Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Quiet || SPT&Ashpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 17:14

Snowypaw's blik verzachtte langzaam weer toen Ashpaw ophield over Nightpaw. Vooral nu was haar broer een gespannen onderwerp, vooral nu hij Wolftail als mentor gekregen had. "Dus, wat wilde jij nu gaan doen, dan?" Vroeg Ashpaw hierna. Snowypaw haalde haar schouders op en twijfelde eventjes. Ze keek daarna geschrokken op toen diverse regendruppels naar beneden kwamen vallen. "Regen?" Miauwde ze, met een ietwat vies gezicht.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 20:20

De Apprentice voor hem haalde haar schouders op en Ashpaw liet zijn kopje wat nieuwsgierig scheef hangen. "Regen?" Hoorde hij haar zeggen en fronste even wat verward, pas toen voelde hij ook echt de aanwezigheid van de druppels. Toen hij weer naar Snowypaw keek zag hij haar vieze gezicht. "Dus de kleine Snowypaw is bang voor een beetje water?" Grijnsde hij plagerig.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Icon_minitimeza 17 aug 2013 - 1:16

Snowypaw keek met een frons op haar witte gezichtje omhoog naar de lucht. "Dus de kleine Snowypaw is bang voor een beetje water?" Hoorde ze ineens uit Ashpaw's mond sluipen. Snowypaw's kop draaide zich met een ruk om en ze keek de kater eventjes met open mond aan, alsof ze een vis op een droge was. Maar na een hartslag kwam er uiteindelijk toch een reactie uit. "Ik ben niet klein!" Miauwde ze verontwaardigd. "En ik ben ook niet bang voor water," Miauwde ze daarna ietwat kleintjes met een pruillip.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Icon_minitimeza 17 aug 2013 - 9:56

Zijn glimlach werd nog wat groter teon de witte Apprentice voor hem, hem zo verontwaardigd aankeek. "Ik ben niet klein!" Ashpaw grinnikte en zwiepte wat met zijn grijze staart. "En ik ben ook niet bang voor water," Zijn gegrinnik werd nog wat luider. "Voor mij zul je altijd de kleine Snowypaw blijven, hoor." Glimlachte hij en porde Snowypaw met zijn voorpoot. "Dus ook al word je zo groot als die boom daar," Hij richtte zijn blik op een random uitgekozen boom. "Noem ik je nog steeds klein." En met een grote grijns besloot hij zijn antwoord.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Icon_minitimeza 17 aug 2013 - 11:19

"Voor mij zul je altijd de kleine Snowypaw blijven, hoor." Glimlachte Ashpaw naar haar. Snowypaw zette een nog grotere pruillip op. Dit werd echter al snel teniet gedaan door gegiechel toen Ashpaw haar porde met zijn voorpoot. Lacherig probeerde ze hem weg te duwen. "Dus ook al word je zo groot als die boom daar," Hij richtte zijn blik op een random uitgekozen boom. "Noem ik je nog steeds klein." Snowypaw liet haar oren wat hangen en zette een zielige blik op. "Maar waarom?" Miauwde ze kleintjes,


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 0:09

Er kwamen wat pogingen om hem weg te duwen, maar Ashpaw bleef koppig staan. Maar vervolgens kwam er een wat zielige blik in Snowypaw's ogen en voor een moment verkleinde zijn glimlach wat. Was hij nu te ver gegaan? Hij boog zich wat voorover en keek de Apprentice aan. "Maar waarom?" Kwam er uit haar als antwoord, Ashpaw glimlachte wat nerveus. "Gewoon. Dat is gewoon zo, voor mij dan. Kan je niets aan doen." Grijnsde hij wat zachtjes.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 0:22

Snowypaw gooide nu alles in de strijd, een trillend lipje toevoegende aan haar repertoire. "Gewoon. Dat is gewoon zo, voor mij dan. Kan je niets aan doen." Miauwde de kater. Snowypaw keek hem nog steeds zielig aan. "Tot op het punt dat je het afleert, blijf jij voor mij dan Ashie," Miauwde ze, vastbesloten van toon terwijl ze haar staart om haar eigen lichaam heen krulde. Samen met haar staart, krulden ook haar mondhoeken, al krulden deze naar boven.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 0:36

De zieligheid hield nog even aan, tot de poes begon te spreken. "Tot op het punt dat je het afleert, blijf jij voor mij dan Ashie," En toen verdween Ashpaw's schuldgevoel bij het zien van haar glimlach. "Goed dan little Snowy," Grijnsde hij en porde haar expres nogmaals, nu wetend dat ze er niet tegen kon. "Wat gaan we nu doen in deze regen? Of wil je terug naar het kamp, waar iedereen je nieuwe bijnaam kan horen?" Grinnikte hij verder.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 0:56

Snowypaw fronste weer bij het zien van een regendruppel die op haar neusbrug neerkwam, maar Ashpaw trok haar al snel uit deze trans. "Goed dan little Snowy," Grijnsde hij en porde haar expres nogmaals, waarop Snowypaw prompt piepende geluidjes uitende, niet van pijn, maar meer giechelig als een soort schrik reactie. "Wat gaan we nu doen in deze regen? Of wil je terug naar het kamp, waar iedereen je nieuwe bijnaam kan horen?" Nu schoot Snowypaw's adem naar binnen in een geschrokken geluid. "Oh als je dat maar laat!" Miauwde ze, waarna ze boven op hem sprong en hem in een wurggreep probeerde te nemen, om te voorkomen dat hij naar het kamp zou gaan om het te vertellen.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 11:58

"Oh als je dat maar laat!" En voordat hij ook maar kon gaan grijnzen, sprong de witte poes bovenop hem. De grijze kater versmalde zijn blauwe blik toen hij Snowypaw aankeek en plaatste zijn poten op de onderbuik van zijn tegenstander. Met zoveel mogelijk kracht probeerde hij haar van hem af te duwen, maar of het zou lukken, daar had hij geen idee van.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 12:01

Snowypaw blies geschrokken wat lucht uit toen de kracht van Ashpaw's achterpoten de zuurstof uit haar longen persten, maar ze hield koppig vol en bleef haar pootjes rond zijn nek klemmen. "Klein of niet," Miauwde ze vurig maar ook benauwd en plagerig. "Ik geef niet zomaar op." En met deze woorden probeerde ze nog een hap lucht naar binnen te krijgen. "Ik laat je niet.. naar.. het kamp gaan!.." Het werd toch wat moeilijker te spreken als iemand je weg probeerde te duwen.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 6 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Quiet || SPT&Ashpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: