zwaar verwonden maar ze zal hem op dat moment niet doden. Lichtelijk als straf neemt ze hem terug mee naar het kamp om hem daar, voor de ogen van alle clanleden, te verbannen. Zwaar gewond word hij naar het kamp begeleid door de andere warriors, zodat hij onmogelijk kan ontsnappen. Wanneer ze daar zijn en Shrew op de hoge steen springt en hem verbant zal hij nog een laatste poging wagen om haar te doden en zijn troon terug te krijgen. Hij springt op haar af de steen op en probeert haar in haar nek te bijten. Alleen zal Shrewleap hem voor zijn en doodt zij hem in plaats van dat hij haar dood.

Dit is natuurlijk maar een idee en als ik gekozen word zou ik graag willen weten of jullie dit door willen zetten of juist liever niet. Willen jullie het niet dan zou ik graag willen dat hij tijdens het gevecht al gedood word, al lijkt mij dat niet zo heel leuk.


I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
Timefall
StarClan
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Ageless :.
Gender:
Rank:
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 feb 2013 - 17:30

Ik wil ook wel met Foxstream meedoen :'] Rol 8 >:3 Ze is iemand met een scherpe tong, welke Shadowclan sterk wil hebben, dus lijkt me wel dat ze voor deze leider is welke hun kittens tot het uiterste traint. c:

Strugglepaw volgt natuurlijk haar moeder (dus rol 6), maar ik bied haar ook wel aan voor rol 1, ook al sterft ze dan natuurlijk niet x'D


彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 T9gly0
klik:


Laatst aangepast door Timefall op zo 17 feb 2013 - 13:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 feb 2013 - 18:37

Fawnpaw mag ook wel ziek worden :} Rol 1 dus. Maar natuurlijk gaat ze niet dood =D
Ook gaat ze bij de protestgroep als ze wat beter is =D


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 17:36

Ik moet even een goede datum hebben waarop de rollen worden verdeeld die vooral in het begin belangrijk zijn. Voorstel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 17:37

Misschien ergens midden maart?
20 Maart bijvoorbeeld? Dan is er nog genoeg tijd om mensen zich aan te laten melden lijkt mij.


::"Bright's::

彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Timesong
StarClan
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 17:39

Is 20 maart niet wat ... laat? Dat is meer dan een maand later .-.

Ik zou 't op begin maart houden, dan komt er wat vaart in xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonpaw
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
Princess of the Bitches
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {Who cares...}
Gender:
Rank:
Demonpaw
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 17:40

Ik wil me wel aanmelden voor de rol als Evil kater. Ik heb Earthquake nog over en hij is dr wel een beetje het type voor xd


彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 2ywhg2c
{Twinkle Twinkle little star, I want to hit you with a car. Throw you off tree so high, hope you break your neck and die!}
{Cause, Screw the Rules...}
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 17:44

Wat Quinty zegt, ik vind eind maart wel erg lang.
En dat is alleen al voor de eerste paar topics.

Ik zou rond 5 maart doen, heb je nog 2 weken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shysong
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
Acc Markt
203
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Shysong
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 17:45

Ik meld me met Shypaw als rol 6, because het is echt awesome.
Shypaw staat zowieso aan de kant van Shrewleap, ook nu al heeft Shy veel respect voor haar. Dus ik meld me aan voor rol 6 ;]

Ik dacht misschien inderdaad aan eind februari of begin maart. Dat is denk ik wel genoeg tijd om je aan te melden. Misschien 30 januari t/m 5 maart.


彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 2rmnkav
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelfeather
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old
Gender:
Rank:
Kestrelfeather
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 17:46

Kearn wil wel mee met de BloodClan als dat kan (:



Softcream | Snowrose | James | Blithesoul | Oddeye | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 16m7qpz
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 17:54

Oke, dan doe ik 3 maart, is net in het begin van de maand en dan kunnen we gelijk starten met het topic waarin Brokenstar en Raindrop sterven en zieken vallen.

Er zal snel een lijstje komen met de aangemelde katten ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 17:56

Ik stel Atlanta beschikbaar voor bij de Bloodclan =3


彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterpaw
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3
641

CAT'S PROFILE
Age: :. 6 moons of a hard life .:
Gender:
Rank:
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 11:12

Ik meld Chainsaw aan voor rol twee. Chainsaw is erg twisted, en wil het liefst de macht over alles en iedereen. Ik vind dit zo perfect bij hem passen, en het is metteen een hele inspiratiebron voor mij. (:



All these words I want to tell you, and this song I want you to hear
Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Sigdreamfighter
These things I want to tell you, the things I want to reach you,
may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:

Terug naar boven Ga naar beneden
Deathspirit
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: З8 мσσпƨ
Gender:
Rank:
Deathspirit
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 11:17

ik zou deathspirit wel aan willen melden voor rol 3.
Hij is vreselijk kwaadaardig, en heeft al heel lang de macht willen hebben over de clan, omdat het volgens hem vol zit met zwakkelingen. Hij denkt er vooral aan, dat zijn vriend eens zal doodgaan, en hij leader kan worden. Hij heeft veel ziekelijke gedachtes, en wil macht, maar zijn vriend laat hij zijn gangetje gaan.


彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Deathspirit1sig
[ Terror has made me cruel ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Badgerkit
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
Pommeline
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moonѕ
Gender:
Rank:
Badgerkit
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 11:24

Ik meld Badgerkit voor rol 1 als dat kan, maar ze gaat zeker niet dood, ze wordt dan alleen ernstig ziek. Ik hoop dat dit wel kan want ze is wel nog een kitten


彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 4a4SOxF
Terug naar boven Ga naar beneden
Snatcher
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 11:26

Woops zag dat de katten van rol 4 bij de slechte kater horen. Frostypaw blijft trouw aan Shrew xD

Dan mag ze ziek worden (en niet doodgaan)


彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it
Terug naar boven Ga naar beneden
Chainsaw
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 DPKsfdL
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons.
Gender:
Rank:
Chainsaw
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 11:35

Ik heb Chain alleen liever niet dood, zwaar gewond mag wel. (:





Slit the throat of reason and reality
Cut myself and scream for their insanity
Wake up to this nightmare that will never end
The main attraction of this twisted master plan

彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 2 Atkqqh
Trust nothing but pain to get me through the daze
Sleep with one eye open not to be their prey
Fist against my face they bring me to my knees
The pressure’s crushing down so hard
I can’t break free
Terug naar boven Ga naar beneden
 
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Prophecies-
Ga naar: