[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [ FP ][ SPT ] The last one standing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Wolftail
StarClan
[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [ FP ][ SPT ] The last one standing   [ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 22:01

Zijn blauwe ogen vlamden op van woede. Frostlake was het niet waard, de kater veroerde geen vin, iets dat hem alleen maar op zijn zenuwen begon te werken. Kwaad liet hij de kop van de kater los en gaf hij nog een stamp tegen zijn zij, hierna ging hij verbaasd naast Foxstream staan. De woorden van Shrewleap deden hem schrikken. 'En toen zat Shadowclan alwéér zonder Leader of Deputy, leuk gespeeld meisje, of ben jij degene die nu Shadowclan gaat "redden"?' Zijn ogen vernauwden zich en en al knikkend stond hij Fox bij. "Dus al de katten die zich loyaal hebben gedragen tegenover de leader en deputy worden de Clan uit gesmeten? En jij noemt jezelf eerlijk? Wauw..." Klonk zijn stem vol haat. Woede maakte zijn ogen blind en zonder het besef ervan te hebben gleden zijn nagels uit hun hulzen. En om nog eens dubbel zo duidelijk te maken dat hij aan Fox' kant stond, ging hij dichter naar haar toe. En toen Timesong zich erbij ging bemoeien, plooide hij zijn oren extra diep in zij nek. "En dat zegt de kater die zo laf is om katten die dierbaar voor iemand zijn af te pakken, watje."

~ I hate him too, from now on xD


[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [ FP ][ SPT ] The last one standing   [ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 22:08

'Oh fijn!' Hoorde ze een stem wat te hard voor een mening uitroepen. Wat had ze kunnen verwachten, het was Foxstream weer eens. 'En toen zat Shadowclan alwéér zonder Leader of Deputy, leuk gespeeld meisje, of ben jij degene die nu Shadowclan gaat "redden"?' De poes keek haar recht in de ogen aan en Shrew opende haar mond om iets te zeggen, maar Timesong was haar al voor. "Heb jij een beter plan dan? Jíj heb niets anders gedaan dan de Clan te verraden, door alles door te spelen naar Rushspirit. Shrewleap had het bedrog van de kater door, zij had het hef in handen genomen. Ik vind dat Shrewleap het verdiend om Shadowclan te leiden. Beter dan een minachtige kittypet zoals jíj," Ze was hem dankbaar voor zijn woordje, maar wilde dit nog even niet tonen. Want Wolftail kwam weer eens in beeld. Plots had ze een heel ander beeld van hem dan voorheen. "Dus al de katten die zich loyaal hebben gedragen aan de leader en deputy worden de Clan uit gesmeten? En jij noemt jezelf eerlijk? Wauw..." Ze opende haar ogen wat verbaasd. Zoiets had zij toch niet gezegd. Wolftail bewoog zich wat meer naar Timesong. "Heb ik dan iets gezegd over katten uit de Clan gooien?" Zei ze wat neutraal tegen de katten die zich tegen haar hadden gekeerd en nu nog steeds geen zin hadden om met haar mee te gaan. "Ik weet niet zeker of ik de juiste persoon ben om ShadowClan te leiden, maar als ik zo zie wat jullie deden om de Clan kapot te maken, vrees ik dat jullie ook geen kandidaat zijn." Zie ze zo vriendelijk als mogelijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: [ FP ][ SPT ] The last one standing   [ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 22:11

"Dus al de katten die zich loyaal hebben gedragen tegenover de leader en deputy worden de Clan uit gesmeten? En jij noemt jezelf eerlijk? Wauw..." Klonk zijn stem vol haat. Haast verbaasd keek ze Wolf even aan. Zo, zijn mening was ook duidelijk verandert tegenover Shrew. "Heb jij een beter plan dan? Jíj heb niets anders gedaan dan de Clan te verraden, door alles door te spelen naar Rushspirit. Shrewleap had het bedrog van de kater door, zij had het hef in handen genomen. Ik vind dat Shrewleap het verdiend om Shadowclan te leiden. Beter dan een minachtige kittypet zoals jíj," De stem van Timesong was duidelijk op haar gericht, direct schoten haar oren plat in haar nek. "En dat zegt de kater die zo laf is om katten die dierbaar voor iemand zijn af te pakken, watje." Ze kon het niet laten even zacht te grinniken, maar toen trok ze haar ogen weer tot spleetjes met haar oren in haar nek bij het horen van Shrews stem, "Heb ik dan iets gezegd over katten uit de Clan gooien?" Zei ze wat neutraal, "Ik weet niet zeker of ik de juiste persoon ben om ShadowClan te leiden, maar als ik zo zie wat jullie deden om de Clan kapot te maken, vrees ik dat jullie ook geen kandidaat zijn." 'Ik heb de clan niet verraden,' siste ze, 'Rush had gezegd de leider te zijn. Niemand behalve jullie kleine groepje die er iets op tegen had. Ik was gewoon trouw aan mijn leader en deputy, kunnen we van jullie niet echt zeggen, right? Daarbij ik heb helemaal geen oog op Leader zijn. Het boeit me geen zier, niks voor mij. Maar goed, ik heb het gevoel dat ik hier toch geen zeggenschap in heb, dus ik ga maar weer, maar denk niet dat ik naar dat mormel ga luisteren.' Vals keek ze Shrew aan, waarna ze zich omdraaide en rustig naar de warrior Den liep.


[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Timesong
StarClan
[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 DPKsfdL
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: [ FP ][ SPT ] The last one standing   [ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 22:18

Zijn gouden ogen schoten naar Wolftail toen hij dichterbij kwam en zijn oren drukte zich dieper in zijn nek. Hij klauwde zijn nagels in de grond en luisterde zorgvuldig naar zijn woorden. "En dat zegt de kater die zo laf is om katten die dierbaar voor iemand zijn af te pakken, watje." Timesong gromde en richtte zich nu volledig op de bruine, jongere kater. De woorden van Shrewleap gingen als een waas langs hem. "Ik heb niemand willen afpakken. Je hebt het er zelf naar gemaakt, jíj hebt Shrewleap in de steek gelaten en ik was er voor haar toen ze iemand nodig had. Toen jíj niet kwam opdagen omdat jíj te druk was om rond te schuifelen met Foxstream!" gromde hij hem pissig toe. Dit zou nog een aardige woordenwisseling gaan worden.
Timesong keek op toen Foxstream opeens weer tegen hem sprak. 'Rush had gezegd de leider te zijn. Niemand behalve jullie kleine groepje die er iets op tegen had. Ik was gewoon trouw aan mijn leader en deputy, kunnen we van jullie niet echt zeggen, right? Daarbij ik heb helemaal geen oog op Leader zijn. Het boeit me geen zier, niks voor mij. Maar goed, ik heb het gevoel dat ik hier toch geen zeggenschap in heb, dus ik ga maar weer, maar denk niet dat ik naar dat mormel ga luisteren.' Een sadistische glimlach kwam op zijn gezicht. "Ik heb de clan niet verraden," sprak hij de poes na. "Natuurlijk niet. Je voegt je eerst bij een protestgroepje om daarna alles door te brieven bij een of andere fake leader die niet eens zijn levens heeft gekregen en de Clan kapot maakte. Dat valt natuurlijk niet onder verraden, sorry."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [ FP ][ SPT ] The last one standing   [ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 22:23

Wolftail keek hem vurig aan, geen enkel haartje aan zijn lichaam vertoonde angst. "Ik heb niemand willen afpakken. Je hebt het er zelf naar gemaakt, jíj hebt Shrewleap in de steek gelaten en ik was er voor haar toen ze iemand nodig had. Toen jíj niet kwam opdagen omdat jíj te druk was om rond te schuifelen met Foxstream!" Wat hij nog zei, ging hem niks aan, interesseerde hem ook niet. "Ik duwde haar niet weg, dat deed ze zelf omdat ZIJ met JOU ging spelen." De kater draaide zijn kop afkeurend van hem weg. "Fox hielp me omdat Shrewleap niet inzag hoe hard ik leed onder het feit dat jij haar probeerde af te pakken. En lig niet te zeiken, jij hebt me wel degelijk verteld dat ik je niet bij haar weg kon houden." Zijn stem had een diepe, lage sissende toon.


[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [ FP ][ SPT ] The last one standing   [ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 22:28

'Ik heb de clan niet verraden,' Foxstream nam weer het woord en eerlijk gezegd raakte Shrew er een beetje geïrriteerd van. 'Rush had gezegd de leider te zijn. Niemand behalve jullie kleine groepje die er iets op tegen had. Ik was gewoon trouw aan mijn leader en deputy, kunnen we van jullie niet echt zeggen, right? Daarbij ik heb helemaal geen oog op Leader zijn. Het boeit me geen zier, niks voor mij. Maar goed, ik heb het gevoel dat ik hier toch geen zeggenschap in heb, dus ik ga maar weer, maar denk niet dat ik naar dat mormel ga luisteren.' En vervolgens was ze weg. Timesong en Wolftail vochten onderling iets uit, maar Shrew wilde er niet naar horen. "Ik heb de clan niet verraden," Toch richtte Timesong zich ook tot Foxstream. "Natuurlijk niet. Je voegt je eerst bij een protestgroepje om daarna alles door te brieven bij een of andere fake leader die niet eens zijn levens heeft gekregen en de Clan kapot maakte. Dat valt natuurlijk niet onder verraden, sorry." Toch kon ze er niets aan doen dan de woorden van Wolftail te horen. "Ik duwde haar niet weg, dat deed ze zelf omdat ZIJ met JOU ging spelen." Haar ogen werden groot van verbazing. "Fox hielp me omdat Shrewleap niet inzag hoe hard ik leed onder het feit dat jij haar probeerde af te pakken. En lig niet te zeiken, jij hebt me wel degelijk verteld dat ik je niet bij haar weg kon houden." Shrewleap deed een pas dichterbij en keek beide katers aan. "Rushspirit vernietigde de Clan alleen maar door kittens van 3 Moons al te trainen, sommige zijn zelfs gestorven! Dus dat is volgens jullie een betere manier om de Clan te leiden? Ten slotte," Zie Shrew en hield zich buiten het conflixt tussen de katers persoonlijk. "StarClan heeft hem niet eens die levens gegeven, hij was gelijk dood. Dus dit betekent vooral dat Rushspirit de Leader niet was, StarClan heeft hem deze levens geweigerd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: [ FP ][ SPT ] The last one standing   [ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 22:31


"StarClan heeft hem niet eens die levens gegeven, hij was gelijk dood. Dus dit betekent vooral dat Rushspirit de Leader niet was, StarClan heeft hem deze levens geweigerd." Toen ze deze woorden hoorde, stopte ze nog even en draaide zich rustig om, 'Ja en dat moesten wij van zijn gezicht kunnen aflezen?' siste ze, waarna ze zich voor het laatst omdraaide en nu echt de Den inliep.

~ Fox is het topic uit


[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Timesong
StarClan
[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 DPKsfdL
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: [ FP ][ SPT ] The last one standing   [ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 22:42

"Ik duwde haar niet weg, dat deed ze zelf omdat ZIJ met JOU ging spelen." Eventjes keek Timesong Wolftail vreemd aan, hij zat gewoon de realiteit te verdraaien. Mousedung! "Fox hielp me omdat Shrewleap niet inzag hoe hard ik leed onder het feit dat jij haar probeerde af te pakken. En lig niet te zeiken, jij hebt me wel degelijk verteld dat ik je niet bij haar weg kon houden." Ah, dus daar ging het om. Eventjes schoot de kater in de lach. "Ah, dus daar zit de fout. Omdat ik zei dat je me niet weg kon slaan bij je vriendinnetje. Klopt. Omdat ik haar VRIEND ben! Jij was te blind om te zien dat iemand als Shrewleap niet alleen haar geliefde mannetje heeft, maar ook VRIENDEN en daar ben ik er één van!" Hij zweeg toen Shrewleap weer begon te spreken. "Rushspirit vernietigde de Clan alleen maar door kittens van 3 Moons al te trainen, sommige zijn zelfs gestorven! Dus dat is volgens jullie een betere manier om de Clan te leiden? Ten slotte," Timesong knikte. Daar had de poes gelijk in, Rushspirit maakte de clan stuk. "StarClan heeft hem niet eens die levens gegeven, hij was gelijk dood. Dus dit betekent vooral dat Rushspirit de Leader niet was, StarClan heeft hem deze levens geweigerd." De bruine kater opende zijn bek, maar Foxstream was hem voor. 'Ja en dat moesten wij van zijn gezicht kunnen aflezen?' Hij wilde haar nog wat toe snauwen, maar ze verdween de Den in. Het zal ook wel, stomme mousedung dat ze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [ FP ][ SPT ] The last one standing   [ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 23:18

Wolftail lachte vreemd bij de opmerking van Timesong. "Geef gewoon toe, je bent hopeloos hard verliefd op haar maar durfde al die tijd haar niet aan te spreken of je gevoelens te uiten omdat ik met haar was? Daarom nam je de sluwere weg. Zij werd van me afgeduwd omdat jij bij haar begon te slijmen en haar wijs maakte dat ze de hele wereld aankon. Nee Time, ik ben slimmer dan dat," Hij schudde zijn kop en tranen welde op in zijn ogen. "Jij dacht alleen maar aan jezelf, hoopte haar ooit in je vuile kittypet poten te krijgen, jaloezie stroomde van je pels af, dacht je nou echt dat het zo onopvallend was?" De kater wierp een blik op Shrew en wende zich daarna weer tot Time, rust droop plots zijn lichaam binnen en een schrale lach kwam uit zijn keel. "Doe wat je wilt, blijkbaar kan ik er toch niks meer op tegen in brengen, ik heb gedaan wat ik kon." Nadat hij een zwaai met zijn staart maakte en een diep, zeer diep geraakte blik op Shrew wierp, liep hij richting de kamp uitgang. Wat waarschijnlijk tegen de verwachtingen van de meeste in ging, want deze keer volgde hij Foxstream niet. Nee, hij had rust nodig, wou alleen zijn.

~ Is 't topic uit


[ FP ][ SPT ] The last one standing - Pagina 3 CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[ FP ][ SPT ] The last one standing
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: